Switch account





[GYM] Knowing me, knowing you - ma mei 09, 2022 5:23 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[GYM] Knowing me, knowing you 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

187
Alain Bijoux






Trainer Class Trainer

Registered on 19 / 10 / 2021

Home Region Sinnoh

Pokémon Registered
006

Gyms Defeated
002

Battles won
007


04

ID No. 187
Alain





Normaliter zou het een verrassing zijn welke Pokémon je zou inzetten tegen de Gym Leader. Het beste was om deze dan in de Pokéball te verbergen zodat deze niet alvast zich voor kon bereiden op wat er komen zou. Maar, Alain wist dat beide Pokémon het interessanter zouden vinden om toe te kijken, dus deed hij daar die dag niet aan mee. Kearney hing aan zijn schouder en Rue wandelde, zoals bijna altijd het geval was, aan zijn voet. De prestatiedruk was groot en Alain wist dat hij dit moest winnen. Ondanks alles wat er gebeterd was tussen hen, en dat was veel, voelde hij ergens nog altijd die druk om zich te bewijzen. Hij wist dat Cas de betere trainer was en dat hij zonder alles wat hij van de ander had geleerd nu niet hier al zou staan. Maar hij wilde laten zien dat hij dit kon. Of dit aan de ander of aan zichzelf was, wist ook hij niet heel goed.

Al gauw stonden hij en de Gym Leader beiden aan één kant van het veld. Rue legde zich neer, vouwde haar voorpoten over elkaar en keek met donkere ogen naar het veld, wachtende tot zij er plaats kon nemen. Het was Kearney die weinig liet merken van zijn interesse om te vechten, maar de afgelopen tijd had hij meer en meer subtiele signalen getoond waaruit Alain opving dat hij er klaar voor was. Vandaag zou de ultieme test worden. Hij geloofde erin.

Vanaf de zijlijn werden de regels voor het Gym Gevecht opgenoemd en Alain tikte zijn vingers tegen één van de Pokéballs in zijn zak, zelfs al wist hij al precies welke Pokémon hij die dag als eerste ging inzetten.
Re: [GYM] Knowing me, knowing you - ma mei 09, 2022 9:24 pm
Zacian
Member
Zacian

Karakterkaart
Gender:
Age:
Rank:

[GYM] Knowing me, knowing you BogusIncredibleBass-size_restricted
Lisa
Hier een quote
52
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
KALEA IOSUA
Welkom, challenger.

Vandaag gebruiken we allebei 4 Pokémon in een single-battle.
Mega-evolutie is niet toegestaan.
De trainer kiest als eerste de Pokémon om mee te vechten.
Er mag niet van Pokémon worden gewisseld tijdens het gevecht.

Je gym-challenge is hiermee gestart. Je mag nu een post maken waarin jij jouw eerste Pokémon kiest. Vervolgens tag je het betreffende teamlid.
Re: [GYM] Knowing me, knowing you - ma mei 09, 2022 9:28 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

[GYM] Knowing me, knowing you 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vier Pokémon, zoals verwacht. Er mocht niet gewisseld worden en waar dat het gevecht moeilijker kon maken, wist hij dat het ook voor de Gym Leader zo was. Dit kon hem dus in het voordeel werken en hij hoopte dat dit precies was wat het zou doen. Met de aanvallen die zijn Pokémon kenden en de training die ze hadden gedaan… hopelijk was het genoeg.

Alain humde even zacht en haalde zijn hand uit zijn zak, waarna hij richting het veld knikte. “Kear, jij mag eerst,” vertelde hij de Treecko. Deze sprong van zijn schouder af en stapte op handen en voeten het veld op, waarna hij zich weer overeind zette. Gele ogen keken de Gym Leader nieuwsgierig aan met een kalmte die ver voorbij zijn leeftijd leek te zijn. Bij Cas had Alain een Golem, Persian, Raichu en Muk gezien. Naar wat hij had gehoord, had de Gym Leader ook twee Ice-Types. Welke zou ze inzetten tegen de Treecko?
Re: [GYM] Knowing me, knowing you - ma mei 09, 2022 10:03 pm
Zacian
Member
Zacian

Karakterkaart
Gender:
Age:
Rank:

[GYM] Knowing me, knowing you BogusIncredibleBass-size_restricted
Lisa
Hier een quote
52
61
CHARACTER INFO

OOC INFO

GYM BATTLE
KALEA IOSUA
Alolan Persian, lv40
Fur Coat

De Gym-leader kiest ervoor om Alolan Persian in te zetten. Succes!

Je mag nu het eerste gevecht uittypen. Vervolgens tag je het betreffende teamlid.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum