Switch account





{Am} Alsof je een geest gezien hebt - wo apr 14, 2021 11:29 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Na haar omweg naar Twinleaf Town, was ze de volgende dag terug naar Jubilife gereisd. Kan je je voorstellen dat je weken zou doen over zo'n reis? Nee, Lucie niet. Wie deed dat nou, weken reizen? Heel onhandig. Alles was hier gewoon lekker dichtbij. Ze had braaf een appje gestuurd aan Lucie. Kon ze alvast de boodschappen doen enzo. Ze had immers snacks beloofd.

Het ei wat.. plotseling in haar handen gedrukt was, had ze in een grote stolp in haar rugzak gedaan. Eerlijk? Het nam de meeste ruimte in. Maar ze had het voor nu liever bij zich. Ze had zelf al uitgebreid het ei bekeken en geconcludeerd dat de inhoud ghost moest zijn. Dat gaf twee nieuwe inzichten, ten eerste, Am zou het waarschijnlijk prachtig vinden en ten tweede, Am zou er waarschijnlijk meer over weten. Nu ze haar nieuwe.. Huilebalk had, was het het perfecte moment om hierover te gaan praten. Lucie hief haar hand en klopte op de deur. Eens zien wat Am zich op de hals gehaald had.

Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - wo apr 14, 2021 11:54 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Goeiemiddag!” kwam er vol enthousiasme uit de rozeharige toen ze de deur opende en haar vriendin om de hals vloog. Alles was al klaar! Chips, koekjes en er stond zelfs een pizza op het menu! Vandaag was voor hen. “Kom binnen! De drie zijn in de achtertuin. Papa is net weg,” ratelde ze terwijl ze haar los liet en een stap naar achteren deed. Het was grappig hoe ze zich niet eens kon herinneren of Lucie haar vader überhaupt ooit had ontmoet. Maar, met hoe veel de man van huis was, was dat geen verbazing. Haar moeder was ook veel van huis geweest, maar die had nog meer tijd gemaakt.

Ik hoop dat je make-up waterdicht is want ik ben al de hele tijd aan het huilen,” ging ze door. Ze snapte niet waarom de Sobble zo verschrikkelijk veel moest huilen. Ze wilde dat het ophield. Ze hield niet van huilerds en haar vader werd er ook geïrriteerd van, had ze gemerkt.

Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - do apr 15, 2021 12:14 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Lucie begon spontaan te lachen toen Amélie, enthousiast als altijd, haar om de nek vloog. "Ho kalm, kalm!" lachte ze hardop. Toch sloeg ze haar armen ook om het meisje heen. "Crescent Moon zou een basis moeten starten bij Jubilife, dan kon ik je wat vaker zien," zei ze opgewekt. Al was de reis dan ook weer niet zó.. lang. Maar wel net genoeg om rekening mee te houden. "En vaker komen snacken," voegde ze er met een grijns aan toe. Want man, wat was het huis hier gigantisch en luxe. Kwam zij aan met haar mini appartementje in Hearthome.

"Ik was niet van plan om.." begon Lucie terwijl ze de prachtige tuin in liep. En toen kwamen de tranen. En ze wilden maar niet stoppen. Bruusk veegde ze ze weg en schudde ze wat met haar hoofd. "Amélie waarom," huilde ze. Arceus waarom. "Wat heeft je bezield dit te vangen?" Ze stapte wat dichter naar de Sobble toe en zakte door haar knieën, terwijl de tranen over haar wangen bleven stromen. Wat een verschrikking.

Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - do apr 15, 2021 12:22 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Crescent Moon zou een basis moeten starten bij Jubilife. Amélie liet haar vriendin een glimlach zien. “Of je neemt mijn aanbod aan en wordt een Researcher. Sandgem is om de hoek en Jubilife heeft genoeg stagemogelijkheden,” stelde ze rustig voor. Ze wist niet hoe blij ze zou zijn met een Crescent Moon basis hier in de buurt. Al die doelloze vrijwilligers. Alsof ze allemaal een taakstraf hadden. Nee, niet haar soort volk. Het was heel spijtig dat Lucie zich daarin mengde.

En, door Barry, kwamen daar de tranen. Samen huilen, dat was wat ze deden. Amélie veegde aan haar oog terwijl Lucie zich afvroeg wat haar bezielde om dit te vangen. “In Alola was er iemand met een Inteleon…” snifte ze. “Ik heb nog nooit zoiets gaafs gezien als het moment waarop die vanuit het niets kwam en een Snipe Shot,” ging ze door, even een finger gun gebruikend om het moment na te bootsen, “afvuurde om een Houndour weg te jagen. Sindsdien wil ik er al één. Wist ik veel dat het begon als huilebalk.” If only she’d known.
Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - do apr 15, 2021 12:28 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Of ze nam Am's aanbod aan om een researcher te worden. Een diepe zucht ontsnapte haar terwijl ze glimlachend haar hoofd schudde. "Dat ga je niet loslaten, of wel?" vroeg het meisje aan haar vriendin. "Het is wat.. saaier dan ik verwacht had, maar ik wil niet te snel opgeven." Misschien, als ze goed haar best deed, dat ze wat meer in de organisatie kon doen. "Als ik nou hogerop kom, kan ik de organisatie misschien wel verbeteren, er een nieuwe wind in blazen." Haar grijns werd weer wat onserieuzer, "En die Jubilife branche in het huis hiernaast starten ofzo." Ze gaf Amélie een korte, plagerige por. Ze wist wel dat ze dat vreselijk zou vinden.

Samen huilen, echt een vriendinnen activiteit. Was je überhaupt vriendinnen als je niet in één dag jankte? Of een teen brak? "Heb je een video?" vroeg Lucie tussen de tranen door, haar stem iets verheffend om over het geblèr heen te komen. "Oh Arceus het houdt maar niet op. Heeft het honger? is het moe? Wil het een knuffel? Wat wil het?" Ze had wel eens gelezen dat het kon helpen om baby Pokémon in te bakeren. Maar hielp het ook voor zo'n.. ding? "Doek eromheen gewikkeld?"

Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - do apr 15, 2021 12:44 am
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Saaier dan ze had verwacht, noemde Lucie het. “Dat is omdat het veredelde vrijwilligers zijn, Lu,” verzuchtte Amélie na haar woorden. Bij de woorden over een Jubilife branche, vernauwde ze haar blik even. “Kun je je het gezicht van mijn vader voorstellen als dat in het huis hiernaast komt zitten? Ik kan me al inbeelden hoe hij de oprit oprijdt en al dat volk in hun hesjes met hun geleende Pokémon ziet lopen. Arme vader rolt zich recht z’n graf in,” verzuchtte ze. Nee, het was beter om dat ver weg van haar familie te houden. Een lab, nou, dat zouden ze mogen oprichten in het huis hiernaast. Alhoewel… Papa zou waarschijnlijk ook niet blij zijn met al die voorbijkomende trainers. Hij woonde liever in rust.

Ja!” riep ze uit, haar Holo Caster pakkend en door de tranen heen proberend om het filmpje te vinden. Uiteindelijk vond ze hem en keek ze op naar Lucie. “Ik denk dat hij gewoon… wil huilen. Een doek helpt alleen als het hem laat stoppen met ademen,” zuchtte ze, waarop de Sobble abrupt stopte met huilen. Dreigement aangekomen.Kijk!” riep ze enthousiast, terwijl ze haar Holo Caster liet zien. Zo cool!
Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - zo apr 18, 2021 12:53 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Lucie luisterde met een hoofdschuddende glimlach naar het relaas van Amélie. Het waren veredelde vrijwilligers zei ze. Het meisje leunde wat achterover terwijl ze de tranen van haar wangen veegde. Arceus, ze was hier nu al klaar mee. "Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan Crescent Moon? Ze doen toch niks vervelends?" vroeg ze, oprecht nieuwsgierig. Het was slechts een impuls geweest om Crescent Moon te joinen. Ze had niet eens een idee waarom. Maar juist nu ze net begonnen was, had ze vastigheid nodig. En dat kon ze alleen vinden door iets te doen waar structuur en regelmaat in zat. "Nou, eigenlijk kan ik het me niet voorstellen," lachte Lucie op haar volgende opmerking. Het was te makkelijk om Am hiermee te irriteren, "ik geloof niet dat ik je vader ooit gezien heb." Ze had begrepen dat hij vaak van huis was, of hard aan het werk. Ze had er eigenlijk nooit vragen bij gesteld in haar hoofd.

Am had een video van de Inteleon, maar het was moeilijk te vinden als je tranen met tuiten aan het huilen was. "Weet je, je hebt ook een Pokéball," klaagde Lucie hardop, waarna de sobble ineens stilviel. Een dreigement was blijkbaar the way to go geweest. "Kijk, dat is nou nog eens opvoeding," verzuchtte ze. Haar ogen werden wat wijder bij het zien van de Inteleon. "Dát," ze wees eventjes kort naar de Sobble, "verandert in dát?" Ze kon het nauwelijks geloven. "Dus wanneer ga je hem evolueren Am? Of gaat ie dan nog harder huilen?" Een wrange glimlach verscheen op haar lippen terwijl ze de tranen wegveegde. Goodbye uien.

Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - zo apr 18, 2021 2:04 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Waarom had ze zo’n hekel aan Crescent Moon, vroeg Lucie. Amélie liet een zucht horen. “Het is wat ze doen dat me zo stoort. De natuur is vernield, dit is de schuld van trainers, dat is de schuld van trainers,” somde ze op. “Wat doen ze nu? Ze vangen zelf Pokémon, reizen van regio naar regio en doen precies het zelfde. Maar omdat zij ze gebruiken om Littens uit bomen te halen in plaats van voor Gyms, is het goed,” ging ze door. “Het is hypocriet.

En als er iets was waar Amélie niet tegen kon, was het dingen die ze niet begreep. Natuurlijk - het was te ver gegaan. Maar wiens schuld was dat? De regio veranderde en hierdoor veranderde de natuur mee. De regio was nog nooit zo rijk en aanlokkelijk geweest als voor het op slot ging. Mensen konden hier hun dromen waar maken. Ze hadden dit op een andere manier aan moeten pakken. De regio in lockdown gooien was te makkelijk, te voordehandliggend. Ze zou het daar nooit mee eens zijn.

En dan heb ik het nog niet over de types erin,” ging ze door met een verveelde zucht. Van die taakstraf-kinderen. Nee, het was niet haar groep. Maar, dat was prima, toch? Ze was een Researcher. Ze zag het punt van Coördinators en Trainers ook niet. Haar mening was nog altijd haar mening en zolang die mensen er gelukkig van werden, moesten ze doen wat ze wilden. Zolang ze het uit haar buurt deden.

Lucie merkte op dat ze haar vader nooit had gezien, waarop Amélie bedachtzaam op haar lip tikte. “Oh,” merkte ze op. “Papa is erg druk,” verontschuldigde ze zich met een glimlachje. Ze had het niet anders gekend. Mama was hier vaker geweest, maar die was helaas al een hele lange tijd niet meer hier.

Lucie leek verbaasd over de Inteleon en Amélie klapte vrolijk in haar handen. “Ik kan hem dus niet in zijn ball houden, want dan wordt hij nooit sterk genoeg om te evolueren,” legde ze uit. “Ik hoop zo snel mogelijk. Tot die tijd is dit waar ik het mee moet doen.” Helaas.
Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - zo apr 18, 2021 2:33 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Oh jee, als je het hek opende, kwamen alle Wooloo's en Mareep naar buiten getuimeld. Zo bleek nu ook wel weer. Amélie barstte los over Crescent Moon en wat ze van ze vond. Alsnog voelde Lucie zich niet echt aangevallen, bleef ze glimlachen. Amélie had wel vaker een sterke mening, als je daar niet mee om kon gaan, dan kon je maar beter ver weg van haar blijven. Lucie? Die had er allang geleerd mee om te gaan. En ze had ook wel haar punten. "Ach, misschien wordt ik wel degene die alles omgooit en er een fantastische organisatie van maakt," zei ze luchtig, wat achterover leunend op haar plek, haar handen in het gras plaatsend. "Maar er zijn wel structurele problemen daar, maar tegelijkertijd zijn ze wel continu Pokémon en mensen aan het helpen. En dat is hetgeen wat mij juist aanspreekt." Ze richtte haar blik kort naar de azuurblauwe lucht. Let's agree to disagree. "Maar inderdaad.. Dat figuur waar ik m'n eerste missie mee deed," ze zuchtte. Die had er niet zoveel zin in gehad, leek het.

Lucie kruiste haar benen toen Amélie opmerkte dat haar vader het erg druk had en knikte. "Weet ik, geen zorgen," zei ze met een glimlach. Ze richtte haar blik op de Sobble, die voor nu, gelukkig, thankfully, stil. "Ik zou zeggen, doe wat gym battles met hem of gevechten, maar eerlijk? Hij ziet er niet uit alsof hij het aankan," zei ze met een verontschuldigend lachje. Straks zat iedereen op het strijdveld te huilen, dat was een ervaring. Toen bedacht ze ze zich dat ze hier ook zelf met een reden was gekomen. "Oh trouwens, ik had nog wat meegenomen, ik dacht dat je het wel interessant zou vinden," noemde ze, waarna ze haar tas op schoot zette. Voorzichtig, heel voorzichtig, haalde ze de stolp eruit met het ei wat haar plotseling in de armen gedrukt was.


Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - ma apr 19, 2021 5:07 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien was Lucie wel degene die alles omgooide en er een fantastische organisatie van maakte. Bij die woorden hief Amélie geïnteresseerd haar wenkbrauw. “Misschien wel,” humde ze zachtjes tegen zichzelf, terwijl Lucie vertelde hoe er structurele problemen waren, maar ze wel steeds Pokémon en mensen hielpen. Amélie kon het niet laten een glimlach over haar gelaat te laten glijden terwijl ze zich inbeeldde hoeveel beter Crescent Moon kon zijn met iemand als Lucie aan de top. Alleen een beetje sturing door iemand met een duidelijkere mening, toch? Als zij een eigen laboratorium had en Lucie zou aan de top staan van Crescent Moon, wie wist wat ze voor deze regio konden betekenen…

Nu je het zegt…” sprak Amélie, een enthousiaste glinstering in haar ogen. “Misschien heb je gelijk. Misschien kunnen we samen wel wat voor Sinnoh betekenen,” ging ze door. “Maar dat gaat veel werk zijn,” ging ze door, haar wenkbrauwen heffende. Maar, de gedachte was daar. Als zij de plek kon openen waar trainers hun starters haalden, dan was zij daar met de informatie die zij nodig hadden. Een goede start was het halve werk, toch? Als Lucie kon helpen met de andere helft, dan was de Sinnoh regio misschien wel in de goede handen…

Maar.. Figuur? Vertel.” Nu was ze enthousiast. Misschien was Lucie toch op haar plek in Crescent Moon.

Gym battles met Barry. Voor nu was dat helaas nog ver weg. “Misschien ooit,” verzuchtte Amélie. Gym battles hadden wel op het plan gestaan, al was het maar om haar Pokémon te testen. Ze was benieuwd hoe Indi het in zo’n setting zou doen en wie zou het zeggen voor de Pokémon die ze nog moest bemachtigen?

Ooooo. Amélie keek geïnteresseerd naar het ei wat Lucie tevoorschijn haalde. “Je hebt een ei!” bracht ze enthousiast uit. Ze keek er met een bedachtzame blik naar. “Hoe kom je daaraan?” vroeg ze zich al snel af. Het had haar niet geleken alsof het was wat Lucie wilde hebben. Nog meer verantwoordelijkheid over een jonge Pokémon die nog uit het ei moest komen. Niet zo snel al.
Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - ma apr 19, 2021 5:23 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Lucie dacht niet zoveel na als Am over dit soort dingen. Ze probeerde wat meer in het moment te leven, dat voorkwam dat ze zich teveel zorgen ging maken. Voor nu was ze bezig met de regio een beetje beter te maken, één stap tegelijk. En dat was genoeg voor nu. Maar ze was een harde werker en haar hoofd stond nooit stil. Als ze dan eenmaal ergens zich in vast beet, had ze moeite om dit weer los te laten. Die neiging naar het obsessieve was juist wat ze een beetje aan de kant probeerde te zetten, voor haar eigen gezondheid. En het van dag tot dag leven met de rangers, in die structuur, hielp daar perfect bij.

Amélie leek wat meer na te denken daarentegen over haar woorden, een intense blik verscheen op haar gezicht en Lucie keek er wat verbaasd van op. Onderzoekend hield ze haar hoofd iets scheef en keek ze haar vriendin aan. Het leek wel alsof Amélie alweer een hele routekaart had uitgetekend in haar hoofd op basis van die kleine opmerking die Lucie had gemaakt. "Explain?" vroeg het meisje dan ook met een wat verbaasde blik op haar gelaat. Toch kon ze het niet helpen om een beetje te glimlachen. Was het haar gelukt om Amélie Crescent Moon wat positiever te zien bekijken? Want Lucie wist het zeker, als je maar hard genoeg je best deed, kon je misschien wat veranderen in organisatie. Ze moest dan alleen wat meer zijn dan een beginner. Maar.. wie weet, het kon.

Een zucht ontsnapte uit haar mond toen Amélie vroeg naar het figuur uit haar verhaal. "Nou, een gezellig gesprek kon je er al niet mee voeren, ongemotiveerder kon haast niet en jeetje als zijn gezicht nog langer werd dan lag zijn gezicht nu op de grond," zei ze met een zucht, waarna ze haar vingers eventjes over haar slapen wreef. "Denk je dat je je eerste missie gaat doen om iemand te ondersteunen. Krijg je zo'n figuur naast je." Ze blies een lok haar uit haar gezicht weg met een zucht voordat ze haar hoofd kort schudde. Nou ja, een missie was een missie.

Amélie reageerde zoals Lucie verwachtte op het ei terwijl ze de stolp op de grond plaatste met erge voorzichtigheid, enthousiast. "Inderdaad een ei, je bent zo oplettend Amélie, bijna alsof je een researcher bent," reageerde Lucie met een plagerige knipoog. Voorzichtig haalde ze de stolp van het ei af, deze aan de buitenlucht blootstellend. "Nou, raar verhaal," verzuchtte ze, "Ik dacht, ik ga nog eventjes wat boodschappen doen in Hearthome, drukt er ineens iemand dit ei in m'n handen en gaat hij er keihard vandoor. Idioten op de wereld? Maar naar de shelter brengen vond ik ook weer zo wat." Ze maakte eventjes een wijd gebaar met der armen. "Dus, ik heb een ei."


Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - vr apr 23, 2021 11:20 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Explain. “Oké. Doe je ogen dicht!” sprak Amélie enthousiast. “Zie het lab wat ik ga starten voor je. Super fancy, over the top… Met papa’s centen,” ging ze door. Dan wist Lucie wel hoe over-the-top. “Wat ben ik daar aan het doen? Juist! Ik ben de eerste waar nieuwe trainers terecht komen! Ik geef hen alle informatie die ze nodig hebben, de beste start. Een start die hen ervan weerhoudt hun Pokémon weer in het wild vrij te laten,” legde ze uit. Een mooie situatieschets, toch?

Kijk eens! Daar ben jij. Je hebt een cool pakje aan en bent de leider van Crescent Moon. Misschien worden deze trainers wel lid! Jij zorgt ervoor dat het wordt opgepakt als dingen uit de hand lopen. En niet zoals ze hiervoor deden, niet door de regio te sluiten. Maar goed aangepakt - langdurig aangepakt,” legde ze uit. Een goed toekomstbeeld, toch? “Samen maken we deze regio wat het hoort te zijn.” Met papa’s centen, uiteraard. Nu mocht Lucie haar ogen weer openen. “Dat is toch perfect?” vroeg ze enthousiast.

Een gesprek had ze niet kunnen voeren met de persoon van haar missie. Amélie lachte om Lucie’s woorden en schudde haar hoofd. “Ik zei het toch? Taakstraf-types,” grinnikte ze. Ze was geen fan, maar Lucie kon dit verbeteren. Ze had daar nu hoop voor, want dat toekomstbeeld was ronduit perfect.

Dus, ze had een ei. Amélie knipperde een paar keer met haar ogen en grijnsde vervolgens breed. “Wat denk je dat eruit gaat komen?” vroeg ze geïnteresseerd. Het leek niet op het ei van Indi, welke een heel andere kleur had gehad. “Wat voor type gaf het aan je?” vroeg ze vervolgens. Wie zou het weten… Waarom zou iemand ineens van zo’n ei af willen?
Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - vr apr 23, 2021 11:55 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

text goes here and it continues for a little while but not for too long
Ogen dicht? Meende ze dit nou serieus? Lucie trok eerst haar wenkbrauw op naar haar veel te blije vriendin, maar sloot vervolgens haar ogen met een zucht. Uiteraard met papa's centen. Ze grijnsde lichtjes. Amélie bleef Amélie. Ze zou haar vader nooit om zoveel vragen, maar haar vader had ook niet zoveel. De situatieschets begon, over haar lab en over hoe Lucie misschien leider was van Crescent Moon. Samen de regio beter beter maken. Wat het zou horen te zijn. Lucie opende haar blauwe ogen weer en strekte haar hand naar de lucht. "Reaching for the sky, as always," zei ze met een hoofdschuddende glimlach, "maar het is een mooie droom om naar te streven." In het nu leven, niet in de toekomst. Dat wilde ze doen. "Misschien komen er ooit" Misschien ook niet, maar wie was zij om Am's dromen te snoeien? Am zou er sowieso wel komen.

Ze grinnikte bij de woorden van Amélie. "Nou, hij deed sowieso alsof het een straf was," zei ze lachend, waarna ze haar armen op haar knieën liet rusten. "Hoe is het researchers leven dan?" vroeg ze vervolgens, "Beter dan het Crescent Moon leven?" Vast wel, met hoe Amélie op Crescent Moon liep te hakkken.

Vervolgens richtte ze haar aandacht op het ei wat haar toevertrouwd was. "Ik.. hoopte eigenlijk dat jij misschien het type kon raden. Het is in ieder geval super licht." Ze tilde het ei voorzichtig van het kussentje af en hield hem op naar Amélie. "Dus misschien Flying? Ghost?" Het ei was immers heel bleek. Ze las er niet echt een ander type aan af. "Een man met een jas, donker gekleed en rende keihard de steeg weer in.."


Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - za apr 24, 2021 11:45 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Misschien ooit, merkte Lucie op. Nooit zo ambitieus als Amélie was. De middenweg leek de betere keuze, maar Amélie was er nooit één geweest om haar lat laag te leggen. Hoe kon ze ook? Haar vader had zijn rijkdom vanuit het niets opgebouwd en haar moeder had alles van haar familie geërfd. Twee compleet verschillende mensen die het zo goed hadden gemaakt in hun leven. Amélie had altijd toegekeken, altijd gezworen dat zij niet onder zou doen aan haar ouders. Dat betekende dat ze hard moest werken. En dat was precies wat ze zou doen.

Was het Researchers leven beter dan het Crescent Moon leven? Amélie liet een zucht klinken. “Helaas heb ik ook te maken met een complete Seedot,” verzuchtte ze. “Maar, ik laat hem de sfeer niet verpesten. In tegenstelling. Ik zorg er gewoon voor dat hij achter blijft en ik hem altijd één stap voor ben,” glimlachte ze. En als dat niet werkte, zou pappie hem vast wel in de weg willen staan. Amélie had een goed leven.

Amélie pakte het ei voorzichtig aan en fronste even. Misschien… was het toch niet zo verschillend van die van Indi. “Ghost,” concludeerde ze. “Dus, je bent van plan het te houden?” ging ze door, nogmaals het gewicht voelend. Een Ghost-type, huh? Interessant.

Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - zo apr 25, 2021 1:48 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Gastly (Egg)


Amélie had ook te maken gehad met een Seedot. Lu kon het niet helpen om te grijnzen. Blijkbaar had je ze overal. Hoedjes, geen hoedjes. Altijd Seedots. "Complete Seedot? Klinkt als een verhaal." Ze ging er eens even goed voor zitten. Ze had zelf haar verhaal gedeeld over die Noah immers, waarvan ze hoopte dat hij snel buiten Crescent Moon gezet werd, nu kon Am haar ook wel eventjes laten lachen. "Ik denk in ieder geval dat je hem meer frustreert met succesvol zijn dan met boos op hem worden," zei ze vervolgens met een schouderophaal. Die Noah mocht wat haar betrof in een Miltankvlaai zakken, maar op wat plaatsvervangende schaamte na had ze hem niet heel erg veel aandacht gegeven.

Ze observeerde de frons van Amélie terwijl ze het ei voorzichtig oppakte. Normaal was ze wel wat voorzichtiger met dat soort kwetsbare dingen in de handen van anderen geven, maar voor Amélie maakte ze een uitzondering. Die vertrouwde ze er volkomen mee. "Toch wel he?" merkte ze op op de opmerking van Amélie. Een Ghost type. Ze leunde wat naar achteren en zuchtte, haar hoofd schuddend. "Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niks heb met Ghost Types, maar ik ga het zien." Ze was eerlijk naar Am. Ze zou het ei in ieder geval in bescherming nemen totdat het uitgekomen was, dat was ze de Pokémon erin wel verschuldigd. Maar daarna? Wellicht kon ze de Pokémon herplaatsen.
Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - vr mei 07, 2021 4:08 pm
Amélie Sioux
Team Zekrom
Amélie Sioux

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 25 y/o
Rank: 1

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
864
CHARACTER INFO

OOC INFO

Complete Seedot. Dat was hij zeker. Amélie liet een diepe zucht klinken. “Weinig verhaal, ben ik bang. Gewoon een irritante zak,” meldde ze met een schouderophaal. Amélie verdeed haar tijd niet graag aan zulke mensen en bedacht zich daarom altijd dat het beste wat ze kon doen was om beter te zijn in wat ze deed. Niets zou hem meer irriteren dan als ze voorliep.

Ze had helemaal niets met Ghost Types. Amélie hief een wenkbrauw op haar woorden. “Hoe durf je,” liet ze met een dramatische zucht klinken. “Ze hebben de gááfste verhalen! Weet je wat ze zeggen over Dreepies?” ging ze door, even om zich heen kijkend tot haar blik op Indi viel.

Clemont! Lees de Dex entry van Dreepy voor,” sprak ze, wat uiteraard opgevangen werd door één van de smart speakers die zelfs aan de achtertuin te vinden waren. Uiteraard, want hoe speelden ze anders muziek in de zomerlucht? Al snel klonk de robotische mannenstem door de tuin: ‘If this weak Pokémon is by itself, a mere child could defeat it. But if Dreepy has friends to help it train, it can evolve and become much stronger. After being reborn as a ghost Pokémon, Dreepy wanders the areas it used to inhabit back when it was alive in prehistoric seas.
Re: {Am} Alsof je een geest gezien hebt - vr mei 07, 2021 10:27 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

{Am} Alsof je een geest gezien hebt BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Gastly (Egg)


Lu trok haar wenkbrauwen lichtjes op bij het zeer onbevredigende verhaal wat Amélie haar wist te schenken. Nou ja zeg, zo was dat niks aan. Ze leunde met haar kin op de rug van haar hand terwijl ze Amélie aankeek. ”Wat saai zeg, ik dacht, die heeft hem minimaal de rivier in gedumpt ofzo,” merkte ze op, waarna ze haar hoofd optilde en nog een keer schudde. Nou ja. So be it.

Ze waren blijkbaar allebei teleurgesteld in elkaar, want Amélie leek absoluut niet te pikken dat ze niet haar voorkeur bij Ghost Types had liggen. ”Gave verhalen of niet, ik hou van Fairy en Psychic Types,” zei ze, waarna ze haar tong kort uitstak naar haar vriendin. Desondanks leunde ze achterover om te luisteren naar wat Clemont te zeggen had. Ze was allang gestopt met verbaasd te zijn over alle technische snufjes die Amélie had liggen. Want, eerlijk was eerlijk, Amélie had er veel teveel.

”Oké oké-” begon ze, weer wat overeind komend en haar handen in een verslagen gebaar omhoog houdend. Maar voordat ze verder kon gaan, had het ei besloten dat alle aandacht van de wereld naar hem moest. Ineens begon het te gloeien, fel te gloeien als een miniatuur zon. Meteen krabbelde Lucie overeind in de richting van het ei. Zou het?


CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum