Switch account





[Festival] Security - zo mei 02, 2021 3:22 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Festival] Security BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
De crescent moon base had hem opgeroepen om te helpen met het beveiligen van het festival in de city of dreams. Chinma wist er het fijne niet van, maar hij had uiteraard ja gezegd. Dus nu, met Njidi op zijn schouder wandelde hij kalm verder de stad in. De organisatie had hem een partner aangewezen, ene Lucie. Hij wist niet wie ze was, maar hij was er zeker van dat het wel goed zou aflopen. Hij keek dan ook even kalm rond, maar zag niemand die echt bij de descriptie paste. De jongeman fronste even en kroelde zijn Taillow rustig onder haar kopje waarna hij rustig verder wandelde tot hij bij de plaats was waar ze hadden afgesproken. Rustig leunde hij tegen de lantaarnpaal aan waarna hij even zijn ogen richtte op de hemel boven hem. Met een rustige blik observeerde hij de wolken die voorbij kwamen. Ze hadden elk zo'n leuke unieke vorm, wat best een leuk zicht was. De jongen zuchtte even en kneep zijn ogen toe. Hij had meer moeten slapen vannacht, want bah, hij was zo moe.

- Lucie
Re: [Festival] Security - zo mei 02, 2021 3:54 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Festival] Security BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Ruddles, Traited Pichu


Misschien was het wel omdat ze had gezegd dat ze onder geen beding mee ging doen aan het toernooi dat ze zo druk was op deze dag in de City of Dreams. Natuurlijk had ze genoeg tijd gehad om plezier te maken, ze was bij de Sableye’s Treasure Cove geweest en had Shuriken’s gegooid, maar desondanks riep werk op het gegeven moment wel. Dus toen haar Holocaster het alarm af liet gaan, maakte ze zich los van de stalls waar ze zichzelf had gepositioneerd om te kijken naar leuke dingetjes. Ze zag een jongen met wit haar staan bij een lantaarnpaal en vroeg zich intern af of hij degene was met wie ze moest werken. Het was echt nog een jong guppie, aan z’n gezicht te zien, maar oké, let’s go. ”Chinma, neem ik aan?” vroeg ze terwijl ze dichterbij liep, haar Pichu op haar schouder. Het was zo’n klein ding dat ze niet echt de moeite deed om hem in zijn Pokéball te stoppen.
Re: [Festival] Security - ma mei 03, 2021 12:18 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Festival] Security BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Een vrouw benaderde hem en glimlachend keek hij naar de ander waarop hij vroeg of hij Chinma was. De albino jongen knikte even naar haar waarop Njidi opgetogen krijste, meteen nieuwsgierig kijkende naar de Pichu op de schouder van de ander. "Dan ben jij zeker Lucie? Aangenaam!" zei hij op een blije toon. Dit was zo spannend, zijn eerste opdracht met een ander lid van crescent moon, hij zag het zo hard zitten. "Dit is Njidi, ze is mijn partner als ik patrouilles doe meestal," hij aaide zijn Taillow even, die meteen blije geluidjes begon te maken. Glimlachend keek hij terug naar de dame. "Dus, waar wil je eerst beginnen?" vroeg hij aan de ander. Zij was immers ouder en hij verwachtte dan ook dat ze wijzer was en hoger in rang, waardoor ze meer gezag over hem had. Chinma was iemand die snel respect had voor anderen, zeker in situaties zoals deze. Zijn ogen gleden echter al snel naar de chocolade kleurige electric type. Dat was toch niet hoe een Pichu er normaal uitzag? Was het een shiny? Een trait? Hij fronste dan ook even, niet goed wetende of hij er iets op moest zeggen. Hijzelf vond het immers ook niet vaak fijn als mensen hem belaagden met vragen over Eze.
Re: [Festival] Security - ma mei 03, 2021 10:20 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Festival] Security BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Orion, Eevee


In ieder geval leek de jongen nogal uitgelaten te zijn, het was wat. Ondanks dat het een wat jong guppie was en hij een bijzonder uiterlijk had met zijn bleke kleuren en rode ogen, leek hij wel prima gezelschap. Veel beter dan die andere stukken chagrijnen die ze wel eens getroffen had. Misschien keek de toekomst eindelijk met een glimlach naar haar en was Crescent Moon zo slecht nog niet. ”Klopt, aangenaam, en aangenaam Njidi,” humde ze goed gehumeurd. ”Dit is Ruddles, al gebruik ik hem niet echt voor ranger taken.” Ze greep een Pokéball van de riem af en liet haar Eevee eruit. ”Orion daarentegen, is een hele lieve partner.” De jongen legde het iniatief bij haar, wat lief was, al had Lucie ook niet echt een idee waar ze konden beginnen. ”Ik heb het idee dat het erg druk is bij Shuriken Shooter. We kunnen daar wel eerst kijken,” stelde ze voor.


Re: [Festival] Security - di mei 04, 2021 1:18 am
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Festival] Security BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Deze dame leek hem zeker een fijn iemand. Maar dan opnieuw, vond hij iedereen zowat een 'fijn' iemand. Hij had blindelings vertrouwen in iedereen, tenzij ze natuurlijk iets hadden gestolen of een moord aan het plegen waren. Chinma mocht dan wel naïef zijn, maar niet dom. Lucie was erg aardig en dat maakte de albino jongen erg opgetogen. Hij had tot nu toe nog geen ander lid van crescent moon gezien en dus was dit best spannend. De dame stelde haar bruine Pichu voor als Ruddles en de jongen glimlachte zachtjes naar het jonge dier voordat hij opkeek naar de volgende Pokémon die ze bovenhaalde; een Eevee. Hij keek even naar de normal type en glimlachte ook even openlijk naar deze. "Dag Ruddles en Orion, aangenaam!" zei hij opgetogen, even zijn roodkleurige ogen van de ene Pokémon naar de ander gaande. De dame stelde voor dat ze naar de shuriken zouden gaan en wel meteen knikte de lange jongen. "Ja! Heb ik ook al gemerkt toen ik er heen was gegaan," hij had heel hard gefaald door de shuriken gewoon over het kraampje te gooien, maar goed... Dat zou hij niemand vertellen. Met een knikje kwam hij dan ook in beweging, kalm wandelde naar het kraampje. Njidi was meteen alert, daar ging ze dan, in haar patrol modus.
Re: [Festival] Security - di mei 04, 2021 2:44 pm
Lucie Evien
Researcher
Lucie Evien

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years
Rank: 3

[Festival] Security BogusIncredibleBass-size_restricted
Babs
Hier een quote
154
1372
CHARACTER INFO

OOC INFO



LUCIE EVIEN
Companion: Orion, Eevee


De jongen leek geen probleem te hebben met het gaan naar de Shuriken Shooting kraam, dus na het gebruikelijke voorstelrondje, begon Lucie zich door de menigte heen te wurmen. Ze floot haar Eevee nog eventjes bij zich, totdat ze besloot om deze gewoon op te tillen aangezien ze niet bang wilde zijn voor random voeten die op hem gingen staan. Gelukkig was hij dan ook weer niet zo zwaar. Ruddles klemde zich nog wat steviger vast aan haar tas om er niet vanaf geduwd te worden.

De jongen had genoemd dat hij al naar Shuriken Shooting geweest was. "Hoe ging dat?" besloot ze te vragen met een glimlach, waarna ze een zijwaartse stap zette om een best wel gespierde man te ontwijken. "Heb je nog andere dingen geprobeerd voor je aan het werk ging?" Eigenlijk best gek, zo'n jong iemand bij de rangers. Had hij geen school ofzo?
Re: [Festival] Security - di mei 04, 2021 10:28 pm
Chinma Syco
Crescent Moon
Chinma Syco

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 17
Rank: 4

[Festival] Security BogusIncredibleBass-size_restricted
Jaz
Hier een quote
7
169
CHARACTER INFO

OOC INFO



enjoy the little things
Lucie vroeg hem hoe het Shuriken gooien was gegaan, waarop de jongen even schuin glimlachte. Door zijn grootte weken de mensen sneller uit de weg waardoor hij niet echt doorhad hoe de ander zich door de mensen moest wurmen. "Ik... Heb mijn ster over het kraam gegooid," zei hij zachtjes met een lichte gelach. Het was een ongeluk geweest en zo had hij een zielige 10 punten gescoord. Vervolgens vroeg de dame of ie nog wat dingen had gedaan waarop hij knikte. "Ik heb een Sneasel dus toen ik van de vine verassing hoorde ben ik er meteen heen gegaan. De eerste keer had ik mis met een Whipped dream, maar mijn tweede lintje heb ik een razor claw weten te verkrijgen." De jongen kon het niet laten een brede glimlach op zijn gezicht te toveren. "Kan niet wachten tot ik het aan mijn Sneasel kan geven," Een Weavile zat hij immers wel zetten. "En jij? Heb jij nog wat leuks kunnen doen hiervoor?" Hij stapte even opzij zodat wat dames langs hem konden wandelen waarna hij verder bewoog. Al snel was hij bij het drukke kraampje aangekomen waarop hij even knikte naar Njidi, die meteen de lucht in schoot om een beter zicht te krijgen van de situatie.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum