Switch account





You can't keep me quiet - za apr 24, 2021 10:53 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

You can't keep me quiet BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nu ze een Lapras had gevangen, werd het een stuk makkelijker om het water over te gaan. Ze had dit tripje dan ook uitgesteld tot ze een fatsoenlijke Pokémon had gevangen die haar over het water kon brengen en de Pokémon van de Friend Safari was er één die dat kon. Het herinnerde haar eraan dat ze de Pokémon nog steeds aan Shiro moest laten zien en ze nam een foto van zichzelf op haar Lapras, al verzond ze de foto nog niet naar hem. Misschien was het beter om de foto pas te sturen als hij Nymphe in levende lijve had gezien. Ze moest nog verschillende dingen aan hem laten zien; zo ook het ei dat ze had aangekocht. De oude vrouw had haar niet kunnen vertellen wat er in het ei zat, dus dat zou een verrassing zijn. Het zou niet meer lang duren eer dat ze zes Pokémon had en haar team volledig zou zijn. Ze kon niet wachten om ze alle zes op te voeden en de gyms ermee uit te dagen. Ze was er vrij zeker van dat Shiro ook meer Pokémon aan zijn team zou toevoegen en hoewel ze hem niet zo zag, wist ze dat hij een sterke rivaal zou zijn als dat zou moeten. En dan had ze natuurlijk nog die jongen die ze had ontmoet en zijn Charmander, die nu al wel een Charmeleon zou zijn. Ze glimlachte en richtte haar blik naar de stad die op kwam doemen in de verte. Nymphe liet een vrolijk geluidje ontsnappen en spartelde vrolijk met haar vinnen. Hazel glimlachte en legde kort haar hoofd tegen de nek van haar Pokémon, waarna ze er zacht over streelde. ”Je mag dadelijk rusten in je Poké Ball,” beloofde ze de Lapras, waarna ze toekeek hoe de Lapras de laatste meters aflegde en Hazel veilig aan de kant af kon stappen. Ze gaf de Lapras een dankbare aai over haar gezicht en keerde haar terug, waarna ze Rex uit zijn bal liet. Ze ging immers geen stad ontdekken zonder haar eerste Pokémon aan haar zijde, liet dat duidelijk zijn.


@Gwen Fletcher
Re: You can't keep me quiet - zo apr 25, 2021 4:07 pm
Gwen Fletcher
Coördinator
Gwen Fletcher

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21y/o
Rank: 2

You can't keep me quiet BogusIncredibleBass-size_restricted
Quinty
Hier een quote
2
74
CHARACTER INFO

OOC INFO

ALRIGHT EVERYONE. FIRST, WE MUST WIN!
Met spartelende benen zat Gwen aan een tafeltje. Scarlet zat tegen de tafel aan te slapen, terwijl Prince en Knight een klein schijn gevecht aan het houden waren. Zelf genoot ze van de zon in haar rug, terwijl ze verschillende schetsblokken open had liggen en alles één voor één aan het doorzoeken was. Kleding voor mensen maken was één ding, kleding voor pokémon maken was lastiger. Voor Prince en Knight zou ze nog wel wat leuks in elkaar kunnen draaien, maar voor Scarlet. Dat was een kink in de kabel. De Scyther kon alles immers stukmaken door er alleen naar te kijken en ze moest de groene insect nog laten wennen aan de kleding. De laatste tijd had ze genoeg rondgedwaald, nu moest ze zich echt gaan richten op de contest en dus de kleding die ze nodig zou moeten hebben ervoor. Gwen zuchtte zachtjes en legde haar potlood neer, toen een wolk voor de zon dook en ze beledigd naar boven keek. Hierdoor merkte ze direct iemand die aan kwam zetten op een Lapras. Snel ruimde ze alles van de tafel op, waardoor Scarlet wakker werd en haar even beledigd aan keek. Gwen stak haar tong uit naar d'r pokémon en gebaarde daarna dat iedereen mee moest komen. Ze liep in de richting van het meisje dat aangekomen was en glimlachte, terwijl ze haar armen rond een paar boeken had geklemd. "Hallo daar!" zei ze vrolijk.
AFTER, I'LL BE GLAD TO FIX ANY CLOTHES, HAIR, OR BROKEN SPIRITS!
Re: You can't keep me quiet - di apr 27, 2021 8:14 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

You can't keep me quiet BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

En ze had nog geen paar stappen aan land gezet of er stond opeens een erg vrolijke meid voor haar neus met blauw haar en drie Pokémon achter zich. Hazel scande even snel de Pokémon die ze bij zich had en ze kon de goedkeurende blik in haar ogen niet meteen onderdrukken, waarna ze haar goudkleurige kijkers weer op de meid richtte. ”Hallo,” begroette ze het meisje terug en ze gaf haar een knikje, al klonk het niet zo vrolijk als dat het meisje geklonken had. Ze was een stuk vriendelijker naar mensen toe dan aan het begin van haar reis, maar dat wilde nog niet zeggen dat ze in een vrolijk bloemenmeisje veranderde. ”Je hebt een goed team voor zo ver ik kan zien,” zei ze en ze gaf een knikje, waarop Rex even met glimmende oogjes naar zijn trainer keek, een trotse glimlach om zijn lippen verschijnend. Hij kwam zelf wat dichterbij zodat hij kennis kon maken met de Pokémon van de blauwharige. ”Ben je ook op reis om Champion te worden?” vroeg ze toen maar. Sociaal zijn was niet bepaald aan haar besteed en ze leerde elke dag bij, al ging dat door Rex en door ontmoetingen met mensen zoals Shiro wel een stuk vlotter. Het was een work in progress, liet ze maar zeggen.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum