Switch account





[CF2021] Where do we go - wo mei 05, 2021 5:07 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Met haar hoorapparaten veilig opgeborgen in haar tas wandelde Jennifer rond op het festival. Emily en Lark liepen elk langs een van haar zijden en ze wist dat zij haar zouden waarschuwen als er iets gebeurde dat ze niet kon horen. Ze was eerder naar de speech van de kampioen gaan kijken. Zijn pokémon hadden er heel sterk uitgezien en ze wist zeker dat hij een uitdaging zou zijn voor al de trainers met plannen om zelf kampioen te worden. Nu liet ze haar ogen over al de verschillende dingen die op het festival te doen waren gaan. Er was een standje waar je evolutie items voor je pokémon kon winnen en eentje waar je je pokémon kon laten verzorgen. Misschien dat ze dat later zou uitproberen. Ze wist zeker dat Emily en Lark van zo’n verzorgingsbeurt zouden genieten. Voor nu was er echter iets anders dat ze eerst wou doen: iets vinden om te eten. In alle haast om naar het festival te gaan, had ze geen tijd gehad om te lunchen en dus moest ze hier iets zien te vinden. Met al de verschillende standjes zou dat echter geen probleem zijn. Enkel kiezen wat ze wou kon moeilijk worden. Tot een tentje waar hamburgers verkocht werden haar aandacht trok. Dat was perfect. “Lark, Emily, deze kant op,” sprak ze waarna ze zonder te kijken naar links ging en zo iemand de pas afsneed.
Re: [CF2021] Where do we go - wo mei 05, 2021 8:21 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De openingsspeech was indrukwekkend geweest. Ze had er met verwondering naar geluisterd. Zijzelf wilde het pad van trainer niet volgen, ze vond het veel leuker om koppels pokémon te bedenken en dan voor hun eieren te zorgen. Elke keer weer spannend wat er dan uit kwam. Dat was haar passie en racen natuurlijk. Ze vond het heerlijk om één van haar pokémon voor haar karretje te zetten en ze tot het uiterste te drijven, vooral Kian vond dat ook leuk. Van Ceylin hoefde dat niet altijd zo. Wat ze soms wel eens jammer vond. Haar pokémon liepen een eindje achter haar. Als ze naast haar zouden lopen namen ze veel te veel ruimte in beslag vond ze. Met haar rolstoel. Ze mochten niet te ver weg, bang dat ze hen in de menigte kwijt zou raken, maar op deze afstand was het prima. Ze wilde net weer een slinger aan haar wielen geven. Toen ze net op tijd doorkreeg dat iemand haar afsneed. Dus pakte ze haar ene wiel vast, waardoor ze maar aan eentje een slinger gaf en overdwars kwam te staan. Haar pokémon wisten nog maar net op tijd te stoppen, maar zo knalde ze in ieder geval niet tegen de andere vrouw aan. “Oepsie.” Grijnsde ze naar haar.
Re: [CF2021] Where do we go - zo mei 23, 2021 7:13 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Zonder te kijken sloeg Jennifer af naar links. Een zeer foute keuze in een menigte zoals deze en het was dan ook niet verbazingwekkend dat ze iemand de pas afsneed. Te laat zag ze uit haar ooghoeken hoe ze vlak voor een meisje in een rolstoel kwam te staan. Automatisch kromp Jennifer ineen; klaar voor de impact. Maar die kwam niet. Net op tijd had het meisje kunnen stoppen waardoor ze nu een kwartslag gedraaid stond tegenover eerder. Het meisje grijnsde en een kleine glimlach verscheen op Jennifers gezicht; blij dat het niet tot een botsing was gekomen. Ze haalde haar hoorapparaten weer uit haar tas en stak ze in zodat ze met het meisje kon praten. De apparaten gingen in haar oren en in een keer veranderde het geroezemoes van eerder in een kakofonie van stemmen. “Het spijt me zo erg,” verontschuldigde ze zich. “Ik had moeten kijken waar ik ging.” Niet alleen had ze er bijna voor gezorgd dat het meisje tegen haar was opgebotst, ook zouden Emily en Lark geraakt zijn als de ander niet op tijd had kunnen stoppen. Haar pokémon vertrouwden haar en dat vertrouwen had ze nu geschaad. Gelukkig dat niemand effectief was geraakt.
Re: [CF2021] Where do we go - di mei 25, 2021 9:03 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De andere vrouw haalde eerst iets uit haar tas, voordat ze iets tegen haar zei. Ze zag dat het gehoorapparaatjes waren. Waarschijnlijk was zo’n groep mensen ook wel enorm luid met een gehoorapparaat in. Ze begon dat het haar speet en dat ze beter op had moeten letten. Chloe wuifde met haar hand, haar verontschuldigingen weg. “Ooh joh, dat geeft helemaal niks! Het is ook niet te doen in zo’n menigte.” Zei ze toen. “Mijn naam is Chloe. Dat zijn Kian en Ceylin” Ze wees eerst naar haar Ponyta en toen naar haar Deerling, die achter haar stonden. Daarna keek ze naar de pokémon van de vrouw. Een Eevee en een Vulpix, al zag deze er anders uit dan die ze gewend was. “Dat is een Alola Vulpix of niet?” Vroeg ze terwijl ze de andere vrouw weer aankeek.
Re: [CF2021] Where do we go - wo mei 26, 2021 8:28 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Jennifer had helemaal niet gekeken toen ze plotseling naar links ging. Het was dan ook haar schuld dat de vrouw bijna tegen haar was opgebotst en dus verontschuldigde ze zich. Die wuifde de verontschuldiging echter direct weg. Dankbaar dat de ander het niet erg vond, luisterde ze naar de vrouw. Ja, dit is Lark,” antwoordde ze. De pokémon zette zich vlak voor de rolstoel neer zodat de vrouw hem nog beter kon bekijken. Hij genoot duidelijk van de aandacht. Het deed Jennifer lachen. “Ik ben net van Alola terug naar Sinnoh verhuisd en hij krijgt hier meer aandacht dan hij gewend is.” In Alola was iedereen het gewoon dat een vulpix er zo uit kon zien, maar hier vond iedereen hem speciaal. ‘Dit is Emily.” Ging ze verder met voorstellen terwijl ze naar de eevee die nog steeds naast haar stond wees. “En ik ben Jennifer,” eindigde ze uiteindelijk met zichzelf. “Leuk om je te ontmoeten. Al was het misschien niet op de beste manier,” lachte ze.
Re: [CF2021] Where do we go - vr jun 11, 2021 10:30 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte toen de Vulpix demonstratief voor haar ging zitten. Hij hield blijkbaar wel van aandacht. Misschien waren er mensen die het irritant zouden vinden, maar zij niet. Ze vond het altijd wel iets hebben als pokémon wisten dat ze speciaal waren. “Aangenaam dan Lark. Een mooie Vulpix ben je, daar mag je ook wel trots op zijn.” Sprak ze hem toe. Daarna keek ze de andere vrouw aan. “Je komt hier oorspronkelijk vandaan? Uit Sinnoh?” Vroeg ze toen aan haar. Ze stelde haar Eevee als Emily voor en zichzelf als Jennifer. Ze schoot in de lach toen ze doorging dat hun ontmoeting misschien niet op de beste manier was gegaan. “Je hoeft je daar echt niet druk over te maken.” Zei ze nogmaals. Kian schraapte even met zijn hoef over de grond en brieste. Ceylin stond inmiddels met haar neus over haar schouder. Dus ze aaide haar Deerling zachtjes over haar neus. Ceylin haar ogen begonnen blij te flonkeren.
Re: [CF2021] Where do we go - vr jul 16, 2021 12:04 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Lark genoot van de aandacht en ook Emily kwam dichter naar Chloe toe. Jennifer knikte. “Ja, ik ben in Hearthome city geboren en opgegroeid. Maar mijn ouders zijn ook breeders dus toen de strenge regels op pokémon er kwamen, moesten we verhuizen voor hun werk,” legde ze uit. “Ik ben echt blij dat het hier nu wat relaxter is rond pokémon en dat ik terug ben.” Ze had een grote lach op haar gezicht bij die woorden. Natuurlijk was ze graag in Alola geweest, maar Sinnoh was en zou altijd haar thuis blijven. Daarbovenop kon ze nu haar droom waarmaken om de familiefokkerij in Hearthome city weer op te starten. De vrouw tegenover haar begon te lachen toen ze weer over hun ontmoeting begon. En ook Jennifer had een lach op haar gezicht; ze was blij dat de ander er zich niet druk om maakte en dat ze het voorval konden vergeten. “Je hebt echt heel mooie pokémon,” complimenteerde Jennifer toen Chloe’s deerling haar hoofd op de schouder van haar trainer legde.
Re: [CF2021] Where do we go - ma jul 19, 2021 3:50 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

De pokémon van Jennifer kwamen steeds wat dichterbij. Dat vond ze helemaal niet erg, zo kon ze hen nog beter bewonderen. Jeniffer vertelde dat ze uit Hearthome city kwam, maar dat haar familie had moeten verhuizen door hun werk. Ja, als breeder was het niet handig geweest om in Sinnoh te blijven. “Lijkt me inderdaad fijn om dan weer terug te zijn.” Lachte ze. Toen zei de andere vrouw dat ze haar pokémon ook mooi vond. “Dankjewel!” Zei ze met een big smile. “Kian was een cadeautje van mijn grootvader, hij komt uit Kanto.” Vertelde ze toen. “Ceylin heb ik in Unova gevangen.” Ook Kian legde nu zijn neus op haar andere schouder. Glimlachend keek ze van de één naar de andere.
Re: [CF2021] Where do we go - vr jul 23, 2021 3:35 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Het was inderdaad heel fijn om weer terug te zijn. En niet alleen voor haar, maar ook voor Emily. Ze had de pokémon al gehad toen ze nog in Sinnoh woonde en de eevee had haar thuis ook gemist nadat ze hadden moeten verhuizen. Waar Lark en Emily daarnet alle aandacht opeisten, waren het nu echter Kian en Ceylin die de show stalen. De twee waren prachtig en dat liet Jennifer dan ook aan Chloe weten. “Kom je uit Unova?” vroeg Jennifer. Het kon natuurlijk ook dat het meisje daar een tijdje had gewoond of dat ze daar even op vakantie was geweest. “En ben jij ook een breeder?” vroeg ze daarna. Met zo’n mooie pokémon zou de ander het alleszins ver schoppen als breeder.
Re: [CF2021] Where do we go - vr jul 23, 2021 9:21 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte toen Jennifer vroeg of ze uit Unova kwam. “Ja, mijn grootvader woont in Castelia City.” Zei ze toen. Daarna vroeg de andere vrouw of ze ook breeder was. Waarop ze weer knikte. “Ja, al ben ik hier nog maar net hoor. Ik wilde kijken wat Sinnoh mij kan brengen.” Glimlachte ze toen. “Het racen met Kian was enorm leuk, maar ik moet toch een keertje verder. Breeden lijkt me fantastisch.” Vervolgde ze tegen Jennifer.
Re: [CF2021] Where do we go - wo jul 28, 2021 6:06 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Het meisje kwam inderdaad uit Unova en haar grootvader woonde in Castelia city. Jennifer was daar nog nooit geweest, maar het klonk alleszins als een prachtige plaats. En de vrouw was ook een breeder. “Je racet?” vroeg ze eerst bij het horen van de woorden van de ander. “Breeden is echt fantastisch,” beaamde Jennifer. “Heb je al een plan van wat voor pokémon je wil breeden?” Ze had zelf wel al een idee en een droom. De familieranch terugkrijgen en nog groter worden in de regio dan haar ouders waren.
Re: [CF2021] Where do we go - do jul 29, 2021 3:28 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze knikte toen Jennifer vroeg of ze racete. “Klopt, ik heb al weer heel wat wedstrijden gedaan.” Lachte ze toen. Haar gelach ging over in een glimlach toen Jennifer aangaf dat breeden fantastisch was. “Wat vind jij het mooiste aan breeden?” Vroeg ze aan haar. Toen vroeg Jennifer of ze al een plan had, wat voor pokémon ze wilde breeden. “Nog niet precies.” Zei ze terwijl ze haar voorhoofd bedenkelijk fronste. “Ik denk dat het wel iets wordt met pokémon die ook kunnen racen. Alleen honderd procent zeker weet ik het nog niet. En jij?” Stelde ze de vraag weer terug.
Re: [CF2021] Where do we go - di aug 17, 2021 3:38 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


Ze was opgegroeid in de fokkerij van haar ouders en was al van jongs af aan geïnteresseerd in breeden. Ze vond het dan ook fantastisch om te doen. “Mmm…,” dacht ze na. “Er is zo veel moois aan. Helpen om een nieuwe pokémon op de wereld te zetten en deze bij een trainer onderbrengen staat wel bovenaan de lijst. Maar kijken welke pokémon je gaat breeden en wat er uit die combinatie komt is ook leuk.” Ze lachte. “Het is nogal moeilijk om een iets te kiezen.” Het was haar droom om haar eigen fokkerij te hebben en ze verlangde naar alles dat met die droom te maken had. Het meisje gaf aan dat ze nog niet echt een plan had van wat voor pokémon ze wou breeden. “Pokémon die kunnen racen lijkt me een goed plan.” Er waren vast mensen geïnteresseerd in racen. En ook voor trainers en coördinatoren waren snelle pokémon interessant. “Ik ben van plan om vooral pokémon met regionale vormen te breeden. Bijvoorbeeld met een alolan vorm zoals Lark hier.” Ze wees naar de alolan vulpix die zijn oren spitste toen hij zijn naam hoorde.
Re: [CF2021] Where do we go - do aug 26, 2021 2:23 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Jennifer vertelde over haar passie van het breeden. Waardoor Chloe haar ogen ook begonnen te flonkeren en ze beamend begon te knikken. Daar was ze het echt helemaal mee eens. Ze glimlachte toen de andere vrouw zei dat pokémon die konden racen een goed plan was om mee te breeden. “Ja, dat moet ik ook gewoon gaan doen. Niet verder over aarzelen eigenlijk.” Lachte ze toen. Ja, ze ging het gewoon doen. Punt. Niet te moeilijk doen. Ze hield van snelle pokémon, dus dan was dat ook de beste optie toch. Toen vertelde Jennifer over haar breedplannen. “Dat is ook een erg leuk plan! Zeker met zo’n knapperd als Lark.” Zei ze toen tegen Jennifer.
Re: [CF2021] Where do we go - ma sep 20, 2021 4:21 pm
Jennifer Morley
Trainer
Jennifer Morley

Karakterkaart
Gender: female
Age: 31
Rank: 1

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Tess
Hier een quote
0
148
CHARACTER INFO

OOC INFO


De ander begon helemaal te stralen toen Jennifer vertelde over wat ze allemaal zo fantastisch vond aan pokémon breeden. Het leek haar dan ook dat de vrouw helemaal niet moest twijfelen en zeker haar passie moest volgen om pokémon die konden racen te breeden. “Precies, doe wat je graag doet,” beaamde Jennifer de woorden van de andere breeder dan ook waarna ze verder sprak over haar eigen droom om regionale vormen te breeden. “Hij gaat zeker een goede vader maken,” sprak ze terwijl ze liefdevol naar de vulpix keek. “En hopelijk kan ik binnenkort ook aan een galarian pokémon geraken om ook naar die regionale vormen uit te breiden.”
Re: [CF2021] Where do we go - wo sep 22, 2021 9:33 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Where do we go BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte door het enthousiasme van Jennifer. Haar passie sprak er duidelijk uit. Ze vond dat mooi om te zien. Het wakkerde haar enthousiasme ook altijd alleen meer weer aan. “Galarian is ook gaaf.” Beaamde ze toen. “Ik ga eerst de traited kant op proberen uiteindelijk denk ik. Als ik wat meer pokémon heb verzameld die voor een kar kunnen lopen.” Ze keek eventjes om haar heen. “Ik zal in ieder geval maar weer eens verder gaan. Wie weet tot snel.” Lachte ze naar Jennifer. Toen rolde ze weer verder in haar rolstoel over het festivalterrein.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum