Switch account





Diana Coy
Researcher
Diana Coy

Karakterkaart
Gender: female
Age: 18
Rank: 1

[TS] En een titel is ook tekst dat het onderwerp van de tekst aanduidt BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
24
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

🎔 Heya mensen,

Vandaag ben ik opzoek naar allerlei topics voor mijn drie characters! Dus als je er een paar wil, vraag maar raak x

Om te beginnen heb ik mijn eerste account Cécille Devine, een 19-jarige trainer die nu op het moment rond Hearthome City verblijft in Oost-Sinnoh. Ze is (meestal) heel erg vriendelijk en ze houdt nu ook van bosbessen ijs.

Ten tweede heb ik Hapi van der Zee, een 14-jarige coördinator die van zuid tot midden West-Sinnoh zit. Hij is een overenthousiaste jongen, houdt zowat van alles en wil heel veel vrienden maken.

Als derde heb ik Diana Coy, een 18-jarige researcher die ook in West-Sinnoh bevindt, maar dan vooral in het noorden ervan, rond Eterna City. Ze is een beetje afstandelijk en koeltjes, wilt het liefste niet echt gesprekken voeren of in de buurt zijn van anderen. Dat is wat het juist zo leuk maakt als ze wel geforceerd wordt om dat te doen xD. Dus kom maar op haha.

Ten laatste heb ik Jairo Zahir, een 20-jarige breeder die er nog niet zo lang is. Hij bevindt zich in East-Sinnoh, dichtbij Sunyshore City en is onderweg naar ofwel Veilstone ofwel Pastoria, moet ik nog even beslissen haha. Maar dus hij kan wel met zowat iedereen die in het oosten is en hij is ook zeer vriendelijk dus kom maar <3.


xxx Ema
Eliza Turner

Karakterkaart
Gender: female
Age: 18
Rank: 1

[TS] En een titel is ook tekst dat het onderwerp van de tekst aanduidt BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
63
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik heb Jax in Hearthome City voor Cécille en Eliza is nu in Jubilife/Floaroma dus die kan wel naar Eterna komen voor een topic met Diana c:
Diana Coy

Karakterkaart
Gender: female
Age: 18
Rank: 1

[TS] En een titel is ook tekst dat het onderwerp van de tekst aanduidt BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
24
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oeh leuk! Zal ik Jax x Céci maken en jij Eliza x Diana? :3
Eliza Turner

Karakterkaart
Gender: female
Age: 18
Rank: 1

[TS] En een titel is ook tekst dat het onderwerp van de tekst aanduidt BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
63
CHARACTER INFO

OOC INFO

Is goed!
Diana Coy

Karakterkaart
Gender: female
Age: 18
Rank: 1

[TS] En een titel is ook tekst dat het onderwerp van de tekst aanduidt BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
24
19
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hoi Jairo staat nu ook bij het lijstje van chars waarvoor ik topics zoek <3

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum