Switch account





[CT] Back at the start - ma mei 02, 2022 5:12 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CT] Back at the start 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nee.

Alain’s toon was scherp, één vinger geheven als een moeder die een kind op zijn dak gaf. “Als je het doet, ga je de rest van de dag in je ball,” waarschuwde hij de Pokémon nog. De Rotom vloog enthousiast rondjes voor het apparaat waar Alain hem vandaan had en voor de zoveelste keer vroeg Alain zich af of een Pokéball er nog terug in te stoppen was, maar helaas. Hij had het zelfs nog gegoogled, maar helaas was daar geen poging toe.

Ik zweer het Ch—

De fout die hij maakte was een stap vooruit zetten. De Rotom schoot het apparaat in en de geluiden weerklonken. “Nee! Chae, je maakt me een dief! Ik wil het nie—” Maar, daar begon het al. Drie Pokémon verschenen op het scherm en Alain’s ogen werden groot. Shit, shit, shit. Dadelijk was het weer een Malamar. Misschien moest hij gewoon eerst kiezen?
Re: [CT] Back at the start - ma mei 02, 2022 6:30 pm
Zacian
Member
Zacian

Karakterkaart
Gender:
Age:
Rank:

[CT] Back at the start BogusIncredibleBass-size_restricted
Lisa
Hier een quote
52
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

TIME TO GAMBLE
WHICH POKÉMON WILL YOU CHOOSE?
Je stopt jouw ticket in de machine en een zacht gerommel klinkt. Drie Pokémon verschijnen op het scherm en je krijgt de mogelijkheid om er één te selecteren.

Naar welke Pokémon gaat jouw voorkeur uit? Laat het weten in jouw volgende post en tag het betreffende teamlid.


Wooper

Komala

Seviper


Re: [CT] Back at the start - di mei 03, 2022 11:06 am
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[CT] Back at the start 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wilde niet nog een Pokémon, maar helaas was Chae het daar niet mee eens. Het scherm sprong aan, drie Pokémon verschenen en zonder erover na te denken, klikte Alain op de Wooper. Hij wist niet eens wat er verder tevoorschijn kwam, maar de Wooper was niet eng en hij wilde Chae niet de kans geven om hem opnieuw met een Malamar op te zadelen.

De machine maakte wat ongezonde geluiden, het piepte, elektrische schokken kwamen er vanaf en… uiteindelijk viel er dan toch een Pokéball uit. Alain hield zijn eigen ball alvast vooruit om Chae terug te laten keren, waarna hij een zucht liet klinken. Konden ze dit apparaat niet uit Jubilife weghalen?

1x wt materiaal pls
Re: [CT] Back at the start - di mei 03, 2022 12:01 pm
Zacian
Member
Zacian

Karakterkaart
Gender:
Age:
Rank:

[CT] Back at the start BogusIncredibleBass-size_restricted
Lisa
Hier een quote
52
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

TIME TO GAMBLE
Je selecteert de Pokémon naar wens en de Pokéball valt uit de automaat. Gefeliciteerd! Je Wooper is geregistreerd onder ID #1273. Vergeet niet om deze toe te voegen aan je Pokémon PC en om het ticket uit je inventory te verwijderen.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum