Switch account





[CF2021, Mace] Dreams & Spectacle - za mei 01, 2021 8:23 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[CF2021, Mace] Dreams & Spectacle BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Ruddles, Traited Pichu


In de middag zou ze dienst hebben, maar in de ochtend mocht ze genieten van het festival. Lucie had besloten dat ze dit eerst ging doen met iemand die haar erg aan het hart ging, haar lieve vader had haar laten weten dat hij ook naar het festival ging. Nou, perfect dan om eens een keer bij te kletsen. Dicht bij Sableye's Treasure Cove, stond ze te wachten met hem, hapjes nemend van een suikerspin. Haar Pichu, Ruddles, zat op haar schouder. Het feit wat altijd gezegd werd, is opgegaan. Als je het eenmaal een naam gaf, raakte je eraan gehecht. En Lucie was echt ontzettend gehecht geraakt aan de Pichu over de laatste paar dagen. Dus hier was hij, bij haar, en ze kon er vrij weinig aan doen. De Pichu dook echter, toen een grote man dichterbij kwam, met een kleine piep terug haar rugzak in. Hij was toch zo verlegen.
Re: [CF2021, Mace] Dreams & Spectacle - ma mei 03, 2021 12:18 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[CF2021, Mace] Dreams & Spectacle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen hij zijn hengel had gekocht en zijn Elekid zich definitief bij zijn team had gevoegd, had Lucie hem verteld over het festival. Dus had hij besloten om er ook een kijkje te nemen. Elec liep met hem mee. Hij had dan nu wel zijn pokéball, maar daar zat hij liever niet in. Dus was zijn Elekid alsnog meestal eruit, tenzij het echt niet anders kon. Hoe dichter hij bij City of Dreams kwam, hoe bruisender het werd. Hij had bij Sableye’s Treasure Cove afgesproken met zijn dochter. Toen hij die kant op liep zag hij Lucie al staan. Hij glimlachte terwijl hij naar haar toeliep. “Wie is die mooie meid daar toch.” Zei hij plagerig terwijl hij even zijn armen om haar heensloeg en haar zachtjes tegen zich aantrok. Daarna liet hij haar weer los en keek haar aan. “Dag Lucie, hoe gaat het met je?” Vroeg hij toen aan haar.
Re: [CF2021, Mace] Dreams & Spectacle - di mei 04, 2021 4:06 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[CF2021, Mace] Dreams & Spectacle BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Ruddles, Traited Pichu


Een groot figuur baande zich een weg door de menigte heen en Lucie kon het niet laten om warm te glimlachen. Ze sloeg haar armen om haar vader heen en drukte haar wang tegen zijn borstkas aan. Het maakte haar niet uit dat ze al volwassen had, niks ging boven een knuffel van Mace. "Geen idee, ik zie er geen," reageerde ze op een plagerige toon terug. "Met mij gaat het prima, mijn team is alweer een stukje groter," vertelde ze opgewekt, waarna ze haar Ruddles een voorzichtige aai gaf toen hij zijn hoofdje heel voorzichtig uit de rugzak durfde te steken. "Dit is Ruddles, maar hij is nogal verlegen," vertelde het meisje met een glimlach. "Hoe was je reis pa?"
Re: [CF2021, Mace] Dreams & Spectacle - do mei 06, 2021 2:04 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[CF2021, Mace] Dreams & Spectacle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Er ontstond een warme blik in zijn ogen. “Dan moet je toch eens wat vaker in de spiegel kijken.” Ze vertelde dat het goed ging en ze haar team uitgebreid had. Even zag hij een Pichu voorzichtig naar hem gluren. “Hé kleintje, wie ben jij? Vroeg hij zacht en vriendelijk aan de pokémon. “Ruddles, Ruddles is geen gewone Pichu of wel?” Zijn interesse was in ieder geval gewekt. Zijn ogen stonden vragend en enthousiast toen hij Lucie aankeek. Zijn dochter vroeg hoe het met zijn reis ging. “Ik heb een mooie hengel aangeschaft, waar ik hopelijk ooit een rood gestreepte Basculin mee weet te vangen.” Straalde hij. “En de Elekid hoort nu wel helemaal bij mij, hij heet Elec nu.” Vervolgde hij met een glimlach. Terwijl hij zijn Elekid ook even over zijn koppie aaide.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum