[Open] Hearts - do apr 15, 2021 12:43 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 years old Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | Aurora liep, met haar Spheal en haar Pikachu naast zich, door de straten van Hearthome City. Het was moeilijk om de stad waar ze in was opgegroeid zomaar achter te laten en ze kon het niet laten om haar moeder nog een bezoekje te brengen. Ze had eigenlijk allang vlakbij de eerste gym moeten zijn, maar er was nog één Pokémon die ze wilde vangen voordat ze dat zou doen en die bevond zich in de buurt van Solaceon Town. Ze had echter eerst haar moeder en haar stiefvader een bezoekje gebracht voordat ze echt ver weg zou gaan. Ze was dan ook op weg naar de uitgang van Hearthome City toen ze opeens een lange, slungelige jongen op zich af zag lopen. Ze kende hem niet, maar hij leek een vriendelijke uitstraling te hebben en Aurora kreeg een warme blik in haar ogen terwijl ze hem aankeek. ”Ik zoek de snelste weg naar Eterna City, maar ik denk niet dat je me daarmee kunt helpen,” grinnikte ze op een vriendelijke manier naar de jongen. Haar Spheal en haar Pikachu kwamen nieuwsgierig dichterbij en keken omhoog naar de jongen en de Pokémon die hij bij zich had. ”Dat zijn leuk uitziende Pokémon,” complimenteerde ze hem, knikkend naar zijn Pokémon. ”Ben je soms ook een trainer?” |
CHARACTER INFO OOC INFO | Aurora keek hem verwonderd aan toen hij zei dat hij een lid van Crescent Moon was. Ze wist natuurlijk wel wat dat was omdat ze al heel haar leven in Sinnoh gewoond had, maar ze dacht niet dat ze zo snel iemand van die organisatie hier tegen zou komen. De jongen stelde zijn Pokémon en zichzelf aan haar voor en ze glimlachte vriendelijk. ”Aangenaam om kennis met jou en je Pokémon te maken, Chinma,” zei ze op een vriendelijke toon. ”Mijn naam is Aurora en dat zijn Blizzard en Thunder,” stelde ze haar Pokémon op haar beurt voor, eerst knikkend naar de Spheal en daarna naar de Pikachu, al dacht ze dat hun namen zichzelf wel uitwezen. Het was vrij duidelijk wat ze met de namen bedoelde. ”Van waar ben je dan, als ik vragen mag?” vroeg ze op een licht nieuwsgierige toon. Blizzard rolde naar de Nidoran terwijl Thunder zich op zijn vier pootjes liet vallen en hun tegemoet rende, beiden een vrolijke uitdrukking op hun gezichten en de Nidoran vrolijk begroetend. Net zoals Aurora vonden zij het ook leuk om andere Pokémon en nieuwe mensen te leren kennen, dus op dat vlak had Aurora het echt wel met ze getroffen. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Aurora keek toe hoe Blizzard en Thunder zich rustig lieten besnuffelen, waarna ze beiden een vrolijk kreetje slaakten en de Nidoran aantikten, knikkend naar een plekje achter hun. Het leek er duidelijk op dat ze wilden gaan spelen en Aurora richtte haar blik weer naar de jongen toen hij zei dat hij van Kalos afkomstig was. ”Daar heb ik veel over gehoord,” zei ze met een vriendelijke glimlach om haar lippen spelend. ”De gym challenge schijnt daar echt moeilijk te zijn en ik heb ook iets gehoord over een avondklok?” Ze wist niet of ze het juist had, maar dat waren misschien maar roddels die gewoon ontstaan waren om iets te zeggen te hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen dat deden en waarschijnlijk ook niet de laatste. Ze knikte op zijn vraag. ”Geboren en getogen in Hearthome City, maar door omstandigheden pas op reis kunnen gaan iets meer dan een week geleden,” legde ze aan hem uit, haar mondhoeken automatisch lichtjes naar beneden trekkend toen ze de omstandigheden aanhaalde. Nee. Niet nu. Ze drong het onderwerp dwangmatig naar haar achterhoofd en glimlachte weer volop naar de jongen. ”Was je in Kalos ook lid van een organisatie of had je daar nog niet echt een doel?” vroeg ze vriendelijk aan hem. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Een warme blik ontstond in haar ogen toen de Nidoran eerst bij zijn trainer aftoetste of hij mee kon gaan voordat hij dat daadwerkelijk ook deed. Hoewel Thunder en Blizzard wel vaak in haar buurt speelden, renden ze meestal als een dolle af op nieuwe Pokémon en wachtten ze niet meteen op haar toestemming. Omdat zij zelf zo sociaal was, vond ze dat niet zo heel erg. Ze knikte dan ook naar de twee en keek toe hoe Thunder en Blizzard al joelend half tegen elkaar opbotsten om zo snel mogelijk met de Nidoran te kunnen spelen. Haar blik gleed weer terug naar Chinma en ze fronste kort toen ze de ongemakkelijkheid opmerkte. Ze had zelf ervaring genoeg met haar verleden om te weten dat hetgeen waar hij aan dacht waarschijnlijk niet erg leuk voor hem was en ze besloot dan ook wijselijk om erover te zwijgen en niet te reageren op zijn ongemakkelijke houding. ”Well, dat is een mooie instelling van je,” complimenteerde ze de jongen. ”Ik weet zeker dat Crescent Moon heel blij zal zijn met je inzet.” Ze nam aan dat zijn ongemakkelijkheid met Kalos te maken had en besloot om daar dan ook geen vragen meer over te stellen. ”Heb je al veel andere leden van Crescent Moon ontmoet?” vroeg ze op een vriendelijke toon aan hem. Ze vermoedde dat hij vast veel leeftijdsgenoten moest hebben binnen de organisatie en dat hij misschien wel met een paar bevriend was geraakt gaandeweg. Ze leek hem een sociaal type en iemand die iedereens vriend wel wilde zijn, dus ze dacht dat wel dat ze het nog goed met elkaar zouden gaan vinden. |
CHARACTER INFO OOC INFO | ”Soms is je best doen alles wat je nodig hebt,” zei Aurora op een bemoedigende toon, een vriendelijke lach om haar lippen. Soms was het ook niet genoeg, maar dan kon je jezelf in elk geval niks verwijten. Thunder was uiteindelijk de winnaar van het duwspelletje, al gebruikte Blizzard heel slim haar Rollout zachtjes om hem onderuit te krijgen. Ze kwam tot stilstand voor de Nidoran en glimlachte vrolijk naar hem, waarna ze een knikje gaf naar een plekje verderop en al vooruit begon te rollen. Aurora liet haar blik van haar Pokémon naar Chinma toen hij haar vertelde over de quests. ”Dat klinkt inderdaad wel als een leuk ding om te doen,” gaf ze toe, een glimlach spelend om haar lippen. ”Weet je van te voren al wat je voor een soort van quest mag doen of wordt dat pas verteld vlak voordat je effectief op zo’n quest gaat?” vroeg ze nieuwsgierig aan de jongen. Ze had zelf geen idee hoe dat in zijn werk ging – wat ook logisch was aangezien ze niet bij de organisatie aangesloten was – en dus leek het haar wel een logische vraag om te stellen. |
| Crescent Moon - Rank 2 no items used Het albino joch kon enkel glimlachen bij haar woorden. Eze knipperde even verbaasd toen de Spheal voor hem tot stilstand kwam en kantelde zijn kopje waarna hij verward keek van de Pikachu en terug naar de zeehond. Vervolgens keek hij even naar Chinma en toen naar Aurora, alsof hij zocht naar iets van informatie. Chinma was echter te afgeleid met het gesprek en knikte een enkele keer. "Er is een bulletin board waar elke maand nieuwe quests op gepost worden," legde hij kalm uit. "Je kan zelf kiezen welke je wil opnemen en sommige zijn speciaal voor meerder leden," Hij begon meteen te stralen en ook Njidi kraaide even opgetogen bij die gedachte. "Ik ben gewoon blij dat ik snel mijn steentje kan bijdragen om iedereen te helpen!" dat was immers het enigste dat de jonge man wilde doen. eze LV 10 Njidi LV 10 ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? ??? LV ?? |