Switch account





looking at me - zo apr 18, 2021 6:53 pm
Nian Suyan
Trainer
Nian Suyan

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 2

looking at me  BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
71
196
CHARACTER INFO

OOC INFO

"Thank you dear." Sprak ze met een knipoog toen de lichtte jongen achter de toonbank haar een beker met drinken overhandigde. De versnaperingen die ze in Sinnoh aanbieden waren niet zo als in Hoenn, dat was zeker. Maar het ongoddelijke mix wat ze nu in haar handen had, was zo slecht nog niet. Ze tikte met haar vinger tegen het mini-parapluutjet En het kleine object sprong gelijk open. Kijk, dat zag gelijk al een stuk tropischer uit. Met haar andere vrije hand pakte ze naar een sigaret. Ze was aan het hele roken verslaafd geraakt dankzij het hele model werk. Mensen vonden het blijkbaar sexy, maar ook als een kalmerend middel voor als de stress net even te veel werd.  Ze vloekte binnensmonds toen ze merkte dat ze haar aansteker niet bij haar had, ze het het vast in haar hotel kamer laten liggen. "Pardon me." De vrouw positioneerde haar lichaam precies zo dat ze de pad van de ander compleet blokkeerde. "Can I swindel a little fire from you?" Ze zwaaide met haar peuk, duidelijk daar op doelend.
Rosy
Elyon©
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum