Switch account





[Found] The Better Half - za apr 24, 2021 3:31 pm
Kiana Mahi'ai
Crescent Moon
Kiana Mahi'ai

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 19
Rank: 1

[Found] The Better Half BogusIncredibleBass-size_restricted
Wap
Hier een quote
0
58
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hiya!

Ik heb hier een nieuw account waar ik de komende tijd nog aan ga werken. Ze is een speels, 19 jaar oud kind wat eigenlijk overal de humor wel van in wil zien. Ze is een breeder, maar richt zich niet specifiek op één type of één egg group. Ze wil eigenlijk gewoon zo veel mogelijk Pokémon zien in haar leven en is gefascineerd door traits en alle speciale Pokémon die net wat anders zijn!

Er is voor nu één specifiek iemand die ik voor haar zoek. Dit gaat om either een broer OF een jeugdvriend, ouder dan zij, denk tussen de 21 en 26 ergens. Dit is iemand die ze al haar hele leven kent en waar ze het goed mee kan vinden, zelfs al botsen ze vaak genoeg. Dit persoon is een Trainer, Researcher of heel misschien een Coördinator, maar absoluut geen breeder!

Het zit namelijk als volgt: zij support hem in alles wat hij doet, of dat nou Gyms, Contests of een eigen lab is. Indien de eerste twee, zal ze maar al te graag bij zijn westrijden komen kijken en is ze altijd zijn #1 fan. Wat hij voor haar doet? Hij helpt haar Pokémon te verzamelen voor haar Breeds! Zij geeft hem weer Pokémon (met korting, of ze ruilen) uit haar breeds met Hidden Abilities en Egg Moves. Hiermee proberen ze samen hun eigen doelen te bereiken.

Het is voor mij heel belangrijk dat dit persoon actief is en dat ze een leuke klik hebben, dus ik zou graag horen hoe je het in gedachten hebt. Hoe zit het karakter in elkaar en hoe gaat hij om met Kiana? Voor nu heb ik staan dat zij al sinds haar peuterjaren in Sinnoh is en oorspronkelijk uit Alola komt. Dit betekent dat zij dus tot nu nooit Pokémon heeft kunnen hebben, zelfs al wilde ze dat wel duidelijk heel graag.

Interested? Post hier of DM me op Discord <3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum