Switch account





Watch as I dive in - za mei 01, 2021 5:43 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

De afstand van Oreburgh City naar Jubilife City was niet heel erg groot en was dus makkelijk te overtreffen. Hoewel Chase zijn Pokémon soms terugkeerde in hun bal zodat hij ze wat rust kon geven, had hij ze meestal naast hem lopen. Zowel Hydro als Zuko waren beiden niet heel erg sociaal en hij was er dus ook vrij gerust in dat ze niet zomaar ergens naartoe zouden rennen. Zijn Pokémon waren net als hemzelf: niet de problemen opzoekend, niet de problemen uit de weg gaande, geen sociaal contact opzoekend, geen sociaal contact uit de weg gaande. Hij vond het prima zo en hij hoopte dat als hij binnenkort een nieuwe Pokémon toe zou voegen aan zijn team – wat vrij snel zou gebeuren – dat deze Pokémon ook die instelling zou hebben. Hij zag Hydro en Zuko nu niet bepaald met een te vrolijke Pokémon rondhangen… en hemzelf eerlijk gezegd ook niet. Chase stak een sigaret tussen zijn lippen en stak deze op, waarna hij de rook uitblies en zijn roodkleurige ogen – die een oranjeachtige gloed hadden – door de stad liet glijden. Het was gewoon een stad zoals anders en Chase wist al vrij snel de richting te vinden die hij moest hebben om naar de eerste gym te komen. Het begon echter tegen de avond te worden en hij begon honger te krijgen, dus hij besloot voor een simpele eettent te zoeken zodat hij zijn honger kon stillen en daarna kon overnachten in een Pokémon Center. En dan zou hij de ochtend erna weer op pad gaan.
Re: Watch as I dive in - zo mei 02, 2021 11:49 pm
Connor Nolan
Crescent Moon
Connor Nolan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 years
Rank: 1

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
60
141
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was een lange dag geweest en hij kon aan zijn maag merken dat hij honger had. Ook Pollen en Mirage zagen eruit alsof ze wel wat eten konden gebruiken. Hij keek dan ook met een bedenkelijke blik om hem heen om te proberen te oriënteren waar hij was. Hij kende Jubilife ondertussen al aardig, dus het zou niet te moeilijk moeten zijn om een eettentje te vinden. Als hij het goed had zat er een om die hoek waar ze hopelijk plek zouden hebben voor hem en zijn twee pokemon. Hij wenkte de Whimsicott en de Scyther dan ook mee en liep de hoek om waar hij inderdaad een aantal tafeltjes buiten zag staan naast een eettentje. Hij liet zich door een ober naar een van de tafels begeleiden, waar ook plek voor zijn twee pokemon werd gemaakt. Hij bestelde wat te eten voor hem en zijn pokemon en leunde achterover, terwijl hij wachtte tot het eten er zou zijn.
Re: Watch as I dive in - ma mei 03, 2021 4:36 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase begon door de straten te wandelen en koos het eerste beste eettentje uit dat hem wel oké leek en waar hij niet te veel voor moest betalen. Hij had van zijn ouders wat geld meegekregen toen hij vertrok uit Oreburgh City en hij had ook wel wat loon verdiend van zijn harde werk in de mijnen, maar het was niet de bedoeling dat hij dat allemaal zou gaan verpatsen aan duur eten. De ober vertelde hem dat er geen tafels meer over waren en wees toen naar de laatste jongen die binnen was gekomen, welke met een Whimsicott en Scyther al plaats had genomen. Het kwam er op neer dat Chase zelf maar met de jongen moest uitvechten of hij erbij mocht gaan zitten of niet en Chase haalde er zijn schouders nonchalant over op. Als de jongen het niet zou willen, zou hij wel een andere tent zoeken. Allemaal geen probleem voor hem. ”Hey,” sprak hij de jongen koeltjes aan toen hij bij het tafeltje stond waar de jongen en zijn Pokémon zaten. ”Het blijkt zo te zijn dat de tent helemaal vol is en dat er enkel nog plek is aan jouw tafel. Vind je het oké als ik en mijn Pokémon bij je komen zitten?” Hij deed een hoofdknik naar Hydro en Zuko, welke beiden met een even kalme blik als hun trainer naar de jongen en daarna naar zijn Pokémon keken.
Re: Watch as I dive in - za mei 15, 2021 10:32 pm
Connor Nolan
Crescent Moon
Connor Nolan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 years
Rank: 1

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
60
141
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij had niet door gehad dat hij de laatste vrije tafel in het eettentje te pakken had gehad en keek dan ook op toen hij ineens een stem hoorde. Hij vroeg of hij erbij mocht komen zitten en kort liet hij zijn blik naar Pollen en Mirage gaan, welke beide knikten. "Dat is goed, wat is je naam?" Dat was tenslotte wel handig om te weten voor ze samen aan tafel zouden gaan. "Ik ben Connor," Hij knikte vervolgens naar zijn twee pokemon. "En dit zijn Pollen en Mirage," De Whimsicott en Scyther lieten beide een begroetend geluid horen. Hij had nog een Goldeen, maar zoals gebruikelijk was dit niet een plek om de derde pokemon eruit te laten.


Note: -
Re: Watch as I dive in - zo mei 16, 2021 1:04 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het maakte Chase niet zo heel erg veel uit of de man het nu oké vond of niet. Als hij het niet oké vond, zou hij wel doorlopen naar een andere eettent. Het bleek echter zo te zijn dat zowel de man als zijn Pokémon het geen probleem vonden en Chase gaf een dankbaar knikje, waarna hij ging zitten. Hydro en Zuko hielden zich een beetje apart, al leek Zuko wel met een licht bewonderende blik naar de Scyther te kijken. ”Chase,” sprak hij koeltjes, waarna hij een knikje gaf toen de ander zich voorstelde als Connor. Zijn blik gleed kort naar de Pokémon dat de man bij zich had en ook in zijn ogen verscheen een bewonderende blik toen hij het team van de man zag. ”Dat is een sterk uitziend team dat je daar hebt,” complimenteerde hij de man. Hij knikte vervolgens naar Hydro en Zuko, welke beiden begroetend terug knikten naar de man. ”Dat zijn Hydro en Zuko,” sprak hij, eerst knikkend naar de Poliwag en daarna naar de Growlithe. ”Ben jij soms één van die Crescent Moon-leden?” vroeg hij, knikkend naar de insigne dat zich op de jas van de man bevond. Hij had dat al wel meer gezien in Sinnoh. Dat waren de handhavers van Sinnoh, toch? Een soort van politie-achtige mensen. Hij wist er niet heel veel van, maar hij zou het wel vragen. Zijn blik gleed naar de ober toen deze een menu kwam geven aan Connor en aan hem en Chase pakte zijn menu dankbaar aan, waarna hij het neerlegde en het opensloeg, maar zijn aandacht was wel duidelijk nog naar Connor gericht.
Re: Watch as I dive in - di jul 06, 2021 2:00 am
Connor Nolan
Crescent Moon
Connor Nolan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 years
Rank: 1

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
60
141
CHARACTER INFO

OOC INFO



Mirage en Pollen keken toe hoe de jongen en zijn pokemon plaatsnamen bij de tafel. Hij stelde zich voor als Chase en complimenteerde de pokemon van hem dat ze sterk waren. Dat kon hij niet ontkennen en hij was dan ook meer dan blij om de twee te hebben wanneer hij een quest moest doen. "Dat kan ik niet ontkennen, ik moest ook eerst wennen aan alle moves die Pollen erbij had geleerd toen ik haar geëvolueerd had." Had er ook eentje per ongeluk gebruikt die iets te sterk was achteraf, maar ze zouden vanaf nu beter weten hoe ermee om te gaan en zo leerden ze ook gaandeweg. "En dat klopt. Ik ben inderdaad van de Crescent Moon." Dat ging hij ook echt niet ontkennen. Ondertussen kreeg hij een menu aangeboden en hij sloeg hem open en scande de etenslijst. "En ben jij?" Trainer mogelijk, vooral door de opmerking over zijn sterke team, maar hij kon er naast zitten natuurlijk.


Note: -
Re: Watch as I dive in - zo jul 18, 2021 1:46 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase knikte toen Connor zijn opmerking over zijn Whimsicott maakte. Hij wist dat er Pokémon waren die, nadat ze hun evolutie hadden doorgemaakt en zeker als ze geëvolueerd waren door middel van een steen, er veel aanvallen bij konden leren. Hijzelf wilde eerst nog even wachten met het evolueren van Zuko eer dat hij er een paar sterke aanvallen bij had geleerd, maar hij was er zeker niet vies van om TM’s te gebruiken als hij daar sneller zijn doel mee kon bereiken. Voor de toekomstige gyms zou het in elk geval niet slecht zijn als hij Zuko een beetje op tijd zou evolueren, maar er zat voor hem geen haast achter en als hij een goed gevarieerd team op zou stellen, zou hij dat probleem vanzelf wel omzeilen. Zijn blik gleed naar Connor toen deze bevestigde dat hij inderdaad uit Crescent Moon was en vervolgens aan hem vroeg wat hij deed. ”Ik ben een trainer,” sprak hij koeltjes, al ging hij er van uit dat Connor dat al wel geraden had. ”Ik ben nog maar net uit Oreburgh City, waar ik een tijdje heb gewoond, vertrokken, dus ik heb nog niet heel veel gedaan. De eerste Pokémon om toe te voegen aan mijn team staat op de planning en daarna is het trainen totdat ik erbij neerval en de eerste gym uitdagen.” Hij was vrij kalm in zijn doelen en ambitieus aangelegd met een gezonde portie zelfvertrouwen, dus dat zag hij wel goedkomen. ”En jij?” vroeg hij vervolgens nieuwsgierig. ”Ben je al op missie moeten gaan?” Of wat ze dan ook moesten doen bij zo’n groep. Hydro leunde inmiddels wat verveeld tegen zijn been aan en Chase boog zich wat voorover om de Poliwag een klopje op zijn kopje te geven.
Re: Watch as I dive in - zo jul 25, 2021 4:55 pm
Connor Nolan
Crescent Moon
Connor Nolan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 years
Rank: 1

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
60
141
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij had niet helemaal verwacht dat een pokemon na een stone evolutie zoveel moves erbij zou leren, maar nu kon hij niet ontkennen dat ze toch wel handig uitkwamen wanneer hij wat nodig had. Dan had hij ineens niet meer een beperkte keuze als dat het eerder was geweest. De ander was blijkbaar nog maar net begonnen, iets wat niet heel raar was, nu de Sinnoh regio nog niet zo lang weer open was om je eigen pokemon te hebben. Ook al kwam hij hier zelf niet vandaan. "Ik heb al een quest gedaan en ga binnenkort aan de volgende." Wanneer er een quest was waar hij natuurlijk voor geschikt was. Want hoe graag hij ook elke quest wilde doen, Pollen en Mirage waren niet geschikt voor elke quest die er was.


Note: -
Re: Watch as I dive in - zo aug 01, 2021 2:57 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen antwoordde dat hij al een quest had gedaan en binnenkort aan de volgende zou beginnen en nu werd Chase toch wel wat nieuwsgierig. ”En wat kan zo’n quest dan inhouden?” vroeg hij dan ook op een geïnteresseerde manier, waarna zijn blik kort van het menu naar de ober gleed die hun kant op kwam. Hij besloot om voor een tosti bolognaise te gaan en dat was dan ook de keuze die hij hardop maakte, waarna hij nog wat pokévoer bestelde voor Zuko en Hydro. Geld was op dat vlak gelukkig nooit een probleem geweest en nu dat hij af en toe trainers uitdaagde voor gevechten verdiende hij daar ook wel mee. Zijn werk in de mijnen had hem ook al de nodige spaarcenten opgeleverd en ook al kon hij daar geen huis mee kopen, toch had hij zeker niks te klagen.
Re: Watch as I dive in - vr aug 13, 2021 12:04 am
Connor Nolan
Crescent Moon
Connor Nolan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 years
Rank: 1

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
60
141
CHARACTER INFO

OOC INFO



Het was niet raar om de vraag te krijgen wat zo'n quest in kon houden, hij wist alleen niet heel goed hoe het allemaal uit te leggen. Tenslotte kon een quest van alles zijn, maar hij zou toch een poging wagen. Hij liet kort zijn blik van Mirage naar Pollen gaan en herinnerde zich hoe de vorige quest het niet helemaal lekker was gegaan, maar hij alles uiteindelijk toch voltooid had. "Het kan van alles zijn. Vaak heeft iemand hulp nodig met iets en vraagt dan een quest aan. Dit kan een pokemon voor diegene vangen of iets vinden zijn." Met het criminele deel had hij zelf nog niet te maken gehad, maar dat zou hij mogelijk wel een keer tegenkomen.


Note: -
Re: Watch as I dive in - do aug 19, 2021 4:49 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase humde zachtjes toen de man aangaf wat hij al had moeten doen. ”No offense, maar ik dacht dat Crescent Moon juist van de handhaving was. Dat je vaak ’s avonds op patrouille moet gaan om dieven te stoppen en zo.” Of misschien was de man nog van een te lage rank om dat soort dingen al te mogen doen. Chase kon zich voorstellen dat ze iemand van de laagste rank bijvoorbeeld niet zomaar achter een drugsbende aan gingen sturen. ”Maar dus door zo van die kleine dingen te doen, kun je uiteindelijk ook in rank stijgen?” vroeg Chase met een lichte frons. Het was niet echt een voorbereiding als van een Pokémon voor iemand vangen opeens over moesten gaan naar het traceren van een drugsbende, maar wat wist hij er ook van. Het was goed dat er zo’n mensen waren en dat ze het wilden doen, al zou Chase iemand in nood ook wel helpen als het zou moeten. Daar zou hij zijn hoofd niet voor omdraaien en had hij ook geen insigne op zijn borst voor nodig om dat te willen doen.
Re: Watch as I dive in - ma okt 04, 2021 4:20 pm
Connor Nolan
Crescent Moon
Connor Nolan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 years
Rank: 1

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
60
141
CHARACTER INFO

OOC INFO



Het was niet dat ze geen patrouilles deden, maar dat was maar een deel en het kwam er ook voornamelijk op neer dat hij nog niet hoog van rang was. "Patrouilles doen we ook, maar als iemand die nog niet heel hoog zit in de organisatie moet ik ook de rotklusjes doen." Niet dat hij het erg vond om ze te doen, maar dat was wel de beste definitie om eraan te geven. "Je kan inderdaad in rang stijgen door allerlei dingen te doen." En een patrouille doen was zeker ook iets dat nodig was, maar dat was ook meer om ervaring op te doen. Tenslotte waren zijn pokemon ook nog niet echt sterk, dat zou met de tijd wel komen, maar hij zou niet echt kunnen helpen met de meest belangrijke dingen, omdat hij simpelweg niet sterk genoeg was.


Note: -
Re: Watch as I dive in - za okt 16, 2021 11:36 am
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

De man legde uit dat er ook patrouilles gedaan moesten worden, maar dat je als laag in rang zijnde voornamelijk de rotklusjes moest oplossen, de klusjes waar niemand anders zin in had. Dat was ergens ook wel logisch, maar het was niet iets waar Chase zijn tijd mee zou willen verdoen. Gaf hem maar wat gym battles en een volledig Pokémon team en hij was tevreden. ”Dat betert wel naarmate je verder in rang stijgt,” zei hij op een bemoedigende toon tegen Connor, al had hij niet het idee dat het de man echt dwarszat dat hij de rotklusjes moest doen. Of zo kwam hij toch niet over. Hij gaf een knikje toen de man aangaf dat je door allerlei dingen te doen in rang kon stijgen. ”Ik heb respect voor jullie dat jullie dat soort dingen willen doen, maar mijn roeping zou het al niet zijn. Geef mij maar de suspense van een goed Pokémon gevecht en ik ben tevreden,” zei hij, waarna hij even grinnikte. ”Stel dat je dit niet had kunnen doen, was er dan nog een ander beroep dat je interessant had geleken?” vroeg hij vervolgens verder. Zijn blik gleed naar de ober die hun kant op kwam met hun gerechten en hij schoof wat naar achteren zodat de ober het neer kon zetten, waarna hij de man een dankbaar knikje gaf en het pokévoer bij zijn Pokémon zette.
Re: Watch as I dive in - zo dec 05, 2021 2:48 am
Connor Nolan
Crescent Moon
Connor Nolan

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 years
Rank: 1

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Cynthia
Hier een quote
60
141
CHARACTER INFO

OOC INFO



Hij wist dat het zou verbeteren eenmaal zijn rang omhoog zou gaan, maar zo ambitieus was hij nu ook weer niet. Hij wilde voornamelijk mensen en pokemon helpen en dit was de beste manier om dit te doen. "Ik vind het niet erg om mensen en pokemon te helpen." Gaf hij dan ook aan, maar hij kon ook wel begrijpen dat het niet voor iedereen weggelegd was. De vraag wat hij wilde zijn als het niet een ranger was, was een moeilijke om te beantwoorden. Hij wachtte dan ook tot het eten er stond en nam er eerst bedenkelijk een hap van. "Ik weet het niet goed, misschien gewoon een simpel beroep ergens waar ik voor pokemon kan zorgen." Of mensen, maar dat zou toch niet zo makkelijk zijn. "En jij? Als je geen trainer kon zijn?" Ook al was dat niet heel geloofwaardig. Want een trainer zou niet zomaar verdwijnen.


Note: -
Re: Watch as I dive in - zo dec 05, 2021 9:12 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Watch as I dive in BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Dat lijkt me geen slechte eigenschap om te hebben bij het werk dat je doet,” kon Chase het niet laten om op een vrij droge manier te antwoorden nadat Connor zijn opmerking had gemaakt. Het leek hem in elk geval niet verstandig om dit soort dingen te doen terwijl je eigenlijk geen reet om Pokémon of om mensen gaf. Al kon je dan beter zelf ook geen Pokémon hebben in Chase’s opinie, als je niet van Pokémon hield. Hij gaf een knikje toen Connor zijn woorden sprak en haalde zijn schouders op bij de wedervraag. ”Dan zou ik terug naar Oreburgh City afreizen en mijn vader gaan helpen in de mijnen,” antwoordde hij op een simpele toon. ”Ik heb in Kanto, waar ik vandaan kom, ook mijnwerk gedaan en dat ligt me wel. Ik hou sowieso niet van een rustige job. Ik moet altijd wel een beetje adrenaline door mijn lijf voelen gieren.” Hij trok een bedenkelijk gezicht. ”Misschien zou Crescent Moon in dat geval ook wel iets voor mij zijn.” Maar dan niet startend onderaan de ladder, aub. Gelukkig zou het beroep trainer niet zo heel snel wegvallen, dus daar hoefde hij zich geen zorgen om te maken.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum