Switch account





[EH2022] Ei, Ei, Ei - vr apr 29, 2022 6:13 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[EH2022] Ei, Ei, Ei 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Momo
Lvl 20
Nina
Lvl 20
Toby
Lvl 10
Moby
Lvl 20
Sami
Lvl 10
Mora
Lvl 20
Bug Catcher Auri
Het was heerlijk om eindelijk weer eens thuis in Solaceon Town te zijn, al had Auri het paasbezoekje aan haar vader ook alweer druk volgepland met andere dingen. De eierzoektocht bij de Daycare was één van die dingen. Met Momo op haar schouder liep ze richting de Daycare. Haar andere pokémon waren thuis en mochten haar vader maar mooi lastigvallen. “Wat voor soort eieren zouden we kunnen vinden, denk je?” vroeg ze aan de snom, die enthousiast reageerde. Auri wist niet zeker wat de pokémon daar precies mee bedoelde, maar ze was blij dat Momo een goed humeur had.
Eenmaal bij de Daycare aangekomen en aangegeven te hebben dat ze hier was voor de eierzoektocht, werd ze doorverwezen naar de grote tuin waarin de eieren verstopt lagen. Auri zette Momo op de grond neer en begon meteen rond te zoeken in de hoop om iets leuks te vinden.
dit maakt ons blij
Re: [EH2022] Ei, Ei, Ei - za apr 30, 2022 7:48 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[EH2022] Ei, Ei, Ei Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

WHAT AN EGG-CITING DAY!
Zoekt en gij zult vinden. Je vindt wel een egg-stra speciaal ei! Hover over het ei om te zien welke Pokémon erin schuil gaat.

Je hebt hierna nog 2 poging(en) over. Zoek je verder of raap je dit ei op? Laat het weten in je post en tag het betreffende teamlid!

egg move: morning sun

Re: [EH2022] Ei, Ei, Ei - di mei 03, 2022 9:17 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[EH2022] Ei, Ei, Ei 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Momo
Lvl 20
Nina
Lvl 20
Toby
Lvl 10
Moby
Lvl 20
Sami
Lvl 10
Mora
Lvl 20
Bug Catcher Auri
Het duurde niet lang voordat Auri het eerste ei gespot had. Ze knielde neer bij het ei op de grond en riep vervolgens naar Momo, die haar eigen eierzoektocht begonnen was. “Momo, kom hier! Ik heb een ei gevonden!” Natuurlijk moest Momo er ook bij zijn om te keuren of de vibes van het ei en de pokémon erin goed waren voor haar team. De snom kwam zo snel als ze kon naar haar trainer toe, al was ze niet zo heel snel. Toen ze eindelijk bij Auri aangekomen was, hield Auri heel voorzichtig het ei dat ze gevonden had voor Momo. “Wat denk je? Zou ‘t een goede vriend zijn?” Momo keek even naar het ei, en liet vervolgens een goedkeurend geluidje horen. “Mooi zo.” Ze knikte even en kwam vervolgens weer overeind. Nu was het tijd om de mensen van de Daycare te laten weten dat ze een ei gevonden had dat ze mee zou willen nemen.
@Cosmog // bug-types zijn altijd goed
Re: [EH2022] Ei, Ei, Ei - vr mei 06, 2022 4:48 pm
Cosmog
Administrator
Cosmog

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 26
Rank: 10/10

[EH2022] Ei, Ei, Ei Tumblr_p9cmn8WeyF1wt9btro1_540
Wap
En met mijn gouden knakworst rol ik voor jou een ...
1081
835
CHARACTER INFO

OOC INFO

WHAT AN EGG-CITING DAY!
Je neemt het ei mee en de Pokémon staat geregistreerd onder ID#1280!

egg move: morning sun

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum