Re: [CF2022] Vine Verrassing - do mei 05, 2022 1:13 pm
Ciora Escarra
Team Zekrom
Karakterkaart Gender: Female Age: 22 years old Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil aan een touwtje trekken! Naam karakter: Ciora Escarra [2] |
Karakterkaart Gender: Female Age: 22 years old Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil aan een touwtje trekken! Naam karakter: Ciora Escarra [2] |
| VINE VERRASSING Een enthousiast gewoel klinkt als een prijs aan de andere kant van het touwtje omhoog komt! Gefeliciteerd met jouw Sachet! Er is 10₽ afgeschreven. VINE VERRASSING Een enthousiast gewoel klinkt als een prijs aan de andere kant van het touwtje omhoog komt! Gefeliciteerd met jouw Tart Apple! Er is 10₽ afgeschreven. |
Karakterkaart Gender: Male Age: 22 Rank: 7
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil aan een touwtje trekken! Naam karakter: Myrddin ó Murch |
| VINE VERRASSING Een enthousiast gewoel klinkt als een prijs aan de andere kant van het touwtje omhoog komt! Gefeliciteerd met jouw Reaper Cloth! Er is 10₽ afgeschreven. |
Karakterkaart Gender: Male Age: 24 Rank: 2
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil aan een touwtje trekken! Naam karakter: Shui Zháo [3] |
| VINE VERRASSING Een enthousiast gewoel klinkt als een prijs aan de andere kant van het touwtje omhoog komt! Gefeliciteerd met jouw Chipped Pot! Er is 10₽ afgeschreven. |