Switch account





[Search] Just friends - zo apr 25, 2021 12:52 pm
Ezra Zahir
Coördinator
Ezra Zahir

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank:

[Search] Just friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Linn
Hier een quote
8
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

Search for Ezra
Ik zoek een paar dingen voor Ezra voor zodra hij geaccepteerd is en zijn starter gehaald heeft. Roep maar raak in dit topic als je een idee hebt, of slide ff in mijn DMs (Thornes#6233) om te plotten.

Middle sibling
Ezra is de oudste zoon van Isaiah en Nasya Zahir. Hij groeide samen met zijn twee siblings op in Rustboro City te Hoenn. Zijn moeder was altijd thuis en heeft de kinderen dus voornamelijk opgevoed. Zijn vader, daarintegen, was vaak op werk of op een zakenreis. Wanneer hij wel thuis was probeerde hij zijn ideeën en meningen op zijn kinderen over te brengen, mede dus ook het idee dat geld en succes alles is in deze wereld, en dat de enige manier om dat te bereiken is via een fatsoenlijke baan. Hij wilde dus graag dat zijn kinderen gingen studeren en bijvoorbeeld researcher/arts/etc. werden. Ezra woont ondertussen al zeven jaar niet meer thuis, en praat sindsdien ook niet echt meer met zijn pa (zie zijn history voor meer info).

De jongste broer is al bezet, maar ik ben nog steeds opzoek naar een middelste sibling tussen de 23 en 24 jaar. Je mag zelf beslissen welke kant deze sibling opstaat, maar ik zou het eigenlijk ook wel heel grappig vinden als dít wel de sibling is die een pad opgaat waar de vader trots op is. Misschien ben jij dan de enige die nog vaak zakgeld etc. doorgestuurd krijgt en lekker verwend wordt door vrolijke papa! Maar je mag dat helemaal zelf weten. Verder is Ezra wel vrij close met zijn moeder en zijn jongste sibling, en heeft hij wel degelijk contact gehouden met iedereen (behalve zijn vader dan), maar je mag zelf een beetje kijken of hij de sibling zich laat beïnvloeden door hun vader's mening en hoe close deze is met Ezra.

"You're my best friend!"
Dit kan één persoon zijn, maar het mogen er ook meerderen zijn. Mensen die hem dik in de friend zone hebben gegooid - vooral pijnlijk wanneer het de best friendzone is. Hij doet alles voor je, hij denkt aan je en geeft je random thoughtful cadeaus, hij neemt je mee op "dates" waar hij niet duidelijk durft te zeggen dat het een date is en die je ook gerust niet als een date mag beschouwen. Je eigen persoonlijke best guy friend, maar eigenlijk wil hij meer dan just friends zijn.

Disclaimer: Ik zoek niet voor iets dat gewoon een slowburn is of iets dergelijke. Ik zou het echt tof vinden als deze vrouw(en) hem ook echt gewoon alleen maar als guy friend zien.

I'll be your best friend forever, baby!
En nu keren we de rollen om. Het liefst iemand die hij al héél lang kent, kan iemand zijn die ook in Hoenn heeft gewoond, of bijvoorbeeld vaak in Hoenn op vakantie ging waar hij verder gewoon via holo caster contact mee hield. Deze persoon is zijn beste vriendin, maar wat hij niet door heeft, is dat deze persoon gevoelens voor hém heeft. Hij komt naar deze persoon voor al zijn relatiestruggles, en vindt het over het algemeen gewoon altijd gezellig met haar. Wat hij niet door heeft is dat zij over tijd een oogje op hem krijgt (of al heeft). Helaas.. ziet hij haar meer als een zusje dan iets anders..

More friends
Verder zoek ik gewoon mensen die hij kent, vrienden misschien zelfs! Ezra heeft bijna vijf jaar gereisd door Hoenn, dus als jouw karakter daar ooit is geweest is er een redelijke kans dat ze elkaar bijvoorbeeld tegen zijn gekomen op een feest! Ook heeft hij geprobeerd in de acteerwereld terecht te komen, dus mensen die daar ook in zaten (en in Hoenn zijn geweest), heeft hij misschien ook leren kennen! Roep maar raak en misschien kunnen we wel iets leuks bedenken!

Re: [Search] Just friends - zo apr 25, 2021 1:00 pm
Nian Suyan
Trainer
Nian Suyan

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 21
Rank: 2

[Search] Just friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Sans/San
Hier een quote
71
196
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oehh ik heb Nian wel als vriendin? Ze heeft 3 jaar een succesvol modeling career gehad in Hoenn waar ze een grote vrienden groep had. Ezra kan daar een deel van hebben uitgemaakt? ^^
Re: [Search] Just friends - zo apr 25, 2021 1:02 pm
Beatrice Laurelle
Member
Beatrice Laurelle

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 19
Rank: 1

[Search] Just friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Marieke
Hier een quote
0
2
CHARACTER INFO

OOC INFO

oh dit is een hele leuke search 👀

Ik heb nog niet zoveel met haar gedaan maar uhhhh ik heb mogelijk Pamela als gewone vriendin/goede bekende, of de vriendin die in de friendzone gegooid wordt door Ezra. Pamela is opgegroeid in Hoenn, maar na een jaar of vijf met haar ouders verhuisd naar Unova, en woont sinds een paar jaar op zichzelf in Sunyshore City, dus ik weet niet helemaal zeker op welke manier deze twee elkaar zouden kunnen kennen?
Re: [Search] Just friends - zo apr 25, 2021 1:35 pm
Hazel Lockwood
Trainer
Hazel Lockwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[Search] Just friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
311
360
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik heb niet echt iets dat direct bij je search past omdat geen van mijn accounts uit Hoenn komen, maar misschien gewoon een topic met mijn chars en zien waar het heen gaat? Kan ook leuk zijn c:
Re: [Search] Just friends - zo apr 25, 2021 4:15 pm
Mindo Pereira
Trainer
Mindo Pereira

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

[Search] Just friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Kip
Hier een quote
78
55
CHARACTER INFO

OOC INFO

oh heck yeah ik heb Farai voor je die hem in de (best) friendzone wilt gooien! Ze heeft commitment issues dus die zou dat 100% doen B ) ze reist trouwens ook heel veel, misschien kunnen we doen dat ze een tijdje samen hebben opgetrokken? Dat ze daarna nog contact hebben gehouden?
Re: [Search] Just friends - ma apr 26, 2021 4:52 pm
Ezra Zahir
Coördinator
Ezra Zahir

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25
Rank:

[Search] Just friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Linn
Hier een quote
8
17
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik slide ff in iedereens DMs hierover! <3
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum