Switch account





Unicorn shot - zo apr 24, 2022 9:26 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Unicorn shot Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Hij had het zien gebeuren. Het was de eerste keer dat hij een stap buiten het kantoor had gezet die dag en het had hem meteen doen laten beslissen zich weer terug te trekken. Wat hij had gezien was verschrikkelijk onprofessioneel geweest. Barbaars en zeer zeker klantonvriendelijk. Maar Kaz was niet de persoon die er meteen op afstapte tenzij het helemaal uit de hand was gelopen. En gelukkig voor hem, en voor de reputatie van de bar die toch al ver te zoeken was, was er niets gebeurd. Blijkbaar was er zelfs fooi achter gelaten.

Maar toch moest hij er iets van zeggen. Het was niet de bedoeling dat het vaker zou gebeuren. Dan zouden ze gewoon verlies leiden met zoveel weggegooid drinken. Het was allang donker buiten en de klok gaf eindelijk het einde van de werkdag aan. De meeste werknemers waren al naar huis, op een na. Precies degene die Kaz nodig had. Toen hij de deur dicht had horen gaan, had hij zich uit zijn stoel gehesen. Isabella had slaperig opgekeken maar was toen weer verder gaan tukken. Kaz had zich uit zijn kantoortje gestrompeld en stond hij nu ergens halverwege de bar. "Kun je me uitleggen waarom je afgelopen week 1,10 hebt weggegooid op iemands hoofd?" vroeg hij zonder ook maar de ander aan te spreken met zijn naam. Nu was het hopen dat hij niet weer een of ander stamelend verhaal zou krijgen van deze neuroot.


thanks, spyder!


[eerste post voor Alain]
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 9:41 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Unicorn shot 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een zucht sloot Alain de voordeur, draaide hij het slot erop en was hij tevreden met een andere afgesloten dag. Hij liet een zachte hum horen, draaide zich om en was compleet klaar om nog even snel schoon te maken en dan naar huis te gaan, waar hij tegen Cas aan kon kruipen en—

Een plotselinge stem deed Alain van schrik achterover stappen, waardoor hij met zijn rug tegen de deur aan knalde en geschrokken naar de man keek. Hij knipperde even en moest even bijkomen van de plotselinge donkere aura die zich voor hem bevond, voor de woorden zich in zijn hoofd herhaalden en hij zich kon realiseren wat er van hem gevraagd was en waar het over ging. Waarom had hij water over Rick heen gegooid? Hij had moeten weten dat het hem in zijn reet zou bijten.

Alain zette geen stap naar voren, maar probeerde zich iets comfortabeler te maken. Met de deur tegen zijn rug voelde hij zich wel iets in het nauw gedreven, maar hij wilde ook niet dichterbij Kaz gaan staan. “Ik ehm—” begon hij zacht en onzeker. Hij slikte even en schudde zijn hoofd. “Het was— Hij had— Het was persoonlijk en het zal niet meer gebeuren, sorry,” probeerde hij zich eruit te redden. Helaas had hij niet het idee dat Kaz hier genoegen mee zou nemen, maar hij kon het proberen.

Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 9:58 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Unicorn shot Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Verwachtte hij iets van uitleg? Ja. Zou de uitleg ooit voldoende zijn voor hem? Absoluut niet. Een werknemer die een glas water leeggooide over een klant zou zich meteen behoorlijk in de nesten hebben gewerkt. Maar niet bij Kaz. Kaz hield de ander gewoon stilletjes in de gaten, noteerde alles wat de ander zei en deed en oordeelde vervolgens zelf. Dar oordeel was vaak nooit iets goeds.

Ook nu niet. Kaz zag hoe de ander schrok en fronste. Hij leunde wat zwaarder op zijn wandelstok, gezien hij er al een enorm lange dag op had zitten en hij voelde hoe zijn been protesteerde bij elke stap. Kaz haalde diep adem om niet meteen weer een boze opmerking naar het hoofd van de jongen te gooien. "Hij had..?" herhaalde Kaz, zachtjes met de stok op de grond tikkend. Hij bleef staan waar hij stond, wetende dat de ander zich duidelijk ongemakkelijk voelde bij de deur. Maar gaf een breincel of emotiepinsel in Kaz' lichaam daar om? natuurlijk niet.


thanks, spyder!
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 10:18 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Unicorn shot 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was duidelijk dat Kaz het hier niet bij ging laten. Een lichte frons trok aan Alain’s gezicht terwijl hij de man aankeek. Twee woorden waren genoeg om een rilling over zijn rug te doen lopen en Alain wendde zijn blik weer af naar de grond, te geïntimideerd om de ander ook maar aan te kunnen kijken.

Was hij wel helemaal honderd? De woorden van de vorige keer herhaalden zich in zijn hoofd en Alain haalde even diep adem. Alles was in orde. Hij moest het gewoon uitleggen. “Mijn vriend ehm— Er speelt wat en Rick, de gast, had hem dronken gevoerd. Het was— Ah. Het was stom, maar ik was boos en—” Alain schudde zijn hoofd even. Praatte dit het goed? Zeer zeker niet. Maar er mocht duidelijk zijn dat hij dit niet bij willekeurige gasten zou doen. “Ik ken hem. Hij komt hier nog altijd.” Was dat genoeg?

Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 10:33 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Unicorn shot Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Het verhaal dat eruit kwam, maakte dingen niet heel erg helder. Nee, in plaats daarvan raakte Kaz alleen maar meer in de war. Wie was wat nu en wie had nu wie- nee wat, gedaan? Wilde hij dit überhaupt wel weten? Het was Alain ten slotte. Die jongen was nu eenmaal niet... helemaal honderd.

Kaz' frons verdiepte zich maar hij wist er een verhaal uit te halen. Het was nog steeds niet erg verklarend, maar Kaz was geen persoon die nog vast zat in zijn zestiende levensjaar en leefde van juice kanalen op het internet en de thee van vrienden die hij niet had. En blijkbaar kwam die Rick nog steeds. Interessante relatie dus. "Zolang je het de volgende keer maar buiten deze bar doet," bromde hij uiteindelijk. "En met je eigen water." Het kostte verdorie een fortuin om alles in te kopen en dan ook nog eens te verkopen. Wat een drama.


thanks, spyder!
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 10:40 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Unicorn shot 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

In elk geval leek Alain er goed vanaf te komen toen Kaz zei dat hij het de volgende keer buiten de bar en met zijn eigen water moest doen. Alain maakte de mentale notitie om een waterpistool aan te schaffen, maar zag de bui al hangen als hij dat echt zou doen. Het zou goud nieuws zijn op Chatter, waarschijnlijk. Bartender achtervolgt gast met supersoaker. Dat was niet het soort reclame wat ze nodig hadden. “Beloofd,” zei hij dan ook. Rick moest maar wegblijven.

Ah! Ehm— Kan ik nog wat voor je inschenken? Ik ehm— Er zijn wat recepten die ik nog aan je wilde voorstellen maar als vanavond niet uitkomt kan het ook een andere keer!” ratelde Alain vliegensvlug, in de hoop dat Kaz hem nog zou horen voor deze weer ergens zou verdwijnen als een demoon wiens hunt eindelijk was afgelopen. Hij moest dit doen. Hij wilde dat deze bar een succes was en bleef en hij wist dat hij daarmee kon helpen.
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 10:50 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Unicorn shot Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Nou, dit was niet helemaal als een rampeplan gelopen, maar het kon altijd beter. In ieder geval was Kaz lichtelijk opgelucht dat hij zich niet weer moest afvragen wie de vorige eigenaar allemaal in dienst had genomen. De meesten waren een compleet stelletje idioten. Maar ze moesten het er voorlopig mee doen. Kaz liet Kali over het sollicitatie-proces gaan. Hij zou toch iedereen afwijzen.

Kaz draaide zich al om om weer terug naar zijn hok te hinken, toen Alain weer zijn mond open trok. Kaz stopte met lopen en keek over zijn schouder. Hij vernauwde zijn ogen voor een klein moment voor hij een stille zucht uitsloeg. "Ga je gang, het is niet alsof ik iets beter te doen heb," bromde hij. Hij had ook nog helemaal geen zin om naar boven te gaan en Kali's gezwets aan te moeten horen. Kaz draaide weer terug en hobbelde naar zijn kantoor om Isabella op te halen. De Pokémon kwam met licht gehumeurd gemekker van haar plekje naast het bureau vandaan en wandelde slaperig met Kaz mee, om vervolgens achter de barstoel waar hij ging zitten het weer comfortabel te maken om verder te slapen. "Nieuwe recepten zei je?" Hij had de jongen ook al eerder gehoord, maar het was altijd beter om te checken. Nieuwe recepten waren niet altijd goed. Straks gooide hij nog BBQ-saus door de cocktail ofzo.


thanks, spyder!
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 11:03 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Unicorn shot 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was dat sarcasme? Voor een moment dacht Alain oprecht dat Kaz alsnog weg zou lopen. Vooral toen hij het kantoor in stapte. Oké, duidelijk sarcasme dus. Alain viste zijn Holo Caster uit zijn zak en wilde Cas appen dat hij eraan kwam, tot hij zich realiseerde dat Kaz zijn Pokémon was gaan halen en aan de bar ging zitten. Shit. Nu had hij spijt. Oké.

to: cutiefly~ 💞💕
ahhh~ ik ben laat thuis vannacht! heb kaz beloofd dat ik wat nieuwe recepten laat zien
slaap wel!! 🥰💞


Oké!” zuchtte Alain, terwijl hij om de bar heen liep om zijn normale positie weer aan te nemen. Hij humde even bedenkelijk. “Eén recept wat we op de kaart moeten houden is de Split. Enorm onbekend en ik denk dat we met iets kunnen werken als een cocktail van de week om er meer aandacht naar te brengen want hij is snel gemaakt,” begon hij, al meer zekerheid in zijn stem zodra hij iets deed waar hij goed in was.

Terwijl hij sprak schonk hij likeur 43 in de shaker en ging ook wat vers sinaasappelsap door een zeefje erin, zodat er geen stukjes in zouden komen. Hij schudde het, schonk het in een glas met ijs en klopte vervolgens de slagroom lobbig om dit met een lepel over het drankje te leggen. “Goed voor warme dagen en— geloof me, het verrast je.” Met die woorden schoof hij het drankje naar Kaz toe en keek hij hem nieuwsgierig aan.
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 11:10 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Unicorn shot Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Dit zou waarschijnlijk snel gedaan zijn. Kaz dronk bijna geen alcohol, laat staan cocktails. Hij wist er ook bar weinig vanaf. Haha, snap je, bar. Kali was veel meer bekend op dat front. Maar uiteindelijk was het wel de bedoeling dat Kaz begreep wat er in de bar gaande was, dus een of twee cocktails zou vast geen kwaad kunnen.

Isabella gaapte lichtjes en rolde toen op haar zij, rustig verder tukkend. Kaz keek met argusogen naar Alain terwijl de jongen de cocktail maakte. Hij had geen idee wat hij moest gaan verwachten van deze drankjes. Waarschijnlijk vond hij het toch allemaal niet lekker. Toen het uiteindelijk zijn kant op werd geschoven, keek hij nog een keer argwanend voordat hij het glas oppakte en een slok nam. Voor een klein moment trok zijn gezicht samen terwijl hij de likeur voelde branden. Maar daarna werd hij, helaas, aangenaam verrast. "Hm," bracht hij uit, terwijl hij nog een slok nam. Shit, dit was best wel goed. "Niet heel slecht," zei hij daarom ook. "Hoe ben je erop gekomen?" Hij wilde niet dat Alain hem nu ineens ging vergiftigen, after all.


thanks, spyder!
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 11:21 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Unicorn shot 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Niet heel slecht. Alain glimlachte bij de woorden, ergens al verwachtende dat dit uit Kaz zijn mond zowaar een compliment was. Hij grinnikte even toen er werd gevraagd hoe ze erop waren gekomen. “Ken je het ijsje?” vroeg hij met een glimlach. “Simpel als dat. Er is geen cocktail als deze en het ijsje is grandioos, dus het was niet verbazingwekkend dat het zo ook werkte. Bij grote groepen kan je de slagroom er zelfs al doorheen mixen, kan je het uit één blender gieten. Zo klaar en het is keer op keer een succes.” Dat was er dus absoluut één die in zijn ogen niet uit een menu kon missen.

De standaard drankjes moeten uiteraard ook blijven. Tequila sunrise, Sex on the Bach, Cosmopolitans, Daiquiri in meerdere smaken,” somde hij op. Een nieuw menu was nodig met een rebranding en dat betekende besluiten welke drankjes er bleven, welke er zouden gaan en wat erbij zou komen. “Ik denk dat als we uniekere cocktails toevoegen we meer gasten binnen kunnen halen— ah— zeg maar wanneer ik er nog één toe kan schuiven. Ik heb er nog een aantal.
Re: Unicorn shot - zo apr 24, 2022 11:26 pm
Kaz LeBlanc
Civilian
Kaz LeBlanc

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank: 01

Unicorn shot Bc9627018835a32eeb9841145f08bd54
Cat
Your brain knows to keep going even though hope is far from this moment.
76
34
CHARACTER INFO

OOC INFO

Am I past repair?
Hij zou het niet te laat maken. Morgen was weer een lange dag. Kaz kwam vaak een uurtje nadat de bar open was en bleef tot sluit of zelfs langer. Niet altijd was hij met de financiën bezig, het was ook gewoon fijn om hier te zitten en te luisteren naar de gesprekken en de werkzaamheden van doodnormale mensen met hun doodnormale levens. Iets dat hij zich niet meer kon permitteren na zijn ongeluk.

Kaz hoorde de waterval aan tekst aan, maar wist niet helemaal wat hij er mee moest. Vaag wist hij nog de kleur en de vorm van het ijsje uit zijn jeugd voor zich te halen, maar daar bleef het ook bij. De smaak van deze cocktail was echter verbluffend. Kaz gaf Alain een knikje. "Ik zal er over na denken," bromde hij, nog een laatste keer een slok nemend voordat hij zijn hand omhoog hield en een gebaar maakte om de volgende te laten komen. Want 'alsjeblieft' zeggen was ook zo moeilijk.


thanks, spyder!
Re: Unicorn shot - ma apr 25, 2022 4:55 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Unicorn shot 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Kaz zou erover nadenken. Alain knikte even, al moest hij glimlachen toen Kaz nog een slok nam. Dat was goed, toch? Als die het niets had gevonden, had hij dat allang gehoord. Het volgende gebaar was ook duidelijk en Alain knikte terwijl hij de shaker afspoelde om een nieuw drankje te maken.

Hiervoor deden we weinig met festiviteiten in deze bar, voor de overname, maar ik denk—” ging alain door terwijl hij de drank in de shaker gooide, “dat dat een fout was. Er zijn simpele drankjes die we kunnen maken die beperkt te verkrijgen zijn. Valentijn, Champion’s Day, Halloween. Allemaal dagen waarop we extra winst kunnen maken met bijvoorbeeld..” Ondertussen had Alain twee bordjes gepakt, één met sprinkles en één met honing. Het glas werd eerst in de honing gedoopt en daarna in de gekleurde sprinkels. De vodka, chocolade en amaretto, grenadine en half and half werden gemixt in de shaker en werden een lichtroze drankje toen hij het eindelijk in het glas schonk.

Moederdag en valentijn bijvoorbeeld zijn dagen waar deze Martini tot zijn recht komt,” concludeerde hij eindelijk, waarna hij het glas naar voren schoof. Het was extra, maar dat was waarmee dit een succes kon worden.

click voor de cocktail!
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum