Switch account





[journey] bugs don't bug me - di apr 13, 2021 2:01 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[journey] bugs don't bug me 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nou, daar was ze dan, alweer in het grote bos naast Eterna City. Al was ze dit keer niet uit op een gevecht met een andere trainer, nee, ze wilde haar team wat groter maken door een nieuwe pokémon te vangen! Ze keek een beetje rond, hopend om een web of pop of andere tekenen van bug-type pokémon te zien. Enkel bug-types hebben was mogelijk niet de beste keuze voor een trainer die de gym challenge wilde doen, maar de pokémon van dit type waren gewoon zo cute dat Auri ze nooit zou kunnen weerstaan. Haar eigen bug-types zaken in de pokéballs die ze in haar schoudertas meedroeg, die zou ze waarschijnlijk pas tevoorschijn halen wanneer het nodig was om te vechten. Ze was er zo op voorbereid dat ze een pokémon zou vangen dat ze niet stil stond bij de andere dingen die ze tegen zou kunnen komen tijdens deze zoektocht.
gib buggers
Re: [journey] bugs don't bug me - di apr 13, 2021 2:13 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[journey] bugs don't bug me Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Een wilde Pokémon laat zich zien!

Terwijl jij om je heen kijkt is ondertussen voorzichtig een Morelull achter de boom weg gestapt om te kijken wat er allemaal gebeurd in zijn bos. Met grote ogen staart de Pokémon je aan.. Vergeet niet om het betreffende teamlid te taggen in je reactie!
MORELULL
Illuminate or Effect Spore
Re: [journey] bugs don't bug me - di apr 13, 2021 5:04 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[journey] bugs don't bug me 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een voor Auri onbekende, paddenstoelachtige pokémon verscheen van achter een boom. De paddenstoel-hoeden van deze pokémon leken eventjes op te lichten in de door schaduwen verduisterde omgeving van het bos. Auri keek er eventjes verbaasd naar en haalde vervolgens haar pokédex tevoorschijn. De app vertelde haar dat dit een Morelull was, een grass- en fairy-type pokémon en dus niet bepaald waar ze naar op zoek was. Ze zuchtte even, helaas geen succes. Ze keek weg van de Morelull, er moest hier toch meer zijn dan deze ene paddo? Tijd om verder te zoeken.
Auri loopt door (:
Re: [journey] bugs don't bug me - di apr 13, 2021 6:42 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[journey] bugs don't bug me Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Accepteer je deze quest?

In paniek komt er een jongedame op je af, ze vraagt om hulp. Een Murkrow heeft haar Holocaster gestolen en ze wilt hem graag terug. Help je haar?

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het betreffende teamlid na jouw post.
Re: [journey] bugs don't bug me - wo apr 14, 2021 10:29 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[journey] bugs don't bug me 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een stukje verderop klonken voetstappen die helaas ook te luid waren om van een bug pokémon te zijn. Auri zuchtte eventjes, maar toen de voetstappen naderde en de vrouw aan wie ze toebehoorde haar om hulp vroeg wilde ze eigenlijk geen nee zeggen. "Ik zal het proberen," zei ze, "Waar heb je die murkrow voor het laatst gezien?" Want ja, er waren vast wel meerdere murkrows hier dus om details vragen kon handig zijn. Murkrow was wel een flying-type dus haar mooie bug-type pokémon waren er niet heel sterk tegen als ze zouden moeten vechten, al had Momo wel een ice-type move dus dat zou vast wel goed komen.
Auri accepteert de quest
Re: [journey] bugs don't bug me - wo apr 14, 2021 12:18 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[journey] bugs don't bug me Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Accepteer je deze quest?

Het meisje wijst naar een boom verder op. "Daar zit hij." zei ze en toen kwam ineens een hele zwerm Murkrow op hen af. Oh jee.

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het betreffende teamlid na jouw post.
Re: [journey] bugs don't bug me - za apr 17, 2021 8:48 am
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[journey] bugs don't bug me 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze keek in de richting waar de ander heen wees, en zag plots een grote groep murkrow hun kant op komen. Ze twijfelde voor een moment over of ze haar pokémon tegen deze vogels in zou zetten maar besloot om dat toch maar niet te doen aangezien dit wel heel veel murkrow waren. "Rennen!" riep ze, waarna ze het meisje bij haar arm greep en begon te vluchten van de moord aan murkrow. Ze wist niet of deze pokémon boos waren op hen, maar ze wilde het niet riskeren om aangevallen te worden door deze ongeluk-brengende pokémon.

De twee bleven rennen, tot Auri over een boomwortel struikelde die uit de grond stak. Ze schrok toen ze zichzelf voelde vallen, maar kwam al snel weer overeind. "Gaat het?" vroeg de meid die ze probeerde te helpen. "Ja hoor." antwoordde Auri terwijl ze de takjes en blaadjes van zich af probeerde te vegen. Vervolgens keek ze om, waren die donkere pokémon hen nog aan het volgen?

@Alaric Merz
Murkrow staat toch niet voor murder-crow, hè?
Re: [journey] bugs don't bug me - za apr 17, 2021 9:52 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[journey] bugs don't bug me Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Accepteer je deze quest?

De zwerm Murkrow trekt over jullie heen en vertrekt weer. Eentje blijft er zitten in een boom, in één poot klemt hij de holo caster van het meisje. Uitdagend kijkt hij naar beneden. Bijna alsof hij zegt 'wat wou je er aan doen?'

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het betreffende teamlid na jouw post.
Re: [journey] bugs don't bug me - zo apr 18, 2021 12:30 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[journey] bugs don't bug me 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

De murkrow vlogen over, en leken geen bedreiging meer te zijn voor de twee meiden op de grond. "Gelukkig..." zuchtte Auri, waarna haar blik naar het andere meisje gleed, "Sorry voor het meeslepen. Ik ga zeker proberen om die holo caster terug te krijgen voor je!" Auri was zelfverzekerd, dit zou haar gaan lukken. Ze had al meteen een idee van hoe ze bij die caster ging komen, want zelf in de boom klimmen was geen goed idee. Ze liep op de boom af waar die ene murkrow nog zat, en liet zodra ze in de buurt was allebei haar Pokémon uit hun pokéballs. "Momo, jij gaat de boom in en leidt de murkrow af door middel van Powder Snow aanvallen," instrueerde ze haar pokémon, "Nina, jij klimt ook de boom in en pakt die holo caster met String Shot zodra de murkrow afgeleid is." Ze keek naar de twee insect achtige pokémon voor zich, hopend dat ze deze instructies begrepen hadden. Auri wist niet zeker hoe slim haar pokémon waren, maar dit zou vast moeten lukken, toch?

Oké, let's go! Ze liep met haar pokémon mee richting de voet van de boom en keek hoe zowel de spinarak als de snom omhoog kropen tegen de stam. Zou de murkrow hen in de gaten hebben? Waarschijnlijk wel, die pokémon hadden een goed oog voor detail, maar Auri liet het haar niet tegenhouden. Nina was sneller dan Momo, maar verschool zich aan de andere kant van de boom dan waar de murkrow zat terwijl ze wachtte. Toen de snom eindelijk bij de tak was waar de murkrow zat, blies ze meteen een Powder Snow aanval op hem af. Perfect! Dacht Auri, die aanval was super effectief tegen flying-types en dat was ook echt zichtbaar. Helaas waren flying-type moves ook erg effectief op Momo, dat was ook duidelijk te zien toen de murkrow Peck gebruikte. Auri klemde haar kaken gespannen op elkaar, hopend dat Momo de rest van haar opdracht ook begrepen had. Het leek inderdaad zo te zijn, want de snom deed nogmaals Powder Snow op de vogelachtige pokémon. Deze bevroor helaas niet, maar leek wel wat te verzwakken. "Nina, nu! String Shot op de holo caster!" riep Auri vanaf de grond, hopend dat haar spinarak in de tussentijd niet in slaap gevallen was of zo. Gelukkig was dat niet zo, en klom Nina rond de stam van de boom naar de andere kant. Vervolgens gebruikte ze String Shot zoals haar opgedragen was. Het plakkerige draad spul raakte het apparaatje en bleef er aan kleven, en Auri hoopte dat haar pokémon sterk genoeg was om deze zo uit de klauwen van de murkrow te trekken.

@Alaric Merz
*mission impossible theme plays in the background*
Re: [journey] bugs don't bug me - ma apr 19, 2021 5:10 pm
Alaric Merz
Team Zekrom
Alaric Merz

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 23 y/o
Rank: 4

[journey] bugs don't bug me Animesher.com_pokemon-water-vaporeon-578889
Kiek
entertain my faith
214
1231
CHARACTER INFO

OOC INFO

Encounter
Accepteer je deze quest?

De Holo Caster valt op de grond en het meisje pakt hem snel op. "Dankjewel voor je hulp! Ik denk dat ze zo boos waren omdat ik dit meegenomen had." uit haar tas pakte ze een geel Joltik ei. "Jij mag hem hebben, ik ga snel naar huis." Ze overhandigt je het ei en gaat er vandoor.

Je Joltik ei is geregistreerd als #162, vergeet dit niet te vermelden in je PC.
JOLTIK
Compound Eyes or Unnerve

Laat weten hoe je hiermee omgaat en tag het betreffende teamlid na jouw post.
Re: [journey] bugs don't bug me - zo apr 25, 2021 2:16 pm
Auri Nighte
Coördinator
Auri Nighte

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24
Rank: 1

[journey] bugs don't bug me 3N9X42
Mari
You can call me Queen Bee
35
94
CHARACTER INFO

OOC INFO

Auri keek naar het ei dat haar zojuist overhandigd was, en vervolgens naar de jongedame die inmiddels enkel een silhouet in de verte was. "... Wat moet ik hier mee?" Vroeg ze zich hardop af. Ze wist niet eens wat voor pokémon er in het ei zat, maar aangezien het erg geel was aan de buitenkant zou het waarschijnlijk geen murkrow zijn. Inmiddels waren Momo en Nina alweer uit de boom naar beneden gekropen, en keek Auri naar haar twee pokémon. "Dus, meiden, wat denken jullie hiervan?" Zei ze terwijl ze neerknielde en het ei liet zien aan haar pokémon. Momo reageerde enkel met een nieuwsgierig geluidje. Nina daarentegen stapte op het ei af om het van dichterbij te bekijken, en na een korte inspectie gaf ze een geluidje dat Auri interpreteerde als een vorm van goedkeuring. Ze kwam weer terug overeind en zuchtte even. "Ja, nee, ik ga dit ei ook niet hier achterlaten of zo, dat zou zielig zijn. Ik kan op zich wel wachten tot het uitkomt en dan zie ik daarna wel verder." Vervolgens begon ze met de terugweg naar Eterna City, ze kon namelijk niet voor eeuwig hier in het bos blijven.

@Alaric Merz (not sure, ik denk dat het topic uit is... Tenzij jij nog wat toe te voegen hebt ^^")
mystery egg OwO
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum