Switch account





[Sibling&more Search] Creative types - za apr 24, 2021 12:49 am
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

[Sibling&more Search] Creative types BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO


Heyhoi!

Ik heb weer eens gesinned hihi, sorry not sorry, maar voor deze zoek ik wel wat. Morgan komt uit een hele grote familie. Zijn vader was nogal een playboy en heeft nogal wat minaressen gehad, hoe dan ook nam hij wel altijd de verantwoordelijkheid op voor zijn kinderen. Zijn vader heeft 7 - 9 kinderen verwekt bij verschillende vrouwen. Natuurlijk kunnen sommige siblings van dezelfde vrouw komen en ga zo maar verder. Met twee van deze vrouwen is hij getrouwd geweest en daaruit is de oudste (die nu ongeveer rond de 25 zou) en jongste (10 jaar) verwerkt. Alle siblings zitten dus tussen deze leeftijd en mocht je willen kan je ook de jongste of oudste sibling spelen. Anyway. De moeder van de jongste sibling is nu getrouwd met hun vader en ze zijn sindsdoen gelukkig bij elkaar gebleven waarbij geen incident van vreemdgaan meer heeft plaatsgevonden.
...

Allesinds niet op de radar.
Morgans vader is zowiezo nog vreemd gegaan nadat hij zijn loyaliteit heeft gezworen aan zijn huidige vrouw. Mocht je dan ook een karakter hebben waarvan je denkt, dit verhaal zou perfect passen in de backstory van mijn karakter (bv de moeder van je karakter had een affaire met een man) dan kan je dit evt inplaatsen als Morgans vader. Maar dat zijn meer kleine details hehe.

Wat is precies nu de scenario van Morgans familie?
Het is vrij simpel, een week-week regeling voor alle kinderen. Een week papa, een week mama. Hoe dan ook is Morgan's moeder overleden aan kanker enkele jaren terug waardoor hij nu vastzit bij zijn vader. Het is ook de reden dat hij aan zijn reis begint; om weg te gaan van de chaos van thuis. De kinderen zijn tussen de 10 en 25 jaar, dus sommige kunnen gerust al uit het huis zijn. Ook lijkt het me niet vreemd dat de huidige vrouw van de vader wat kinderen al had, dus stiefsibs kunnen gerust ook.
Het huis is niet zo super groot, pa is een welvarende business man, maar niemand kan zoveel kinderen een enorme luxe geven. Heel veel kiddos hebben dus kamers gedeeld, kleren aan elkaar doorgegeven, dat soort dingen. Ze zijn erg close maar maken ook wel vaak ruzie.
Oh also, de familie zit vol met creative kiddos. Morgan is zelf een musikant die de piano, viool en harp speelt. Dus bv andere muzikanten, artists, writers... ga zo maar verder zit zeker diep geworteld in de familie en is zeker welkom.

Wat zoek ik nu precies?
- Halfsiblings van vader kant tussen de 10 en 25 jaar. Ik zal er zeker een paar npc maken maar dat kunnen we dan zeker aanvullen.
- Ook siblings waarvan men niet weet dat hun vader dezelfde vader als die van Morgan, kan altijd wel grappig worden later.
- Coördinator buddies voor Morgan, gwn mensen waarmee hij kan viben en een koffie kan halen ofzo.
- Stiefsibs die dus van de nieuwe moeder zijn, kunnen zo oud zijn als je wilt gwn niet boven de 30.
- Plots, plots, Plots! Dm me plat aub and thank you ♥

Lots of love,
Jazzy ♥
Nian Suyan
Trainer
Nian Suyan

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 2

[Sibling&more Search] Creative types BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
71
196
CHARACTER INFO

OOC INFO

Omfg dit past perfect bij Nian, ik had altijd voor ogen dat haar moeder enorm aan het flikflooien is geweest met verschillende mannen dus ze geen idee heeft wie haar vader nou is. En ze veder geen broes of zussen heeft gekend. Dus als ze er achter komt dat ze die dus wel heeft (half) dan zou ze wel een grote ``bruh`` moment hebben hoor skjfoidnfdjnfjdk
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

[Sibling&more Search] Creative types BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Klinkt superleuk! Is zeker goed voor mij! We kunnen evt wel over discord bespreken hoe ze daar dan achter komen :>

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum