Switch account





[Open] Hearts - do apr 15, 2021 12:43 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Njidi was eindelijk gekalmeerd nadat hij haar wat besjes had gegeven. Hij was erg blij geweest dat het Pokémon center zijn vogeltje had kunnen healen... Want ze zag er echt niet uit. Ja Eze had zeker zijn best gedaan. De shiny nidoran keek even op en opende zijn bekje, aangevende dat hij ook snack wilde. "Here you go," Sprak de jongeman met een glimlach waarna hij het besje aan zijn Pokémon gaf. De Taillow op zijn schouder pikte even in de wang van haar trainster en blaasde haar borst stevig op. He en ik dan? Huh.... Chinma grinnikte even en kroelde haar zachtjes onder haar bekje. "Nou nou... Er is geen rede om jaloers te zijn. Er zijn genoeg besjes voor jullie beide," Opnieuw gaf hij een aan de flying type waarna hij er ook een gooide naar de poison type die hem op de voet volgde. Misschien had zijn vader wel gelijk had, alles was om te kopen met iets; zo ook Pokémon.
De albino jongen was inmiddels aangekomen in een van de grootste steden van de regio. Hij had gelezen dat de naam van de stad Hearthome was. Een erg lieve naam als je het hem vroeg. Njidi kraaide even en sprong naar Chinma's andere schouder toen een persoon hun voorbij liep. Eze aan de andere kant zat lax op zijn kont aan de voet van de witharige jongen. Er was een duidelijk verschil in tempramant tuissen zijn twee beesties... Maar dat vond hij helemaal niet erg. Een uitdaging was helemaal a-okay! De lange, slungelige jongen keek even rond en spotte al snel iemand. Hey! Die persoon zag er wel leuk uit! De veel te grote jongen sprong een beetje onhandig voor de persoon in kwestie en stak zijn hand op. "Hallo! Kan ik u ergens mee helpen?"
Re: [Open] Hearts - do apr 15, 2021 8:34 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora liep, met haar Spheal en haar Pikachu naast zich, door de straten van Hearthome City. Het was moeilijk om de stad waar ze in was opgegroeid zomaar achter te laten en ze kon het niet laten om haar moeder nog een bezoekje te brengen. Ze had eigenlijk allang vlakbij de eerste gym moeten zijn, maar er was nog één Pokémon die ze wilde vangen voordat ze dat zou doen en die bevond zich in de buurt van Solaceon Town. Ze had echter eerst haar moeder en haar stiefvader een bezoekje gebracht voordat ze echt ver weg zou gaan. Ze was dan ook op weg naar de uitgang van Hearthome City toen ze opeens een lange, slungelige jongen op zich af zag lopen. Ze kende hem niet, maar hij leek een vriendelijke uitstraling te hebben en Aurora kreeg een warme blik in haar ogen terwijl ze hem aankeek. ”Ik zoek de snelste weg naar Eterna City, maar ik denk niet dat je me daarmee kunt helpen,” grinnikte ze op een vriendelijke manier naar de jongen. Haar Spheal en haar Pikachu kwamen nieuwsgierig dichterbij en keken omhoog naar de jongen en de Pokémon die hij bij zich had. ”Dat zijn leuk uitziende Pokémon,” complimenteerde ze hem, knikkend naar zijn Pokémon. ”Ben je soms ook een trainer?”
Re: [Open] Hearts - zo apr 18, 2021 1:04 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Chinma had een dame aangesproken en ze zag er heel vriendelijk uit, dus de albino jongen zette dan ook een brede glimlach op zijn zachtaardige gezicht. Ze vertelde hem dat ze de snelste weg naar Eterna City zocht en kort fronste de jongeman. Nee, daar had ze een punt. Hij kende de regio nog niet zo heel goed. Hij slikte dan ook even en zuchtte, een lichte irritatie dat hij niks kon doen. Eze piepte even waarna hij snuffelend dichter kwam naar de Pikachu en Spheal die tevoorschijn waren gekomen. Zijn rode ogen werden kalm gericht op de twee Pokémon. Aw, wat schattig. Njidi daarintegen bleef gewoon zitten op zijn schouder en sloot haar ogen, ze had duidelijk geen interesse in wat er gebeurde. De dame complimenteerde hem en hij knikte op haar vraag. "Ik ben een lid van Crescent Moon," sprak hij glimlachend naar haar. "Bedankt, dit is Eze," Hij knikte even naar de shiny Nidoran die meteen opkeek toen hij zijn naam hoorde. "En dit is Njidi," hij lichte zijn hand op en kroelde de Taillow op zijn schouder even. "Oh... En ik ben Chinma! Aangenaam," Hij lachte even wat schuin. "En ja.... Ik ben niet van hier dus ik kan je helaas niet helpen daarmee, ik ben hier pas enkele dagen," het was de waarheid, meer kon hij niet doen.
Re: [Open] Hearts - zo apr 18, 2021 1:17 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora keek hem verwonderd aan toen hij zei dat hij een lid van Crescent Moon was. Ze wist natuurlijk wel wat dat was omdat ze al heel haar leven in Sinnoh gewoond had, maar ze dacht niet dat ze zo snel iemand van die organisatie hier tegen zou komen. De jongen stelde zijn Pokémon en zichzelf aan haar voor en ze glimlachte vriendelijk. ”Aangenaam om kennis met jou en je Pokémon te maken, Chinma,” zei ze op een vriendelijke toon. ”Mijn naam is Aurora en dat zijn Blizzard en Thunder,” stelde ze haar Pokémon op haar beurt voor, eerst knikkend naar de Spheal en daarna naar de Pikachu, al dacht ze dat hun namen zichzelf wel uitwezen. Het was vrij duidelijk wat ze met de namen bedoelde. ”Van waar ben je dan, als ik vragen mag?” vroeg ze op een licht nieuwsgierige toon. Blizzard rolde naar de Nidoran terwijl Thunder zich op zijn vier pootjes liet vallen en hun tegemoet rende, beiden een vrolijke uitdrukking op hun gezichten en de Nidoran vrolijk begroetend. Net zoals Aurora vonden zij het ook leuk om andere Pokémon en nieuwe mensen te leren kennen, dus op dat vlak had Aurora het echt wel met ze getroffen.
Re: [Open] Hearts - zo apr 18, 2021 1:38 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Hij had geluk had om een vriendelijke dame als zij tegen te komen hier. Hij was de onschuld zelve en besefte daarom nog niet goed wat voor shit er allemaal kon gebeuren als hij zo met de mensen omging. Hij glimlachte dan ook open en warm naar de dame toen ze beaamde dat het aangenaam was om hem te ontmoeten. Vervolgens stelde ze zichzelf voor als Aurora, een leuke naam. De Spheal en Pikachu werden ook voorgesteld als Blizzard en Thunder respectievelijk. Erg logische namen voor de twee. Zijn namen waren wat minder direct gericht naar wat zijn pokémon waren. Eze knipperde even verward toen de Spheal dichter kwam, maar neusde vervolgens even voorzichtig de andere Pokémon, een vragend geluidje makende naar de twee Pokémon. Hij had duidelijk niet veel ervaring met nieuwe Pokémon te ontmoeten, maar deze twee waren een goed begin voor hem en dat stelde de albino jongen tevreden. "Ik kom van Kalos," waar ik weg ben gelopen van thuis. Dat deel slikte hij in, ook het feit dat zijn achternaam Syco was. Zijn achternaam was bekend in Kalos aangezien veel organisaties gesponserd waren door zijn vader. Zijn vader was bekend voor het feit dat hij zo rijk was en een heel emporium had uitgebouwd in de regio. Hij wist niet goed of hij hier in Sinnoh bedrijven had, waarschijnlijk wel... Dus hij zou zijn mond maar houden over dat feitje. "Ben jij van hier?" vroeg hij kalm aan Aurora
Re: [Open] Hearts - zo apr 18, 2021 5:35 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Aurora keek toe hoe Blizzard en Thunder zich rustig lieten besnuffelen, waarna ze beiden een vrolijk kreetje slaakten en de Nidoran aantikten, knikkend naar een plekje achter hun. Het leek er duidelijk op dat ze wilden gaan spelen en Aurora richtte haar blik weer naar de jongen toen hij zei dat hij van Kalos afkomstig was. ”Daar heb ik veel over gehoord,” zei ze met een vriendelijke glimlach om haar lippen spelend. ”De gym challenge schijnt daar echt moeilijk te zijn en ik heb ook iets gehoord over een avondklok?” Ze wist niet of ze het juist had, maar dat waren misschien maar roddels die gewoon ontstaan waren om iets te zeggen te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen dat deden en waarschijnlijk ook niet de laatste. Ze knikte op zijn vraag. ”Geboren en getogen in Hearthome City, maar door omstandigheden pas op reis kunnen gaan iets meer dan een week geleden,” legde ze aan hem uit, haar mondhoeken automatisch lichtjes naar beneden trekkend toen ze de omstandigheden aanhaalde. Nee. Niet nu. Ze drong het onderwerp dwangmatig naar haar achterhoofd en glimlachte weer volop naar de jongen. ”Was je in Kalos ook lid van een organisatie of had je daar nog niet echt een doel?” vroeg ze vriendelijk aan hem.
Re: [Open] Hearts - di apr 27, 2021 1:52 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Het leek erop dat Eze het erg goed kon vinden met de Pokémon van de vrouw. Ze leken de Nidoran uit te nodigen om te spelen en even keek de shiny Pokémon twijfelachtig op naar zijn trainer, alsof hij zocht naar conformatie. Hij grinnikte dan ook even en knikte kort naar de blauwe Pokémon, die meteen opgewonden opsprong en achter het duo aanliep. Het was zo dat Eze nog nooit Pokémon van anderen had ontmoet, dus hij vond het ergens wel mooi dat zijn starter vroeg om comformatie van zijn trainer. Zijn glimlach werd wat breder bij de gedachte aan hoeveel geluk hij wel niet had met zijn blauwe ground type. Het beestje was zoveel meer dan alleen een speciaal kleurtje. Nee, hij was zeker de beste optie voor hem geweest. Aurora begon vervolgens te praten over Kalos, waarop Chinma even knikte naar haar. "In Lumiose City is er een avondklok," beaamde de jongeman even kalm. "Soort van de hoofdstad van de regio, ze zijn er redelijk streng," de lach op zijn gezicht werd wat schuiner bij de herinneringen aan thuis, wat niet de fijnste dingen waren. Ondanks dat hij enorm verwend was en altijd alles had gehad wat hij wilde... Was hij altijd opgesloten geweest in het landhuis. Veel ervaring met de avondklok had hij dan ook niet. De blauwharige dame vertelde hem dat ze van Hearthome was en wel meteen keek hij even op. Hij knikte even naar haar, dat was fijn om te horen. Toen ze echter weer begon over Kalos, slikte hij. Hij voelde het klamme zweet uitbreken in zijn handpalmen. "Nee uh... Nee ik uh-" Ben weg gelopen van huis en weet eigenlijk helemaal niet wat ik aan het doen ben? Uh... nee, dat klonk niet zo goed. "Ik... las over Crescent moon en wilde meteen komen helpen hier," yes, nice safe. Het was waar tho, maar niet de volledige waarheid. "In Kalos hebben we rangers, maar dat is nog iets anders," zijn vader zou het immers nooit toegelaten hebben om hem bij een organisatie ana te laten sluiten, laat staan een starter te gaan halen.
Re: [Open] Hearts - do apr 29, 2021 3:02 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een warme blik ontstond in haar ogen toen de Nidoran eerst bij zijn trainer aftoetste of hij mee kon gaan voordat hij dat daadwerkelijk ook deed. Hoewel Thunder en Blizzard wel vaak in haar buurt speelden, renden ze meestal als een dolle af op nieuwe Pokémon en wachtten ze niet meteen op haar toestemming. Omdat zij zelf zo sociaal was, vond ze dat niet zo heel erg. Ze knikte dan ook naar de twee en keek toe hoe Thunder en Blizzard al joelend half tegen elkaar opbotsten om zo snel mogelijk met de Nidoran te kunnen spelen. Haar blik gleed weer terug naar Chinma en ze fronste kort toen ze de ongemakkelijkheid opmerkte. Ze had zelf ervaring genoeg met haar verleden om te weten dat hetgeen waar hij aan dacht waarschijnlijk niet erg leuk voor hem was en ze besloot dan ook wijselijk om erover te zwijgen en niet te reageren op zijn ongemakkelijke houding. ”Well, dat is een mooie instelling van je,” complimenteerde ze de jongen. ”Ik weet zeker dat Crescent Moon heel blij zal zijn met je inzet.” Ze nam aan dat zijn ongemakkelijkheid met Kalos te maken had en besloot om daar dan ook geen vragen meer over te stellen. ”Heb je al veel andere leden van Crescent Moon ontmoet?” vroeg ze op een vriendelijke toon aan hem. Ze vermoedde dat hij vast veel leeftijdsgenoten moest hebben binnen de organisatie en dat hij misschien wel met een paar bevriend was geraakt gaandeweg. Ze leek hem een sociaal type en iemand die iedereens vriend wel wilde zijn, dus ze dacht dat wel dat ze het nog goed met elkaar zouden gaan vinden.
Re: [Open] Hearts - wo mei 05, 2021 2:19 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Het idee dat zijn vader misschien iets had gedaan om hem terug te krijgen; zoals geld opgeven en wat dan nog, was hem zeker niet ontgaan. Dus hij zou zijn achternaam dan ook nooit droppen of vertellen over zijn verleden. Niet zolang hij niet terug wilde naar Kalos. Hij glimlachte zachtjes toen Aurora hem complimenteerde. "Ik hoop het... Kan enkel mijn best doen eh!" zei hij opgetogen waarna hij even zijn ogen liet afdwalen naar Eze. De shiny keek gespannen naar de twee Pokémond ie aan het vechten leken te zijn om te spelen met hem. De Nidoran piepte even vragend naar het duo, een frons op zijn gelaat. Hij snapte niet goed wat ze aan het proberen waren. Bij de vraag van de dame, schudde hij zijn hoofd. "Nee, nog niemand eigenlijk," zei hij even zacht lachend. Njidi keek even op en keek kort naar het meisje voordat ze haar kopje onder haar vleugel verstopte om deze schoon te maken. "Ik... heb me wel opgegveen voor duo patrols te doen of zelfs met twee op quests te gaan. Dan zal ik zeker nieuwe leden leren kennen!" Jup, dat was een zekerheid.
Re: [Open] Hearts - wo mei 05, 2021 3:56 pm
Aurora Castle
Researcher
Aurora Castle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 1

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
175
308
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Soms is je best doen alles wat je nodig hebt,” zei Aurora op een bemoedigende toon, een vriendelijke lach om haar lippen. Soms was het ook niet genoeg, maar dan kon je jezelf in elk geval niks verwijten. Thunder was uiteindelijk de winnaar van het duwspelletje, al gebruikte Blizzard heel slim haar Rollout zachtjes om hem onderuit te krijgen. Ze kwam tot stilstand voor de Nidoran en glimlachte vrolijk naar hem, waarna ze een knikje gaf naar een plekje verderop en al vooruit begon te rollen. Aurora liet haar blik van haar Pokémon naar Chinma toen hij haar vertelde over de quests. ”Dat klinkt inderdaad wel als een leuk ding om te doen,” gaf ze toe, een glimlach spelend om haar lippen. ”Weet je van te voren al wat je voor een soort van quest mag doen of wordt dat pas verteld vlak voordat je effectief op zo’n quest gaat?” vroeg ze nieuwsgierig aan de jongen. Ze had zelf geen idee hoe dat in zijn werk ging – wat ook logisch was aangezien ze niet bij de organisatie aangesloten was – en dus leek het haar wel een logische vraag om te stellen.
Re: [Open] Hearts - wo mei 26, 2021 9:47 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Open] Hearts BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



Crescent Moon - Rank 2
no items used
Het albino joch kon enkel glimlachen bij haar woorden. Eze knipperde even verbaasd toen de Spheal voor hem tot stilstand kwam en kantelde zijn kopje waarna hij verward keek van de Pikachu en terug naar de zeehond. Vervolgens keek hij even naar Chinma en toen naar Aurora, alsof hij zocht naar iets van informatie. Chinma was echter te afgeleid met het gesprek en knikte een enkele keer. "Er is een bulletin board waar elke maand nieuwe quests op gepost worden," legde hij kalm uit. "Je kan zelf kiezen welke je wil opnemen en sommige zijn speciaal voor meerder leden," Hij begon meteen te stralen en ook Njidi kraaide even opgetogen bij die gedachte. "Ik ben gewoon blij dat ik snel mijn steentje kan bijdragen om iedereen te helpen!" dat was immers het enigste dat de jonge man wilde doen.

eze
LV 10
Njidi
LV 10
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??
???
LV ??

Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum