Switch account





Wooloo bonding time - zo apr 18, 2021 10:59 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze begon gewend te raken aan de Wooloo die achter haar aan liep en ze deed haar best om de pokemon ook aandacht te geven en mee te laten eten met haar en de rest van haar pokemon. Ze zaten nu dan ook op een bankje in Jubilife nadat ze net wat eten voor de drie pokemon gehaald had en ze zwiepte haar benen wat heen en weer omdat het bankje duidelijk te hoog was voor iemand van haar lengte. Dit was toch wel het moment dat ze merkte dat ze helemaal niet zo groot was, maar ze had ermee leren leven. Ze was al blij genoeg dat haar pokemon haar accepteerden en dat de Wooloo bereid was om met haar mee te reizen voor nu.

[Open]
Re: Wooloo bonding time - do apr 22, 2021 3:28 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had Sandgem Town en Route 202 achter zich gelaten en betrad Jubilife City. Jubilife City kende hij als zijn broekzak, net als zijn geboorteplaats Twinleaf Town. Hij had hier immers jaren gewerkt, voordat hij eindelijk zijn droom om Researcher te worden had verwezenlijkt. Hij was dit keer enkel op doorreis, op weg naar Canalave City, om een mooie hengel uit te zoeken. Hij kon Jubilife City wel gebruiken om weer wat te eten in te slaan. Er paste best wat in zijn rugzak, maar op een gegeven moment was die toch weer leeg. Dus gebruikte hij deze grote stad vaak om weer wat spullen te kopen. De Elekid trippelde achter hem aan. Die kende Jubilife City inmiddels ook steeds beter. Hij was er al eerder met hem geweest. Nieuwsgierig keek hij Mace aan. Waarschijnlijk benieuwt of ze ook eten in gingen slaan, dan koos hij ook graag wat uit, was hij inmiddels achter. Hij schoot in de lach. “Straks Elekid.” Zijn blik viel op een jongedame op een bankje, met drie pokémon om haar heen. “Ah wat leuk een Lillipup, Yamper en Wooloo.” De Elekid probeerde stiekem dichterbij te schuiven. “Ik zie het wel Elekid.” Zei hij vervolgens tussen neus en lippen door. De Elekid stopte direct om bij het eten te komen en keek hem verrast aan, zich waarschijnlijk afvragend of Mace ogen in zijn achterhoofd had.
Re: Wooloo bonding time - zo apr 25, 2021 8:51 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO

De drie pokemon waren duidelijk tevreden met het eten dat ze voor hun gehaald had. De staarten van Bolt en Saber gingen enthousiast heen en weer, terwijl de Wooloo rustig uit haar hand at. Ze hoopte dat het betekende dat hun band al beter aan het worden was, maar daar kon ze natuurlijk niet zeker van zijn. Ze zag in haar ooghoeken hoe een Elekid langzaam dichterbij leek te komen tot deze aangesproken werd door iemand. Ze liet haar blik naar de oudere man gaan en liet hem kort weer naar de Elekid gaan. Was de pokemon van hem? Of zou het net als de Wooloo zijn? Ze was zelf nog geen persoon tegengekomen die hetzelfde als haar had. "Is de Elekid van jou?" Vroeg ze rustig. Misschien had ze de man wat netter aan moeten spreken dan dat ze nu had gedaan, maar ze hoopte dat hij het niet erg vond. Ze was gewoon nieuwsgierig naar zijn pokemon, ook al was het niet een die voor haar op het lijstje stond om ooit te vangen. Nee, daar had ze een duidelijk beeld voor en daar paste de Elekid helaas niet in.
Re: Wooloo bonding time - do apr 29, 2021 3:10 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij schudde zijn hoofd toen de jongedame vroeg of de Elekid van hem was. ”Nee, hij is mijn reisgezel. Een hele goede moet ik zeggen.” Dat trickerde de Elekid blijkbaar, want die keek hem ineens verrast aan. Was hij daar nu echt verrast over? Ze waren nu best al een tijdje samen. Het was toch geen verrassing meer dat hij op hem gesteld was geraakt. Misschien moest hij dat wat vaker tegen hem zeggen. Hij maakte wel vaak grapjes dat de Elekid hem vast alleen maar volgde om zijn zaklantaarns of omdat hij hem interessant vond, maar dat waren maar grapjes. Natuurlijk er zat altijd wel iets van waarheid in, maar hij wist dat er meer achter zat. Dat de Elekid het niet alleen daarom deed. De Elekid leek even naar beneden te kijken, maar keek hem vervolgens toch stiekem in zijn ooghoek weer aan. Dus glimlachte Mace warm naar hem.
Re: Wooloo bonding time - ma mei 03, 2021 12:50 am
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Elekid was dus net als de Wooloo was voor haar, dat kon nog wel eens interessant zijn om wat over te vragen. Ook al wist ze niet heel goed waar te beginnen. Ze liet haar blik dan ook heel even van Saber naar Bolt gaan, maar rustte daarna op de Wooloo. "Net als de Wooloo hier dan," Sprak ze eerst, terwijl er een kleine glimlach op haar gezicht verscheen. "Ze reist ook al een tijdje met me mee." Ze had de pokemon niet aan willen vallen om het te vangen, dus nu was het een kwestie van het vertrouwen winnen, maar zo makkelijk was het nog niet, ook al deed ze wel haar best. Ze had in ieder geval wel het gevoel dat ze al een wat betere band met de Wooloo had, maar hoe veel beter die band was, wist ze niet.
Re: Wooloo bonding time - do mei 06, 2021 1:35 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje gaf aan dat zij dan een soortgelijk verhaal had met de Wooloo. “Wat leuk! Op die manier een band creëren vind ik het mooiste wat er is.” Zei hij toen. Soms kon je niet anders, maar als het wel op die manier kon dan deed hij dat veel liever. “Ik heb ook het idee dat je band dan veel beter kan worden.” Vervolgde hij. Je forceerde een pokémon dan immers niet. Met gevangen pokémon kon het ook allemaal koek en ei zijn, dat was het niet. Maar op deze manier won je al het vertrouwen, dat vond hij een fijnere manier. Het was altijd mooi om te horen dat hij niet de enige was die het op die manier probeerde, wanneer het kon.
Re: Wooloo bonding time - vr mei 07, 2021 8:11 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze hield persoonlijk niet heel erg van gevechten en vermeed ze dan ook het liefste wanneer ze kon, maar ze wist ook wel dat ze niet een horde pokemon achter haar aan zou kunnen hebben lopen die ze allemaal nog niet gevangen had. Maar ze wist dat haar band met de Wooloo sterker aan het worden was en dat ze snel genoeg nog een poging zou kunnen doen om de pokemon te vangen. "Als breeder is de band met de pokemon belangrijk, dus dit is daar inderdaad een goede manier voor." Zo kon ze ook zien of de pokemon geschikt zou zijn voor wat ze wilde. "Ik heb ook het gevoel dat de band op deze manier beter wordt." Ook al zou ze nog steeds wel iets meer band opbouwen voor ze de pokemon echt zou gebruiken voor breeden. Daarentegen kon ze daar voor Saber en Bolt wel binnenkort over na gaan denken.
Re: Wooloo bonding time - za mei 08, 2021 8:41 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje vertelde dat een band met je pokémon als breeder heel erg belangrijk was. “Daar heb je gelijk in en niet alleen als breeder hoor.” Hij keek even glimlachend naar zijn reisgezel, daarna keek hij weer naar de Wooloo. “Ik denk eerlijk gezegd dat het voor elke klasse belangrijk is. Het helpt eigenlijk met alles, dat je band goed en sterk is.” Hij keek de jongedame weer aan. “Mijn naam is Mace trouwens.” Zei hij toen hij besefte dat hij zich nog niet aan haar had voorgesteld.
Re: Wooloo bonding time - do mei 13, 2021 8:27 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Dat was misschien wel waar inderdaad, ook al dacht ze dat het bij breeden toch wel belangrijk was zodat de pokemon haar ook vertrouwden waar ze mee ging breeden. Ze zouden het tenslotte niet zomaar willen doen. "Daar heb je gelijk in." Moest ze echter wel mee instemmen. Zelfs trainers en researchers hadden het nodig bijvoorbeeld. "Ik vind het zelf een van de belangrijkste dingen die je hebt met je pokemon." Maar misschien was dat omdat ze eigenlijk niet van vechten hield als ze het kon helpen. Maar wist ook goed dat het soms wel eens nodig kon zijn. "Paige," Gaf ze hem haar naam toen hij zich voorstelde. Dat hadden ze tenslotte nog niet tegen elkaar verteld en misschien was dat ook wel onbeschoft geweest van haar.


Note: -
Re: Wooloo bonding time - do mei 20, 2021 2:53 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij vond het zeker ook belangrijk. Hij probeerde daar ook echt aan te werken bij Sem, maar met zijn Basculin was dat nog niet zo makkelijk. Hij wist dat Sem er echt wel zou zijn als het nodig was voor hem, maar hij was ook heel erg schuw. Verstopte zich veel. “Het is zeer zeker belangrijk, maar de pokémon moet zelf ook willen. Ik heb een Basculin die van nature heel erg schuw is. Hij zal er voor mij zijn als dat nodig is, dat weet ik zeker. Maar hij is ook graag op zichzelf.” Vertelde hij toen aan Paige, zoals het meisje zichzelf voorstelde. “Aangenaam Paige.” Vervolgde hij toen met een glimlach.
Re: Wooloo bonding time - di jul 06, 2021 2:15 am
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Daar moest ze hem wel gelijk in geven. Schuwe pokemon kon je vaak met rust laten tot ze zelf bereid waren om zich open te stellen. 'Dat kan ik wel begrijpen," Sprak ze dan ook rustig. "Dan wil je eerder wachten tot ze uit zichzelf naar je toekomen." Zelf had ze nog niet zo'n pokemon gehad, maar wie weet zou ze er wel een tegenkomen en dan zou ze geduld moeten hebben. Tenslotte zou niet elke baby pokemon die ze uit een breed verkreeg hetzelfde karakter hebben.


Note: -
Re: Wooloo bonding time - vr jul 09, 2021 7:54 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij glimlachte toen ze zei dat ze dat wel kon begrijpen. “Ja precies, anders worden ze alleen maar schuwer.” Beaamde hij toen. “Maar er zijn ook genoeg pokémon veel opener gelukkig. Zoals deze Elekid.” Vervolgde hij. “Hoe is de Wooloo tot nu toe? Heb je al een beetje kunnen uitvinden wat het karakter is.” Vroeg hij aan Paige. Even gleed zijn blik naar de reisgezel van het meisje en zag hij ook hoe de Elekid wat in de bosjes aan het scharelen was. Hij was blijkbaar zijn interesse verloren in de andere pokémon. Daarna keek hij de breeder weer aan.
Re: Wooloo bonding time - di jul 13, 2021 10:02 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Elke pokemon had zijn eigen karakter en dat vond ze zelf wel bijzonder om mee te maken. Ze was dan ook zeker benieuwd hoe het zou zijn om een pokemon vanaf een baby te hebben, maar daarvoor zou ze moeten wachten tot de eerste breed die ze zou doen. Voor nu was het belangrijk om de bond met haar pokemon te versterken. Er werd haar gevraagd hoe de Wooloo tot nu toe was en ze liet haar blik kort naar de pokemon gaan. "Ze lijkt vrij open te zijn naar me toe, ondanks dat ze niet meteen in een pokeball wilde." Maar dat maakte hun band juist sterker.


Note: -
Re: Wooloo bonding time - wo jul 14, 2021 8:06 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Paige gaf aan dat ze vrij open leek. “Dat is heel mooi.” Zei hij toen. “Soms denk ik ook wel eens dat niet elke pokémon het een fijn gevoel vind om opgesloten te zitten.” Vervolgde hij toen. “Misschien hebben deze Wooloo en Elekid daar ook last van.” Even gleed zijn blik naar de pokémon. De Elekid was inmiddels weer naar hem toegeschoven en pakte zijn been vast. Waarschijnlijk had hij het weer gehad, zo leek het tenminste. “Ik denk dat ik maar eens door ga. Wie weet tot ziens Paige. Veel succes met de Wooloo in ieder geval.” Hij glimlachte nog eventjes naar haar en ging toen weer op weg.

[Topic uit]
Re: Wooloo bonding time - wo jul 14, 2021 10:26 pm
Paige Reid
Civilian
Paige Reid

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years
Rank: 1

Wooloo bonding time BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
8
287
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij kon wel eens gelijk hebben, dat deze pokemon er gewoon niet van hielden om in een pokeball te zitten. Maar als dat zo was, dan zou ze misschien al sneller moeten denken aan een plek waar ze al haar pokemon onder zou kunnen brengen en ze hun gang kon laten gaan. Maar ze moest dan wel eerst een goede plek vinden en dat had ze nog niet gevonden. Ze wist ook niet wat een goede plek zou zijn hier in Sinnoh. Ze knikte toen de man aangaf maar weer eens te gaan. "Dankje, jij ook met de Elekid." Tenslotte zouden ze allebei hun band met hun pokemon nog moeten verbeteren voor nu.


Note: -
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum