Switch account





Eating is life - wo apr 21, 2021 1:51 pm
Cyril Riegan
Crescent Moon
Cyril Riegan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 1

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
3
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had een koffie en een broodje in zijn handen. Als hij het goed had, was het net na 't middaguur en was het dus tijd om te gaan lunchen. Met een Pikachu op zijn schouder en een kleine Deerling aan zijn voeten, wandelde de jongeman door de stad heen. Hij genoot van zijn tijd hier, al was het weer heel anders dan dat hij gewend was van thuis. Minder warm, minder broeierig. Hier was een wind die hij niet gewend was, regen die van de hemel kwam gevallen als het donker begon te worden. Dingen die hij bijna nooit meekreeg toen hij nog in Alola woonde. Maar het begon te wennen en deze vrijheid wilde hij niet meer inruilen. Eindelijk had hij niemand over z'n gedrag aan het zeiken was, of probeerde hem te stoppen als hij geintjes uit wilde halen met de andere. Cyril rekte zich uit, waarbij z'n koffie bijna over hem heen ging. Oops.
Genietend van het zonnetje, ging de jongeman op een bankje zitten en zetten zijn spullen neer. Hij rommelde in zijn tas en haalde wat pokévoer te voorschijn, wat hij klaar zetten voor zijn pokémon, waar ze gretig van begonnen te eten. Daarna begon hij rustig van z'n eigen broodjes te eten, lekker in het zonnetje, terwijl hij naar de mensen keek die langs liepen.


[First Rosy, daarna open]
Re: Eating is life - zo apr 25, 2021 4:14 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Ruddles, Traited Pichu


Ze had zich vanochtend voorbereid om de reis terug naar haar appartement in Hearthome. Op de één of andere manier kon ze het niet laten om haar Pichu uit de Pokéball te laten. Ze voelde zich ergens schuldig, dat ze hem ging afleveren bij de Ranger Base. Ze krabbelde hem kort over zijn koppie terwijl hij op haar schouder kroop, waarna ze haar hand weer terugtrok. Ze moest niet zich aan hem gaan hechten. Dat was juist níet de bedoeling.

Ze trok haar rugzak over haar andere schouder heen en verliet het Pokémon Center, de chocoladebruine Pichu bij zich houdend. Ze zouden naar Oreburgh gaan en vervolgens door Mt. Coronet naar Hearthome gaan. Als het goed is zouden ze dan voor middernacht terug zijn in Hearthome. Maar eerst, wat te eten. Ze liep het terras op van een broodjeszaak en kocht aan de buitenbalie een broodje gezond en een cracker voor Ruddles. Vervolgens liep ze weer de straat in, de cracker aan Ruddles aanbiedend en zelf haar tanden in een broodje zettend. Haar blik viel eventjes op een jongen met een Pikachu, een normale Pikachu. Ruddles bleef echter wat langer kijken, op haar andere schouder springend om zo lang mogelijk naar zijn geëvolueerde vorm te kijken met interesse.
Re: Eating is life - zo mei 02, 2021 4:18 pm
Cyril Riegan
Crescent Moon
Cyril Riegan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 1

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
3
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het zonnetje was heerlijk op zijn gezicht, dan wel minder warm dan die hij gewend was thuis. Zon was zon, however, dus hij zou het niet voor granted nemen. Rustig nam hij een hap van zijn broodje en een slok koffie erachter aan, terwijl zijn blik over de mensen gleden die langs kwamen gewandeld. Hij zwaaide eventjes naar een groepje meiden, die giechelend verder liepen, druk onderling mompelend. Hij grijnsde eventjes en nam nog een hap van zijn broodje. Op dat moment kwam Lúin in beweging en zwaaide naar een pokémon in de verte. Hij volgde de blik van zijn Pikachu en merkte een meisje op met een ... was dat een Pichu? Niet een die hij gewend was, maar aan de andere kant wist hij ook van regionale varianten. Al wist hij ook dat er niets speciaals was aan Sinnoh, toch? Hij keek even naar het meisje en zwaaide naar d'r, waarna hij een uitnodigend handgebaar maakte. Kom erbij, kom erbij. Hij beet niet, Failnaught misschien, maar hij niet. Een glimlach sierde zijn gezicht, terwijl hij toekeek hoe zijn pokémon aan het eten waren, wachtend op hoe het meisje zou reageren.
Re: Eating is life - di mei 04, 2021 2:53 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Ruddles, Traited Pichu


Plotseling kreeg Ruddles de totale aandacht en dat was toch wel heel erg spooky. Met grote ogen schoot de Pichu overeind, vonkend van schrik. Lucie bleef met een ruk stil staan en greep naar haar achterhoofd, die de Pichu onverhoopt geraakt had met zijn schopjes. "Hey auw Ruddles?" vroeg ze terwijl ze over haar schouder keek. Rude much?

Maar haar Pichu staarde alleen maar in shock naar de aandacht die hij getrokken had, waarna hij snel wegdook in de rugzak van zijn eigenaar. Met een zucht voelde Lucie wat aan haar rugzak. "Wat nou?" mopperde ze haar Pokémon toe, waarna ze haar hoofd schudde. Vervolgens viel haar pas de zwaaiende jongen op. Oh. Had Ruddles iets geks gedaan? "Sorry, deed mijn Pichu iets?" vroeg ze terwijl ze naar hem toe liep. Waarom zou hij anders zo naar haar lopen gebaren?
Re: Eating is life - di mei 04, 2021 3:16 pm
Cyril Riegan
Crescent Moon
Cyril Riegan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 1

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
3
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oh, zo te zien had Lúin de Pichu doen schrikken, aangezien die in het haar van diens trainer dook en haar zo te zien een schok verkocht. Cyril grinnikte zachtjes. Hij had zijn Pikachu ook opgevoed vanaf een Pichu, dus hij wist hoe erg het kon zijn af en toe. Hij keek eventjes toe naar de twee, terwijl hij afwezig Failnaught nog een wat stukken van zijn broodjes voerde. Was 't goed voor de pokémon? Geen idee, maar hij had er momenteel geen aandacht voor.
Oh, ze kwam op hem af, hij had haar dus niet laten schrikken. Wat enig. Ze vroeg of haar Pichu iets gedaan had en Cyril schudde zijn hoofd. "Ik denk eerder dat 't de schuld van mijn Pikachu was," legde hij uit, waarna hij een stuk opschoof. "Kom erbij, ik bijt niet," stelde hij daarna voor met een glimlach, terwijl hij op het bankje klopte. "Ik ben Cyril trouwens, en dit zijn Lúin en Failnaught." Zijn groene ogen gleden eventjes over d'r heen, voordat hij stopte bij d'r gezicht. "Mag ik trouwens zeggen dat je een zeer interessante Pichu hebt." Viel hij uiteindelijk met de deur in huis.
Re: Eating is life - di mei 04, 2021 3:48 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Ruddles, Traited Pichu


De jongen gaf aan dat het de schuld was van de Pikachu. Nu pas focuste Lucie haar aandacht op de Pokémon van de man. Een pikachu, in zijn normale kleuren zoals het hoorde, en een hertje. Was dat een Deerling? Lucie pakte haar Pokédex erbij en scande de Pokémon eventjes om erachter te komen. "Ruddles is heel erg verlegen, dus het zal niet de schuld van je Pikachu geweest zijn," merkte Lucie op. Alsof de Pikachu zijn cue gehad had, klom deze de rugzak in en stak zijn hoofdje er maar iets uit.

De jongen schoof een stuk op, maar Lucie was twijfelachtig. Ze had eigenlijk door willen lopen, niet ineens in een gesprek gezogen worden met een vreemdeling. Toch voelde het niet echt alsof ze een keuze had en dus liet ze zich op het andere uiteinde van de bank zakken, zich ietwat ongemakkelijk voelend. Ze was niet open met vreemden. "Lucie, aangenaam," reageerde ze dan ook, "en klopt, hij is bijzonder gekleurd, vandaar ook dat ik hem naar de Crescent Moon base ga brengen." Ze zei het met meer convictie dan dat ze voelde, maar ze hield het nog steeds vol.

Re: Eating is life - wo mei 05, 2021 3:07 pm
Cyril Riegan
Crescent Moon
Cyril Riegan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 1

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
3
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje legde uit dat haar Pichu verlegen was en dat het waarschijnlijk niet de schuld van Lúin was geweest. Cyril haalde zijn schouders op, het maakte niet zo veel uit wie er schuld was geweest hier, het was gebeurd en daarmee was 't afgelopen.
Oh, ze kwam erbij zetten. Wat gezellig, hij had zijn charme dus nog. Een glimlach speelde rond zijn gezicht terwijl hij Lúin een aai over zijn kop gaf. Ze stelde zich voor als Lucie. "Aangenaam Lucie," zei hij vriendelijk terug. Ze zag er nogal ongemakkelijk uit, zou dat door hem komen? Hij hoopte van niet, hij wilde niemand ongemakkelijk laten voelen. Cyril wilde gewoon een gezellig gesprekje voeren. "Oh, de Crescent Moon. Daar behoor ik ook toe," zei hij daarna met een schaapachtige glimlach op zijn gezicht. "Rank 1, wel is waar. Maar genoeg daarover. Ik heb het idee dat je twijfelt over je keuze?" zijn blik gleed eventjes naar het hoofdje van de vreemd gekleurde Pichu die naar boven was gekomen, voordat hij zijn aandacht weer richtte op Lucie.
Re: Eating is life - wo mei 05, 2021 11:31 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Ruddles, Traited Pichu


Ah, een Crescent Moon lid. En eentje die met volzinnen sprak, wat ontzettend fijn. Het bestond nog op deze wereld. Na het ontmoeten van Jett, had ze al wat meer hoop gekregen voor de organisatie. Maar het viel dus daadwerkelijk mee. "Ah, wat leuk," reageerde ze, niet echt wetende wat ze nog meer zou moeten vertellen aan de jongeman. "Mijn rank is 2, maar ik heb gehoord dat ik binnenkort promotie mag maken naar Rank 3," vertelde ze de jongen, waarop haar glimlach wat oprechter werd. Ze konden zeggen wat ze wilden, maar ze deed het wel netjes binnen de organisatie. Hoe erg Am ook twijfelde aan hoe de organisatie was. Maar haar glimlach zwakte al snel wat af toen de jongen begon te vragen over haar keuze met betrekking tot Ruddles. Dat ging hem niet aan, dat was een persoonlijke zaak. Ze haalde haar schouders dan ook wat op. "Ja ach," zei ze. Hij was te snel te persoonlijk, het liet haar alleen maar verder dichtslaan.

Re: Eating is life - do mei 06, 2021 4:19 pm
Cyril Riegan
Crescent Moon
Cyril Riegan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 24 y/o
Rank: 1

Eating is life BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
3
37
CHARACTER INFO

OOC INFO

Cyril floot zachtjes toen ze zei dat ze bijna rank drie was en glimlachte daarna. "Lekker bezig dus, ik probeer 't zelf rustig aan te doen. Heb niet het idee dat ze echt veel haast zetten achter hogere ranks," zei hij rustig, terwijl hij zijn schouders ophaalde. Hij zag hoe haar glimlach afzwakte toen hij een vraag stelde en vroeg zich af of hij te hard was gegaan. Zelf had hij niet echt idee, maar het kon zijn dat andere dat wel zo opvielen. Lucie reageerde dan ook nogal teruggetrokken en hij krabte eventjes in zijn nek. "Sorry, ik wilde je niet ongemakkelijk laten voelen," zei hij rustig, haar verontschuldigend aankijkend. "Volgens mij zijn mensen hier wat meer ... reserved dan dat ik gewend ben." Legde hij daarna voorzichtig uit. Het verschil in cultuur was hier echt wel te merken, hopelijk zou ze dat snappen.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum