Switch account





[Victor]Crying out loud - vr jun 03, 2022 8:01 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Victor]Crying out loud LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze stond bij professor Hazel Willow haar laboratorium. Daar had ze afgesproken met Victor. Ze was heel erg blij dat hij de moeite nam om te komen. Ze had iemand nodig die even naar haar wilde luisteren, waar ze haar verhaal tegen kon doen. Het vorige gesprek met hem had heel erg vertrouwd gevoeld, dus had ze hem gevraagd. Gelukkig had hij ja gezegd en zou hij die dag komen. De spanning en de verwondering van pokémoneieren had haar aangestoken. Dus had ze een breeder license gekocht en had haar eerste ei gebreed. Een ei van Muddy, die nu ook naast haar stond, en Sal. Een shiny Spheal die ze van Dex had gekregen. Dat was alleen fout gegaan. Haar Mudbray leek het allemaal niet zo moeilijk te vinden, of hij liet het in ieder geval niet zien. Sal deed dat wel, die vond het lastig. Dat mocht ook wel, dat begreep ze maar al te goed. Het was haar fout. Ze mocht best boos op haar zijn, dat was zij ook op haarzelf. Het maakte het feit dat er nog steeds een pokémonei van de daycare in haar rugzak zat niet beter op. Het ei was nog steeds niet uitgekomen en leek wel lekker te zitten in het ei. De professor had er naar gekeken en gezegd dat ze gewoon nog even geduld moest hebben. Toen gingen haar gedachten weer naar haar eerste breed. Het had echt niet geklikt, het had niet gewerkt tussen hen. Dus had ze de Mudbray weggebracht. Er ontstonden tranen in haar ogen. Ze zat op de grond en sloeg haar armen om haar opgetrokken benen heen. Ze voelde de snavel van Sky troostend tegen haar wang, terwijl Muddy onverstoord door bleef grazen.

[@Victor Schultz]
Re: [Victor]Crying out loud - do jun 09, 2022 5:09 pm
Victor Schultz
Researcher
Victor Schultz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23
Rank: 2

[Victor]Crying out loud ED5yesM
Tess
Hier een quote
51
225
CHARACTER INFO

OOC INFO

Na Milly’s berichten was het moeilijk geweest voor Victor om zich op zijn werk te concentreren. Het liefst had hij gehad dat ze hem direct vertelde wat er mis was, maar zij wou dat liever in persoon doen en dus moest hij geduld uitoefenen. Gelukkig duurde het niet lang voor de dag om voorbij te gaan. Sandgem town was niet groot en dus was het makkelijk om het lab en Milly die daar op hem zou wachten te vinden. Hij had momenteel alleen Edgar op zijn schouder zitten. Het was een gevecht geweest om de mimikyu die hij een tijdje terug in de lost tower had bevriend in diens pokébal te krijgen, maar uiteindelijk was het gelukt. De pokémon ging niet zo goed om met andere mensen en dus had hij haar op dit moment liever in haar bal. Het laboratorium kwam in zich en daarmee ook Milly die met opgetrokken knieën op de grond zat. “Hey, Milly,” trok hij haar aandacht zodra hij dichterbij was.
Life is temporary,
why should death be any different?
Re: [Victor]Crying out loud - ma jun 13, 2022 4:12 pm
Milly Bloom
Civilian
Milly Bloom

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 02

[Victor]Crying out loud LDrk7MOP_o
Juultje
If you're a bird... I'm a bird...
174
138
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze keek op toen ze haar naam hoorde. Het was Victor gelukkig. Ze was blij om hem te zien. Alleen nu kwam het moment dat ze daadwerkelijk haar verhaal moest doen. Misschien zou hij het dom vinden, misschien zou hij kwaad op haar worden. Toch moest ze het kwijt en ze wist dat hij zou luisteren. Wat hij er van zou vinden merkte ze daarna wel weer. Sky keek haar bemoedigend aan. Ze slikte en keek naar de grazende Muddy, de papa van haar eerst gebreede ei. “Hallo Victor.” Ze rukte haar blik los en keek de ander aan. Toen begon ze te ratelen een brei aan woorden, met soms een onbeholpen snik tussendoor. “Het leek me zo leuk, om ook mijn eigen eieren te breeden. Jou verhaal had mij echt geraakt en daarna heb ik nog meer dingen gezien met eieren. Alleen ik had het beter niet kunnen doen, ik kan er helemaal niet tegen. Het lijkt misschien zelfs wel op gokken en dat is ook niet goed voor me. Nu heb ik iets doms gedaan door de Mudbray weg te brengen. Ik had een Mudbray gebreed. Muddy daar is de papa en de mama Sal, een Spheal, is hier binnen. Zij is er echt verdrietig van, maar het klikte niet. De Mudbray was alleen maar boos bij mij, niet in de hand te houden. Muddy misschien ook wel niet, maar dat was echt extreem. Ik had eigenlijk hulp moeten vragen, maar dat heb ik niet gedaan. Nu heb ik iedereen teleurgesteld. Ik ben een mislukking, ik help de pokémonwereld helemaal niet.” Eindelijk kwam er stop op haar woordenstroom. Snikkend bleef ze zitten.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum