Switch account





Trash or treasure - ma apr 12, 2021 7:59 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Trash or treasure 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trash or treasure Sprite12Trash or treasure EeveeTrash or treasure PikachuTrash or treasure Shinx

Als ze dit eerder had geweten was ze nooit gegaan. Ze had een hele studie gedaan naar rehabilitatie van pokémon en voor een bedrijf gewerkt. Nu stond ze hier vuil te prikken zodat wilde pokémon het niet zouden opeten. Dit was toch het werk van een schoonmaker, niet voor een Crescent Moon lid. Ze was er prima van bewust dat ze waarschijnlijk onderaan de ladder moest beginnen maar dit was wel heel erg. Het zou helpen als ze iets zou doen waar nog een beetje kennis voor nodig was. Maar goed. Dit was waar ze voor gekozen had, ze zou doorzetten ook. Dat betekende echter niet dat ze het leuk vond. Of dat ze hier rondliep met een glimlach. Nee. Ze stak haar prikker in een papieren bekertje alsof ze het wilde vermoorden. Keer. Op. Keer. Dit was echt een rotbaantje en iedereen mocht het weten.

Jett wilde net haar prikker in het volgende stuk plastic steken toen er een Bidoof het recht voor haar neus wegpakte. "Hey!", riep ze de pokémon achterop. Dat was helemaal geen eten. Damnit. De zak vol afval liet ze achter terwijl ze met prikker en al achter de pokémon aan rende. Het was alles behalve de bedoeling dat de Bidoof plastic zou gaan eten. Dat was nou precies de hele reden dat ze dit deed. De pokémon rende langs wat mensen die er stuk voor stuk van leken te schrikken. Wilde pokémon hoorde ook helemaal niet hier te komen. Deze was van de route af gegaan en hier binnen gewandeld. "Grijp die Bidoof!" riep ze inmiddels haast buiten adem. Ze zou er niet veel langer achter aan kunnen rennen voor haar conditie het op zou geven. Of iemand zou hem vangen of de pokémon zou plastic eten als zijn lunch. Dan kon ze een betere job voor de volgende keer waarschijnlijk wel vergeten.



[Eerste post voor Rosy]
Re: Trash or treasure - ma apr 12, 2021 8:55 pm
Rosy Florbelle
Trainer
Rosy Florbelle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 4

Trash or treasure BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
7
209
CHARACTER INFO

OOC INFO



text goes here and it continues for a little while but not for too long
Ze had het gewaagd, Primrose uit haar Pokéball halen in Floaroma Themepark. Het was gewaagd, een uitdaging. Primrose had immers wel eens de neiging om er gewoon dowmeg vandoor te gaan. Maar de Pokémon gedroeg zich met de tijd wat milder. Ze begon beter te luisteren en haar meer als een trainer te zien. En dat was zo ontzettend prettig. Rosy kon het nauwelijks onder woorden brengen.

Ze had zojuist een suikerspin gekocht bij een kraampje en een klein koekje voor haar Growlithe, welke deze met plezier opknaagde. Ze nam een hap van het zoete spul en liet haar blik wat over de mensenmenigte gaan. Het was toch ongelofeljk dat er zoveel mensen op een klein plekje konden zijn? Maar goed, er was ook geen pandemie ofzo. Pandemieën, wie verzon ze nou. Dat was alleen maar in Science Fiction. Ze likte haar lippen af, de plakkerige suikerspin ervan verwijderend, toen er geschreeuw klonk. Ze sprong opzij toen een Bidoof langs haar benen sprong, voor een moment geschrokken. Maar toen registreerde het geschreeuw. Iemand die riep dat ze de Bidoof moest grijpen. "Oh Arceus.. Prim!" riep Rosy, waarna de Growlithe wegschoot. De Shiny Growlithe stond altijd te popelen van de energie en dit soort dingetjes was juist hetgeen wat ze fantastisch vond. Speels grommend sprong de Growlithe voor de Bidoof, deze tot een halt dwingend, waarna ze naar de Pokémon begon te blaffen. Toen deze langs haar begon te schieten, sprong de puppy bovenop de bever, deze speels in zijn oor bijtend.



Re: Trash or treasure - ma apr 12, 2021 9:42 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Trash or treasure 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trash or treasure Sprite12Trash or treasure EeveeTrash or treasure PikachuTrash or treasure Shinx

De Bidoof schoot doodleuk langs de groep mensen. Oh Arceus. Er leek echter een trainer te zijn die een van haar pokémon achter de bever aan stuurde. De growlithe leek er een spelletje van te maken om de pokémon in zijn sporen te stoppen. De Bidoof was niet echt van plan om te spelen maar had weinig keus toen de puppy pokémon boven op hem klom. Terwijl de Growlithe vrolijk op het oor van de pokémon knaagde jogde Jett door richting het tweetal. Met een snelle beweging wist ze het stuk plastic uit de mond van de Bidoof te vissen. Gelukkig. Oh wacht, deze Growlithe had een bijzondere kleur. Een shiny, die zag je niet zo vaak.

Jett draaide zich om richting de trainer die de Growlithe had gestuurd. "Dankje, je bent een levensredden. Zijn leven om precies te zijn", zei ze met een knikje naar de Bidoof. Als de pokémon te veel plastic at zou deze er vroeg of laat aan dood gaan. Dat was precies wat ze wilde voorkomen. Al waren de mensen die hun troep op de grond gooide in het park het daar blijkbaar niet mee eens. "Mooie Growlithe", vulde ze aan terwijl ze haar blik terug op de twee pokémon richtte. De arme Bidoof had geen keus anders dan het accepteren van Growlithe's geknabbel.
Re: Trash or treasure - di apr 13, 2021 5:43 pm
Rosy Florbelle
Trainer
Rosy Florbelle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 4

Trash or treasure BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
7
209
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Haar hart bonsde in haar keel terwijl ze nog eventjes moest registreren wat er zojuist gebeurd was. Het was vol automatisch gegaan, het afsturen van Prim op de Bidoof. Gelukkig was de Growlithe doortastender dan Rosy was en was deze met een flinke sprong op de Bidoof gesprongen. Deze ging helemaal nergens meer heen.

Prim kwispelde naar het meisje toen deze haar en de Bidoof benaderde, haar aankijkende met een vragende blik of er een complimentje kwam. Dit had ze immers heel erg goed gedaan. Al vond Prim het zelf. Rosy kwam er zelf bij staan en keek naar de Bidoof. "Ik wist dat Bidoofs niet zo heel erg handig waren," noemde de blondine wat verbaasd, "Maar plastic eten?" Je vroeg je af hoe ze nog niet uitgestorven waren. Natuurlijke selectie noemde je dat. "Goed gedaan Prim, kom er maar af, zei ze vervolgens, de Growlithe over haar hoofd aaiende. De Bidoof stoof ervandoor, duidelijk niet blij met de hele situatie. Maar in ieder geval zou hij nog een dag leven. Rosy richtte vervolgens haar aandacht op het meisje tegenover haar. "Dank je! Ik ben ook heel blij met haar. Ze is mijn eerste eigen vangst als trainer geweest." Ze keek naar de prikker die het meisje vast had. "Aan het werk?"

Re: Trash or treasure - di apr 13, 2021 6:52 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Trash or treasure 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trash or treasure Sprite12Trash or treasure EeveeTrash or treasure PikachuTrash or treasure Shinx

De blondine was in de tussentijd dichterbij gekomen. Dat maakte praten toch iets makkelijker, alles was beter dan nog meer door het park schreeuwen. "Ik wist dat Bidoofs niet zo heel erg handig waren," begon ze, "Maar plastic eten?" Jett kon niets anders doen dan haar schouders ophalen. Waarom sommige pokémon dachten dat plastic eetbaar was bleef voor haar ook nog altijd een vraag. Hoe je het ook bekeek, plastic zag er niet eetbaar uit. "Ik ben bang dat de Bidoof niet de enige zijn. Daarom is het afval hier in het park zo'n groot probleem." "Goed gedaan Prim, kom er maar af," vervolgde de blondine tegen haar Growlithe. De pokémon luisterde braafjes, wat er in resulteerde dat de bever pokémon er als een gek vandoor ging. Wat op zich ook wel te begrijpen viel. "Dank je! Ik ben ook heel blij met haar. Ze is mijn eerste eigen vangst als trainer geweest." Jett gaf een begrijpend knikje. Je eerste vangst was altijd bijzonder, helemaal als het dan ook nog eens een shiny was. "Toevallig, gisteren heb ik mijn eerste vangst gedaan. Alleen is hij geen shiny", zei ze met een zacht gegrinnik. "Aan het werk?" vroeg de blondine haar. Ah ja. De afval prikker die ze nog in haar handen had prikte ze in het zand tussen de stenen. De punt paste er net diep genoeg tussen voor de stok om te blijven staan. "Het is haast vrijwilligers werk maar ja. Ik wa- ahw man. Moment", zei Jett voor ze een pokéball tevoorschijn haalde. Een Eevee verscheen uit de bal waarna Jett voor de pokémon neer hurkte. "Zola, volg dit pad en haal de vuilniszak die ergens midden in staat", droeg ze de pokémon op. Met een vrolijk geluidje ging de pokémon op pad. Als dat maar goed zou komen. Het was niet dat Zola niet zou luisteren, het was eerder dat ze het verkeerd zou doen per ongeluk. Maar goed, focus. "Ik was min of meer aan het werk ja", zei ze met een onhandige glimlach.
Re: Trash or treasure - zo apr 18, 2021 11:54 pm
Rosy Florbelle
Trainer
Rosy Florbelle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 4

Trash or treasure BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
7
209
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Ze keek nog eventjes naar het staartje van de Bidoof wat op en neer hobbelde met elk sprongetje wat de bever Pokémon maakte voordat deze tussen de mensenmassa verdween. Waarschijnlijk op naar het volgende stuk plastic, wilde Rosy wel wedden. Maar dit zei ze niet hardop, straks joeg ze het meisje tegenover haar helemaal de stress in. "Eerste vangst? Gefeliciteerd! Laat eens zien," zei Rosy met een enthousiaste toon. Je eerste vangst was altijd bijzonder, zo had ook Rosy meegemaakt. Nu was Prim wel extra bijzonder geweest, maar daar hadden ze het maar niet over voor nu.

Ze glimlachte zwakjes bij het horen dat het haast vrijwilligers werk was. Ze zou nog niet dood gevonden willen worden in team Crescent Moon. Je zou maar de hele dag staan afval prikken als de één of andere delinquent. Dan ging ze veel liever de gyms af en Pokémon trainen. Was toch wat spannender. Toch had ze diepgeworteld respect voor iedereen die die rottaakjes wel opnam. Het zou al een heel stuk minder nodig zijn als iedereen gewoon zijn eigen troep op zou ruimen. Maar dat was voor veel mensen teveel gevraagd. "Een eevee, wat lief," zei ze met een glimlach terwijl ze de Pokémon nakeek. Prim zag het meteen als een roep om avontuur en rende de Pokémon achterna om mee te helpen. Rosy opende haar mond om haar terug te roepen, maar het was al te laat. Vervolgens keek ze dus maar op met een schuldige glimlach. "Sorry, hou ik je van je werk af?" vroeg Rosy wat verontschuldigend.
Re: Trash or treasure - ma apr 19, 2021 11:28 am
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Trash or treasure 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trash or treasure Sprite12Trash or treasure EeveeTrash or treasure PikachuTrash or treasure Shinx

Soms vroeg ze zich af wat er in het brein van een bidoof rond ging. Waarschijnlijk niet veel buiten eten. Jett besloot te vertellen over haar eerste vangst om het gesprek een beetje lopend te houden. De reactie was echter verassend enthousiast. "Eerste vangst? Gefeliciteerd! Laat eens zien," vroeg de blondine. Ah well, dat moest lukken. Jett haalde een pokéball tevoorschijn, hurkte en liet de pokémon tevoorschijn komen. Ze moest de Shinx recht tegenhouden voor hij grommend op de trainer afschoot. "Hij moet nog leren met mensen om te gaan", zei ze voor ze een strenge blik op de pokémon wierp. "Zoro hou op", droeg ze de Shinx op. Met duidelijke tegenzin stopte hij met zijn gegrom en nam hij zijn plaats in, staand tussen haar voeten terwijl ze opstond.

Zodra ze er achter kwam dat ze de vuilniszak onbewaakt achtergelaten had, stuurde ze Zola om die te gaan halen. Er was geen garantie dat het goed zou gaan maar het was zeker beter dan niets. "Een eevee, wat lief," reageerde de blondine op Zola's verschijning. Bijna iedereen vond Eevee's leuk en daar maakte de hare zo nu en dan misbruik van. De Growlithe van de trainer bleek het ook interessant genoeg te vinden. Doodleuk rende hij achter haar Eevee aan. Dat zou vast wel loslopen. "Sorry, hou ik je van je werk af?" vroeg de blondine op een verontschuldigende toon. Jett grinnikte terwijl ze met haar hoofd schudde. "Ja maar ga er alsjeblieft mee door. Alleen vuil prikken is niet heel interessant", zei ze voor ze met haar voet een tikje tegen de prikker gaf. Het was nogal saai werk dus wat gezelschap was echt geen probleem. "Oh ik ben Jett trouwens", stelde ze zichzelf voor. Als ze toch tegen iemand ging praten was het wel zo handig om elkaars naam te weten.
Re: Trash or treasure - di apr 20, 2021 9:41 pm
Rosy Florbelle
Trainer
Rosy Florbelle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 4

Trash or treasure BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
7
209
CHARACTER INFO

OOC INFO


text goes here and it continues for a little while but not for too long
In een kleine flits verscheen er een Pokémon toen het meisje tegenover haar de Pokéball open deed. Een jonge shinx kwam eruit en gromde meteen naar haar. Rosy glimlachte zachtjes. "Je hebt ze er tussen zitten, desondanks, goedemiddag Zoro," groette ze de Pokémon. Ze wierp even haar blik op Jett, wie de Pokémon tot rust maande en tussen haar benen zette. Het was duidelijk dat ze een goede trainer had, ze wist deze Shinx wel op te voeden en zijn gedrag in goede banen te leiden. Dat was het belangrijkste. Dan zou het wel goedkomen met dit statische leeuwtje. "maar gefeliciteerd met hem!"

Maar goed, het gesprek moest ophouden op het moment dat ze het meisje teveel van haar werk afhield. Gelukkig leek het haar niet uit te maken. Rosy grijnsde bij het horen van haar antwoord. "Snap ik volledig, je kan nog altijd besloten om een trainer te worden," zei ze met een plagerige knipoog. Alle respect voor Crescent Moon hoor, maar each to their own. Rosy ging veel liever de gym badges halen en Pokémon trainen zoals haar ouders. Dat paste haar veel beter. "Aangenaam Jett, Rosy is de naam," groette ze het meisje met een grijns. "Dan zal ik je vandaag van dienst zijn met afleiden."


Re: Trash or treasure - za apr 24, 2021 6:43 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Trash or treasure 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trash or treasure Sprite12Trash or treasure EeveeTrash or treasure PikachuTrash or treasure Shinx

Gelukkig vatte de blondine het gegrom van Zoro niet naar op. Sterker nog, ze glimlachte er zelfs een beetje om. "Je hebt ze er tussen zitten, desondanks, goedemiddag Zoro," begroette ze de pokémon. Hij leek echter geen intentie te hebben om vriendelijk terug te doen. "Maar gefeliciteerd met hem!" Jett glimlachte zachtjes waarna haar ogen kort naar de pokémon schoten. Zo lang hij zich beter zou gaan gedragen liep het allemaal wel los.

Het gesprek veranderde van onderwerp. Van pokémon naar haar werk. Waar ze op het moment een geweldige hekel aan had en er totaal geen problemen mee had om even afgeleid te raken er door. "Snap ik volledig, je kan nog altijd besloten om een trainer te worden," zei de blondine met een knipoog. Jett grinnikte kort voor ze reageerde. "Ik ga misschien wel wat gyms doen dus wie weet", zei ze. Nu ze toch met elkaar aan het praten waren, was het wel zo handig om elkaars naam te weten. "Aangenaam Jett, Rosy is de naam," reageerde Rosy nadat Jett zich had voorgesteld. "Dan zal ik je vandaag van dienst zijn met afleiden." Jett grinnikte voor ze toch de prikker weer oppakte. "Met alle plezier maar ik moet wel een beetje doen alsof ik nog aan het werk ben", reageerde ze met een knipoog. Over het werk gesproken, waarbleven de Growlithe en Zola eigenlijk?
Re: Trash or treasure - za mei 08, 2021 10:33 pm
Rosy Florbelle
Trainer
Rosy Florbelle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 4

Trash or treasure BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
7
209
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was gezellig, kletsen met het meisje tegenover haar. Rosy lachte vrolijk, waarna ze even om zich heen keek. Op zich leken de straten van Floaroma Themepark vrij schoon momenteel. Dus dan hoefde ze zich ook niet schuldig te voelen over het afleiden van Jett. ”Oh? Serieus? Wat leuk! Welke wil je als eerste doen?” vroeg ze enthousiast, ”Ik wilde graag de eerste gym in Celestic Town gaan doen, en daarna zie ik nog wel even verder maar goed.” Ze was er helemaal enthousiast over en klaar om aan het volgende avontuur te gaan.

Jett merkte op dat ze haar best mocht afleiden, zolang ze maar deden alsof ze aan het werk was. Rosy haalde hierop onschuldig haar schouders op. ”Als we nou een stukje gaan lopen, jij met die stok prikkend en ik meelopend voor de gezelligheid, gaat alles goed.” Ze keek eventjes om zich heen. ”Dan kunnen we gelijk Prim en je Eevee zoeken denk ik?” Met een fronsje begon ze een stukje te lopen. Waar waren die?
Re: Trash or treasure - di mei 11, 2021 7:44 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

Trash or treasure 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

Trash or treasure Sprite12Trash or treasure EeveeTrash or treasure PikachuTrash or treasure Shinx

”Oh? Serieus? Wat leuk! Welke wil je als eerste doen?” vroeg de blondine enthousiast op haar opmerking over gyms. Jett haalde enkel haar schouders op. Ze had het tot nu toe alleen maar overwogen om te doen. Ze had er nog niet echt over nagedacht of ze het echt zou doen of niet en welke ze dan zou doen in dat geval. ”Ik wilde graag de eerste gym in Celestic Town gaan doen, en daarna zie ik nog wel even verder maar goed.” Het was duidelijk hoeveel Rosy er zin in had om de gyms te gaan doen. Viel op zich te verwachten van een trainer, al waren ze niet allemaal zo gefocust.

Het probleem was alleen dat ze niet voor eeuwig hier kon blijven staan praten zonder wat te doen. ”Als we nou een stukje gaan lopen, jij met die stok prikkend en ik meelopend voor de gezelligheid, gaat alles goed.” Jett greens kort om de opmerking, dat viel mooi in haar straatje. Het werk was enorm saai dus dit zou het hoe dan ook beter maken. Gezelschap kon nooit geen kwaad. ”Dan kunnen we gelijk Prim en je Eevee zoeken denk ik?” stelde Rosy voor. Ze knikte instemmend. Waar waren die twee eigenlijk? Zola had al lang terug moeten zijn maar ze was nog nergens te vinden. Met een frons begon de blondine te lopen, Jett volgde. De twee pokémon leken nergens te zien te zijn. Maar wel te horen. "Hoor je dat ook?" vroeg ze, doelend op het doffe geluid dat klonk als de twee pokémon. Waar kwam het vandaan?
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum