Switch account





Ivy Linwood
Coördinator
Ivy Linwood

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 1

If doubt, blame it on that one cloud in the sky BogusIncredibleBass-size_restricted
Ema
Hier een quote
38
89
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een leuk deuntje die ze luisterde via een paar van oortjes die geconnecteerd zaten aan haar smartphone wandelde ze de straten van Hearthome City over. Het was een mooi stadje met vele wegen, wat het soms wel verwarrend maakte om hier rond te dwalen. Ze had zelf niet eens door of ze nu al vijf keren op de zelfde weg was gewandeld of niet, maar daar haalde ze haar schouders bij op wanneer ze er aan dacht. Echter kwam er nu een knorrend geluid uit haar maag en Bruintje, die naast haar liep, keek haar aan toen hij het hoorde. Het enigste probleem was dat Ivy niet echt wist waar ze hier eten kon kopen omdat alles hier nog redelijk nieuw voor haar was. Even pakte ze met haar handen de witte oortjes uit haar oren en stak ze in haar broekzak waarna ze haar smartphone er even uithaalde, opzoekend waar er misschien wat te kopen was. Maar ze bemerkte in haar ooghoek een andere vrouw die hier aan het rondlopen was en bedacht zich dat het misschien handiger zou zijn als ze het aan haar zou vragen. Ze liep kalmpjes naar haar toe met een twinkeling in haar ogen. “Hallo, weet jij toevallig waar ik wat kan kopen om mijn honger te stillen? Ik verdwaal al een beetje de hele tijd”. Ze bemerkte zelfs hoe Bruintje daarop een akkoord knikte. Doelloos rondlopen was nooit een goed plan geweest, of wel?


+Alicea
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum