Switch account





[Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 3:34 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had zijn handen diep in zijn zakken, een zonnebril op zijn neus en zijn witte haar overeind gezegd met een haarband. Zijn gebruikelijke look dus, niets speciaals, ondanks dat dit best wel een speciale dag was. Voor andere misschien meer dan voor hem, want eigenlijk  was het een impulsieve actie die hij had gedaan. Niet dat het hem niet boeide om als trainer te verder gaan, immers zorgde dit ervoor dat hij niet meer vast zat aan één en dezelfde plek, maar hij moest nu wel zijn huisje opgeven om te gaan reizen. Kaeden haalde zijn handen uit z'n zakken en rekte zich uit, wat er voor zorgde dat hij bijna de rand van de deur aantikte terwijl hij naar binnen liep. Soms vervloekte hij zijn lengte, maar op dit moment boeide het hem niet echt.
Hij leunde met één elleboog op de balie en liet zijn zonnebril heel eventjes zakken, waarachter zijn helder blauwe ogen vrolijk fonkelde. "Ik kom kijken voor een pokémon," zei hij rustig. De dame achter de balie keek hem eventjes aan, en hij kon het niet laten om op te merken dat ze staarde naar zijn ogen. Kaeden grinnikte en deed zijn zonnebril weer op, voordat hij in de richting liep waarin de dame wees, die nog altijd even starstruck leek te zijn. "Oh professor Hazel, ik kom voor een pokémon." Zei hij vrolijk, terwijl hij de kamer in liep en met een vrolijke draai op de tafel leunde.
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 3:40 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

Starter Pokémon
Wie kies jij?

De Professor legt drie balls op tafel neer waar je uit kunt kiezen. Reageer op deze post en tag het betreffende teamlid, zodat jouw partner wordt geregistreerd. Hierna mag je de Pokémon ook toevoegen aan jouw Pokémon PC.
VULLABY
BIG PECKS or OVERCOAT
+shiny

PINECO
STURDY

PARAS
EFFECT SPORE or DRY SKIN
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 3:49 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ah, daar kwam ze al aanzetten met de drie pokéballs. Hij kon 't niet laten om zijn zonnebril eventjes te laten zakken en d'r een knipoog te laten, maar het zag er naar uit dat ze geen oog ervoor had. Jammer weer. Rustig kwam hij van de tafel af en keek toe hoe de pokéballs één voor één open gemaakt werden. Zijn helder blauwe ogen gleden over de pokémons heen, het was niet ... heel erg speciaals, moest hij toevoegen. Van de weinige informatie die hij had over pokémon wist hij dat sommige er flashy uit zouden moeten zien, maar dit was alles behalve. Zijn blik bleef hangen op een ongelukkig uitziende kuiken die uit zijn ei stak en moeizaam rond waggelde. Kaeden haalde zijn schouders op en pakte de kuiken op. "Mus," zei hij op een kalme toon. "Ik kies haar," vervolgde hij daarna, terwijl hij langs de kuiken naar professor Hazel keek. Zij zou de rest regelen, toch? Hij hoopte het maar, want hij had geen idee wat hij hiermee aan moest verder.
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 3:51 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO

STARTER GEKOZEN
Je avontuur begint nu!

Gefeliciteerd! Pokémon met ID #122 is geregistreerd.
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 4:26 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

De professor zei hem dat hij kon gaan en overhandigde hem de pokéball. Hij nam de ball aan en zetten de pokémon op de grond. "Dankjewel," zei hij met een vrolijke grijns op zijn gezicht en draaide zich om, om weg te lopen. Eventjes keek hij achterom, om te zien wat Mus ging doen. De kuiken keek een beetje ongelukkig heen en weer, maar toen Kaeden kort vloot, kwam ze overeind en waggelde achter hem aan. Hij glimlachte eventjes en wachtte totdat ze dichterbij was, voordat hij weer een stap naar voren zetten. Zijn normale gang van lopen zou langzamer worden, nu hij op de pokémon moest letten, maar het was wel fraai om dit te zien.
Kaeden zwaaide nog eventjes naar de dame achter de balie, die een licht rode gloed op d'r wangen had toen hij langsliep. Eenmaal buiten was hij blij dat hij een zonnebril op had, maar toch hielt hij zijn hand boven zijn ogen om 't felle zonlicht buiten te houden. "Kom op Mus, we gaan spullen pakken en dan gaan we maar op reis, denk ik." Zei hij op een rustige toon, terwijl hij de Vullaby optilde en verder wandelde.
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 8:44 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[Starters] Between the Lines 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Between the Lines Sprite12[Starters] Between the Lines Eevee[Starters] Between the Lines Pikachu[Starters] Between the Lines Shinx

De bedoeling was geweest dat ze heel Sinnoh rond zou reizen. Het tempo waarop dat nu ging viel alleen vies tegen. Ze was richting het noorden gestuurd maar zodra ze daar bijna was, moest ze weer richting het zuiden. En dat allemaal aan de west kant van Sinnoh. De kant waar ze haar hele leven al woonde. De rest van Sinnoh zien zou nog even duren maar goed, met het mooie weer dat ze op het moment hadden kon ze niet klagen. Het zuiden was vaker warmer dan het noorden dus misschien kon ze wel gewoon via het zuiden naar het oosten reizen. Ach wat zou het ook. Ze zou wel horen waar ze vervolgens heen moest. Voor nu was ze klaar voor de dag en maakte ze samen met Zola een wandeling door het dorpje. Het was er verassend druk, voornamelijk veel mensen met pokémon. Nu het weer toegestaan was, wilde veel mensen hun liscence halen. Zij was daar ook een van geweest. Inmiddels liep ze al weer met drie pokémon rond. Een vredig leventje had ze eigenlijk wel. Vredig tot Zola er plotseling vandoor ging. Sorry? Dat deed ze nooit. Verward rende Jett achter haar pokémon aan. Een stukje verderop spotte ze de Eevee weer. De pokémon probeerde kopjes te geven aan een man met wit haar en een zonnebril. Wacht eens even... "Kaedan?" vroeg ze terwijl ze richting de man liep. Als het echt zo was, viel Zola's actie goed te verklaren.
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 9:29 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Echt heel ver was hij niet gekomen, toen er een pokémon naar hem toe kwam gerend. Een Eevee, een van de meer bekendere pokémon die er bestonden. Kaeden ging op zijn hurken zitten en zetten Mus op de grond neer, die een krijsend geluid uitslaakte tegen de pokémon. "Kalm aan, Mus. Niets aan de hand," zei hij rustig, terwijl hij met een hand over het kopje van de Eevee heen ging en onder d'r kin krabde. Hij glimlachte eventjes en keek op toen hij een bekende stem hoorde. "Jett!" ze hij vrolijk, terwijl de lange man overeind kwam en Mus op de vrouw af waggelde. De Vullaby ging voor haar trainer staan en krijste naar de jonge vrouw die op hem af was komen lopen. "Don't mind her, ik heb d'r net pas opgehaald," vertelde Kaeden met een glimlach op zijn gezicht. Hij liep op Jett af en hielt zijn armen uit voor een knuffel. Kom op, dat moest toch kunnen? Ze waren oud genoegen vrienden hiervoor. Al stond er wel een geniepige glimlach op Kaeden's gezicht.
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 10:24 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[Starters] Between the Lines 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Between the Lines Sprite12[Starters] Between the Lines Eevee[Starters] Between the Lines Pikachu[Starters] Between the Lines Shinx

Zola kreeg natuurlijk alle aandacht die ze wilde. Dat was haar grote kracht als een Eevee. Dat ze geaaid en gekrabbeld werd was geen verrassing. Dat haar gok juist was, dat wel. Er verscheen een glimlach op het gezicht van de man. "Jett!" begroette hij haar. De stem en het volledige gezicht, minus ogen zoals wel vaker, vertelde haar genoeg. Dit was Kaeden. Terwijl hij opstond kwam er iets haar kant op gewaggeld. Een half uitgekomen ei om precies te zijn. Het begon te krijsen. Wat? "Don't mind her, ik heb d'r net pas opgehaald," vertelde Kaedan. Haar geluk was dat hij haar kant op kwam, ze was er namelijk niet zeker van of het zou lukken om zelf langs de vogel te bewegen. Jett was nog net iets te erg afgeleid door de vogel om echt op Kaeden te letten toen hij vroeg om een knuffel. Ze kende elkaar al een aardige tijd dus had ze er niet echt een bezwaar tegen. Ze begon dan ook binnen de kortste keren te grinniken om de vogel die nog steeds aan het schreeuwen was. "Sorry maar uit alle pokémon kies je dat?" grinnikte ze. Een schreeuw vogel, prachtig.
Re: [Starters] Between the Lines - do apr 15, 2021 10:52 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij kreeg zijn knuffel. Haza. Dus sloeg hij zijn armen rond haar middel en tilde d'r lichtjes op, just like old time. "Ben je aangekomen?" grinnikte hij, waarna hij haar vlug terug op de grond zetten en een stap achteruit zetten. Hij wist maar al te goed dat hij de wrath van een vrouw moest omzeilen en vooral als 't om Jett ging. Kaeden keek eventjes van zijn oude vriend naar de pokémon die nog steeds d'r kop niet wilde houden. Hij haalde zijn schouders op. "Geloof je me als ik je vertel dat 't de beste optie was?" Zei hij met een zachte grinnik in zijn stem. "En zoals je ziet, is ze speciaal. Ze glinstert en heeft een andere kleur en haar naam is Mus." Hij zei 't alsof het de belangrijkste informatie was en helemaal bijzonder, maar hij was heel eerlijk dat 't 'm niet heel veel boeide.
Re: [Starters] Between the Lines - vr apr 16, 2021 9:28 am
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[Starters] Between the Lines 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Between the Lines Sprite12[Starters] Between the Lines Eevee[Starters] Between the Lines Pikachu[Starters] Between the Lines Shinx

Ze had kunnen weten dat vroeg of later haar voeten de grond niet meer zouden raken. Ze was zo met haar gedachten bij de vogel dat ze het niet eens aan had zien komen. "Ie", piepte ze uit schrik. "Ben je aangekomen?" vroeg Kaeden. Gelukkig werden haar voeten al snel weer op de grond gezet. Nu kon ze hem een klein duwtje geven. "Hey dat is spiermassa hoor", reageerde ze grinnikend. Ze had de laatste tijd niet echt op haar gewicht gelet, voor haar gevoel was ze niet echt aangekomen. Ze deed wel meer dus het zou oprecht spier kunnen zijn. Maar goed, als een vogel tegen je schreeuwde, was het moeilijk om je aandacht ergens anders bij te houden. "Geloof je me als ik je vertel dat 't de beste optie was?" zei hij met een schouderophaal en een zacht grinnikende toon. "Fair", reageerde ze, voor ze voor de pokémon neerhurkte. De keuze kon soms nogal lastig zijn, of meerdere goede keuzes of meerdere slechte keuzes. "En zoals je ziet, is ze speciaal. Ze glinstert en heeft een andere kleur en haar naam is Mus." De vreemde naam keuze viel te verwachten en nu hij het zei merkte ze inderdaad dat de pokémon een shiny leek te zijn. Bij een Vullaby was dat lastig te zien omdat het weinig van elkaar scheelde. Gekke roze vogel. "Dus wat ben je er mee van plan? Nu je een lisence hebt?" vroeg ze terwijl ze omhoog keek richting Kaeden.
Re: [Starters] Between the Lines - zo apr 18, 2021 3:40 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wist nog net op tijd weg te komen toen Jett piepte en hem een duw gaf. Hij grinnikte zachtjes toen ze zie dat het allemaal spiermassa was en haalde zijn schouders op. "If you say so," zei hij met een grijns en blies haar een kusje toe. Kom op, vrienden mochten pesten, toch? Natuurlijk wel, vond hij tenminste.
Ze geloofde gelukkig dat Mus de beste keuze was die hij had gekregen van de professor. "Ik geloof dat de andere een Dennenappel en een Krab met paddenstoelen waren?" zei hij terwijl hij eens goed nadacht. Hij haalde zijn schouders op. "Niet veel bijzonder dus. En aangezien dit een shiny was, was de keuze snel gemaakt." Nog steeds klonk hij niet heel erg enthousiast over dit alles. Maar dat was gewoon zoals Kaeden was. Jett vroeg wat hij nu van plan was, nu hij zijn licence had en een pokémon op zak. "Geen idee, om eerlijk te zijn. Wat rondreizen, meer pokémon leren kennen? Ik geloof dat die gyms ook nog wat belangrijk zijn, dus misschien ga ik die nog doen." Hij keek een beetje verveeld om zich heen. "Wat kwam jij eigenlijk doen hier?" vroeg hij daarna nieuwsgierig aan zijn oude vriendin.
Re: [Starters] Between the Lines - zo apr 18, 2021 7:58 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[Starters] Between the Lines 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Between the Lines Sprite12[Starters] Between the Lines Eevee[Starters] Between the Lines Pikachu[Starters] Between the Lines Shinx

"If you say so," reageerde Kaeden met een grijns voor hij haar een kusje toe blies. Jett stak snel haar tong naar hem uit voor ze zich tot zijn pokémon wendde. Haar gewicht was nou niet het ideale gespreksonderwerp als je het haar vroeg.

"Ik geloof dat de andere een Dennenappel en een Krab met paddenstoelen waren?" antwoordde hij. Voor iemand die in een wereld vol pokémon leefde had hij nog altijd even veel namenkennis. Aangezien het voor haar job moest kende ze het meeste wel. Waarschijnlijk bedoelde hij een Pineco en Paras. Dan was dit inderdaad verre uit de beste keuze geweest.  "Niet veel bijzonder dus. En aangezien dit een shiny was, was de keuze snel gemaakt." Alhoewel hij weinig van pokémon wist had hij in dit geval helemaal gelijk. Jett gaf een bevestigend knikje voor ze naar zijn plannen vroeg.

"Geen idee, om eerlijk te zijn. Wat rondreizen, meer pokémon leren kennen? Ik geloof dat die gyms ook nog wat belangrijk zijn, dus misschien ga ik die nog doen." Dit had ze kunnen zien aankomen. Het was uiteindelijk nog altijd Kaeden. "Wat kwam jij eigenlijk doen hier?" vroeg hij haar vervolgens. Jett stond op en draaide zich zijn kant weer op. Zola kwam naast haar staan, alsof de Eevee al wist wat ze zou gaan zeggen. "Geloof het of niet maar ik ben bij Crescent Moon gegaan. Een beetje van de wereld zien, ben op het moment een beetje op doorreis." Haar aandacht werd weggetrokken door een knorrend geluid van schuin onder haar. Het leek er op dat Zola honger had. Dat was waarschijnlijk de reden geweest dat de Eevee naast haar was komen te staan. Typisch. "Zin om iets te eten te halen?" vroeg ze Kaeden. Nu ze hier toch waren konden ze net zo goed samen iets gaan eten, het was ongeveer tijd voor lunch dus waarom niet?
Re: [Starters] Between the Lines - zo apr 18, 2021 8:23 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jett vertelde hem dat ze bij de Crescent Moon zat en Kaeden floot eventjes tussen zijn tanden door. "Doe maar stoer, je inzetten voor het welzijn van de pokémon en de natuur. Dat is nogal wat." Zei hij op een rustige toon, waarna hij zijn armen achter zijn hoofd deed en met een grijns naar haar keek, voordat zijn ogen gericht werden op Mus, die een beetje in het rond aan het waggelen was en naar wat te eten aan het pikken was. Hij maakte een mental note dat hij binnenkort maar eens wat pokémon voedsel in moest gaan slaan, want waarschijnlijk zou 't niet zo goed zijn ze alleen maar wormen uit de grond zou gaan trekken. "Maar waar ben je momenteel naar toe op weg?" vroeg hij daarna nieuwsgierig. "Misschien reis ik wel met je mee. If you wanna have me, ofcourse?" Een glimlach sierde zijn gezicht, waarna hij op zijn hurken ging zitten en Mus op pakte. "Maar ik zeg geen 'nee' tegen wat te eten. Weet je een plek?"
Re: [Starters] Between the Lines - ma apr 19, 2021 10:58 am
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[Starters] Between the Lines 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Between the Lines Sprite12[Starters] Between the Lines Eevee[Starters] Between the Lines Pikachu[Starters] Between the Lines Shinx

Ze kon het niet laten om licht te grinniken bij het horen van Kaeden's fluit toon. "Doe maar stoer, je inzetten voor het welzijn van de pokémon en de natuur. Dat is nogal wat." Het was misschien wel haar baan maar ze was zeker niet zo'n extremist. Helpen waar ze kon, sure. Maar haar voornaamste doel hiermee wat het zien van de wereld. Toch kon ze het niet laten om hem een kleine knipoog te geven. "Maar waar ben je momenteel naar toe op weg?" vroeg Kaeden. Ze haalde enkel haar schouders op. "Geen idee op het moment. Al zou ik het oosten nog wel willen zien. Het westen ben ik een beetje zat." Ze was nu al meerdere keren op en neer gereisd in dit deel van Sinnoh en was het ondertussen behoorlijk zat. "Misschien reis ik wel met je mee. If you wanna have me, ofcourse?" Het was altijd gezellig om met iemand samen te reizen en met Kaeden was het nooit saai. "Sure, je bent welkom hoor." Zola begon inmiddels flink tegen haar been te duwen als teken dat ze nu echt wilde gaan. Als de Eevee honger had, dan had ze ook echt honger. "Maar ik zeg geen 'nee' tegen wat te eten. Weet je een plek?" vroeg Kaeden als reactie op haar voorstel om iets te gaan eten. Opnieuw haalde Jett haar schouders op. "Nope. Old fashioned zoeken naar eten? Degene die de beste plek vind laat de ander betalen?" stelde ze met een grijs voor. Gratis eten was altijd leuk, net zoals van sommige dingen een dom wedstrijdje maken. Natuurlijk was de kans ook aanwezig dat ze zou verliezen en zelf voor twee moest betalen maar goed, ze zou hem geen gemakkelijke win geven.
Re: [Starters] Between the Lines - wo apr 21, 2021 1:11 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een glimlach speelde rond zijn lippen toen Jett ze idat hij mee mocht. Geweldig, alles beter dan alleen reizen. Hij was lang genoeg alleen geweest en dat betekende meteen dat hij haar wat meer kon plagen. Hij vroeg zich af of hij nog wat leuke pokémon tegen zou komen onderweg, maar er was misschien maar een kleine kans dat hij iets beters zou kunnen vinden dan dit vreemd gekleurde kuiken. Toch was het een poging waard, kon altijd leuk worden. Kaeden keek op toen Jett zei dat het ouderwets zoeken zou worden en dat de een de ander zou betalen, wie eerder iets kon vinden. HIj dacht heel even na. "I mean, sure. Maar jij hebt een pokémon die mij snel zou kunnen vinden, mits je iets hebt gevonden om te gaan kijken. Ik denk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen met Mus," zei hij, terwijl hij achterover wees naar de Vullaby die moeizaam heen en weer waggelde. "So, how about, we wandelen samen alle eet gelegenheden af en ik trakteer jouw op lunch." Hij knipoogde eventjes, voordat de jongeman zich uitrekte en de Vullaby van de grond af schepte, om d'r in zijn armen te houden. Dat zou er voor zorgen dat ze minder langzaam waren.
Re: [Starters] Between the Lines - za apr 24, 2021 8:04 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[Starters] Between the Lines 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Between the Lines Sprite12[Starters] Between the Lines Eevee[Starters] Between the Lines Pikachu[Starters] Between the Lines Shinx

Dan had ze vanaf nu een reisgenoot. Misschien wel een van de meest chaotische reisgenoten die ze ooit zou hebben. Het was geen slecht iets, waarschijnlijk zou het alles juist net iets leuker maken dan als ze alleen was geweest. Echter had Zola honger dus werden hun reisplannen even uitgesteld tot na het eten. Het duurde even voor er een antwoord kwam op haar vraag. "I mean, sure. Maar jij hebt een pokémon die mij snel zou kunnen vinden, mits je iets hebt gevonden om te gaan kijken. Ik denk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen met Mus," zei hij, waarna hij naar zijn pokémon wees. Ah ja, daar had hij een punt. De Vullaby was zo immobiel als het maar zijn was. Het kwam vooruit maar dat was ook alles. Net op het moment dat ze wilde voorstellen om het zonder pokémon te doen, kwam Kaeden met een ander voorstel. "So, how about, we wandelen samen alle eet gelegenheden af en ik trakteer jouw op lunch." Oh, dat kon ook. "Gratis eten sla ik niet af", reageerde ze met een grijns op zijn knipoog. Elke keer dat ze z'n ogen zag verbaasde ze zich er toch weer over hoe blauw ze waren. Ze was er aan gewend maar de verbazing bleef als ze een tijdje z'n ogen niet meer had gezien. De hare waren ook blauw maar Kaeden had toch blauw op een ander niveau. Terwijl hij zijn pokémon oppakte keek Jett alvast in het rond of ze toevallig iets interessants zag. Nope. Ze begon in een willekeurige richting te lopen. Na een paar passen keek ze over haar schouder of Kaeden haar volgde. "Heb jij zin in iets specifieks?"
Re: [Starters] Between the Lines - zo apr 25, 2021 4:47 pm
Kaeden Fòlais
Trainer
Kaeden Fòlais

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 27 y/o
Rank: 1

[Starters] Between the Lines BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
6
27
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij glimlachte toen ze zei dat ze gratis eten nooit zou afslaan. Hij wilde er een opmerking over maken, maar de kans dat 'ie iets tegen zijn hoofd aan gegooid zou krijgen, was groot en dat wilde hij voorkomen. Dus stak hij alleen een arm uit, terwijl hij de andere gebruikte om Mus vast te houden, in de hoop dat ze 'm zou pakken als ze zouden gaan wandelen.
Zijn blauwe ogen gleden over de tentjes waar ze momenteel bij stonden terwijl Jett aan hem vroeg of hij ergens trek in had. "Pasta? Of noedels?" zei hij nadenkend. Hij keek eens in het rond. Natuurlijk wilde hij lekker eten, want daar stond hij nou eenmaal voor, maar hij moest ook een beetje op 't geld letten. Hij wilde zich niet blut betalen aan het eten voor hem en een long lost friend. "Misschien dat tentje?" zei hij, wijzend naar een klein, maar knus, uitziende Kalos geïnspireerd tentje.
Re: [Starters] Between the Lines - zo apr 25, 2021 7:46 pm
Jett Maltos
Crescent Moon
Jett Maltos

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 25 years old
Rank: 6

[Starters] Between the Lines 8203e5481b0cf2ca5b8d0de6a8599ffe
Anouk
You don't get what you want... You get what you work for.
32
333
CHARACTER INFO

OOC INFO

[Starters] Between the Lines Sprite12[Starters] Between the Lines Eevee[Starters] Between the Lines Pikachu[Starters] Between the Lines Shinx

Door het gepraat over eten begon ze inmiddels ook een beetje honger te krijgen. Niets beters dan gratis eten met een oude vriend op zo'n moment. Het verbaasde haar een beetje dat er een arm uitgestoken werd voor haar om vast te pakken. Blijkbaar kon Kaeden de gentlemen uithangen ook. Ze schudde de verbazing van zich af en pakte zijn arm beet.

Haar ogen scande de tentjes op zoek naar iets waar ze zin in had voor ze Kaeden vroeg waar hij zin in had. "Pasta? Of noedels?" stelde hij voor. Jett gaf een instemmend knikje. Dat ging er eigenlijk altijd wel in. Bovendien was het meestal niet heel duur, waardoor ze zich ook geen zorgen hoefde te maken over zijn portemonaille. "Misschien dat tentje?" suggereerde Kaeden, wijzend naar een tentje verderop. Het was niet heel groot maar dat zorgde er voor dat het knus oogde. Als ze het goed herkende leek het ook geïnspireerd te zijn op Kalos. Ze was er nooit geweest maar nu eigenlijk wel nieuwsgierig. "Mhm, klinkt goed", stemde ze in. Vanaf een afstandje probeerde ze te lezen wat er op de grote kaart stond die buiten op een bord gekrijt was. Ja nee, dat was niet te doen. Ze zou wel zien wat ze kon eten als ze er eenmaal waren.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum