Switch account





[Route 204] This isn't over yet - ma apr 12, 2021 10:28 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Route 204] This isn't over yet BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een zacht zuchtje keek Hazel naar haar Pokémon. Ze lag relaxt in het gras met een grassprietje in haar mond en keek toe hoe Rex en Aether zichzelf op hun eigen manier bezighielden. Rex zat overal aan te snuffelen en Aether viel nog net niet in slaap in een boom. Hazel hoopte dat de Pokémon niet in slaap zou vallen; ze zou het niet bepaald chill vinden als ze haar Pokémon moest redden van een verschrikkelijke val. Al dacht ze wel dat Starly wel vaker rechtop sliepen in een boom. Misschien moest ze haar Pokédex eens checken voor die informatie, maar voor nu was het niet relevant. Er scheen een waterig zonnetje op haar gezicht en ondanks het feit dat het niet extreem warm was, was dit toch wel een stuk aangenamer dan die verdomde kou van vanochtend waar ze doorheen was moeten gaan. Ze kreeg echter niet lang tijd om ervan te genieten: haar zicht werd geblokkeerd door iemand en de warmte van het zonnetje ging ook weg. Hazel zuchtte geïrriteerd en legde een hand tegen haar voorhoofd aan, kijkend naar het meisje dat boven haar stond. Letterlijk dan. ”Tenzij je me uit wilt dagen voor een gevecht heb ik geen interesse in wat je dan ook te zeggen hebt,” zei ze kortaf tegen het meisje. Kon ze niet gewoon weggaan?
Re: [Route 204] This isn't over yet - wo apr 14, 2021 11:08 pm
Sunset Dekay
Trainer
Sunset Dekay

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank:

[Route 204] This isn't over yet BogusIncredibleBass-size_restricted
Julya
Hier een quote
26
22
CHARACTER INFO

OOC INFO

Sunset had de stad achter zich gelaten om samen met Joey en Amelia haar weg te gaan vervolgen, meer ervaring op te doen, het team te vergroten en uiteindelijk hun eerste gymgevecht te kunnen houden. Dat alles leek, in Sunset's hoofd, nog een hele weg. Laat staan de weg tot Champion...
Maar, de blonde dame deed haar best om zich niet uit het veld te laten slaan. Ze was route 204 ingeslagen, niet wetende of ze de hele route zou volbrengen, of gewoon zou kijken wie of wat ze tegenkwam, om daarna om te keren naar Jubilife.
Voor nu leek het alsof ze geluk had; ze zag een ander meisje in het gras liggen. Mooi, misschien wilde ze wel een gevecht houden. Sunset liep naar haar toe.
Nou - misschien was ze niet helemaal gewenst. ”Tenzij je me uit wilt dagen voor een gevecht heb ik geen interesse in wat je dan ook te zeggen hebt,” Sunset haalde één wenkbrauw op. 'Ehm, nou sorry. Maar, ja, ik kwam inderdaad om je uit te dagen. Maar ik kan ook iemand anders zoeken.' Ze deed haar best om niet bot te klinken, maar ze kon het niet laten.
Re: [Route 204] This isn't over yet - do apr 15, 2021 9:34 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Route 204] This isn't over yet BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

De persoon boven haar hoofd had een goede reden om de zon te blokkeren en Hazel opende haar goudkleurige ogen volledig toen de woorden van het meisje hoorde. Ze dwong haar mondhoeken om omlaag te blijven toen ze hoorde dat het meisje moeite moest doen om vriendelijk te blijven en ze duwde zichzelf overeind. ”Oké, maar begin niet te huilen als je verliest,” sneerde ze naar het meisje, waarna ze overeind kwam en tegenover het meisje ging staan. Ze zag Rex vanuit haar ooghoeken opkijken en wenkte hem. Het leek erop dat Aether nog steeds aan het indommelen was en Hazel wilde niet opnieuw een gevecht verliezen omdat de verkeerde Pokémon uitgedaagd werd. ”Mijn Pokémon zal mijn Jangmo-o zijn,” zei ze tegen het meisje en ze knikte naar Rex. Haar Pokémon kreeg een uitdagende blik in zijn ogen en ging voor haar staan, zijn blik naar zijn tegenstander gericht. Hij was het vorige gevecht met de Gible niet vergeten en hij wilde het deze keer juist doen, al was het maar voor Hazel.
Re: [Route 204] This isn't over yet - vr apr 16, 2021 9:16 pm
Sunset Dekay
Trainer
Sunset Dekay

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank:

[Route 204] This isn't over yet BogusIncredibleBass-size_restricted
Julya
Hier een quote
26
22
CHARACTER INFO

OOC INFO

Wat een trut. Maar goed, misschien had het meisje gewoon haar dag niet. En daarnaast, Sunset zou nu alleen een gevecht met haar houden, en daarna zouden ze elkaar waarschijnlijk nooit meer zien. Dus ze besloot zich er niet druk om te maken.
Sunset keek geïnteresseerd toe hoe er een Pokémon naar het meisje liep, waarna ze zei dat ze die koos voor het gevecht. Een Jangmo-o. Snel haalde ze haar Pokédex uit haar tas om de Pokémon te scannen.
Dragon type. Oh hell, hoe moest ze dit nou gaan doen? Ze had geen Pokémon die effectief was op een draken type... Sunset beet haar lip, pakte de ball van Joey en gooide die naar voren. 'Ik zal met Riolu gaan vechten.' Joey kwam tevoorschijn uit de bal, nam even een seconde om de situatie in zich op te nemen en leek zich daarna echt klaar te maken. Sunset vroeg zich af wat er in zijn hoofd omging. Dit zou haar eerste gevecht worden.
'Ik zal beloven niet te gaan huilen.' Sunset haalde even diep adem. 'Maar dan zal je het ook niet erg vinden als wij de eerste aanval inluiden,' ze ging wat rechter op staan. 'Joey, doe Metal Claw!' De Riolu reageerde meteen door naar de Jangmo-o te rennen, terwijl er een glans over zijn poot ontstond, waar de metalen klauwen te zien waren. Eenmaal binnen bereik haalde hij naar de Pokémon uit.
Re: [Route 204] This isn't over yet - za apr 17, 2021 3:26 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Route 204] This isn't over yet BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er kwam een Riolu tevoorschijn en Hazel trok onopgemerkt een gezicht. Ze was haar vorige encounter met een Riolu niet vergeten en ze richtte haar blik heimelijk naar Aether, maar deze zat nu hoog in de boom en kon niet aangevallen worden. Ze had trouwens ook duidelijk gemaakt dat Rex haar Pokémon zou zijn en het leek erop dat het meisje het had begrepen, want ze besloot om de eerste beurt voor haar rekening te nemen en aan te vallen. Hazel glimlachte. Perfect. ”Rex, weer hem af met je Protect,” zei ze tegen haar Pokémon. ”Ga daarna voor een Dragon Tail.” Haar Jangmo-o weerde de Metal Claw af door een soort van schild om zich heen te vormen, waarna zijn staart begon te gloeien en hij deze gelijk met kracht in de richting van de Riolu gooide. Hazel sloeg haar armen over elkaar heen en keek met een goedkeurende blik in haar Jangmo-o’s richting terwijl ze wachtte tot de trainer tegenover haar een reactie zou verzinnen. Want die zou er wel snel moeten komen als ze niet geraakt wilde worden.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum