Switch account





[Milly] In Twilight the Night blooms - vr apr 22, 2022 1:27 pm
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Milly] In Twilight the Night blooms 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zag er zo mooi uit, hoe de kleuren van dag naar nacht gingen. Ze had blauw, oranje, roze en iets van paars voorbij zien komen. Ze had een luie dag ingeschakeld vandaag en had op een grasveldje in het zonnetje gelegen. Naast haar stonden enkele lege koppen koffie en een half aan gegeten pak koekjes. Ze zorgde goed voor zichzelf, echt waar. Zolang haar ouders er niet achter zouden komen, zou het allemaal goed komen. Ze vroeg zich af of ze haar pokémon eruit moest laten voor de laatste paar momenten van daglicht hier, maar aan de andere kant wist ze niet zeker wat ze zouden gaan uitspoken. Ooit moest ze ze toch onder ogen gaan komen, als ze verder wilde gaan met haar training. Maar die dag was niet vandaag. Ze zuchtte eventjes en kwam overeind, een koude bries gleed over haar rug heen en liet d'r huiveren. Waarom werd het opeens zo koud als de zon eenmaal weg was. Nee, die vraag klonk dom, dat was niet zoals ze het wilde formulieren. Asherah schudde haar hoofd en zuchtte zachtjes. Misschien was het beter om 't voor gezien te houden en terug naar huis te keren. Immers had ze nog wel een aardige reis te maken om thuis te komen. Met een soepele beweging kwam ze overeind en rekte zich uit. Dus, wat nu?
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Milly] In Twilight the Night blooms LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze was alweer een paar dagen terug in Jubilife city. Ze vond het wel een fijne stad. Ze had al een paar standaard adresjes waar ze klusjes mocht doen. In de tuin of in het huishouden. Ze had zelfs al een dag op een kindje gepast. Op het moment vond ze het prima zoals haar leven ging. Ze hield zichzelf lekker bezig en ze verdiende er ook nog wat mee. Sinds ze wist dat je in een pokémon center kon slapen, maakte ze daar graag gebruik van. Niet elke nacht, want ze voelde zich een beetje een vaste klant hier in het pokémon center. Niet dat ze het daar erg leken te vinden, maar zijzelf stiekem wel. Dus sliep ze nog steeds ook wel eens onder de sterren. Het enige verschil was dat haar Starly een oogje in het zeil hield. De Starly zat altijd vlak bij haar, of ze vloog in de buurt in de lucht. Ze had haar nog steeds geen naam gegeven. Ze kon niks leuks bedenken. Heel frustrerend. De lucht begon oranje te kleuren en ze moest binnenkort dus besluiten wat ze ging doen. Het pokémon center opzoeken en in een bed slapen. Of ergens in een parkje een bankje opzoeken. Waarschijnlijk werd het deze nacht het laatste. Ze keek omhoog naar haar Starly, die net naar beneden kwam en op haar schouder landde. Eerst had ze elke keer verstijfd als ze dat deed, aanrakingen van pokémon was ze niet gewend. Langzaamaan begon ze er aan te wennen en vond ze het zelfs fijn dat haar Starly er was. Ze aaide haar even over haar verenkleed. “Hmmm Sofie? Soofje? Sky? Amy? Glow? Aahh… hoe moet ik je toch noemen!” Riep ze. Ze had niet door dat ze inmiddels vlakbij een ander meisje was aanbeland.
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Milly] In Twilight the Night blooms 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oh, oops. Er kraakte iets in d'r rug toen ze zich uitrekte en met een zucht boog ze naar voren toe. Dat voelde zoveel beter aan. Ze keek om zich heen, wat zou ze ook al weer gaan doen? De hele gedachtegang van daarnet was als sneeuw voor de zon verdwenen en ze keek een beetje dom om zich heen. Uh.. Ja, nee, ze had dus echt geen idee meer wat ze wilde gaan doen. Koffie halen, dat was een goede, niet de oplossing waar ze naar opzoek was, maar het werkte. Dus draaide ze zich om op één voet en merkte dat er een meisje bij haar stond. Ze had pokémon om zich heen, of nou ja. Één pokémon tenminste. Een vogel achtige, ze had geen idee hoe die heette. En zo te zien was het meisje nog bezig met een naam te bedenken, gezien de string aan namen die eruit kwamen, gevolgd door een roep om hulp? Zo klonk het voor Ash tenminste. Dus met een glimlach op haar gezicht liep ze in de richting van het meisje. "Ik vind Sky wel leuk klinken," zei ze vriendelijk. Moest ze zich ermee bemoeien? Nou ja, het had geklonken alsof ze hulp wilde hebben, dus het zou wel goed zijn. "Maar ik moet eerlijk zijn dat ik niet heel goed ben in namen." Gaf ze daarna voor, terwijl ze over haar kin wreef.
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Milly] In Twilight the Night blooms LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had pas door dat iemand haar hele geraas had gehoord. Toen de stem van het andere meisje klonk. Iets wat beschaamd draaide ze zich naar haar om. Haar wangen kleurden langzaam rood. Sky vond zij een mooie naam. Even keek ze weer bedenkelijk naar haar Starly. Toen gleed er langzaam een glimlach over haar gezicht. Helemaal toen haar Starly even vrolijk kwetterde. Ja, dat was het. Ze zou Sky gaan heten. “Dan wordt het Sky.” Lachte ze. Ze keek de ander weer aan. “Sorry van mijn wanhopige gedrag.” Grinnikte ze toen wat onbeholpen. “Mijn naam is Milly Bloom in ieder geval.” Stelde ze zichzelf toen aan het andere meisje voor. Sky vloog weer omhoog en begon om hen heen te cirkelen.
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Milly] In Twilight the Night blooms 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje verontschuldigde zich voor het wanhopige gedrag, maar stemde uiteindelijk toch met haar in om de pokémon Sky te noemen. Asherah pakte nieuwsgierig haar pokédex erbij om de pokémon te scanne, zodoende kwam ze erachter dat het een Starly was. Wat een schatje. Ze vroeg zich af in wat voor een soort pokémon het zou evolueren. Niet dat ze überhaupt een evolutie had gezien ergens. Wel geëvolueerde pokémon, maar nooit het proces zelf. Haar pokémon waren nog niet sterk genoeg om te kunnen evolueren en haar partner kon niet eens evolueren. Oh, ze was weer verdwaald geraakt in haar gedachten. Een scheve glimlach verscheen op haar gezicht toen ze merkte dat het meisje voor haar iets tegen d'r gezegd had. Hoogstwaarschijnlijk was het haar naam. Vaag stond er iets van Milly bij, wat een schattige naam was en perfect bij haar paste. "Aangenaam." Ash glimlachte breeder. "Ik heet Asherah Miseris, maar je mag me gewoon Ash noemen." Ze keek eventjes naar de Starly. "Is dat je starter?"  
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Milly] In Twilight the Night blooms LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

De ander stelde zichzelf voor als Asherah Miseris, oftewel Ash. Ze gaf haar een klein knikje en glimlachte toen.“Mijn leerkracht wilde mij ook wel eens Mill noemen, dus dat mag ook hoor! Net wat je zelf wilt.” Vervolgde ze. Ash vroeg of Sky haar starter was, waarop ze knikte. “Ik had voor haar een ei gekocht, misschien niet de meest slimme actie. Het ei had er zo interessant uitgezien, helemaal zwart en zo glanzend. Dus ik had het gekocht. Sowieso dingen met gokken of mysterieuze voorwerpen zijn gevaarlijk in mijn buurt.” Gaf ze toen schoorvoetend toe. “Toen het ei begon te bewegen ben ik toch maar naar professor Anna Willow gegaan. Zij heeft het ei verder begeleid en mij mijn starter geven. Dat is dus deze Starly.” Legde ze vervolgens uit. “Heb jij ook pokémon?” Vroeg ze nieuwsgierig aan Asherah.
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Milly] In Twilight the Night blooms 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Asherah grinnikte zachtjes toen het meisje, Milly, begon over haar docenten en haar eigen bijnaam. Ze haalde haar schouders op. "Ik ben gewend dat mensen moeite hebben met mijn naam, voor redenen die ik niet echt snap. Dus Ash is makkelijker dan Asherah," legde ze met een grijns uit. Ze had al zoveel verschillende intonaties van haar naam gehoord dat ze er een beetje moe van was geworden. Ze luisterde rustig naar wat Milly verder te vertellen had. Ze had een ei gekocht, net zoals zij toentertijd had gedaan, maar de Flabébé zat niet meer in haar team. Maar ze was naar de professor toe gegaan toen het ei was uitgekomen en had daar haar starter opgehaald. Ash kon het niet laten om zachtjes te lachen. "Is het vaak niet de bedoeling dat je éérst je starter ophaalt, voordat je eieren gaat kopen?" Vroeg ze met een glimlach. Het was plagend bedoeld, niet aanvallend. Ze hoopte maar dat het meisje dat zou snappen. Toen er gevraagd werd of ze zelf pokémon had, slaakte ze een zachte zucht. "Twee, momenteel. Mijn starter was een roze Bellsprout, die ik geruild heb voor een regal gekleurde Mawile." Ze twijfelde, terwijl haar vingers tikte op de pokéball. Ach, wat kon het voor kwaad. Ze klikte de pokéball open en liet de paars gekleurde Mawile eruit. "Dit is Drelduin," zei ze met een glimlach. Daarna pakte ze een tweede pokéball erbij. "En dit is Queenie. Haar heb ik net pas, ik had een fossil overgekocht van iemand en daar is zij uitgekomen." De Amaura drukte haar hoofd tegen Ash d'r zij aan en ze legde vrolijk een hand op diens hoofdje.
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Milly] In Twilight the Night blooms LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze schoot even hartelijk in de lach door de uitleg van Asherah. “Ik snap ergens wel dat mensen het een lastige naam vinden. Asherah. Zou ook snappen dat je het dan maar afkort naar Ash, om irritaties te voorkomen.” Zijzelf sprak haar naam moeiteloos uit, maar zij was opgevoed met heel veel verschillende namen. Ook veel luxe of iets moeilijkere uitspreekbare namen, namen uit verschillende regio’s. Wanneer haar ouders thuis waren, dan hadden ze vaak bezoek gehad. Feestjes of serieuze aangelegenheden, waar zij ook had moeten opdraven. Dus ze was inmiddels wat gewend. Alleen echt een band met iemand creëren had ze nooit gekund . Enkel met haar docente had ze erg goed op kunnen schieten. Stiekem was dat meer een moeder voor haar geweest, dan haar biologische moeder. Haar lach ging over in een grijns toen Ash vroeg of de logischere volgorde niet was geweest als ze eerst haar starter had opgehaald. “Ja, dat zullen de meeste normale mensen gedaan hebben denk ik ja.” Zij had het eerst niet geweten over die licenties en starters. Later wel, toen Alain het haar had uitgelegd. Alleen toen had ze eerst wat meer van de wereld willen zien, wat meer ontmoetingen met pokémon. Nu langzaamaan werd ze wat ontspanner in hun aanwezigheid. Dus verstijfde ze ook niet toen Asherah haar Mawile en Amaura uit hun pokéballs liet. Al was de Amaura vrij groot of zij gewoon klein, dat kon ook nog. Dus was het wel aan haar te zien dat ze daar respect voor had. “Er zijn wel veel anders gekleurde pokémon in Sinnoh of niet? Mijn Sobble die uit het ei is gekomen is ook zwart in plaats van blauw.” Ze keek naar de pokémon van Ash. “Ze zijn in ieder geval erg mooi! Aangenaam Drelduin en Queenie.” Vervolgde ze.
Asherah Miseris
Trainer
Asherah Miseris

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 y/o
Rank: 01

[Milly] In Twilight the Night blooms 4bf6acd50fb85c5e88a94c8ff6a0fad8fed7f363
Quinty
Electrifying!
21
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze haalde haar schouders op. Milly zat niet fout natuurlijk, maar ze had er weinig zin om in nog verder erop door te gaan. Ze had al genoeg problemen met haar naam gehad, voor nu wilde ze er gewoon eventjes rust over.
Gelukkig kon Milly lachen om haar uitspraak, wat betekende dat ze in ieder geval in goed gezelschap was. En dat ze niet zo snel kwaad werd over dingen die gezegd werden. Dat was iets waar Ash altijd bang voor was, aangezien de ze neiging had om dingen te zeggen die het verkeerde keelgat in gingen.
"Oh, ik denk 't wel. Ik heb er nu al een paar gezien. Naast deze en de roze Bellsprout had ik ook nog een blauwe Flabébé, maar die heb ik naar de shelter gebracht." vertelde ze kalmpjes. "Volgens mij kan je ze ook in het wild vinden, maar daar heb ik nog geen geluk mee gehad." Ze haalde haar schouders op. "Welke licentie heb jij trouwens? En heb je al plannen voor de rest van je team?" vroeg ze daarna, volledig over springend op een ander onderwerp.
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Milly] In Twilight the Night blooms LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Asherah beaamde dat er meer van zulk soort pokémon waren. “Professor Anna Willow noemde het traited pokémon. Wel gaaf dat er zulke diverse kleuren zijn, maakt het ergens ook wel weer spannend toch?” Ook in het wild, daar waren haar paarse ogen even groot van geworden. Hoe vet zou het zijn om er ook eentje in het wild tegen te komen? Omg, ze hoopte dat geluk ook ooit eens te hebben. Toen vroeg Ash wat voor licentie ze had. Even werden haar wangen rood. “Uhm nou… eigenlijk weet ik het nog niet zo goed. Ik heb eerst eentje gekregen voor het houden van pokémon naast ander werk. Alleen ik denk dat ik ooit er wel echt mee verder wil. Met pokémon. Over mijn team heb ik dus ook nog niet echt nagedacht.” Even schoof ze wat heen en weer. Misschien was het wel stom. Dat ze dat allemaal nog niet zo goed wist. “En jij?” Vroeg ze toen. Sky kwam weer naar beneden en ging nieuwsgierig voor Drelduin zitten, haar kopje wat scheef.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum