Switch account





[Damien] Smurf - ma apr 25, 2022 10:32 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust

Oké, misschien was Lauren een beetje enthousiast geweest. Misschien was het niet de bedoeling geweest om die Krabby te kraken tussen haar kaken. Maar de Deino had genoten, en eerlijk was eerlijk, misschien was het beter voor die Krabby geweest. Beter een kort leven met weinig pijn dan een lang leven lijden onder haar neefje toch? Hij was al één schaar kwijt. Wat voor leven had dat beest nog? Eerlijk, Lauren had zowel Damien als die Krabby een plezier gedaan.

Desondanks had Lauren zuchtend toegegeven en beloofd om de Krabby te vergoeden. Vandaar ook dat ze nu op de winkelstraat stond met haar Holocaster in haar hand. Ze was zojuist klaar met haar shift bij Crescent Moon en stond eigenlijk zo’n beetje klaar om naar huis te gaan. Maar goed, beloofd was beloofd he. Een beetje geïrriteerd stuurde ze een berichtje naar Damien. Die smurf moest opschieten.
Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Damien] Smurf - ma apr 25, 2022 10:54 pm
Damien Ives
Researcher
Damien Ives

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pq7u8z4wci1vzt1imo4_540
Kiek
I conduct fear like electricity, a man made monstrosity
19
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nog geen twee happen en zijn hele Pokemon was weg geweest. Hij wist dat het niet lang ging duren voordat die Deino ging bijten in iets dat niet die irritante kauwspeeltjes waren. Een dag en zijn Pokemon was bruut vermoord. Niet dat hij er heel erg treurig om kon zijn, de Krabby had nou niet echt potentie om een fatsoenlijk onderzoeksonderwerp te worden. Het enige wat Damien jammer vond was dat hij nog niet zoveel data verzameld had en dat wat hij had praktisch waardeloos was nu.

Maar Jade wou gelukkig de Pokemon vergoeden aan hem. Ze zou na haar Crescent Moon shift een nieuwe halen voor hem, maar beter ook. Damien stapte net de deur uit toen hij een berichtje kreeg waar hij bleef. Hij zuchtte, stak zijn Holo Caster weg en begon aan zijn route naar centrum Jubilife City. Eenmaal daar was het bekende blonde hoofd in combinatie met het roze pakje van zijn nichtje niet moeilijk te spotten. Damien moest zijn lach in houden. "En daar in moet je over straat? Hoe doe je het?" hij zou zich kapot schamen. Hij bekeek het nog een keertje. Nee, dit was echt heel erg. "Het kleurt wel leuk met je haar." enig, hartstikke enig.
Re: [Damien] Smurf - di apr 26, 2022 10:04 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Haar hand gleed haar zak in, waar ze eigenlijk een sigaret uit een slof wilde pakken. Ze was geïrriteerd door haar nieuwe levensstijl en irritatie lijkte tot hernieuwde liefde voor de nicotine. Desondanks had ze geen zin om oordeel te krijgen van Damien hierover. Maakte niet uit dat die freak helemaal geen pijn kon voelen. Ze wist dat hij een appel met haar te schillen had na het verlies van zijn Krabby en ze ging hem niet nog meer ammunitie geven om te schieten.

Gelukkig verscheen de smurf snel en inderdaad, hij was nog niet klaar met haar. Een geïrriteerde brom kwam uit haar mond terwijl haar neefje verscheen, lachend om haar outfit. Ze wist dat het er niet uitzag. Ze wist dat ze normaliter veel beter gekleed was. ”Ach, ik kan het wel hebben. Het is altijd nog beter dan verband chique lief neefje,” kwam terug, waarna ze haar vingers even op haar neus zette om diep adem te halen. ”Al een winkel waar je wil kijken voor je nieuwe maatje? Ik weet dat je totaal kapot bent om het verlies van je Krabby.”

Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Damien] Smurf - di apr 26, 2022 10:42 pm
Damien Ives
Researcher
Damien Ives

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pq7u8z4wci1vzt1imo4_540
Kiek
I conduct fear like electricity, a man made monstrosity
19
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat Jade haar hoofd op onweer schoot toen hij opmerkingen over haar uniform gooide was alleen maar olie op het vuur voor hem. Hij vond het heerlijk om af en toe te stoken waar het kon. Zijn nicht kon het hebben van hem. Of niet, maar dat was haar probleem. Ze maakte een opmerking over zijn armen die ingepakt waren. "Het is dat, of mensen die me continue vragen of ik oké ben en of ik hulp nodig heb." en na een tijdje werd je daar best moe van. Elke keer hetzelfde verhaaltje uitleggen, elke keer de geschokte gezichten met dezelfde domme vragen.

Een winkel waar hij wou gaan kijken. Een grijns kwam op zijn gezicht toen over het verlies van de Krabby begon. "Hoe weet je dat? Je hebt me toch niet dramatisch horen huilen in mijn kamer om mijn lieve Krabby toch? Ik mis hem zo erg.." hij miste de Pokemon geen seconde, het enige wat hij jammer vond was de mislukte kans op iets wat op onderzoek leek. Maar goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. "Jij mag kiezen welke winkel, ik heb me eigenlijk niet zo verdiept in wat hier zit. En aangezien jij toch de hele dag op straat bonnetjes schrijft weet je vast wel een goede winkel in de buurt." hij haalde zijn schouders op en keek wat onverschillig om zich heen. Het maakte hem ook eigenlijk bagger weinig uit.
Re: [Damien] Smurf - di apr 26, 2022 10:50 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
De opmerking over haar kleding wist haar succesvol onder de huid te komen, maar dat wist haar neefje ook wel. Ze was erg succesvol om opmerkingen van zich af te laten glijden als water van een Psyduck rug, maar van je familie moest je het hebben. Damien en Sebs lukte het altijd. Misschien juist omdat ze zo dicht bij haar stonden. Maar dat betekende niet dat ze zelf niet ook de zere plekken kon aanstippen. Niet dat de jongen fysieke pijn voelde, dus dan moest je het maar met mentale pijn doen he. ”En wat zeg je ze dan? Dat je sowieso niet meer te redden bent?” vroeg ze aan de jongen, wat achteloos. Ze had zichzelf al lang geleden aangeleerd om niet meer bezorgd te zijn over zijn talloze verwondingen. Dat was onbegonnen werk en zonde van je energie.

”Ja, ik hoorde het, hartverscheurend,” merkte ze droog op, waarna ze haar hoofd schudde. ”Eerlijk, ik weet niet eens waarom je de moeite hebt gedaan om het ding mee te nemen naar huis en die klauw eraf te halen.” Zijzelf had haar Pokémon gewoon de wonder trade in gesmeten. Misschien vriendelijker dan wat Damien aan het doen was totdat Lauren het dier uit z’n lijden verloste. ”Prima, maar vergeet niet dat je een gegeven Ponyta niet in de bek mag kijken he neefje.” Ze zou iets prachtigs voor hem uitzoeken. Het werd alleen maar mooier met elke opmerking die hij maakte. Al snel stapte ze een Pokémon Winkel in. Ze zou wel zien of hij mee naar binnen zou stappen of niet.

Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Damien] Smurf - di apr 26, 2022 11:14 pm
Damien Ives
Researcher
Damien Ives

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pq7u8z4wci1vzt1imo4_540
Kiek
I conduct fear like electricity, a man made monstrosity
19
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dat Jade net zo hard op hem terug stampte als hij op haar stampte verwachtte hij niet anders. Niet dat het hem veel deed, hij maakte zich niet zo druk om de meningen van andere mensen. Tenminste, over zijn uiterlijk niet. "Soms, of een ander antwoord voor de shock-value. Ligt er aan in wat voor bui ik die dag ben. Zal mensen leren om hun neus in andersmans zaken te steken." je moest je er gewoon buiten houden, als je iets niet wist kon je het altijd vragen. Maar je moest niet bij hem komen huilen als het antwoord je niet aan stond.

Ze had zijn dramatische 'gehuil' gehoord. Damien lachte dat ze mee ging in het verhaal en vroeg toen naar de waarom in de hele kwestie. "Zo sneu was het niet, ze groeien terug. Dat was wat ik aan het volgen was, totdat mijn project in een hap verdwenen was in jouw Deino." hij zuchtte terwijl hij met haar mee liep. "Stel je voor dat ik iets gevonden had waardoor mensen hun ledematen terug kunnen laten groeien? Al die mensen met amputaties? Geholpen door mijn onderzoek. Maar ja, nu zullen we het nooit weten." hij haalde zijn schouders op. "Denk je dat als die Krabby evolved was in een Kingler, dat die arm dan terug gekomen was in een keer? Of zou hij dan evolueren met maar een arm?" hij ratelde hardop tegen Jade aan en merkte niet eens dat sommige mensen achterom keken om te kijken welke mafkees onzin uit liep te kramen. Voordat hij het doorhad waren ze bij een Pokemon winkel. Een gegeven Ponyta mocht hij niet in de bek kijken. "Mond, Ponyta's hebben monden. Edele Pokemon zijn het Jade." corrigeerde hij zijn nicht kalm, voordat hij naar binnen stapte. Er hing een gekke sfeer in de winkel. En meteen voelde hij twee ogen die in zijn rug geboord leken te zitten. Damien keek rustig rond, wachtend of Jade hetzelfde opmerkte als hij deed.
Re: [Damien] Smurf - wo apr 27, 2022 4:11 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Ze rolde kort met haar ogen bij Damiens reactie. Hij deed het af en toe gewoon voor de kick, om te zien hoe mensen reageerden. Natuurlijk deed haar neefje dat. Waar zijzelf en Sebastien nog dachten om hun reputatie, leek Damien het helemaal niks uit te maken. Mocht hij natuurlijk zelf weten, gelukkig deelden ze geen achternaam. Alleen een beetje jammer dat hij in huis woonde en dat ze samen op straat gezien werden. ”Niet hartverscheurend komen huilen als ze je een freak noemen,” reageerde ze droogjes, met een schouderophaal. Moest hij zelf weten.

Ze had helaas wel de deur geopend over zijn Krabby’s tragedie. Alsof Damien ooit zo serieus met die krab was omgegaan als dat hij nu pretendeerde. Ze schudde haar hoofd lichtjes, haar haren uit haar gezicht vegend. ”Ah, dat was dus je plan, voor als je een keer daadwerkelijk een ledemaat verliest de klap op kunnen vangen?” Ze nam zijn onderzoek niet serieus. Wat was hij nou? Een rare gup met een passie. Hij moest eerst nog heel wat bereiken voordat ze het onderzoek van haar kleine neefje serieus zou nemen. ”Ik geloof dat je niet zelf kan evolven, maar misschien groei je dan nog een reserve arm als je het kon,” humde ze. Ze negeerde zijn veels te slimme opmerking en stapte de winkel binnen. Ze pakte een Pokéball uit het schap, de gekke sfeer negerend, en bekeek het kaartje wat eraan hing. Met een grijns verkleinde ze deze en liep ze naar de toonbank. ”Deze is werkelijkwaar perfect voor je.”
Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Damien] Smurf - wo apr 27, 2022 4:29 pm
Damien Ives
Researcher
Damien Ives

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pq7u8z4wci1vzt1imo4_540
Kiek
I conduct fear like electricity, a man made monstrosity
19
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij mocht niet komen huilen bij Jade als ze hem een freak gingen noemen. "Doen ze toch al," hij haalde zijn schouders nogmaals op. "En daarbij, ik ga voor de volledige 'gestoorde professor'-look. Volgens mij hem ik hem al aardig down, al zeg ik het zelf." Niet dat hij daadwerkelijk gestoord was. Een beetje misschien, maar Damien geloofde dat hij een goed functionerend paar hersens had en een stel hele goeie onderzoek ideeën die hij wou verwezenlijken. Misschien dat hij ooit een nieuwe revolutie naar Sinnoh zou brengen, als ze daar tenminste klaar voor waren.

Jade deed alsof zijn hele idee waardeloos was. "Ik had ook niet verwacht dat jouw hersens zouden kunnen nadenken op mijn niveau. Maar dat geeft niet Jade. Als jij gewoon boeven blijft vangen en zo, doe ik mijn ding." Hij zou er van zelf wel komen. Het zou even duren en hij wist niet hoeveel Pokemon hij nog op die route ging verslijten, maar het ging hem lukken. Hij had nooit zo'n band gehad met Pokemon en misschien kwam dat wel omdat hij er als kind niet mee opgegroeid was. Hij kon zich niet hechten aan de wezentjes. "De dingen die ik zou kunnen doen met meer dan twee armen," verzuchtte de jongen alsof Jade hem net een hele mooie droom vertelde.

Uit zijn zak haalde hij zijn Holo Caster en Jade kwam aanzetten met een Pokeball. Deze zou perfect voor hem zijn. De jongen fronste kort, waarom... zei ze dat zo vrolijk? Hij pakte de bal aan zonder naar het kaartje te kijken. Zijn ogen vonden de winkeleigenaar. Hij wees kort naar de bal en vormde de worden 'mag ik' met zijn lippen en de man knikte. Hij drukte op de knop, vergrootte het ding en liet hem toen open klappen. Een Hatenna kwam op de grond te staan. Het ding oriënteerde even en als je de ogen van het wezen had kunnen zien dan waren ze nu strak op Damien gericht. Oh god. "Arceus, Jade, ik.." toen begon het beestje te rennen. Voor zijn leven, alsof Damien net iets vreselijks bij de Pokemon gedaan had. "Oh ja, dit wordt het hoor." zei hij sarcastisch tegen Jade. De eigenaar van de winkel ging achter de Pokemon aan, hij hield de bal in zijn handen en keek even naar de Pokemon in actie. Wat waardeloos.
Re: [Damien] Smurf - wo apr 27, 2022 4:53 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Ze scoftte toen de jongen aangaf dat haar hersenen niet konden nadenken op zijn niveau. Fijn dat Damien er weer op gebrand was om het bloed onder haar nagels vandaan te halen. Oké, haar Deino had zijn Krabby gekraakt, en misschien had ze er nog wat opmerkingen achterna gegooid, maar hey, zij kon er niks aan doen dat zijn Krabby zich niet meer kon verdedigen. Beest miste een schaar enzo. ”Ja, de hersens van niveau die nog niks bereikt hebben in het leven, he neefje,” kwam er zijn kant op. Ze begon duidelijk geïrriteerd te raken. Zij had al een hele carrière achter de rug en wat had hij tot op heden gedaan in zijn leven?

Het niveau van irritatie was hoog genoeg om een perfecte Pokémon voor de jongen uit te kiezen. Ze had gelezen over deze Pokémon en hij had nog een hidden ability ook, dus dan kon hij ook niet zeggen dat ze niks voor hem over had. Damien opende de Pokéball en de Hatenna ging er meteen van tussen. Jade schoot hierop in de lach. ”Kijk nou, hij houdt nu al van je,” lachte ze, ”En ook nog hidden ability, perfect voor je onderzoek,” humde ze, waarna ze de Hatenna overnam van de winkel eigenaar en uitstak naar Damien. “En.. zo te zien, een fantastische judge of character.”

Don't look too close, don't you dare

cttw
Re: [Damien] Smurf - ma mei 09, 2022 11:26 pm
Damien Ives
Researcher
Damien Ives

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 22 years old
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pq7u8z4wci1vzt1imo4_540
Kiek
I conduct fear like electricity, a man made monstrosity
19
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij niks bereikt? "Jouw verkleedfeestjes zijn geen reden om je beter te voelen dan mij Jade," want dat waren contests toch? Glorified verkleedfeestjes voor Pokemon en mensen. Enige verschil was dat je met deze nog lintjes en geld kon winnen. Maar anders, allemaal hetzelfde. Hij probeerde tenminste actief de wereld te veranderen, dat kon Jade niet voor elkaar krijgen in een roze glitterjurk.

Jade kreeg de Hatenna in haar armen gedrukt door de winkeleigenaar. Wat fijn. "Hidden Ability... Magic Bounce? Die is alleen handig voor trainers Jade echt-" maar hij kon er niet echt tegenin gaan. Ze had al besloten voor hem. Damien zuchtte. "Niet janken als ik hem binnen nu en een week in omruil voor wat anders. Want dit wordt niks zo." een Pokemon die alleen maar van je weg wou komen? Wat had je daar aan. "Hij staat jou ook leuk hoor, en kijk nou... het beest is al helemaal gehecht aan je." al leek het meer zo omdat de Pokemon verder weg wou komen van hem. "Reken 'm maar af, ik heb het gezien." hij maakte een wuif-beweging met zijn hand. Dit werd niks. Deze winkel had sowieso een waardeloze selectie Pokemon liggen. Ooit zou hij iets beters vinden, maar niet vandaag.
Re: [Damien] Smurf - vr mei 20, 2022 2:40 pm
Jade Bellerose
Crescent Moon
Jade Bellerose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25
Rank: 01

[Damien] Smurf Tumblr_pbrbrvtXvp1tlypw3o2_400
Babs
I don't belong to anyone but everybody knows my name
101
93
CHARACTER INFO

OOC INFO

Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter into dust
Jade rolde met haar ogen toen haar neefje over haar verkleedfeestjes begon. Als hij dat zo wilde noemen, dan moest hij dat zelf weten, want Jade wist zeker dat ze veel meer waard was dan dit. ”Ik was al bezig met geld in het laadje te brengen toen jij nog je basisschool klasgenootjes liet schrikken met je aandoening” merkte ze fijntjes op. Ze was blij dat ze geen serieuze Pokémon voor de man gekocht had.

Ze trok haar wenkbrauwen op naar zijn opmerkingen. Ach, haar neefje was ook zo weinig creativiteit toebedeeld. ”Eerlijk is eerlijk Dame, je hebt te weinig creativiteit. Wat is nou de science achter die hidden abilities? Weet je dat wel?” Ze zuchtte dramatisch terwijl ze naar de Hatenna keek. ”Hoe noemen ze dat nou? Ondankbaar enzo?” Ze wist heel goed dat haar neef niks had aan deze Pokémon. Daarom was het ook een beetje hierop uitgekomen. Het was nou niet alsof hij gek veel aan die Krabby gehad had immers. ”Ach de Pokémon zal je dankbaar zijn als je hem wegruilt, heeft in in ieder geval al zijn ledematen nog straks.” De Shopkeeper leek vreemd niet disturbed door het gesprek terwijl ze de Hatenna afrekende. Het kon hem gelukkig barweinig schelen zolang hij geld verdiende. Ze gaf de Pokéball aan haar neefje. ”Kijk, helemaal van jou!”
Don't look too close, don't you dare

cttw
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum