Switch account





[Starter]Twins - do apr 15, 2021 9:55 am
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze huppelde bijna terwijl ze naar Professor Hazel’s laboratorium liep. “Nora schiet nu eens op.” Riep ze naar haar zus. Het klonk meer plagerig dan dat ze het ook echt meende. Haar zus had haar pokémon al en nu was het haar beurt. Het voelde een beetje alsof ze vlinders in haar buik had. Ergens vond ze het wel een beetje spannend, maar ze had er vooral ongelofelijk veel zin in. Ze reisde samen met Nora en probeerde haar overal voor te poken. Haar zus betekende alles voor haar. In hun doen en laten waren ze heel verschillend, maar dat deerde Yasmin niet. Het was haar zus, die ze door dik en dun beschermde. Het liefste hield ze Nora heel dicht bij haar, eigenlijk lag het wel een beetje tegen claimen aan. Ze begon te fluiten terwijl ze door de deur het laboratorium in huppelde. Ze stopte met lopen en keek om haar heen. “Mevrouw?” Toen viel haar blik op haar en brak er een brede lach op haar gezicht door. “Professor Sarah Hazel. Ik had vandaag een afspraak om mijn starters pokémon op te halen.” Haar rode ogen flonkerden iets wat zeuwachtig, maar vooral enorm enthousiast.

[Ook voor @Nora Lum]
Re: [Starter]Twins - do apr 15, 2021 10:22 am
Nora Lum
Researcher
Nora Lum

Karakterkaart
Gender: female
Age: 15
Rank: 1

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
16
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

there will come a poet
whose weapon is his word
Nora liep richting het laboratorium van Pokémon Professor Sarah Hazel. Yasmin was al lang voor haar uit gerend, die was vast blij dat ze eindelijk haar starter kreeg. Nora zelf had al eerder een starter op mogen halen, en was heel blij met haar honedge. Ze besloot toch maar even om vaart in haar pas te maken voordat ze Yasmin kwijt zou raken, want dat was nog wel het laatste wat ze zou willen vandaag. Gelukkig was het niet heel moeilijk om het lab te vinden, het stond duidelijk aangegeven. Eenmaal daar aangekomen zag ze haar zus al binnen, en nu ze hier toch was kon ze net zo goed rondkijken naar coole of interessante dingen want die was toch wel het laboratorium van een echte Pokémon Professor.
Nora is er ook :3
Re: [Starter]Twins - do apr 15, 2021 10:43 am
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO

Starter Pokémon
Wie kies jij?

De Professor legt drie balls op tafel neer waar je uit kunt kiezen. Reageer op deze post en tag het betreffende teamlid, zodat jouw partner wordt geregistreerd. Hierna mag je de Pokémon ook toevoegen aan jouw Pokémon PC.
Litten
Blaze


+ egg move; fire Spin

Sobble
Torrent



Bulbasaur
Overgrow


Re: [Starter]Twins - do apr 15, 2021 12:01 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oeh Sarah legde drie pokéballs voor haar neer. Met haar hand zweefde ze even boven alle drie. Een Litten, een vurige en slimme pokémon. Een Sobble, een schattige en slanke pokémon. Een Bulbasaur, een natuurgerichte en stevige pokémon. Welke vond ze het leukste, welke kon ze het beste gebruiken tijdens shows? Ze vond ze alle drie leuk… opnieuw fladderden de vlinders door haar buik. Haar hand bleef het langste boven de Bulbasaur hangen. Ze pakte de pokéball op en sloot haar vingers er omheen. Deze voelde goed, heel goed. Even keek ze om naar Nora, maar die had het veel te druk met het bewonderen van het laboratorium. Ze zuchtte even zachtjes, natuurlijk. Hmm, maar ja. Ze moest ook zelf kiezen. Dit was haar keuze, niet die van haar zus. Ze liet haar hand toch ook weer even boven de andere pokéballs zweven. Nee, nee ze nam deze. “Ik wil graag deze Bulbasaur in mijn team alstublieft.” Zei ze toen. Ze keek weer om naar Nora met de pokéball in haar vingers geklemd. Ze liep ermee naar haar zus. “Kijk Nora!” Riep ze blij. Haar gezicht straalde.
Re: [Starter]Twins - vr apr 16, 2021 11:00 am
Nora Lum
Researcher
Nora Lum

Karakterkaart
Gender: female
Age: 15
Rank: 1

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
16
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

there will come a poet
whose weapon is his word
Nora lette niet heel erg op wat haar zus deed. Ze wist dat welke keuze Yasmin ook maakte, het zou een goede zijn. Nora keek rond door de kamer waar ze nu samen met de professor in stonden, en haar mond viel bijna open toen er ineens een pokémon voorbij liep. Nora herkende deze Pokémon als een Squirtle, en ze vroeg zich af waarom deze hier zomaar rondliep. Ze durfde het echter niet aan professor Hazel te vragen want die was waarschijnlijk druk bezig met Yasmin haar starter te geven,. "Kijk Nora!" riep Yasmin plots. Nora was wat afgeleid geraakt door de rondlopende squirtle, en schrok een klein beetje toen haar zus haar riep. Ze bekeek de pokéball die haar tweelingzus vasthield voordat er een glimlach op haar gezicht verscheen. "Nice!" Ze was blij voor haar zus ondanks dat ze zo snel even niet meegekregen had wat voor pokémon er in de bal zat. "Heeft ie al een naam?"
owo
Re: [Starter]Twins - vr apr 16, 2021 11:17 am
Lucia della Rovere
Trainer
Lucia della Rovere

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank:

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
41
116
CHARACTER INFO

OOC INFO

STARTER GEKOZEN
Je avontuur begint nu!

Gefeliciteerd! Pokémon met ID #126 is geregistreerd.
Re: [Starter]Twins - vr apr 16, 2021 8:10 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze liet de Bulbasaur eruit. De pokémon keek van haar naar Nora en weer terug. Yasmin fronste even en schudde haar hoofd toen haar zus vroeg of de pokémon al een naam had. “Hallo, ik heet Yasmin. Ik hoop dat je het leuk vind om in mijn team te zitten nu.” Zei ze tegen de pokémon, een vrouwelijke Bulbasaur. Ze was zo mooi. De pokémon keek haar geïnteresseerd aan, kwam toen naar haar toe en drukte even haar kopje tegen haar aan. Daarna liep ze door naar Nora en deed bij haar het zelfde. Vervolgens trippelde ze vrolijk een rondje om ze heen. “Lieve, ik noem haar Lieve.” Vervolgde ze na een korte stilte. Dat vond ze bij haar passen. “Dat is een mooie naam toch Nora?” Op de een of andere manier zocht ze toch nog even de goedkeuring van haar zus, dat deed ze veel vaker. Ze had dat nodig.
Re: [Starter]Twins - ma apr 19, 2021 8:10 am
Nora Lum
Researcher
Nora Lum

Karakterkaart
Gender: female
Age: 15
Rank: 1

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
16
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

there will come a soldier
who carries a mighty sword
Yasmin liet haar pokémon uit de pokéball, en voor hen verscheen een wezen dat Nora herkende als een bulbasaur. Het was een interessante keuze voor een coördinator, vond Nora, maar ze had niet opgelet wat er in de andere pokéballs zat waar Yas uit kon kiezen. "Hallo, ik heet Yasmin. Ik hoop dat je het leuk vind om in mijn team te zitten nu." haar zus stelde zich voor aan haar pokémon op een manier die een glimlach op Nora's gezicht toverde. De bulbasaur kwam op Nora af, en duwde haar kopje tegen haar been. "Zo schattig," zei Nora zachtjes. Haar eigen Pokémon was veel minder aanhankelijk dan deze, maar dat vond ze zelf wel oké want een aanhankelijke honedge klonk mogelijk gevaarlijk. Yasmin besloot om de bulbasaur Lieve te noemen, waarna ze aan haar zus vroeg of dit een mooie naam was. "Het is een erg toepasselijke naam," Nora keek naar de groene pokémon, ze kon niet wachten om meer over deze te leren. Bulbasaurs waren vrij zeldzaam, zeker hier in Sinnoh, dus deze kans zou ze niet over willen slaan.
babysaur!
Re: [Starter]Twins - ma apr 19, 2021 11:27 am
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[Starter]Twins BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja, deze Bulbasaur was inderdaad heel erg schattig. Nora vond het dan gelukkig ook een toepasselijke naam. Yasmin glimlachte van oor tot oor. “Ja nou, dat vind ik dus ook!” Vervolgde ze enthousiast. “Kom Lieve, we gaan wat moves doen. Ik wil wel eens zien wat je allemaal kan voordat we met een contest mee gaan doen.” En ze sjeesde het laboratorium weer uit. Waarbij Lieve direct achter haar aan rende. Hun enthousiasme paste in ieder geval ook heel erg goed bij elkaar. Daar ontbrak het zeer zeker niet aan.

[Topic uit?]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum