Switch account





[Alain]] And so, everything changed - zo mei 08, 2022 12:19 am
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
De dagen nadat ze bij Alain thuis waren gekomen na de aanvaring met hun ouders, was Rey erg stil geweest en bleek. Ze had haar nieuwe slaapkamer wat ingericht en Peaches uit de Pokéball gelaten. Eigenlijk was ze een model huisgenoot op het vlak dat je momenteel helemaal geen last van haar had. Het verdriet van de hele aanvaring was pas later ingezakt en ondanks dat het on the long run waarschijnlijk beter was, voelde dat momenteel nog niet zo. Ze moest ook nog wennen aan het feit dat dit ‘thuis’

Een beetje afwezig zat ze door een leerboek te bladeren voor Pokémon geneeskunde, het traject wat ze voor zichzelf gekozen had, maar haar focus was ver te zoeken. Ze leunde naar achteren en aaide met een zachte blik in haar ogen Peaches weer over haar oren. De Rockruff was normaliter al vrij vaak bij haar, maar nu was ze niet van Rey weg te slaan. De Rockruff begon echter enthousiast te kwispelen toen de deur van Rey’s nieuwe slaapkamer open ging. Rey keek over haar schouder, een glimlach op haar gezicht toverend die nog niet helemaal gemeend was. Het ging elke dag beter, maar de tranen waren altijd dichtbij.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - zo mei 08, 2022 2:43 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was lastig om een goede broer te zijn als Alain zichzelf niet goed voelde. Hij wilde Rey niet lastig vallen met zijn problemen, maar hij kon haar ook niet ontwijken. Wat hij nodig had, vooral rust en tijd, verschilde wellicht van wat zij nodig had en dat wist hij, zelfs al was het lastig om daar een tussenweg in te vinden. Ook hij had niets meer gehoord van zijn ouders sinds die dag en Alain wist zich er geen weg in te vinden, dus, in true Alain fashion was hij gewoon aan het werk gegaan en hoopte hij dat tijd alle wonden heelde.

Na een paar dagen was Alain dan toch een dag vrij en besloot hij om die samen met Rey te spenderen. Dus, hij klopte op de deur, wachtte even en opende deze vervolgens, waarna hij met een voorzichtige glimlach naar zijn zusje keek. Het was vreemd om haar hier te hebben, zelfs al was ze meer dan welkom. Hij was zo gewend om alleen Cas bij zich te hebben dat hij zich weer even moest laten wennen aan de verandering.

Zin om ‘t huis even uit te gaan samen?” vroeg hij voorzichtig. Als ze niet wilde was dat ook oké.

Re: [Alain]] And so, everything changed - zo mei 08, 2022 8:04 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Een wat oprechtere lach verscheen op haar lippen toen ze Alain aankeek. Peaches sprong op naast het bureau en rende enthousiast keffend op de witharige jongen af. Rey floot zachtjes om de Rockruff weer terug te roepen. Peaches reageerde niet.. volledig en ging op haar achterste zitten, vlak voor Alain, maar in ieder geval was ze onderschept in haar enthousiasme. Rey ontmoette vertrouwde, tweekleurige ogen van haar broer met haar eigen blauwe. Wat er ook gebeurde, ze wist dat op Alain aankon. Ze wist dat hij ergens ook pijn moest hebben, dat de confrontatie hem ook wat gedaan had. Maar ze kende Alain ook goed genoeg om te weten dat hij dat niet aan haar ging tonen, of tenminste, zo weinig mogelijk. Alain was zorgzaam en zou de wereld op zijn schouders dragen als het nodig was. Als hij alleen de last maar een heel klein beetje zou willen delen…

Ze legde de pen die ze vast had op het bureau neer en lachte voorzichtig naar Alain. Ze hadden allebei verdriet.. Maar ze hadden elkaar. En Alain had ook nog Cas, waar hij heel gelukkig mee was. ”Als je dat wil..? Als je liever met Cas erop uitgaat is dat ook oké hoor,” reageerde ze, een voorzichtige lach op haar gezicht. Alles wat Alain op het moment maar gelukkig maakte. Haar Holocaster lag ongebruikt op haar bureau. Ergens had ze nog gehoopt op excuses van haar ouders, maar het was doodstil gebleven.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - zo mei 08, 2022 10:46 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zodra Alain de deur opende schoot Peaches op hem af en waar ze niet geheel luisterde naar het gefluit van Rey, stopte de roze hond in elk geval in haar pad. Alain hief één wenkbrauw en keek de hond even met een glimlach aan, voor hij zijn hoofd schudde.

Het was niet zo bedoeld, dat wist Alain ook wel. Toch keek hij naar de grond toen ze hem vroeg of hij niet liever met Cas op pad ging. Het was nooit zijn intentie geweest om haar te doen voelen alsof ze minder waard was dan de ander, maar… het was makkelijker. Het was iemand waarvoor hij zich nooit groot had hoeven houden. Door hun vreemde start en situatie voelde Cas veiliger dan iemand ooit had gevoeld en… Maar dat was geen excuus, of wel? Hij kon zijn zusje zich niet—

Een zucht klonk en Alain leunde wat tegen de deurpost aan, waarbij hij zijn lippen in een strakke lijn trok. “Je weet dat ik minstens net zo graag wat met jou ga doen, toch?” vroeg hij haar serieus. Het was anders, maar dat betekende niet dat het minder belangrijk was. “Dus, ga je mee? Ari en Peaches hebben er wel zin in, denk ik.
Re: [Alain]] And so, everything changed - zo mei 08, 2022 10:55 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Rey haar blik schoot van Peaches, naar Alain, en weer terug. De Rockruff trappelde met haar voetjes op de grond, maar bleef zowaar op haar achterwerk zitten. Haar roze tong hing vrolijk uit haar mond en haar oren stonden naar voren gericht. De Rockruff stond te trappelen om tegen Alain op te springen. "Ik werk aan discipline!" begon Rey al meteen, maar het voorkwam niet dat Peaches uiteindelijk wel naar voren sprong en tegen Alain op begon te springen. "Echt," voegde ze er schaapachtig aan toe. "Peaches!" De Rockruff sprong nog een laatste keer en rende daarna weer naar Rey, half op haar schoot springend. Haar staart draaide nog steeds overuren, maar i ieder geval was ze niet meer aan het springen.

Ze hief haar blik weer naar Alain, welke tegen de deurpost aan het leunen was. Spontaan voelde ze zich wat ongemakkelijker toen ze zijn gelaatsuitdrukking zag, haar vingers in de vacht van Peaches hakend. "Ja.. dat weet ik, maar ik kan me ook voorstellen dat je momenteel Cas een beetje nodig hebt," zei ze hem met een voorzichtige glimlach. Ze wilde hem niet in het harnas jagen, dat was niet de bedoeling geweest. Ze kwam van haar stoel en liep naar Alain toe, Peaches van haar schoot duwend. De Rockruff drentelde vrolijk mee, alweer iets gekalmeerd. Voordat ze de deur doorliep, haakte ze haar armen om de middel van haar broer. "Uiteraard, let's go," Ze drukte hem eventjes tegen zich aan voor een knuffel, waarna ze hem weer losliet om samen met hem naar buiten te gaan.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - ma mei 09, 2022 8:39 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een half jaar geleden, misschien iets langer, zou Alain op zijn knieën de Rockruff hebben begroet. Nu keek hij de Pokémon vanuit zijn positie aan en trok hij zijn wenkbrauw iets hoger toen ze tegen zijn been op sprong. “Aan blijven werken, dan,” glimlachte hij. Cas had immers gelijk gehad. Pokémon waren gevaarlijk. Of, ze hadden de mogelijkheid om dat te zijn en dat moest zo serieus genomen worden. Misschien moest hij Rey laten zien wat Ari kon, misschien zou ze dan zien wat een kracht er verscholen ging in het roze hondje.

Rey kon zich voorstellen dat hij Cas momenteel een beetje nodig had. Ze moest eens weten. Alain spiegelde haar voorzichtige glimlach. “Jou ook,” besloot hij haar te zeggen. Misschien niet op dezelfde manier, maar was het niet minstens even waar? Hij leunde meer op Cas omdat Cas hem keer op keer al had zien breken, dat was niets nieuws. Maar dat betekende niet dat hij Rey niet nodig had, net zoals dat Rey hem nodig had.

Alain wreef kort over haar rug bij de knuffel, waarna hij haar volgde. Bij het lopen door de huiskamer kwam Rue direct overeind om hen te volgen. “Kom, dan nemen we er een paar mee,” wenkte hij Rey, waarna ze via de achterdeur naar buiten stapte. “Ari, Kear, kom op,” riep hij de twee andere Pokémon die mee mochten komen. De roze Lycanroc keek direct op, terwijl de Treecko zichzelf van de muur wierp en zich aan Alain’s arm hing.

Hoe vindt Peach het strand?” vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij via het gras die kant op begon te lopen.
Re: [Alain]] And so, everything changed - ma mei 09, 2022 8:58 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO


A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Rey glimlachte voorzichtig naar haar grote broer en trok Peaches iets tegen zich aan. De Rockruff likte enthousiast haar kin en Rey duwde haar iets naar beneden, waarna ze haar onder haar kin begon te kriebelen. De staart van de Rockruff draaide overuren en Rey wist zeker dat ze nog steeds een erg laag level was. Rey had immers praktisch nog niet met haar getrained, maar dat was oké, wat Rey betrof. ”Zal ik doen, we werken hard he Peach?” merkte ze op naar de Rockruff, waarna ze deze weer een knuffel gaf.

Een warm gevoel verspreidde zich door haar toen Alain aangaf dat hij haar ook nodig had. Met een wat brede glimlach drukte ze Alain nog wat dichter tegen zich aan, waarna ze zich naar de woonkamer begaf. Het was op het moment nogal zwaar, maar i ieder geval had ze Alain. En als ze elkaar hadden, dan kon het allemaal nog niet zo slecht zijn. ”Dan neem ik Shimmer ook mee.. Ik denk dat de indrukken goed voor haar zijn.”

De Fennekin die verscheen uit de Pokéball drukte meteen haar staart tussen haar achterpoten en haar oren in haar nek. De kleine vos was meegenomen door Alain uit een nare situatie, en dat kon je aan haar merken. Rey probeerde zoveel mogelijk geduld met haar te hebben, maar wist ook niet goed waar ze goed aan deed naast begrip hebben.

Gelukkig volgde Shimmer haar wel overal en terwijl Peach enthousiast wat vooruit liep. ”Erg leuk, ze wil altijd de golven eten, dus ik moet dan opletten dat ze niet teveel water binnenkrijgt,” merkte ze op met een lach, waarna ze eventjes naar de roze Rockruff keek. ”Die kant op dan?” besloot ze te vragen aan haar broer. Ze kon de blauwe golven al in de verte zien, gelukkig was Sandgem niet zo groot.
Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - di mei 10, 2022 1:59 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als het niet voor Cas was geweest, had Alain er nooit wat van gezegd. Maar na alles wist Alain dat het belangrijk was om je Pokémon onder controle te hebben en als Peaches door het huis zou lopen, dan was dat een eis die Alain moest stellen. Hij wilde immers ook niet dat Cas zich hier oncomfortabel zou voelen, zelfs al was het vooralsngog maar een Rockruff.

Rey gaf aan Shimmer ook mee te nemen en Alain knikte. “Kear wil haar vast wel zien,” besloot hij, zelfs al wist hij dat Kearney er weinig om zou geven. De twee Pokémon waren samen gered van de kooien, maar Kearney gaf weinig om de andere Pokémon van die dag. Zijn interesse lag bij Alain en hij leek weinig te maken te willen hebben met andere mensen en Pokémon.

Alain knikte toen Rey zei dat ze moest opletten dat Peaches niet te veel water binnen zou krijgen. “Ja, het is maar eventjes lopen,” knikte hij vervolgens. Hij woonde niet direct aan het strand, maar het was maar een paar minuten lopen om er alsnog te komen.

Zodra het strand aan hun voeten lag, haaste Ari zich naar het water, waar hij enthousiast op en neer sprong. De Treecko hield zich netjes aan Alain’s schouder en Rue bleef op gepaste afstand van het water liggen. “Ik zou nooit ver van het strand willen wonen,” gaf hij toe. Niet als hij de kans had. Sunyshore had hem immers verwend. Een strandwandeling was op elk moment van de dag een goed idee als je het hem vroeg.

Re: [Alain]] And so, everything changed - di mei 10, 2022 3:58 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Kear wilde haar vast wel zien. Rey glimlachte zachtjes als antwoord op zijn woorden terwijl ze aan de bijzonder gekleurde gekko dacht. ”Wie weet, hoe gaat het nu met hem?” besloot ze te vragen terwijl ze de Pokéball van Shimmer beetpakte. De Fennekin trilde nog net niet op haar pootjes en Rey had echt met haar te doen. Ze wou dat ze de Fennekin iets meer vertrouwen kon geven en kon aantonen dat de wereld niet zo erg was als waar ze bang voor was. Maar tegelijkertijd zag Rey zichzelf daar ook wel een beetje in. Ook zij was heel bang voor de wereld en wat er allemaal kon gebeuren. Misschien konden ze elkaar een beetje vertrouwen geven.

Waar de Fennekin een beetje stilletjes volgde, liep Peaches vol zelfverzekerdheid voorop. Ze had haar staart hoog in de lucht en haar kop geheven. ”Af en toe denkt ze dat ze een Entei is, met haar attitude,” grapte ze tegen Alain, waarna ze haar hoofd iets schudde. Ze knikte kort terwijl Alain aangaf dat het strand niet zo ver was. Ze was er wel aan toe, het geluid van de zee, het mulle zand onder haar schoenen. Daardoor kon deze locatie toch nog een beetje als thuis voelen.

Haar Rockruff stoof naar voren, luid keffend tegen de rollende golven alsof ze haar persoonlijk beledigden. Rey keek er eventjes naar. ”Rustig aan hè Peach!” riep ze naar het hondje, waarna ze eventjes naar Shimmer keek. De Fennekin drukte zich echter klemvast tegen haar been aan, duidelijk vastbesloten om zich niet te verroeren. Rey zag het maar als een goed teken dat de Pokémon haar als veilige haven verkoos. ”Ik ook niet,” antwoordde ze haar broer, ”Voelt toch nog een beetje zoals thuis zo.. de goede kanten van thuis.” Ondanks de enig mistroostige toon, lag er een kleine glimlach op haar lippen. ”En ik…” ze zocht even naar woorden voor ze verder ging, ”ben blij dat ik hier met jou aan de zee mag staan.” Het mocht allemaal verdrietig zijn, maar ergens had ze er de afgelopen dagen ook op een vreemde manier vrede mee gekregen.

Wist zij veel dat hij haar een Lycanroc trauma wilde geven.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - di mei 10, 2022 4:55 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Kear was er snel bovenop. Hij is zo rustig dat ik bang was dat er iets was, maar schijnbaar is het gewoon wie hij is,” glimlachte Alain op haar vraag. Het tegenovergestelde van Shimmer, dus. “Volgens mij zou er een Steelix voor zijn neus kunnen staan en hij verroert geen vin,” lachte hij. Kearney was een aparte, maar het was fijn om een Pokémon te hebben die zoveel rust uitstraalde. Alain voelde zichzelf op zo’n moment kalmeren.

Peaches had een attitude en Alain gniffelde, waarna hij knikte naar Rue. “Zo ken ik er nog één.” De beslissing dat Rue niet hoefde te evolueren was iets geweest wat velen apart zouden vinden. Een Ninetales was over het algemeen sterker en kon sterkere aanvallen leren. Toch leek Rue tevreden met haar huidige staat, dus dan gingen ze het zo doen.

Het strand herinnerde hen beiden aan de goede kanten van thuis en Rey zei blij te zijn dat ze hier samen konden staan. “Het maakt niet uit welke keuze je had gemaakt, ik ga nergens heen,” verzekerde hij haar. Natuurlijk kon hij niet voorkomen dat er tijden waren waarin hij er voor iemand anders moest zijn, maar Rey zou hij nooit achterlaten.

Ik wilde je hier iets laten zien. Ari?” klonk er, waarna de roze wolf opkeek en braaf aan kwam draven. “Voor ik Cas ontmoette begreep ik niet waarom hij zo gesteld was op dat Pokémon volledig moesten luisteren. Ik nam het lang niet zo serieus als ik nu doe, dus denk ik dat het handig is dat je ehm— ziet waarom.” En er was geen Pokémon die dat zo goed kon aantonen als Ari, het broertje van Peaches zelf.

Re: [Alain]] And so, everything changed - wo mei 11, 2022 9:38 am
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
De Treecko van haar grote broer was er snel weer bovenop. Rey glimlachte zachtjes naar de Pokémon. Het was inderdaad wel letterlijk een koele kikker. Rey kon dat wel waarderen. Het was fijn om te zien dat de Pokémon zo op zijn gemak was bij haar grote broer. ”Hij is dan ook wel in het bijzijn van de beste trainer van de hele Sinnoh regio,” merkte ze plagerig op, eventjes naar de Pokémon kijkend maar expres niet al teveel oogcontact makend. Ze probeerde altijd de persoonlijke ruimte van andermans Pokémon te respecteren.

Rue had blijkbaar ook de attitude van een Entei en Rey lachte er eventjes kort door. Haar blik gleed naar de zwarte Vulpix en ze kon het niet helpen om zachtjes te glimlachen. ”Rue straalt toch iets meer autoriteit uit dan dat Peach doet,” merkte Rey op terwijl ze met haar hoofd schudde. Peaches, case and point, zat op het moment immers te niezen omdat ze te heftig in een golf gehapt had.

Terwijl ze naar de golven keek, merkte Alain op dat hij nergens heen ging. Dat was ook zo, daar kon ze op vertrouwen. Wat er ook was, Alain was er altijd zolang hij dat kon. Ze voelde tranen achter haar ogen branden terwijl ze de jongen weer beetpakte in een knuffel. ”Dank je.. Mag ik.. er dan ook een beetje voor jou zijn?” murmelde ze, terwijl ze haar hoofd iets in zijn kleding drukte. Ze wist dat Alain het zwaarder had dan dat hij liet zien, ze wist dat hij zich sterk hield. Maar dat kon geen houdbare situatie zijn. Ze wilde zo graag dat hij ook een keertje op haar durfde te leunen.

Maar vervolgens werd Ari er ineens bij geroepen. Rey keek wat vragend naar Alain en fronste vervolgens iets. ”Wat wil je laten zien dan?” Peaches kwam ook aangerend met Ari mee, wild kwispelend met haar staart. Het was moeilijk te zien hoe die twee familie konden zijn, maar tegelijkertijd hadden ze genoeg gelijkenissen.
Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - do mei 12, 2022 2:21 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain schudde zijn hoofd even toen Rey opmerkte dat hij de beste trainer was van de Sinnoh regio. “Die toch nog elke keer wordt ingemaakt door Cas,” verzuchtte hij lachend, al had hij er weinig probleem mee. Hij had veel geleerd van de ander en het leek erop dat ze beiden binnenkort een poging zouden doen om nog een Badge te halen. Hopelijk zou dat lukken en kon Cas daar ook weer wat zelfvertrouwen terugvinden.

Soms vraag ik me af hoeveel ze zou uitstralen als ze zou evolueren,” gaf hij toe. Rue was al een enorm dominant beestje als Vulpix. Als ze als Ninetales hier zou staan, vol zekerheid en arrogantie, zouden andere Pokémon en mensen haar serieuzer nemen? Zou ze meer kracht vinden in een nog grotere zekerheid?

Alain keek even verbaasd toen Rey hem weer knuffelde, maar hij sloeg zijn armen al snel ook om haar heen. “Dat ben je ook,” verzekerde hij haar. Ze hoefde zich geen zorgen om hem te maken; hij kwam er wel weer.

Wat wilde hij haar laten zien? Alain liet even een zucht klinken. “Peaches is nu nog klein, maar ooit wordt ze misschien net als Ari, net als Stuart van Cas of de andere vorm,” legde hij uit. “Het is belangrijk dat ze nu al luistert omdat dit is wat ze kan.” Eén knik naar Ari was genoeg voor de wolf om zijn ogen rood te laten oplichten, door zijn voorpoten te zakken en de lucht in te springen. Wit-gloeiende rotsen vormden zich en werden op het water afgevuurd, waar ze luid in verdwenen. En zo snel als zijn ogen rood waren gekleurd, kleurden ze nu weer blauw en kwispelde de wolf vrolijk.

Re: [Alain]] And so, everything changed - do mei 12, 2022 11:51 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO


A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Rey snoof bij de opmerking die Alain haar toewierp. ”Je bent gewoon te soft voor Cas,” reageerde ze op een plagerige toon. Ze wist zelf ook wel dat het waarschijnlijk niet waar was en ze mocht Cas ook graag genoeg. Mits ze zich niet zorgen aan het maken was dat Cas haar liever kwijt dan rijk was. Dan kon Cas er prima mee door. Ze keek naar Peaches die over de kustlijn aan het roetsjen was. Straks moest ze nog op gaan passen dat Peaches niet met de één of andere vis aan zou komen rennen, dat zou nog wat zijn.

Uiteindelijk kwam Peaches echter wel aanrennen toen Ari aan kwam rennen. Ze plantte haar achterwerk netjes in het zand neer, maar ze zwabberde over de grond heen met hoe enthousiast ze aan het kwispelen was. Alain wilde haar echter wat laten zien, dus Rey’s glimlach was iets weggezakt in een serieuzere en bezorgdere blik.

Ze beet wat op haar lip terwijl ze Ari bezig zag. Een krachtige aanval, maar dat kon ze wel logisch verklaren. Ari was immers getrained voor Gym Battles. ”Ik snap je punt.. Maar Peaches gaat nooit zo sterk worden als Ari hè? Ik train haar immers niet..” Het was een zwak protest, als je een beetje oplette kon je zien dat zelfs zij twijfelde aan haar woorden.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - wo mei 18, 2022 6:11 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Was hij te soft voor Cas? Een lichte glimlach trok aan Alain’s lippen. Misschien, maar hij had zo het idee dat ze de perfecte verhouding hadden qua soft en niet. Ze leerden van elkaar en ze konden weken lang rond elkaar hangen zonder dat het te veel werd. Dat moest toch iets betekenen. “Ooit maak ik ‘m in,” verzekerde hij Rey, zelfs al was hij er lang zo serieus niet meer over als hij ooit geweest was.

Peaches zou nooit zo sterk worden als Ari, verklaarde Rey. Alain liet haar een lichte glimlach zien. “Ari is er nog lang niet. Zo sterk als hij is kan ze best worden,” verzekerde hij Rey. Voor nu leek het misschien alsof Ari één of ander hoog level was, maar niets was minder waar. Een wilde Pokémon kon al een hoger level bereiken en Peaches zou dat ook kunnen. “En dat kan geen kwaad, zolang je dat erkent en ermee om kan gaan.” Dat was het. Je hoefde er niet mee te trainen op de manier dat een trainer deed, maar je moest je bewust zijn van hun kracht om ermee om te gaan.

Re: [Alain]] And so, everything changed - vr mei 20, 2022 1:45 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Ooit maakte Alain Cas in, merkte hij op, maar hij leek niet volledig overtuigd. Rey glimlachte zachtjes. Ze vroeg zich af of haar broer ooit echt hard tegen zijn vriend kon zijn. Daarvoor was hij veels te zacht en te lief. Maar dat was ook Alain en deels daarom hield ze zo van hem. ”Ooit, en anders doe ik dat wel,” merkte ze op met een plagerige glimlach. Ze wisten allebei dat dat van z’n lang zal z’n leven nooit zou gebeuren. Ze was helemaal niet gericht op trainen. Eerlijk gezegd, had ze geen idee waar ze nu op gericht was. Ze was een opleiding bij het Pokémon Center gestart om nog iets te doen, maar daar bleef het bij.

Rey schuifelde voorzichtig wat met haar voet over de het zand heen, het in kleine hoopjes wegduwend van het strand. Maar desondanks zakte haar blik af naar de roze Rockruff en wist ze dat Alain gelijk had. Ze beet kort op de binnenkant van haar wang en zuchtte stilletjes. ”Maar wat moet ik dan doen? Ik.. heb dit nooit geleerd. En ik ben juist zo blij dat ze me leuk en aardig vindt.”
Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [Alain]] And so, everything changed - za mei 21, 2022 3:38 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[Alain]] And so, everything changed 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain gniffelde toen Rey zei dat zij de jongen anders wel in zou maken. Arme Cas zou dat nooit kunnen laten gaan. Alain schudde zijn hoofd even bij het beeld. “Dat zou ik nog wel willen zien gebeuren,” merkte hij op. Maar, het was voor allemaal beter als dat niet gebeurde. Op dit punt wilde hij Cas’ ego niet nog verder de grond in gedrukt zien worden na het gebeuren met Team Zekrom.

Rey vroeg zich af hoe ze de Pokémon kon leren om te gaan met haar kracht zonder dat ze haar minder leuk en aardig vond. Alain klikte een keer met zijn tong, waarna de Lycanroc voor zijn neus kwam zitten en hij de Pokémon door zijn vacht kon aaien. “Ik denk dat het je band met haar alleen maar beter maakt. Ze moet op jou kunnen vertrouwen als ze het zelf eens niet in handen heeft. Samen oefenen, samen op iets focussen, zal dat vertrouwen alleen versterken.” Rue en Ari waren beiden Pokémon waar hij erg close mee was en dat was niet gekomen door niet met ze bezig te zijn.

Re: [Alain]] And so, everything changed - za mei 21, 2022 7:40 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[Alain]] And so, everything changed A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Rey stak haar borstkas iets vooruit en haar neus te lucht in terwijl de zilte zeebries haar haren wat naar achteren woei. Ze zag er zowaar een klein beetje trots uit, een zeldzaam gebaar bij het donkerharig meisje. Ze hield het niet lang vol, zeker niet toen haar trots opging in zacht gegiechel. ”Ik maak hem helemaal in,” reageerde ze op Alain, met pretlichtjes in haar ogen. Peaches kefte enthousiast naast haar, kwispelend met haar gekrulde staart. Wat de hond betrof, ging dat sowieso gebeuren blijkbaar. Die achtte zichzelf waarschijnlijk nog de overwinnaar als ze onder een grommende Houndoom lag.

Rey haar blik werd echter twijfelachtig toen ze het daadwerkelijk over trainen gingen hebben. Ze beet zachtjes op haar lip en wreef over haar achterhoofd heen. Haar blik ging naar Peaches, wie niet begrijpend terug keek en rond haar begon te springen en te dansen, alleen maar blij met alle aandacht. ”Maar.. hoe doe ik dat dan?” Ze haalde eventjes diep adem. ”Kun je me helpen?”
Almost before we knew it, we had left the ground

cttw

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum