Re: Afstand doen van je Pokémon - do apr 21, 2022 12:16 pm
Casimir Noirceur
Trainer
Karakterkaart Gender: Male Age: 21 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: #1209 Pokémon soort: Corphish Extra: Shiny |
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: #1209 Pokémon soort: Corphish Extra: Shiny |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Corphish is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 15₽ bijgeschreven in je profiel. |
| Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 1237 Pokémon soort: Bounsweet Extra: Shiny & Egg move |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Bounsweet is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 20₽ bijgeschreven in je profiel. |
| Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: #1226 Pokémon soort: Flabébé Extra: Trait |
Karakterkaart Gender: Male ♂ Age: 22 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil mijn Pokémon afstaan! #1148 Popplio, Shiny + EM #935 Komala, Shiny #1215 Bagon, HA #1206 Shinx #1144 Togepi, EM #842 Salandit Totaal: 85pt (20 + 15 + 15 + 10 + 15 + 10) |
| Ik wil mijn Pokémon afstaan! 642 Bagon + EM 707 Deino + EM 144 Dratini 1123 Duraludon + Shiny 1097 Gible + EM 1062 Gible 783 Gible + EM 1024 Goomy 1096 Jangmo-o 1050 Jangmo-o 363 Scraggy + EM 57 Silicobra + Shiny 1124 Turtonator + EM 1038 Druddigon 661 Applin + Trait = 195 punten (15+15+10+15+15+10+15+10+10+10+15+15+15+10+15) |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Flabebe is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 15₽ bijgeschreven in je profiel. BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Popplio en co zijn gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 85₽ bijgeschreven in je profiel. BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Bagon en co zijn gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 195₽ bijgeschreven in je profiel. |
| Ik wil mijn Pokémon afstaan! #538 - Pyukumuku - Shiny = 15 #974 - Arrokuda - Shiny = 15 #987 - Magikarp = 10 #1051 - Froakie - Trait = 15 #1027 - Buizel - Egg Move = 15 Totaal: 70p |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Pyukumuko en co is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 70₽ bijgeschreven in je profiel. |
Karakterkaart Gender: Male ♂ Age: 22 Rank: 4
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: Geen ID's: https://talesofsinnoh.actieforum.com/t22p200-request-a-breeding#27051 Pokémon soort: Meditite + Venco, Abra + Shiny Kunnen 10p naar Alain en 20P naar Casimir? Scheelt een transfer. |
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: #1059 Pokémon soort: Froakie Extra: Trait: blush |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Abra & Meditite zijn gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 30₽ verdeeld over jou & Cas BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Froakie is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 15₽ bijgeschreven op je profiel. |
| Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 771 Pokémon soort: Patrat Extra: HA Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 437 Pokémon soort: Alcremie Extra: - |
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 Rank: 02
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: https://talesofsinnoh.actieforum.com/t22p220-request-a-breeding#29062 Pokémon soort: Mudbray Extra: -- |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Patrat & Alcremie zijn gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 25₽ bijgeschreven op je profiel. BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Mudbray is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 10₽ bijgeschreven op je profiel. |
| Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 003 Pokémon soort: Ponyta Galar Extra: -- Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 004 Pokémon soort: Ninetales Alolan Extra: -- Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 190 Pokémon soort: Eevee Extra: Hidden Ability Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 817 Pokémon soort: Buneary Extra: Melanistic Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 913 Pokémon soort: Magikarp Extra: Shiny 10 + 10 + 15 + 15 + 15 = 65p |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je pokémon bende is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 70₽* bijgeschreven op je profiel. (*eevee had een egg move) |
Karakterkaart Gender: Male Age: 24 Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | Ik wil mijn Pokémon afstaan! Pokémon ID: 1296 Pokémon soort: Fomantis Extra: Egg Move |
| BYE-BYE, BUDDY! GOOD LUCK OUT THERE! De medewerker kijkt je met een wat geïrriteerde blik aan, voor de benodigde gegevens worden opgeschreven. Was dit de juiste keuze? Er is geen weg meer terug. Je Fomantis is gedoneerd aan de Pokémon Shelter. Er is een bedrag van 15 bijgeschreven op je profiel. |