Switch account





Golden sunsets - ma apr 26, 2021 1:36 am
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had twee nieuwe Pokémon in zijn team waarvan hij gepland had om het tweede te wonder traden. Dat was de doel van zijn korte reis geweest. Hij keek even op naar zijn nieuwste aanwinst die in het team zou blijven; Heiying. De Duskull leek niet super blij te zijn met het feit dat hij nu gevangen was, maar veel stuff had hij nog niet geprobeerd. Morgan had al opgemerkt dat het spook best groot en lomp was en dus hoorde hij hem van een afstand afkomen. Hij had uiteraard wel nog eens geprobeerd om zijn nieuwe trainer te laten schrikken. Maar zoal Sha als hem waren niet onder de indruk. De zwarte Pokémon leek er een beetje beledigd door, maar er was geen haar op zijn hoofd die eraan dacht om zich anders te gedragen voor een Pokémon zoals Hei. Ja, nee, hij zou ermee moeten leren omgaan. Kalm gingen de ogen van de jongen even rond, niet echt gefixeerd op een iets... Maar Heiying had andere plannen en had zich meteen gefixeerd op een dame. Doormiddel van een shadow sneak probeerde het lompe spook achter de dame te komen waarna hij een luid geluid produceerde om haar te laten schrikken.


& Lucie
Re: Golden sunsets - ma apr 26, 2021 3:43 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


De straten van Hearthome waren haar ondertussen wel bekend. Met een tas boodschappen in haar handen, liep ze terug naar haar appartementje. Haar Alolan Vulpix, Leda, had ze met zich mee genomen. Deze trippelde met rustige pootstapjes naast haar, een prachtige blauwe strik om haar nek gewikkeld. Eigenlijk was Lucie er niet zo heel erg veel van, maar naar Amélie's roze esthetic, moest ze toegeven dat het wel wat had. Het zag er ook wel.. heel erg lief uit stiekem.

Ze had de strik dan ook omgehouden, een beetje in gedachten verzonken. Zo erg verzonken dat ze de ghost achter haar niet hoorde noch opmerkte, totdat deze gilde. Lu gilde niet terug, maar verstarde wel compleet van schrik, naar adem snakkend. De boodschappen rolden over de straat heen rond haar terwijl ze de tas liet vallen. Leda zette haar pels overeind tegen de Pokémon en stuurde meteen, al grommend, zonder het opgedragen te zijn, een Ice Shard zijn kant op.

Re: Golden sunsets - ma apr 26, 2021 10:58 pm
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Duskull werd volop geraakt door de aanval en wel meteen plaatste hij zijn armdingetjes tegen zijn schedel aan, een pijnlijk geluidje van hem afkommende. Jammerend vloog hij dan ook snel terug naar zijn trainer, die meteen opkeek toen hij het geluid hoorde. "Heiying? Wat heb je nu weer gedaan?" Hij zuchtte en sloeg zijn armen over elkaar, neerkijkende op de ghost Pokémon. Deze probeerde met heel wat gebaren en vreemde geluiden te gebaren naar de vrouw en haar Vulpix. De man snoof even en vernauwde zijn ogen, waarna hij zijn blik op de dame richtte. "Mijn excuses," sprak hij kalm tegen haar. "Het zit in zijn aard," en tja, hij zou niet aggresief worden of zijn Pokémon dwingen te veranderen. Dat was niet hoe hij was. Shabao waggelde geïnteresseerd wat dichter naar de vrouw, maar verstijfde toen ze de ice type zag en rolde zich meteen op in een balletje; terug rollende naar haar trainer. Daar ging ze achter zijn benen staan, zijn ene broekpijp vasthoudende. Morgan kon enkel even zuchten, zijn vingers tegen zijn neusbrug zettende. Why?
Re: Golden sunsets - di apr 27, 2021 12:13 am
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


Een Duskull, die jammerend weg ging nadat haar Alolan Vulpix hem een pak rammel had gegeven. Het witte rughaar van het vosje stond nog steeds overeind terwijl ze gromde naar het vluchtende spook. Die had ze duidelijk even een flink lesje geleerd. Wat verbouwereerd leek Lucie naar haar boodschappen, welke alle kanten uit waren gerold. Arceus, wat een troep. En misschien waren sommige dingen uberhaupt niet meer eetbaar nu. Moest ze nu weer terug?

Met een zucht liet ze zich op haar knieën zakken terwijl ze eerst de kiwi's in de tas begon te stoppen. Een jongen benaderde haar en begon zijn excuses aan te bieden. Lucie beet haar eerste instinct, een bitse opmerking en slikte deze door. De kille blik in haar ogen ging over in een stille verslagenheid. Het was het niet waard om hier boos om te worden. Ze was veels te moe van haar reis om zich hierover op te fokken. "Nou, dan hoop ik dat hij hier iets van geleerd heeft."
Re: Golden sunsets - di apr 27, 2021 12:20 am
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Nu pas merkte hij op wat Heiying wel niet had gedaan en wel meteen zakte hij door zijn kniën, waarbij hij rustig de boodschappen bijeen begon te brengen en te verzamelen. Hij liet zijn blik even glijden naar de Duskull en Sandshrew respectievelijk, die wel meteen de hint snapten en ook begonnen met spulletjes op te rapen. De dame sprak en kalm bewoog Morgan wat dichter naar haar toe, de boodschappen die hij in zijn handen had rustig in de zak brengende. Hij deed het kalm, een oog houdende op haar, zodat hij wist of ze het wel ok vond. "Ik zal hem zeker nog eens goed moeten aanpakken," beaamde hij rustig aan haar. Hij zuchtte daarna even en keek toe hoe Shabao en Heiying beide een paar groenten vasthadden en naast de dame stonden. De Duskull met schuld in zijn gloeiden lichtje dat een oog moest voorstellen, de Sandshrew rillende van angst. "Dit is mijn schuld, ik betaal je de schade terug. Hoeveel ben ik je verschuldigd?" zei hij even rustig waarna hij overeind kwam en zijn portemonee boven haalde. Hij keek even naar haar, afwachtende op hoeveel ze van hem zou eisen.
Re: Golden sunsets - di apr 27, 2021 2:38 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


De man boog zichzelf nu ook naar voren om haar boodschappen te verzamelen, Lucie hield haar tas iets verder open zodat hij de spullen ook erin kon doen. Dat was in ieder geval al wat prettiger. Haar blik ging nog één keer naar de Duskull, haar hartslag was ondertussen alweer naar een normaler tempo gegaan. "Ik denk dat hij al goed geschrokken is," merkte ze op, waarna ze Leda een aai over haar bol gaf. De Vulpix was ook weer wat aan het kalmeren, haar vacht werd alweer wat platter.

De jongen bood vervolgens de schade te betalen. Een paar van haar stukken fruit waren wat.. geblutst, maar voor de rest leek alles nog heel te zijn. Ze hield een appel omhoog die iets geschampt was. "Een paar stukken fruit overleef ik nog wel," merkte ze op, waarna ze de appel toch in de tas stopte. Leda snufte geïrriteerd en verstopte zich achter haar trainer, duidelijk alsnog niet tevreden met deze man en zijn Pokémon.

Re: Golden sunsets - di apr 27, 2021 9:12 pm
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte een enkele keer naar haar toen ze zei dat hij vast geschrokken was. Dat was een feit. Toen de dame echter zijn geld afsloeg, keek hij even vragend naar haar. Huh? Okay dan. Hij haalde lichtjes zijn schouders op en stak zijn portemonee terug weg. "Mijn naam is Morgan. Nogmaals mijn excusus voor dit alles," hij knikte even naar haar, een beweging die meer een lichte buiging leek dan een echt knikje. Het was een teken als respect, iets dat zijn woorden macht zou bezetten. Hij keek vervolgens terug op, maar niet om naar de vreemde dame te kijken. Zijn goudgele ogen gleden even naar haar witte Vulpix. Hm. "Een alolan Vulpix," sprak hij zacht. "Wat een prachtig exemplaar is ze," Hij keek even kort naar de trainster, niet goed wetende wat hij verder nog kon doen. Hij zou beter gewoon verder gaan en verder trainen met zijn Pokémon. Heiying keek even op naar zijn trainer en maakte een klagerig geluidje. Zo ook deed had Shabao wat zachte piepjes uitgebracht. De Sandshrew was inmiddels aan zijn broekpijp gaan hangen, haar pootjes stevig geklemd in het kledingsstuk.
Re: Golden sunsets - za mei 01, 2021 7:52 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


De man stelde zich voor als Morgan, waarop Lucie rustig knikte. "Aangenaam, Lucie Evien," stelde ze zichzelf voor. De jongen had in ieder geval echt berouw voor zijn daden, waarop Lucie al vrij snel vond dat het het niet waard was om boos te zijn. Mensen dienden hun Pokémon onder controle te hebben, maar daar waren er zoveel van...

Een meer oprechte en minder stijve glimlach kwam op haar lippen toen de jongen haar Leda begon te complimenteren. Dat was nou een Pokémon waar ze echt heel trots op was. Ze keek met een warme glimlach naar haar Alolan Vulpix. "Bedankt," merkte ze op, met duidelijk trots in haar stem. "Ik heb haar uit een ei." Hierna wierp ze een blik op zijn Pokémon. "Nogal verlegen?" merkte ze op.

Re: Golden sunsets - zo mei 02, 2021 4:46 pm
Morgan Wu
Trainer
Morgan Wu

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 20
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
8
161
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het feit dat de vrouw opgetogen werd van zijn complimentje ging hem volledig over het hoofd. Het was een simpele observatie die hij maakte. De vrouw stelde haar voor als Lucie, Lucie Evien. Hij knikte dan ook even naar haar en richtte zijn aandacht op de Vulpix. Ze begon wat te vertellen over de ice type en rustig knielde Morgan neer waarna hij zijn hand rustig uitstak naar de alolan vorm. "Ik ben Sinnoh zelf, dus ik heb nog nooit een alolan Pokémon gezien," sprak hij kalm, zijn ogen gefixeerd op de Vulpix. Na enkele tellen kreeg hij echter een idee. Hij keek rustig op naar de dame en fronste even. "Ik... Weet dat je waarschijnlijk dit niet wilt horen maar... Wil je een gevecht met mijn Duskull? Ik zou je Vulpix heel graag in actie zien," Morgan was een man van observaties. Als hij niet zo gedreven was om de sterkste te worden zou hij vast een researcher geworden zijn. HIj keek kalm terug naar haar pokémon, afwachtende op wat ze zou doen.
Re: Golden sunsets - zo mei 02, 2021 5:52 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

Golden sunsets BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Leda, Alolan Vulpix


De man kwam uit Sinnoh, net zoals zij, en had de Alola mutaties nog niet gezien. Lu richtte haar blik op haar Vulpix. ”Ik kom ook uit Sinnoh, maar ik heb mazzel met welke Pokémon in mijn leven zijn gekomen,” merkte ze op met een zachte glimlach. ”Ik heb ook een Ponyta uit Galar, als je nog interesse hebt om die te zien,” merkte ze op. Maar haar gezicht sloot zich af bij zijn volgende vraag. Haar hart begon meteen in haar keel te bonzen. Een pijnlijke schreeuw, vallende stenen van het plafond, bloed wat als een scharlaken rode roos de tegels beschilderde. Ze kruiste haar armen, bijna alsof ze zichzelf wilde beschermen. ”Daar kan ik je niet mee helpen, ik doe geen Pokémon gevechten,” reageerde ze, haar stem wat minder vast dan dat hij hiervoor was.


Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum