Switch account





That's me, looking in the mirror - za mei 01, 2021 5:20 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

That's me, looking in the mirror BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Oké dames, rokken omhoog, panty’s naar beneden, want Ethan was eindelijk uit Jubilife City! Ethan keek effectief ook een paar seconden rond alsof er een paar mensen voor hem zouden klappen, waarop Rage hem raar aankeek en Caspar zijn blik afwendde. Hm. Geen supporters? Fine then. De jongen haalde zijn schouders op, stak een sigaret tussen zijn lippen en liet zijn blik over het grote bord voor hem glijden dat met een paar tekeningen aangaf welke attracties er allemaal waren. ”Hé Caspar, zin om eens lekker te kotsen na een achtbaanritje?” vroeg hij nonchalant aan zijn Bulbasaur, welke een gezicht trok alsof een achtbaanritje wel het laatste was waar hij wilde zijn. ”Bulba!” riep hij en hij sprong haastig uit de weg toen een groep kinderen voorbij kwamen racen, waar hij zich achter Ethan’s been verborg. Rage rolde met zijn ogen en gromde laag naar Caspar. ”Knappe chick incoming, ophouden met die onzin,” siste hij tegen Rage, welke met zijn ogen rolde en agressief zijn tanden ontblootte. Ethan deed een stap opzij zodat hij het zicht van de dame blokkeerde op de Lillipup en een arrogante grijns kwam om zijn lippen. ”Hallo daar, schoonheid,” zei hij op een flirterige toon tegen haar. ”Zin om een ritje met me te doen?” En dat mocht ze op alle manieren interpreteren die ze wilde. Hij zou er toch wel akkoord mee gaan.


@Lunar Tear
Re: That's me, looking in the mirror - ma mei 03, 2021 7:50 pm
Lunar Tear
Coördinator
Lunar Tear

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 2

That's me, looking in the mirror BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
36
88
CHARACTER INFO

OOC INFO

Natuurlijk had ze van het pretpark gehoord en stiekem had ze zin om er naar binnen te gaan, want dit was iets dat ze zelf nog nooit had mogen doen van haar vader. Het paste niet bij hun levensstijl was haar altijd gezegd. Het was iets voor het gewone volk, maar dat nam niet weg dat zij er steeds nieuwsgierig naar geweest was, hoe het zou zijn om in een achtbaan te zitten of in een andere attractie. Ze liet haar blik naar Jade gaan en kon aan de Treecko zien dat ze er duidelijk ook zin in had. Het leek er alleen op dat iemand niet van plan was om haar en haar Treecko alleen te laten gaan. Ze haalde dan ook kort haar wenkbrauw op, terwijl ze hem eens goed bekeek. Hij was een stuk langer dan haar, maar dat deerde haar niet. "Durf je dat wel aan?" Sprak ze rustig. "Ze schijnen hier een aantal zware attracties te hebben." En ze wilde ze allemaal uittesten als ze kon. Ze had nog nooit de kans gehad om in een te gaan, dus nu ze de kans had zou ze die ook grijpen.
Re: That's me, looking in the mirror - ma mei 03, 2021 10:26 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

That's me, looking in the mirror BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hèhè. Eindelijk eens een chick die zijn compliment wist te waarderen en hem eens niet afsnauwde. Hij begon de hoop in de mensheid al bijna te verliezen. Een arrogante grijns verspreidde zich om zijn lippen toen ze haar woorden sprak en hij knikte. ”Ik kan je verzekeren dat er weinig dingen zijn waar ik bang voor ben,” zei hij op een arrogante toon tegen haar. ”Met welke attractie wil je beginnen?” Het leek hem geen goed idee om Rage en Caspar mee te nemen in een snelle achtbaan. Daar zouden ze vast en zeker uit vliegen met hun kleine gestaltes, maar hij was er zeker van dat er ook ergens een speciale plek was waar Pokémon zich konden vermaken. Terwijl Rage een beetje achterdochtig naar de Treecko keek, maakte Caspar er weer een sport van om zich het snelste achter zijn trainers been te verbergen. ”De naam is Ethan trouwens,” stelde de jongen zichzelf voor met een kleine grijns om zijn lippen. Als ze die attracties hier gingen uitproberen, dan was het wel aangewezen dat ze elkaars naam kenden. Was wel zo gemakkelijk.
Re: That's me, looking in the mirror - wo mei 19, 2021 8:47 pm
Lunar Tear
Coördinator
Lunar Tear

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 2

That's me, looking in the mirror BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
36
88
CHARACTER INFO

OOC INFO



Er was niet veel waar hij bang voor was? Dat zag ze stiekem wel als een uitdaging om uit te vinden dan. Natuurlijk kwam de vraag waar ze mee wilde beginnen en ze keek om haar heen. Wat zou het beste zijn om mee te beginnen? "Wat zou jij aanbevelen?" Het was tenslotte iets wat ze zelf nog nooit gedaan had, dus misschien was er wel iets waar je het beste eerst in kon gaan. Anders zou ze gewoon een van de achtbanen kiezen waarschijnlijk. Ze keek naar beneden en zag dat Jade naar de man voor hun zat te kijken. Misschien ook wel wat afwachtend. Dat was tenminste tot de Bulbasaur weg schoot achter het been van zijn trainer en haar blik daar naartoe ging. "Lunar," Haar voornaam zou genoeg zijn toch? Want sommige zouden de achternaam misschien herkennen als ze uit dezelfde regio zouden komen als haar.


Note: -
Re: That's me, looking in the mirror - do mei 20, 2021 12:24 pm
Ethan Moore
Trainer
Ethan Moore

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26 years old
Rank: 1

That's me, looking in the mirror BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
16
64
CHARACTER INFO

OOC INFO

Goh, wat zou hij aanbevelen? Hij liet zijn blik even kort naar Caspar en Rage gaan. Er was waarschijnlijk niet veel waar de Pokémon echt mee in konden gaan en er was verderop een klein parkje speciaal voor Pokémon gebouwd waar trainers hun Pokémon achter konden laten om de attracties te gaan verkennen, maar dat vond hij ergens ook weer zo zielig. ”Ik wilde iets voorstellen waar onze Pokémon in mee konden gaan, maar dat gaan geen wilde attracties zijn vrees ik,” zei hij met een frons. Hij wilde immers niet riskeren dat hij Caspar of Rage ergens onderweg zou verliezen. ”We kunnen onze Pokémon daar bij dat parkje afzetten en dan voor een snelle achtbaan gaan?” vroeg hij vervolgens nonchalant aan haar. Of ze moest een wilde attractie weten waar hun Pokémon wel in mee konden gaan, maar dat leek hem sterk. En eigenlijk wilde hij dat risico ook gewoon niet nemen. ”Of dat ding daar,” zei hij met een grijns toen boven hun hoofd net een soort van slingerattractie uit kwam, mensen schreeuwend terwijl ze zich stevig aan hun bevestigingen vasthielden. Ha, pussies.
Re: That's me, looking in the mirror - di jul 06, 2021 2:50 am
Lunar Tear
Coördinator
Lunar Tear

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 2

That's me, looking in the mirror BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
36
88
CHARACTER INFO

OOC INFO



Het was waar dat ze hun pokemon niet mee zouden kunnen nemen in een aantal attracties en dan vooral niet degene die wat wilder waren. Ook al waren dat degene waar ze misschien wel in wilde gaan. Maar als hij niet in een attractie wilde gaan waar hun pokemon niet in konden dan kon ze dat ook wel begrijpen. "Misschien kunnen we inderdaad beter iets nemen waar onze pokemon mee in kunnen." Ze liet haar blik rondgaan en liet hem vallen op een stel theekopjes in de vorm van Sinistea. "Misschien kunnen we in die met onze pokemon," Ze zouden dan ook zo hard rond kunnen draaien als ze zelf wilden. Maar hij zou dat wel moeten willen natuurlijk.


Note: -

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum