Switch account





This was meant to happen [EVOLUTION] - do apr 15, 2021 8:04 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Omdat Hazel wist dat haar Starly dichtbij evolutie was, had ze haar zusje gevraagd om mee naar het woud te komen zodat Hazel een trainingssessie kon houden en Scarlet op het juiste moment kon wachten. Hazel volgde met haar Pokédex nauwgezet de levels van haar Pokémon op en ze had gezien dat hij niet meer veel ervaring hoefde te hebben eer dat hij zou evolueren. ”Aether, gebruik je Wing Attack op de Murkrow!” riep ze naar haar Pokémon. Ze waren al een uur bezig en Hazel wist dat het nu echt niet lang meer zou duren eer dat haar Starly zou evolueren. Aether liet een strijdkreet ontsnappen en sloeg hard met zijn vleugels. De Murkrow, al verzwakt door eerdere aanvallen, vloog met een verslagen kreet weg en Hazel’s mondhoeken kropen kort omhoog toen ze zag hoe haar Pokémon begon te gloeien. ”Scarlet, opletten nu!” riep ze over haar schouder naar haar zusje, want ze wist hoe belangrijk dit moment was voor haar zusje als researcher zijnde. Aether begon te groeien terwijl hij nog steeds een witte gloed om zich heen had en het duurde niet al te lang eer dat er geen Starly meer voor haar neus stond, maar een Staravia. Een kleine grijns kroop om Hazel’s lippen en ze keek over haar schouder naar haar zusje. ”Zeg me alsjeblieft dat je alles van dat gezien hebt,” zei ze tegen haar zusje. En anders had ze pech: het zou nog wel even duren eer dat Rex en Kai zouden evolueren.


@Scarlet Lockwood first + open!
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Na de evolutie van de Arcanine gezien te hebben was ze er toch wel wat meer geïnteresseerd geworden. Ze was dan ook maar al te blij toen haar zus haar vertelde dat een van haar pokemon bijna klaar was om te evolueren en dat zij toe zou mogen kijken. Ze had haar boekje al in haar hand geklemd, een pen in de andere en had een steen gevonden waar ze op kon gaan zitten. Ze had gezien hoe de andere researchers hun dingen opschreven of zelfs filmden, maar zelf vond ze een boekje toch het fijnst waar ze haar eigen aantekeningen in kon zetten. Ze hield dan ook haar ogen op de starly die begon te gloeien en begon rustig met schrijven, terwijl de pokemon van vorm begon te veranderen. De staravia die nu daar vloog was een stuk groter dan de starly geweest was en ze keek met grote ogen naar de nieuwe pokemon. "Ik verbaas me er elke keer weer over hoe pokemon veranderen na evolutie," Toch begon ze zich wel af te vragen of pokemon die evolueerden echt sterker waren dan degene die dat niet deden. Misschien hadden die pokemon wel hun eigen charme?
Re: This was meant to happen [EVOLUTION] - vr apr 16, 2021 11:21 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij was weer even op pad. In de hoop om binnenkort een Shellos tegen te komen. Als hij er eentje wist te vangen dan hoopte hij vervolgens weer dat die zou kunnen opschieten met Sem. Zijn Baculin had een maatje nodig, die hem wat meer uit zijn schulp deed kruipen. Mace deed zijn best, maar een andere waterpokémon maakte het misschien toch wat makkelijker voor Sem. Dus ging hij voor de Shellos, omdat dat de andere soort was die in verschillende vormen kon worden geboren. Die twee soorten, de Basculin en Shellos, werden zijn hoofdonderzoek. Hij was even van route 205 afgeweken om wat bessen te plukken in Eterna Forest. Hij had de Elekid gevraagd om dit keer thuis te blijven, maar hij wist hoe dol Elekid was op zijn bessencaké. Als beloning wilde hij er dus eentje maken als hij weer thuis was. Sem had hij wel mee, in de pokéball, maar dat was puur voor mocht hij een Shellos tegen komen. Dan had hij Sem misschien nodig om die te vangen. Hij werd afgeleid toen hij stemmen hoorde. Nieuwsgierig liep hij er naar toe. Hij wilde niet storen, maar het klonk als een pokémongevecht en wie weet mocht hij even kijken. Je was nooit te oud om te leren en elk pokémongevecht was weer leerzaam. Hij bofte, want hij had net geluk om het nog te zien. Een Starly gloeide voor haar trainer en niet veel later veranderde de pokémon in een Staravia. “Gefelicteerd met je Staravia.” Zei hij. “Sorry het was niet mijn bedoeling om jullie te begluren, maar ik hoorde het gevecht en was iets te nieuwsgierig.” Lachte hij vervolgens. “Mijn naam is Mace. Hé volgens mij was jij ook bij de evolutie van de Arcanine of niet?” Met een glimlach keek hij naar Scarlet.

[(a)(a)]
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat haar zusje alles had gezien en Hazel keek met een schuin oog naar de aantekeningen. Ze hoopte dat haar zusje geen blocnote en een pen tevoorschijn zou halen wanneer haar eigen Pokémon zou evolueren, want dat zou het moment wel een beetje ruïneren. Ze gaf een knikje naar haar zusje toen deze haar woorden sprak. ”Ik heb gehoord dat er zelfs Pokémon zijn die een volledige karakterswitch doormaken nadat ze geëvolueerd zijn,” zei ze bedenkelijk, haar blik richtend op Aether. Deze leek zijn eigen ongeïnteresseerde zelf nog altijd te zijn en Hazel grinnikte zachtjes. Ze had dan ook niks anders verwacht van haar Staravia. Ze liet haar blik weer naar Scarlet glijden toen haar aandacht werd getrokken door een oudere man. ”Het is een open plek en een vrije regio,” zei Hazel en ze haalde haar schouders op, daarmee de verontschuldigingen van de man wegwuivend. ”Bent u ook een researcher?” vroeg ze nadat de man iets zei tegen Scarlet. Iets over een Arcanine dat geëvolueerd was en waar ze beiden blijkbaar bij waren geweest. ”Hazel,” stelde ze zichzelf voor aan de man, die dus Mace noemde. Ze liet haar blik vervolgens aandachtig van Scarlet naar Mace glijden, want hoe haar zusje de oudere man behandelde, zou alles zeggen over hoe Hazel hem zou behandelen. Haar zusje was alles voor haar en ze zou eerder op het oordeel van haar zusje vertrouwen dan op de vriendelijke verschijning van de oudere man.
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze vond het zelf handig om dingen op te schrijven, zodat ze het later niet weer zou vergeten, maar het was toch wel anders wanneer het op haar eigen pokemon aan zou komen. Het bleek alleen al snel genoeg dat ze niet alleen meer waren en toen de man begon over dat ze beide bij de evolutie van de Arcanine geweest waren knikte ze. "Dat klopt, ik had niet verwacht zoveel researchers op een plek daar te zien." Het was een hele verzameling geweest als ze eerlijk was. De man stelde zich voor als Mace, dat moest ze onthouden. Je kreeg tenslotte wel vaker te maken met andere researchers, dus dan was het goed om de naam ervan te onthouden. "Scarlet," Gaf ze haar eigen naam. Ze had allerlei researchers al wel gezien door die Arcanine evolutie, maar hij had ergens toch wel wat indruk bij haar achter gelaten. Misschien kwam dat door zijn leeftijd, maar daar wilde ze het niet op afschuiven als ze eerlijk was. Het maakte haar niet uit hoe oud iemand was.
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongedame waarvan de Starly net was geëvolueerd sloeg zijn verontschuldiging in de wind, waardoor hij glimlachte. Zijn blik was even naar de Staravia gegleden, maar bij haar vraag of hij ook researcher was keek hij weer naar haar. “Ja dat klopt.” Zei hij toen. Vervolgens keek hij naar de andere jongedame die aangaf dat ze niet had verwacht om daar zoveel researchers tegen te komen. “Nee, daar was ik ook verbaasd over. Een hele beleving zo.” Lachte hij toen. De meisjes stelden zich aan hem voor, Hazel en Scarlet. “Zijn jullie zusjes, vriendinnen?” Vroeg hij aan de dames.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat ze een hoop andere researchers hadden gezien tijdens de evolutie van de Arcanine. Hazel kon zich weinig voorstellen bij de interesse om een Pokémon te zien evolueren die niet van jezelf was, maar whatever. Ze wist dat haar zusje aan bepaalde eisen moest voldoen om uiteindelijk haar eigen lab te mogen openen en ze nam aan dat dat één van die eisen was. Zij had zelf ook zo haar eisen om de Champion te mogen worden, al waren acht badges halen daar wel de voornaamste van. Ze liet haar blik naar Mace glijden toen hij zijn vraag stelde en ze knikte. ”We zijn zusjes,” zei ze. ”Ik ben de oudste en de wijste van de twee.” Ze stak kort haar tong uit naar Scarlet. ”Hebt u een bepaald doel voor ogen als researcher zijnde?” vroeg ze aan de man. Ze wist dat de meesten hun eigen lab wilden beginnen, maar misschien had de man wel andere plannen. Je moest immers toch wel één bepaald doel voor ogen hebben als je de hele dag Pokémon wilde onderzoeken, niet waar? Aether had inmiddels zijn ogen weer gesloten en zijn blik afgewend, geen interesse tonend in de vreemdeling en in Hazel’s zusje. Het boeide hem gewoon allemaal niet zo veel.
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was een gek gezicht geweest om al die researchers bij elkaar te zien en eerlijk verwachtte ze dat het nog wel vaker zou gaan gebeuren. De meeste researchers wilden toch wel observeren en dat betekende dat ze dat ook moesten doen bij pokemon van anderen. De vraag kwam wat ze van elkaar waren en ze glimlachte in eerste instantie toen Hazel aangaf dat ze zusjes waren, tenminste dat was tot ze de volgende woorden sprak. "Dat laatste is niet waar," Ze was toch echt wel de slimmere van de twee als ze eerlijk was. Bij de volgende vraag keek ze ook wel benieuwd naar de man. Dat was iets wat ze zich altijd wel afvroeg. Wat andere researchers als doel hadden.
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel gaf aan dat ze zusjes waren. Hij grinnikte even om het meningsverschil tussen die twee. “Zullen we het er dan maar op houden dat jullie even wijs zijn.” Er lag een plagerige grijns om zijn lippen. Toen vroeg Hazel wat zijn doel was. “Ik ben nu vooral bezig met mijn onderzoek. Ik onderzoek pokémon die in twee verschillende vormen geboren kunnen worden en of er verschil tussen ze zit. Daar hoop ik ooit mijn boek van uit te kunnen geven.” Vertelde hij toen aan Hazel. “Ben jij trainster? Wat is jouw droom?” Vroeg hij aan Hazel, voordat hij naar Scarlet keek. “En wat is jouw doel als researcher Scarlet?” Vervolgde hij.
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hazel schoot in de lach toen Scarlet aangaf dat wat ze zei niet waar was. ”Oh, kom op, Scar,” zei ze op een plagende toon. ”Ik heb twee jaar meer levenservaring dan jou. Geef gewoon toe dat ik gelijk heb.” Ja, want twee jaar was ook echt enorm veel. Maar goed, voor haar was het reden genoeg om te concluderen dat ze wijzer was. Ze grinnikte toen Mace zijn woorden sprak en luisterde aandachtig toen hij vertelde wat zijn doel was. ”Zoals Shellos?” vroeg ze. Dat was de eerste die zo snel in haar op kon komen. ”Of Nidoran.” Ook nog wel een goede, al zei ze het zelf. Ze gaf een knikje toen Mace aan haar vroeg of ze trainster was. ”Ik zou natuurlijk graag willen wat andere trainers ook willen: Champion worden! Maar ik ben eigenlijk ook wel voor het opbouwen van een band en een sterk team, misschien ook wel voor meerdere Pokémon vangen en hun ook sterker maken zodat ik kan wisselen tussen Pokémon.” Ze haalde haar schouders op. Ze was er nog niet helemaal over uit. Haar blik gleed naar haar zusje toen dezelfde vraag aan haar werd gesteld. Dat wist ze al, maar het was nog steeds leuk en interessant om te horen.
Scarlet Lockwood
Researcher
Scarlet Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22 years
Rank: 3

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
90
205
CHARACTER INFO

OOC INFO



Ze glimlachte even toen ze de woorden van Hazel en Mace hoorde. Misschien waren ze even wijs, maar ze had het toch niet kunnen laten om die opmerking te maken. Ze moest eerlijk toegeven dat het onderwerp van de man qua research best interessant klonk. Er waren tenslotte een aantal pokemon die twee verschillende vormen en uiterlijkheden hadden. "Twee verschillende vormen? Dat kan best interessant zijn inderdaad en of er verschil tussen zit. Denk je dan ook aan regionale verschillen of puur aan zoals bijvoorbeeld Shellos inderdaad." Want je had ook nog alolan en galarian pokemon wist ze. Natuurlijk kreeg ze dezelfde vraag terug en ze was dan ook meer dan blij om erover te praten. "Ik ben onderzoek aan het doen naar types die immuun naar elkaar zijn, zoals bijvoorbeeld Ghost en Normal. Maar ook wanneer ze een bepaalde ability als Flash Fire hebben waardoor ze imuun zijn voor een specifiek type." Ook al was ze nog maar net begonnen en had ze nog niet echt veel pokemon om het mee te onderzoeken, maar dat zou wel beter worden met de tijd.


Note: -
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

This was meant to happen [EVOLUTION] BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij grinnikte om de plagerijtjes van Hazel. Altijd leuk om zussen zo bezig te zien. Dat vond hij bij zijn dochters ook heerlijk. Hij liet het altijd zo lang mogelijk doorgaan voordat hij ingreep, enkel als het echt nodig was. Het liefste liet hij het ze zelf oplossen, maar heel soms waren ze er echt niet uit gekomen. Ja, dan greep hij in. Dan kon hij niet anders. Zijn hoofdonderzoek viel blijkbaar in de smaak bij beide meisjes. Hij knikte toen ze over Shellos begonnen. “De Shellos inderdaad. Dat is mijn volgende doel om er eentje te vangen. Ik heb ook een Basculin, een blauw gestreepte. Nidoran had ik nog niet bedacht. Dat is opzich ook wel een goede, al zit daar meer het verschil tussen mannelijke en vrouwelijke dacht ik toch? Bij de Basculin en Shellos is dat niet zo. Die kunnen in allebei de vormen zowel mannelijk als vrouwelijk zijn.” Sprak hij toen. Daarna antwoorde hij op de vraag van Scarlet. “Ik begin inderdaad eerst alleen met pokémon die in twee verschillende vormen geboren kunnen worden, niet perse door de regio waar ze vandaan komen. Ik wil het niet direct te groot maken.” Vervolgens legde Hazel haar doel uit en vertelde Scarlet over haar onderzoek. “Een goede band met een sterk team is misschien juist wel de manier om Champion te worden. En dat is inderdaad ook een heel interessant onderwerp immuniteit Scarlet.” Complimenteerde hij de doelen van de zussen.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum