Switch account





[CF2021] Milkshakes - zo mei 08, 2022 1:50 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO


A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Ze plukte wat nerveus aan haar rok terwijl ze wachtte bij Miltank’s Milkshakes. Ze had vanochtend geholpen bij de kraam van haar broer zijn werk en nu was het tijd om een oude vriend weer te ontmoeten. Om eerlijk te zijn.. Ze was een beetje nerveus. Heel erg nerveus zelfs. Ze had geen idee wat ze moest verwachten, snapte ook nog niet helemaal waarom hij uiteindelijk uit haar leven verdwenen was. En ze had hem voornamelijk online gesproken… Wie weet zag hij haar nu weer en wist hij weer waarom hij- Nee, hij had gezegd dat het niet aan haar had gelegen. Een diepe ademteug ging naar binnen terwijl ze kort met haar hoofd schudde. Oké. Ze kon dit.

Haar blauwe ogen ontmoetten andere blauwe ogen en ze voelde haar mond wat droger worden van nervositeit. Peaches, welke ze uit de Pokéball had gelaten, begon wat voorzichtig te kwispelen. De hond was altijd bij haar, altijd buiten de Pokéball en nu had ze iemand gezien die op hen afkwam. Rey hief haar blik wat voorzichtig, duidelijk nerveus. ”Hey”

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - zo mei 08, 2022 5:32 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Victor keek voor de zoveelste keer naar zijn knalroze holo caster om de berichtjes van Reyne nog eens opnieuw te lezen. Hij had de gsm een maand terug van de universiteit gekregen—hij had nog geprotesteerd tegen de kleur, maar had er niets tegen kunnen beginnen—en toch had iets hem nog steeds tegengehouden om een berichtje te sturen. Net als bij Gioya was hij bang geweest om opnieuw contact te zoeken. Hij had tijd nodig gehad om zijn eigen weg te vinden; misschien was het makkelijker geweest met de steun van anderen, maar tegelijkertijd was dit iets dat hij in zijn eentje had moeten doen. Maar nu had hij nood aan andere mensen. Hij was blij om Rey te zien, zelfs al zou ze eerst kwaad zijn omdat hij zo lang niets van zich had laten horen en voelde zich eindelijk klaar om mensen van vroeger terug te zien. Ook Edgar was blij en zat vanop Victors schouder naar de menigte voor zich te kijken terwijl ze hun weg maakten naar Miltank’s Milkshakes. Het logo van het standje kwam in beeld en al snel merkten Victor en zijn murkrow Rey op. “Hey!” begroette Victor haar met een glimlach terwijl hij naar haar toe kwam. Het was zo goed om haar terug te zien. Toen hij eenmaal bij haar stond wist hij echter niet goed wat te zeggen. Dat je van huis was gaan lopen en een tijd op straat had geleefd, was nu niet zo’n makkelijk onderwerp om over te beginnen. En dus boog hij om tijd te winnen door zijn knieën en begroette hij haar pokémon. “Hoe heet ze?” richtte hij zich terug op Rey.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - zo mei 08, 2022 8:22 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
In ieder geval zag hij er niet boos uit, of teleurgesteld. Rey’s nerveuze lach werd iets breder bij het aangezicht van Victor. Het was zo lang geleden. Ze had geen idee gehad waarom hij ineens zich in stilte gehuld had en was des te verbaasder geweest dat ze ineens berichtjes van hem had. Maar, ondanks haar zenuwen, was ze blij om hem te zien. Ze zwaaide kort naar hem terwijl hij op haar af liep en keek nog eventjes naar Peaches. De Rockruff was enthousiast bij het zien van Victor en Rey besloot maar dat het een goed teken was. Peaches had best wel redelijke mensenkennis en Rey probeerde daarop te vertrouwen. Rey’s mensenkennis was immers niet je van het.

Victor boog naar voren voor Peaches en Peaches besloot dat ze hierop wel op kon springen en kwispelend haar voorpootjes tegen zijn knieën kon zetten. ”Dit is Peaches,” vertelde ze met een glimlachje, de Rockruff maar eventjes op haar beloop latende. Haar blik gleed naar de Murkrow die de jongen op zijn schouder had. ”En.. wie is dat?” besloot ze te vragen, al voelde ze zich nog enigszins ongemakkelijk.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - di mei 10, 2022 1:58 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zodra ze erbij kon, sprong de rockruff met haar voorpootjes op zijn knieën. Lachend om haar enthousiasme aaide Victor de pokémon. “Jij bent een heel vrolijke pokémon, Peaches,” zei hij tegen de roze puppy. De researcher keek op toen Rey naar de murkrow op zijn schouder vroeg. “Dit is Edgar.” Eventjes zweeg hij. Dit was de opening die hij nodig had om aan zijn verhaal te beginnen. “Hij was van mijn broer. Hij is het enige dat ik mee heb kunnen nemen toen ik naar Sinnoh kwam.” Hij was in het labo bezig geweest met een experiment, zijn vader was binnengekomen en had geschreeuwd wat voor een mislukkeling hij was, hij was voor het eerst in zijn leven er tegenin gegaan—er echt tegenin gegaan—, alles was een waas geworden terwijl de eerste klappen vielen en het enige dat hij had kunnen doen was vluchten. “Wil je misschien eerst een milkshake? Dan kunnen we aan een tafeltje zitten,” veranderde hij van onderwerp. Misschien dat hij zich minder nerveus zou voelen als hij iets had om in zijn handen vast te houden.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - di mei 10, 2022 2:27 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Rey keek met een zachte glimlach naar de Murkrow, al registreerde ze het enigszins vreemde verhaal wat Victor erbij vertelde. Het was het enige wat hij mee kon nemen. Er ging dan ook een enigszins bezorgde side-eye in de richting van de jongen, maar voor nu besloot ze helemaal niks erover te zeggen. Ze wilde niet intruden in de dingen die er speelden. Als hij er iets over kwijt wilde, was het het beste dat hij er zelf wat over ging vertellen, toch? Ze glimlachte dan ook vriendelijk naar de Murkrow en zwaaide wat naar hem. ”Hey Edgar,” groette ze hem op een warme toon, waarna ze haar Rockruff weer bij zich riep. De Pokémon moest wat manieren gaan leren.

Daarna keek ze weer omhoog naar de blauwe ogen van Victor, wie haar vroeg of ze een milkshake wilde. Ze knikte zachtjes. ”Is goed, had jij al een smaak in je hoofd?” besloot ze met een zachte glimlach te vragen. ”Ik heb gehoord dat de chocolade milkshakes hier heel erg goed zijn,” voegde ze er vervolgens aan toe, eventjes met haar voet over de grond schuifelend. Peaches kefte bevestigend op haar woorden, al kon Rey zien aan de Rockruff dat ze geen idee had waar ze het over hadden.
Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - di mei 10, 2022 10:00 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Rey ging akkoord met milkshakes en ook Peaches blafte haar antwoord. “Chocolade kan nooit slecht zijn,” zei Victor met een lach. Hij bewoog naar het kraampje toe om in lijn te gaan staan voor de milkshakes. “Hazel- of kokosnoot klinkt ook wel goed,” sprak hij terwijl hij de menukaart boven de toonbank bekeek. Nu pas ging zijn aandacht ook naar de prijzen die naast de drankjes stonden. Hij was het nog altijd zo gewend om alles wat hij maar wilde te kunnen kopen dat hij soms nog vergat dat hij zich al lang niet meer in die situatie bevond. Geld was moeilijk te verkrijgen als je geen reusachtig bedrijf of rijke familie meer had. Hij rekende eventjes hoeveel hij momenteel nog had en wanneer hij zijn volgende loon zou ontvangen en dacht dat het wel moest lukken om dit te betalen en toch nog iets aan de kant te kunnen zetten om door te sparen om ooit zijn eigen appartement te huren. Maar momenteel had hij andere dingen aan zijn hoofd. Hij nam even diep adem, zuchtte kort en keek daarna Rey aan. “Het is moeilijk om over te praten, maar ik ben dus van huis weggevlucht,” opende hij het gesprek dat ze eigenlijk moesten hebben.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - wo mei 11, 2022 9:38 am
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Chocolade kon nooit slecht zijn? Rey kon het daar alleen maar mee eens zijn. Het was één van de dingen waar je haar midden in de nacht kon wakker maken. Het was nogal stereotype, maar dat had Rey allang losgelaten. Chocolade maakte haar blij. ”Hmm, welke van de twee? Ik trakteer, ik ben blij om je weer een keer te zien,” gaf ze eerlijk toe met een voorzichtige lach. Daarna zocht ze zijn blik weer, bang dat ze iets zou vinden wat het tegendeel van zijn kant zou bewijzen. Hij was één van de weinige vrienden geweest die ze had gehad en het feit dat hij zo plotseling verdwenen was, had haar hard geraakt.

Eventjes was ze bang dat de melancholische zucht van zijn richting een heel erg slecht teken was. Dat hij spijt had dat hij hier stond. Maar uiteindelijk kwam er iets heel anders uit. Rey’s blik vertrok wat in medelijden en ze beet kort op de binnenkant van de wang. ”Dat.. spijt me voor je..” Desondanks vond ze het ook dapper. Ze zou zelf niet durven… Hoe lastig haar ouders soms ook waren. Ze wilden het beste, toch? “Als je het er niet over wil hebben dan hoef je niet meer uit te leggen,” zei ze langzaam. Niet dat ze niet wilde luisteren, maar ze wist maar al te goed dat dingen te pijnlijk waren om uit te spreken. ”Maar als je dat wel wil, mag je alles vertellen wat je wil.”

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - wo mei 11, 2022 10:58 am
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bijna antwoordde Victor dat hij haar hulp niet nodig had en dat ze niet voor hem hoefde te betalen, maar hij realiseerde zich gelukkig snel dat dit gewoon een vriendschappelijk gebaar was, niets meer dat er achter zat. “Ik ook om jou te zien,” antwoordde hij gemeend. Het was lang geleden en hij had haar gemist. Hij richtte zich weer op het bord met milkshake smaken en maakte een keuze. “Ik ga voor de kokosnoot gaan.”

Zijn eerste reactie toen ze zei dat ze het spijtig vond was een kort lachje, droog en pijnlijk. “Het is eigenlijk goed dat ik daar weg ben. Ik had het al veel eerder moeten doen.” In Sinnoh had hij het ook alles behalve gemakkelijk gehad, maar zelfs dakloos zijn en honger hebben was beter dan bij zijn vader in de buurt zijn. Edgar duwde zijn kopje in steun tegen Victor aan. “Ik was een experiment aan het doen, was er zo lang naartoe aan het werken, maar net toen er een doorbraak leek te komen, kwam mijn vader binnen. Kwaad dat ik het bedrijf aan het verwaarlozen was terwijl ik met zo veel belangrijkere dingen bezig was.” Hij kon de grote gestalte nog steeds in het heldere licht van het lab zien staan. “Ik kon het niet meer aan en ben tegen hem in gegaan— en van daar werd het alleen maar erger. Toen ben ik weggegaan.” Hij stopte en wachtte af wat Rey zou zeggen.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - wo mei 11, 2022 11:41 am
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Hij was ook blij om haar weer te zien. Rey haar glimlach werd wat oprechter terwijl ze weer langzaam maar zeker iets meer op haar gemak raakte in de nabijheid van Victor. Misschien was er daadwerkelijk wat externs gebeurd, misschien lag het oprecht niet aan haar. Ze kon het niet helpen om een licht opgeluchte zucht te laten gaan, waarna ze een beetje onhandig de aandacht trok van één van de mensen die rondliep om Milkshake’s rond te brengen. ”Uhm.. Een Chocolade en een Kokosnoot graag,” bestelde ze.

Maar daarna ging haar volledige aandacht op Victor, wie vertelde dat hij het veel eerder moest doen. Een beetje afwezig draaide Rey een lok haar rond haar vinger, zich afvragend hoe het zover zou kunnen komen. Ergens heerste het besef dat haar ouders ook niet goed voor haar waren immers, maar om dat te doen.. Het moest wel heel erg geweest zijn voor Victor. ”Wat ontzettend gemeen,” gaf ze eerlijk toe, ”Is het nu.. beter? Nu je.. daar niet meer bent? En wat heb je tot nu toe in Sinnoh gedaan dan?”

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - wo mei 11, 2022 5:55 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met hun drankjes besteld, was het tijd voor Victor om zijn verhaal te doen. Het was een gebeurtenis waar hij niet naar uitkeek om weer aan te denken, maar iets waar hij het over moest hebben. Voor zichzelf, om dit hoofdstuk af te sluiten, en voor Rey zodat ze wist waarom hij zo plotseling was verdwenen, want ze verdiende het niet om in het ongewisse te blijven. Zodra hij klaar was met praten, wachtte hij nerveus op haar reactie. Adem waarvan hij niet had gerealiseerd dat hij die had ingehouden, kwam er in een zucht uit. Ze had helemaal gelijk, al drukte ze het nog mild uit. “Het was moeilijk in het begin, maar het gaat nu een heel stuk beter,” zei hij eerlijk. Wat hij nu ging vertellen was makkelijker om over te praten, maar wel iets waar hij zich een heel stuk beschaamder over voelde. “Ik heb eerst een tijd op straat geleefd,” gaf hij toe. Hij vroeg zich af hoe ze daarop zou reageren. Zou ze medelijden met hem hebben? Of zich eerder afvragen waarom hij niet om hulp had gevraagd? Of misschien was er wel iets helemaal anders waar ze eerst aan dacht.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - do mei 12, 2022 11:51 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Ze wrong wat in haar handen toen ze wachtte op het verhaal van Victor. Ze wist niet goed wat ze moest doen. Ze was goed in het troosten van mensen, maar het was een hele vreemde dynamiek nu Victor zo’n tijd van de radar geweest was. Rey kon het gevoel toch niet afschudden dat als ze goed genoeg voor hem was geweest, hij haar had gedurft te contacteren erover. Voorzichtig krabbelde ze Peaches over haar hoofdje heen zodat ze zich iets kalmer kon voelen. Het was altijd prettig dat Peaches haar zo kon kalmeren.

Desondanks glimlachte ze naar hem. ”Ik ben blij dat het nu beter met je gaat.. Als ik iets voor je kan betekenen in de toekomst..” Ze liet haar stem iets afdwalen. Ja, wat dan? Wat kon ze betekenen? Wat kon ze doen? Woonruimte aanbieden bij haar ouders? Dat zou ze hem niet aandoen. Ze werd een paar tinten bleker bij zijn volgende woorden. Op de straat geleefd. Ze kon zich niet eens voorstellen hoe dat was. Ze draaide iets met haar vingers. ”Je had altijd.. eerder contact op kunnen nemen he?” Ze wilde nog meer zeggen, maar er werd plotseling een grote milkshake voor haar neus neergezet. Met een beleefde knik bedankte ze de jongeman die hem langs kwam brengen.



Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - di mei 17, 2022 9:22 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Victor knikte. Deze keer zou hij op haar aanbod ingaan moest het nodig zijn. Hij had meer dan genoeg tijd alleen gespendeerd; het werd tijd dat hij andere mensen opnieuw in zijn leven zou toelaten. Haar volgende woorden werden onderbroken door twee grote glazen die voor hen neergezet werden. Victor wachtte tot de jongeman vertrokken was voor hij weer begon te praten—en hij nam van het moment gebruik om even na te denken. Het moest voor Rey aanvoelen alsof ze iets had gedaan waardoor hij geen contact met haar had opgenomen, want waarom anders zou hij op straat zijn blijven wonen? Dat gevoel kwam niet eens in de buurt van het echte antwoord. “Ik weet het,” begon hij. “Maar ik heb nog maar sinds een maand terug een holo caster en het was moeilijk om te reizen.” Nog altijd kwamen eerst de excuses. Hij zuchtte. “Eerlijk? Ik denk dat ik gewoon bang was.” Victor was dan wel niet al te bescheiden als het op zijn medische bekwaamheden of intellect aankwam, maar zijn vader had er maar al te goed ingedrild dat hij niets waard was, en al zeker geen liefde. Hij wist wel dat Rey helemaal niet zo was; en toch had de onzekerheid genoeg aan hem gevreten om ervoor te zorgen dat hij zo lang op zijn eentje verder was gegaan.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - di mei 17, 2022 11:11 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
In een enigszins nerveus gebaar roerde Rey met haar rietje door de Milkshake. Het glas had ze met haar andere hand vast en het voelde koud aan onder haar vingers. Eigenlijk precies zoals een Milkshake moest zijn. Maar tegelijkertijd kon ze er momenteel nog niet heel erg van genieten. Ze was nerveus in Victor’s nabijheid omdat ze hem momenteel niet goed kon lezen. In haar hoofd was het nog steeds heel goed mogelijk dat hij een hekel aan haar had, ergens, of dat ze hem boos had gemaakt, ondanks dat hij zoveel redenen had gegeven dat het niet zo was.

Ze boog zich naar voren en lurkte wat aan haar milkshake, genietend van de zoete smaak terwijl ze haar blauwe ogen weer opsloeg naar Victor. Hij vertelde dat hij nog geen holocaster had en dat het moeilijk was om te reizen. Rey haar lippen kwamen van elkaar in een zachte ‘o’, maar terwijl ze een antwoord probeerde te bedenken wat nog enigszins snugger klonk, praatte hij al verder. Hij was bang geweest om met haar te spreken over alles. Dit liet Rey al helemaal pauzeren. Bang? Voor haar..? Dat kon niet kloppen, zij was juist altijd bang voor iedereen, niet andersom. ”Je.. hoeft nooit bang voor me te zijn, oké? Ik.. Ben absoluut niet intimiderend,” reageerde ze, proberend er een beetje een grapje van te maken, al was ze duidelijk ook een beetje uit haar comfortzone.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - do mei 19, 2022 3:24 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk waren er veel redenen waarom hij met niemand contact had opgenomen toen hij in Sinnoh terechtkwam en op straat moest overleven, maar de belangrijkste was nog altijd dat hij bang was geweest voor de reacties die hij zou krijgen. Wat als hij bij iemand had aangeklopt en was weggestuurd? Rationeel wist hij dat Rey dat nooit zou doen en toch was die onzekerheid telkens in zijn gedachten gekropen. Hij was het tenslotte niet waard om zo’n goede vriend te hebben.

“Dat is waar,” antwoordde Victor met een lachje toen Rey zei dat ze totaal niet intimiderend was. Dat was ze allerminst. “Het is gewoon soms moeilijk om in te zien waarom iemand mij zou willen helpen.” Het was al een wonder dat er zo veel mensen waren die met hem wouden praten, die hem hun vriend noemden. Hij had het altijd al moeilijk gehad om mensen te geloven als ze zeiden dat ze om hem gaven; zijn vader herinnerde hem er namelijk genoeg aan dat hij een mislukkeling zonder enige waarde was.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - vr mei 20, 2022 12:30 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Rey roerde voorzichtig met haar rietje door haar milkshake heen, af en toe het durvend om op te kijken en de blauwe blik van de jongen tegenover haar te zoeken. Waar ze er heilig van overtuigd was dat hij haar niet meer zag zitten als vriend, had ze nooit verwacht dat het van zijn kant ook zo was. Ze was altijd zo bezig in haar hoofd met dat niemand haar mocht en dat ze een last was, dat het nooit bij haar op kwam dat dit misschien andersom ook het geval kon zijn.

Haar blik zakte bij zijn woorden terug naar haar milkshake en haar hand schoot eventjes onder de tafel om Peaches te aaien, om zichzelf eventjes wat moed te geven om te spreken. Het was fijn dat de Rockruff altijd bij haar was. Het gaf haar rust in haar hoofd. Of in ieder geval, relatieve rust. ”Nou.. Dat dacht ik ook van mijzelf toen je niks meer zei.. Dus.. als we dat allebei van onszelf denken.. Kan het elkaar dan niet opheffen?” Voorzichtig eek ze hem weer even aan. ”Dus.. Dat we het allebei niet meer mogen denken van elkaar?”

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - za mei 21, 2022 12:21 am
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij keek even naar zijn handen toen Rey zei dat zij hetzelfde had gedacht toen hij opeens verdwenen was. Natuurlijk had ze dat—wat had ze anders kunnen denken?—en hij had daarvoor gezorgd. Het was verkeerd geweest en dat besefte Victor nu. “Vanaf nu zal ik niet meer naar dat gevoel luisteren” Het zou moeilijk zijn, maar hij kon dit. Hij wist dat Rey er voor hem was en aan die gedachte zou hij vast blijven houden, zelfs op momenten waarop hij alleen maar de stem van zijn vader die hem een mislukking noemde kon horen.

Een snavel tikte tegen glas. Victor keek op en zag Edgar zijn milkshake dichter naar hem toe schuiven. “Dankje,” zei hij zacht tegen de vogel. Hij was het drankje totaal vergeten, helemaal gefocust op het gesprek. Zodra hij een slok nam, wou hij dat hij dat had gedaan zodra het glas voor hem was neergezet. “Dit is echt heel goed,” zei hij met een lach tegen Rey.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - di mei 24, 2022 9:26 am
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Rey was naar haar Milkshake gaan staren. Alles was op het moment eventjes beter dan het gezicht van Victor. Ze was bang wat ze in zijn ogen zou vinden, dat ze zou zien dat hij vond dat ze inderdaad het niet waard was geweest om vrienden mee te zijn. Maar in plaats daarvan, gaf hij toe dat hij niet meer naar het gevoel zou luisteren wat hem gedreven had om iedereen weg te pushen. Voorzichtig, een beetje ongelovig, keek Rey op naar de jongen, maar daarna wist ze voorzichtig te glimlachen. ”Gelukkig,” gaf ze toe.

Ze moest eventjes zachtjes giechelen toen zijn Murkrow zijn milkshake dichter naar hem toe aan het schuiven was. ”Het is maar goed dat je iemand hebt die goed voor je zorgt,” merkte ze op, een grapje makend om de sfeer iets te verlichten. ”Ik zei toch dat ze heel goed waren?” merkte ze op met een brede lach, waarna ze zelf ook weer een slok nam. Het was echter wel heel erg veel, maar goed.. dat was een zorg voor later. Daarna ging haar blik toch iets opzij. Ze was blij dat ze eventjes konden lachen, maar toch… Een vraag bleef aan haar vreten. Victor’s situatie hield haar deels een spiegel voor. Ze had haar ouders nog niet verteld over haar licentie… ”Hoe.. wist je dat je.. moest gaan..?” kwam er zachtjes uit.

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - di mei 24, 2022 9:31 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

“Inderdaad,” zei Victor met een appreciërende glimlach naar Edgar. Hij zou niet weten wat hij zonder de murkrow zou moeten. Nu de milkshake voor hem stond nam hij eindelijk een slok en wenste hij dat hij dat veel eerder had gedaan; dit was zo goed. Hij knikte bij Rey’s opmerking. De vrolijkheid bleef echter maar even duren en Rey stelde een nieuwe vraag. Victor richtte zijn ogen op haar; hij wist dat de situatie met haar ouders alles behalve goed was en kon zichzelf in haar terugzien. “Eigenlijk wist ik het al lang.” Hij schraapte zijn keel en ging met zijn hand over Edgars veren. “Ik wou het alleen niet toegeven. Tot het zo erg werd dat het eindelijk tot me doordrong.” De herinneringen van die avond kwamen weer bovendrijven. “Hij had al vaker tegen me geschreeuwd, of me geslagen—” Dat laatste voegde hij zacht toe. “—, maar op dat moment realiseerde ik me eindelijk dat hij nooit zou veranderen en dat ik nooit goed genoeg voor hem zou zijn.” Ergens had hij dat altijd geweten, maar op dat moment was de dam eindelijk gebroken en had hij het ook toe kunnen geven. De pure woede en gebrek aan liefde op het gezicht van zijn vader hadden hem eindelijk uit de droomwereld gehaald waarin hij iets kon doen om zijn de man blij te maken.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [CF2021] Milkshakes - do mei 26, 2022 1:27 pm
Reyne Bijoux
Civilian
Reyne Bijoux

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank: 1

[CF2021] Milkshakes A73b5f57cbf88d563bfbebe91733e67ccf64b83a_128
Babs
You shouldn't challenge fate when you're likely to lose
181
261
CHARACTER INFO

OOC INFO

A good guest does not overstay
Actually, a perfect guest stays at home
Waar de sfeer zo licht als een veertje was geraakt, had Rey er weer extra gewicht aan gehangen door vragen te stellen die ze eigenlijk niet had moeten stellen. Ze durfde hem opnieuw nauwelijks meer aan te kijken, uit angst dat ze hem gekwetst zou hebben in haar enigszins ondoordachte vraag. Maar toch kwam er een uitgebreid antwoord. Hij had het niet aan zichzelf toe willen geven en vertelde hoe zijn vader tegen hem deed. Dat uiteindelijk de conclusie tot hem doorgedrongen was dat het nooit zou veranderen en dat hij nooit genoeg zou zijn. Rey draaide met haar rietje door haar milkshake glas heen, nu half leeg, terwijl ze een beetje ongemakkelijk luisterde. Ze spiegelde het af naar haar eigen situatie, naar hoe ze altijd haar best deed voor haar ouders, maar dat ze ooit goed genoeg was en dat het haar alleen maar dieper de put in hielp. Uiteindelijk kwam er niet heel erg veel van een antwoord uit Rey, ze wist niet wat ze moest zeggen immers. ”Ah..” murmelde ze. Zou ze ook kunnen wat Victor had gedaan? Was dat wat ze moest doen? Of zou ze het tij nog wel kunnen keren met haar ouders?

Almost before we knew it, we had left the ground

cttw
Re: [CF2021] Milkshakes - do mei 26, 2022 1:48 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[CF2021] Milkshakes ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maandenlang had hij gezwegen over waarom hij naar Sinnoh gekomen was. Hij had er soms naar gehint en met Ace had hij er een echt gesprek over gehad, maar zo diep als nu was hij er nog nooit op ingegaan. Eindelijk konden alle gevoelens en woorden die hij zo lang had ingehouden eruit. Hij had gedacht dat hij er niet over zou kunnen spreken en had dit gesprek gevreesd, maar nu het eenmaal bezig was voelde het goed. Hij vertrouwde Rey en hij wou dit allemaal tegen haar zeggen.

Haar stilte herinnerde Victor eraan dat dit niet alleen om hem draaide. Hij was niet de enige persoon op de wereld met problemen. “Hoe is het met jou en je ouders?” vroeg hij haar. Ze had net als hem een moeilijke relatie met haar ouders. Hij hoopte dat het ondertussen beter ging, maar hij vreesde ervoor. Waarschijnlijk zou hier hetzelfde gelden als wat hij zich over zijn vader had gerealiseerd: mensen veranderen niet zomaar.
Life is temporary,
why should death be any different?
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum