Switch account





Ansley Wolfram
Researcher
Ansley Wolfram

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 28
Rank: Rank 1

Every Frankenstein needs his Igor and other things BogusIncredibleBass-size_restricted
Lisa
Hier een quote
0
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Search
Voor Ansley ben ik op zoek naar een assistent die hem helpt met zijn research. Dit houdt voornamelijk in dat die de vuile klusjes op zich mag nemen en soms het risico loopt om als proefkonijn te worden gebruikt.

Ansley doet research naar de verschillende unieke 'krachten' dat pokémon bezitten (niet te verwarren met (hidden) abilities en attacks) en hoe het juist komt dat ze die bezitten terwijl mensen zo 'normaal' zijn. Vervolgens wilt hij ook nagaan in hoeverre mensen hiervan gebruik kunnen maken. Het lijkt me dus logisch dat zijn assistent ook geïnteresseerd is in dit onderzoeksdomein.

Verder lijkt het mij ook leuk om hem wat vrienden te geven. Hij heeft zijn hele leven in Sinnoh gewoont in Hearthome City waar hij hopelijk toch mensen heeft leren kennen. Aangezien hij voor zijn research verschillende pokémon nodig heeft zal hij geregeld rondreizen door Sinnoh op zoek naar nieuwe interessante pokémon.

Hij heeft het niet zo voor leden van Crescent Moon omdat ze in zijn ogen te dicht bij de overheid van Sinnoh staan. Toen dat de nieuwe regels er kwamen is hij door een fout zijn pokémon verloren en dat heeft hij nooit volledig kunnen verwerken. Rond die periode zeiden ze ook dat het was om de pokémon en natuur te beschermen, precies wat ze bij Crescent Moon ook doen. Kunnen we misschien ook wel iets leuks voor bedenken.

Je mag ofc ook altijd aankloppen voor andere plotjes en topicjes!
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

Every Frankenstein needs his Igor and other things BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer en Ansley zouden vrienden kunnen zijn c: Jennifer heeft als kind ook in Hearthome city gewoond, maar omdat de fokkerij van haar ouders moest sluiten door de nieuwe regels omtrent pokémon in Sinnoh is ze toen naar Alola verhuisd. Nu de regio weer open is, is ze terug in Hearthome city om zelf breeder te worden. Ansley en Jennifer zouden elkaar dus vroeger gekend kunnen hebben en elkaar nu weerzien
Evelyn Harper
Researcher
Evelyn Harper

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 3

Every Frankenstein needs his Igor and other things BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
173
107
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ik heb Aurora evt als vriend en Ace als iemand die echt zijn rivaal kan zijn, iemand die hij haat (hij is zelf van Crescent Moon)? Ace is niet zo'n heel erge wereldverbeteraar,maar hij kan zijn kop ook niet omdraaien voor wanpraktijken of dingen die hij niet oké vindt. En ruzie zal hij altijd met iemand aangaan met diegenen die hem uitdagen ^^

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum