Switch account





Attention Seeker - di mei 24, 2022 1:34 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Attention Seeker 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain was net klaar met werk en had nog even aan de bar gezeten. Zijn auto stond bij de keuring dus was hij vandaag met het openbaar vervoer naar werk gekomen, wat betekende dat hij voor het eerst in tijden zowaar wat kon blijven drinken na gewerkt te hebben. Hij schonk voor zichzelf een cocktail in en blikte even naar een meisje wat er alleen zat. De rest van zijn collega’s had het druk, dus…

Goedenavond! Heb je al een keuze kunnen maken?” herhaalde hij de gebruikelijke woorden. “Ik ben eigenlijk al klaar, maar als je ‘t al weet…” ging hij met een grijns door. Een drankje schenken was niet erg en als hij zijn collega’s hier licht mee kon ontlasten en een gast tevreden hield, waarom dan ook niet? Dan kon hij daarna genieten van zijn eigen cocktail.

&PippaPig
Re: Attention Seeker - di mei 24, 2022 11:08 pm
Pippa Leighton-Masters
Civilian
Pippa Leighton-Masters

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 1

Attention Seeker F2abda93bceab22a7d0f0caaa69918ea
Ro
I am a dream still dreaming
8
10
CHARACTER INFO

OOC INFO

You're taking shots at me like it's Patrón
And I'm just like "Damn, it's 7:00 a.m."
Eindelijk was het een respectabele tijd om van een cocktail te genieten. Niet dat dat de reden was dat ze hier was hoor.. Oké eigenlijk wel. Zeker na een lange dag werk. Oftewel muziek schrijven, audities zoeken en haar content vastleggen op de gram. Pip kon je eerlijk vertellen dat een 'brand' onderhouden meer hoofdpijn veroorzaakte dan je dacht, zeker als je zelf het merk was.

Ze was zo in gedachten verzonken, de menukaart ronddraaiende tussen haar vingers, dat ze de asblonde jongen niet eens had aan zien komen. "Oh!" Zei ze verrast, en gelijk maakte de frons op haar gezicht plaats voor een glimlach. "Ik zeg je eerlijk het klinkt allemaal lekker.." Mompelde terwijl ze naar de kaart in haar handen keek. Lang hoefde ze echter niet te kijken, want ze had een veel betere opties. "Heb je een roze drankje?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ja, dat klink goed.    

& Alain

Re: Attention Seeker - za mei 28, 2022 5:07 pm
Alain Bijoux
Trainer
Alain Bijoux

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22
Rank: 4

Attention Seeker 2lyhc8o
Wap
Give me a few days of peace in your arms— It's all I need. After that, I can face the world.
463
1876
CHARACTER INFO

OOC INFO

Alain liet een glimlach zien toen het meisje zei dat het allemaal lekker klonk, waarna ze hem vroeg om een roze drankje. Even humde hij bedenkelijk. Hij zou haar de standaard cosmopolitan of Pink Lady kunnen aanbieden, maar hij kon wel beter dan dat, toch?

Ah! “Ik heb wel wat voor je,” besloot Alain, waarna hij de roze likeur bij de vodka goot. Twee soorten soda werden aan het drankje toegevoegd, waarna hij een glas met ijs vulde en het drankje overgoot in het glas. Hij stak er een gedetailleerd wit rietje in en schoof het glas in haar richting. “De Pink Passion Party Punch,” introduceerde hij het drankje, terwijl hij deze op de bar voor haar zette.

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum