Switch account





Welkom in Sinnoh! - ma apr 05, 2021 2:19 pm
Tales of Sinnoh
Administrator
Tales of Sinnoh

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20
Rank:

Welkom in Sinnoh! BogusIncredibleBass-size_restricted
TOS
Hier een quote
4334338
240
CHARACTER INFO

OOC INFO

Tales of Sinnoh
Welkom in Sinnoh!
Hi ho, welkom in Sinnoh! Mijn naam is Aiden, maar de meesten zullen mij kennen als de huidige Champion. Ik ben trots om je welkom te mogen heten in Sinnoh. Als het goed is hebben ze je bij aankomst een Guidebook gegeven. Lees je die goed door?


Tien jaar geleden kwam ik als jonge trainer naar deze prachtige regio en liet ik mij overweldigen door de enorme biodiversiteit van Sinnoh. Stel je hart open voor deze geweldige regio die zo verschilt van alle andere. We zijn trots om te verkondigen dat elke Pokémon, met uitzondering van regionale vormen, vangbaar is in Sinnoh!

Als dat je hart niet warmt, dan hebben we een unieke manier om Gyms te verslaan. In Sinnoh hebben we namelijk niet acht, maar twaalf Gyms tot je beschikking! Maar, wees gerust. Je hoeft ze niet alle twaalf te verslaan. Ook Contests zijn op een geheel nieuwe wijze aangepakt. En laten we natuurlijk de Shows niet vergeten… Ben je al nieuwsgierig? Meer informatie vind je in dat Guidebook van je!

Kortom: Sinnoh wordt je thuis. Eenmaal hier, zul je nooit meer terug willen naar waar je vandaan komt. Velen vinden hier hun thuis na hun avonturen in de jongere jaren. Maar let vooral niet op de zuurpruimen! Sommigen zullen roepen dat de originele biodiversiteit is aangetast door het inbrengen van alle Pokémon, maar wij prefereren de term ‘verbeterd’. Zij vinden ook dat Floaroma Town had moeten blijven zoals het was: de stad der bloemen. Maar het is de grootste toeristische trekpleister van de hele regio! Jij begrijpt het wel. Toch?

Hoe dan ook. Welkom in Sinnoh! Er zijn drie professoren die staan te popelen om je de Pokédex te overhandigen. In het Guidebook vind je ook over alle drie informatie om je keuze makkelijker te maken! Voor welke professor ik gegaan ben? Voor Professor Cypress, natuurlijk. Maar de keuze blijft aan jou.

Nou, dat was het dan. Ik wens je heel veel succes in de Sinnoh Regio en weet dat je hier al je dromen waar kunt maken. Jouw avontuur staat op het punt te beginnen. Vergeet geen plezier te hebben!
Announcement
Wist je dat we meteen op zoek zijn naar moderators? Kijk hier!


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum