Switch account





Certified freak - zo apr 25, 2021 4:53 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Certified freak BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ethan liet zijn blik naar Caspar glijden, welke onzeker om zich heen aan het kijken was. ”Dude, we moeten vanavond echt wat chicks gaan scoren,” zei hij tegen zijn Bulbasaur. ”Bulba?” Caspar keek vragend omhoog naar zijn trainer. ”Misschien is er ergens wel een knappe Pokémon. You know… een Roselia of zo.” Wist hij veel hoe dat soort dingen werkten in de Pokémon wereld. Hij had daarnet een paar seconden staan kijken naar een knappe chick met lang blond haar en een veel te kort rokje en zijn Bulbasaur had niet eens zijn kop omgedraaid. Hij wist ook wel waarom: zijn Bulbasaur moest ook gewoon een knappe chick tegenkomen, maar dan in Pokémon-vorm. ”Bulba,” hoorde hij opnieuw zachtjes naast zich, maar deze keer klonk het bewonderend en Ethan keek naar beneden. Hij zag dat zijn Pokémon aan het blozen was en keek weer naar boven, waar hij een knap meisje met een Vulpix naast zich zag lopen. Eentje van Alola, zo te zien. Met een broer als researcher had hij wel het één en ander opgestoken en Cassian zou hem maandenlang uitlachen als Ethan ooit een Alolan Pokémon zou verwarren met een shiny. Maar goed, de knappe vrouw en haar Vulpix dus. ”Zie je wel dat je het begint te leren?” Er klonk iets van trots door in Ethan’s stem. ”Nu gaan we over naar de stap die ik je al vaker geleerd heb.” Caspar keek hem onzeker aan, waarna hij wankele stappen begon te zetten naar de vrouw en haar Vulpix. Ethan rolde met zijn ogen, boog zich voorover en pakte Caspar op, waarna hij naar de vrouw begon te lopen. ”Kijk en leer,” fluisterde hij naar zijn Pokémon, waarna hij een arrogante lach plakte op zijn gezicht. ”Goedenavond, schoonheid,” zei hij tegen de vrouw en gaf haar een flirterige knipoog, waarna hij zijn Bulbasaur zonder pardon op de grond voor de Vulpix zette en hem een knipoogje gunde. Caspar kleurde rood en keek onhandig weg van de Vulpix. Hij was veel te verlegen.


@Lucie Evien
Re: Certified freak - zo apr 25, 2021 7:10 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Certified freak BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


Ondanks dat ze haar appartementje in Hearthome had, was het alsof ze maar teruggezogen bleef worden naar Jubilife. Ze gaf hiervan Amélie 100% de schuld. Het was de rozeharige die haar de hele tijd weer naar de 'verkeerde' kant van Mt. Coronet trok. Desondanks kon ze het haar makkelijk vergeven, het was ook gewoon gezellig met Amélie.

Ze was boodschappen aan het doen voor haar reis terug, haar Alolan Vulpix Leda aan haar zijde. Haar boodschappentas was gevuld met allerlei hapjes voor onderweg en een powerbank zodat haar Holocaster niet nogmaals leeg zou raken binnen Mt. Coronet. Ze was erg gesteld op de zaklamp functie van haar Holocaster dan. Met een glimlach keek ze naar beneden naar Leda. "Zijn we er klaar voor?" vroeg ze aan haar Alolan Vulpix. Haar glimlach verviel echter bij de man die haar benaderde en de opmerking die hij maakte. Een diepe frons verscheen op haar gezicht. "Goede...middag?" Pick-up lines waren niet echt aan haar besteed.

Re: Certified freak - wo apr 28, 2021 11:29 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Certified freak BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Niet zo fronsen,” zei Ethan met een grijns. ”Je wordt er niet knapper op en je krijgt er ook nog eens rimpels van.” Kijk hem eens een gentleman zijn. Hij gaf haar goed advies én hij vermaakte zich er kostelijk mee. Twee vliegen in één klap. Caspar leek het een stuk slechter te doen en Ethan schudde zijn hoofd afkeurend. Hij maakte een niet al te subtiel gebaar naar zijn Bulbasaur ten teken dat deze iets moest zeggen tegen de Alolan Vulpix en richtte zijn blik weer naar de dame voor zich, waarna zijn ogen kort gleden naar de boodschappentas die ze bij zich had. ”Ben je soms van plan om een feestje te geven?” vroeg hij toen hij de hapjes zag. ”En ben ik ook uitgenodigd?” Hij gaf haar een plagerig knipoogje en sloeg zijn armen over elkaar heen. Het was zijn eigen manier om te vragen waar ze heen ging, maar hij liet geen moment aan zich voorbij gaan dat hij niet kon bewijzen aan mensen hoe arrogant hij wel niet was. En dit was er weer zo één.
Re: Certified freak - za mei 01, 2021 7:36 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Certified freak BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO




LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


Ze had haar wenkbrauw lichtjes opgetrokken naar de jongeman die tegenover haar stond. Het beloofde weer een interessante (lees: vervelende) dag te worden, bleek zo. Ze had weinig met dit soort figuren, zulke opmerkingen sloten haar hart eerder dan dat ze het opende. Sterker nog, het vulde haar met wantrouwen. Op dat vlak, was Lucie maar een ijzig persoon. Haar Alolan Vulpix kwam naast haar staan, oren gespitst en blik nieuwsgierig naar de Bulbasaur. En ook Ruddles, haar Pichu, stak zijn hoofd uit de rugzak waarin hij het zich gemakkelijk had gemaakt om nieuwsgierig naar de jongeman te loeren. Altijd fijn, deze ondersteuning. ”Gelukkig dat ik absoluut niet mijn best doe om knap te zijn,” reageerde ze droogjes, ”Anders krijg ik nog meer figuren zoals jij die me aanspreken.” Dit soort figuren moest je de kop indrukken wat haar betrof, niet voeden. ”Als je denkt dat dit genoeg is voor een feestje, zijn je standaarden duidelijk erg laag,” vervolgde ze, waarna ze Ruddles een krabbel over zijn kin gaf. De Pichu was ondertussen op haar schouder geklommen.


Re: Certified freak - ma mei 03, 2021 9:33 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Certified freak BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat hij weer te maken had met een ijskoningin. Dat was zijn geluk weer, maar die konden in elk geval wel met de beste reacties komen. Caspar leek niet echt terug te flirten met de Alolan Vulpix en Ethan had de hoop zo half en half al opgegeven voor het arme beestje. Zijn blik gleed naar de blauwharige en hij grinnikte toen ze haar woorden sprak. ”Nou, ik denk dat de gemiddelde gozer het nu wel opgegeven zou hebben, ijskoningin,” zei hij met een grijns tegen jou. ”Gelukkig voor jou ben ik niet zo.” Net alsof de hint dat ze hem absoluut niet in haar buurt wilde hebben hem ontgaan was. Zo was hij dan ook wel weer. ”Ik begin nu ook een beetje te geloven dat mijn standaarden vrij laag zijn, ja,” sprak hij met een pruillipje. ”Ik sta hier namelijk nog steeds met jou te praten.” Oeh, dat was echt even een inkoppertje. Caspar leek het allemaal niet zo goed te begrijpen en wilde duidelijk weg onder de blikken van de Pokémon van de vrouw, want hij kroop achter het been van Ethan en keek er voorzichtig omhoog. ”Goed, goed,” zei Ethan en hij stak zijn handen in de lucht ten overgave, al was er niks van spijt te lezen in zijn blik. Eerder spot. ”Ik geef toe dat ik verkeerd begonnen ben. Laten we opnieuw beginnen.” Hij stak zijn hand naar haar uit. ”Ethan Moore, aangenaam.”
Re: Certified freak - di mei 04, 2021 3:53 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Certified freak BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


Ijskoningin? Wauw. Lucie trok haar wenkbrauwen iets naar hem op, wat een Seedot. De dames moesten meteen aan zijn voeten vallen, maar als dat niet zo was, dan waren ze meteen alles behalve goed. Ze voelde zich alles behalve aangesproken door de benaming. In ieder geval dat de jongeman het bericht had gekregen dat ze alles behalve mee zou gaan in zijn avances. "Ja, dat klopt, maar dat vermoeden had ik al, als je op die manier een willekeurige vreemde aanspreekt," zei ze met een schouderophaal. Haar blik was nog steeds koeltjes. Op het moment dat je zo begon,, had je elke mogelijke deur al dichtgegooid wat haar betrof. "Lucie," reageerde ze op zijn voorstel. Meer gaf ze hem niet, ze wilde immers van hem afkomen.


[/quote]
Re: Certified freak - wo mei 05, 2021 3:00 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

Certified freak BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Wat kan ik zeggen?” Ethan liet een gepijnigde zucht horen, al was die natuurlijk gespeeld. ”Soms weet ik niet goed hoe ik mijn prioriteiten moet stellen.” Dat was helaas wel een ding dat waar was. Als hij dat wel kon, dan zou hij nu waarschijnlijk al bezig zijn aan zijn eerste gym. Of op zijn minst toch een derde teamgenoot hebben gevangen. Zijn blik gleed naar Caspar, welke nog steeds dekking zocht achter zijn been. De dame gaf aan dat ze Lucie noemde en Ethan gaf een knikje. ”Dus, ijs… Lucie,” verbeterde hij zichzelf snel, al kroop er wel een grijns om zijn lippen. ”Waar houd jij je zo mee bezig in het dagelijks leven?” Als ze een trainer was, dan kon ze het al wel schudden. Tegen zijn team zou ze het nooit redden als ze Champion wilde worden.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum