Switch account





[CF2021] Waffle - wo mei 05, 2021 8:08 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze had zichzelf uit de rolstoel gehesen op een bankje. Op haar schoot had ze een warme wafel met suiker. Het water liep haar al in haar mond. Ze pakte het vorkje en nam een hap. Direct vormde er zich een genietend glimlachje rond haar lippen. De wafel was heerlijk. Even twijfelde ze. Het festival was druk en om nu haar pokémon eruit te laten, maar aan de andere kant gunde ze hen ook wel een hapje. Ach hier bij het bankje viel het wel mee en zouden ze vast niet over ze heen struikelen. Ze pakte de pokéballs en liet Kian en Ceylin eruit. Kian schudde eventjes zijn manen en Ceylin schraapte met haar hoef over de grond. Ze maakte twee stukjes van de wafel los. Eigenlijk helemaal niet goed voor ze, maar voor haarzelf ook niet natuurlijk. Dus ja. Ze legde op allebei haar handen een stukje en reikte ze haar Ponyta en Deerling aan. Ceylin kwam er direct aan en pakte het stukje van haar hand. Kian deed er wat langer over. Hij trok even met zijn oren, maar kwam toen toch maar naar voren om het stukje wafel te pakken. “Eet smakelijk.” Glimlachte ze.

[@Chase Litt]
Re: [CF2021] Waffle - do mei 06, 2021 4:05 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het festival was vrij druk. Flora was bij het aanzicht van al die mensen al bang naar hem toe gerend en Chase had zijn armen automatisch uitgestoken om haar op te vangen. Hydro en Zuko waren er, net zoals hijzelf, niet erg van onder de indruk en momenteel liep hij langs de kraampjes af terwijl hij Flora met kleine klopjes op haar rug wat gerust probeerde te stellen. Hij had een heel andere kant van haar gezien in Eterna Forest, maar misschien had haar encounter met Zuko toch een bepaalde indruk achter gelaten. Of misschien hield Flora echt wel niet van mensen. In elk geval was er een wafelkraampje verderop en Chase haalde wat geld uit zijn zakken tevoorschijn zodat hij er eentje kon kopen. De wafel was groot genoeg voor zijn Pokémon om er ook van te eten en hij gaf ze dan ook allemaal een stukje terwijl hij al etend – en Flora nog steeds ondersteunend met één arm – langs de andere kraampjes liep. Zijn blik gleed kort naar voren, waar hij een meisje achter een rolstoel zag zitten op een bankje. Flora zag het ook en Chase liet haar verbaasd naar de grond zakken toen de Budew begon te friemelen. Zodra ze op de grond stond, rende ze naar het meisje toe en begroette ze deze op een vrolijke toon. Huh? Chase wisselde een blik met zijn Pokémon uit en haalde zijn schouders op, waarna hij zijn Pokémon begon te volgen en een knikje gaf aan het meisje, niet goed wetend hoe hij het gesprek moest beginnen. Hopelijk deed zij dat dan maar.
Re: [CF2021] Waffle - vr mei 07, 2021 11:07 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze keek op toen ze een Budew haar kant op zag rennen. Kian brieste even waarschuwend, maar de pokémon begroette haar vrolijk. Dus ze aaide haar Ponyta geruststellend over zijn hals. Deze Budew bedoelde het alleen maar goed. “Hallo daar.” Glimlachte ze dan ook naar de pokémon waarschijnlijk van de jongen die er achter stond en haar een knikje gaf. “Sorry ik heb net de wafel op. Anders had ik jullie een stukje aangeboden.” Ze keek even naar het bordje waar enkel nog wat kruimels op lagen. “Mijn naam is Chloe. Deze meneer hier heet Kian.” Ze kriebelde haar Ponyta onder zijn manen. Ze wist dat Kian er altijd voor zou zorgen dat ze zich niet brandde. “En dit is Ceylin.” Haar Deerling aaide ze over haar neus. Daarna keek ze weer naar de Budew. “En wat is jouw naam dan?” Vroeg ze toen aan de pokémon die haar zo vrolijk had begroet.
Re: [CF2021] Waffle - vr mei 07, 2021 8:13 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het leek erop dat het meisje voor hem een spraakzaam type was, wat hem nu wel goed uitkwam. Chase liet zijn blik naar haar glijden toen ze zei dat ze een stukje van haar wafel had aangeboden als ze die zelf niet op had gegeten. ”Mijn Pokémon hebben net allemaal een stukje gehad,” zei hij koeltjes tegen haar. De dame stelde zichzelf voor als Chloe en haar Ponyta als Kian. Haar Deerling noemde blijkbaar Ceylin en er werd ook nog gevragen wat de naam van zijn Budew was. ”Haar naam is Flora. Ik ben Chase en dat daar zijn Hydro en Zuko,” zei hij en hij knikte om de beurt naar zijn Poliwag en daarna naar zijn Growlithe. Flora draaide zich naar de Deerling toe en sprong vrolijk naar haar toe. Chase nam aan dat het wel even zou duren tot de Pokémon uitgepraat zouden zijn en zag dat als een teken om naast het meisje plaats te nemen op de bank. ”Ben je voor een speciale reden naar het festival gekomen?” vroeg hij koeltjes aan de dame naast zich. ”Wilde je iets specifieks zien?” Sommigen waren hier om mee te doen aan een toernooi en anderen weer om zich te vermaken met de talloze activiteiten dat het festival te bieden had. Chase was gewoon iemand die een kijkje nam en niet specifiek iets ging doen. Misschien was dat voor haar wel anders.
Re: [CF2021] Waffle - vr mei 07, 2021 8:40 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze hadden al wat gehad. Dat scheelde weer. Toen noemde hij ook zijn eigen naam, Chase, en de namen van zijn pokémon. Flora was ondertussen kennis aan het maken met Ceylin. Haar Deerling had twinkelende ogen terwijl ze Flora ook begroette. Ze vond de Budew blijkbaar leuk, dat was wederzijds zo te zien. Kian keek wat schuchter van de één naar de ander en verstijfde ietsje toen Chase naast haar kwam zitten. “Het is oké Kian.” stelde ze hem nogmaals gerust, al leek dat nog steeds niet helemaal te werken. Hij accepteerde het, maar waarderen leek hij het niet echt. “Momentje hoor.” Ze zat nog steeds met het bordje op schoot. Ze pakte de leuningen van de rolstoel, wipte zichzelf er behendig in. Rolde naar de prullenbak en gooide het bordje weg. Daarna kwam ze terug en installeerde zichzelf weer op het bankje. “Zo.” Het was natuurlijk veel sneller geweest als ze had gevraagd of hij het had willen doen, maar zo zat ze niet in elkaar. Maar goed, hij had haar een vraag gesteld. “Ik woon in Unova. Ik hoorde over het festival, dus ben ik naar Sinnoh gereden met Kian en Ceylin. Ik ben hier vooral gekomen om nieuwe pokémon en mensen te ontmoeten. Wie weet dat ik hier mijn breedingprogramma goed op weet te zetten, dan blijf ik misschien wel wat langer.” Glimlachte ze toen. “En jij?” Vroeg ze aan Chase.
Re: [CF2021] Waffle - za mei 08, 2021 2:00 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

De Ponyta leek het er niet echt mee eens te zijn dat hij naast haar trainer kwam zitten, maar zo lang de trainer er zelf geen probleem mee had, trok hij zich daar niet veel van aan. En dat leek dus niet het geval te zijn, dus het was prima. Zijn blik gleed naar Flora, welke wel plezier leek te hebben met de Deerling. Hydro hield zich wat afzijdig en Zuko was de Ponyta scherp in de gaten aan het houden. Zijn blik gleed weer naar Chloe toen ze zichzelf in haar rolstoel hees, even naar de prullenbak reed en weer terugkwam. Hij had er wel bewondering voor hoe dat ze zichzelf zo soepel op het bankje wist te hijsen en in haar rolstoel. Hij had sowieso veel bewondering voor mensen die leerden te leven met hun beperking. Ze had ook gewoon aan hem kunnen vragen of hij het weg wilde gooien, maar ze leek het zelfstandig te willen doen en daar kon hij wel veel respect voor opbrengen. Hij wist echter beter dan er een opmerking over te maken en liet haar in plaats daarvan zijn vragen beantwoorden. Hij knikte naar haar. Ze was dus een breeder. ”Ik ben afkomstig van Kanto en ben na de lockdown naar Sinnoh verhuisd om mijn vader te helpen in de mijnen van Oreburgh City. Vlak daarna ben ik op reis gegaan om Champion te worden,” legde hij kalmpjes uit. ”Ik ben sowieso van plan om hier te blijven tot ik alle badges heb behaald en dan zie ik wel of het nog een uitdaging is om hier te blijven. Anders was ik van plan om de league in Kanto uit te dagen.” Hij knikte naar haar. ”Dus je wilde oorspronkelijk breeder worden in Unova, maar bent misschien van plan om hier een fokkerij te beginnen?” verlegde hij het onderwerp weer naar haar.
Re: [CF2021] Waffle - di mei 11, 2021 9:07 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase vertelde dat hij uit Kanto kwam. “Daar ben ik ook geboren, in Kanto.” Even verscheen er een waterig glimlachje om haar lippen, die ook bijna iets verdrietigs had. “Maar je vader werkt in de mijnen dus? Wat doet hij daar precies?” Vroeg ze vervolgens. “Leuk dat je Champion wil worden! Heb je al badges verzameld?” Sprak ze verder tegen Chase. Toen vroeg hij of ze eerst breeder in Unova had willen worden. “Ik was eerst nog vooral bezig met races, met Kian hier.” Ze knikte naar haar Ponyta. Die met zijn hoef over de grond schraapte, alsof hij doorhad dat ze het over hem hadden. “Kian is een snelheidsduivel, Ceylin meer een lange afstandloper.” Ze keek even naar haar Deerling die met de Budew aan het communiceren was. Ze glimlachte warm. “Ik heb het idee om pokémontypes te gaan fokken die ook voor een kar kunnen. Dat idee heb ik al langer, maar ik heb het nooit uitgevoerd. Misschien dat ik dat hier kan gaan doen.” Legde ze toen aan hem uit.
Re: [CF2021] Waffle - za mei 15, 2021 1:55 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase wilde net aan haar vragen waar ze ergens was geboren in Kanto toen dat hij de verdrietige sfeer om haar heen opmerkte. Een lichte bezorgde frons verscheen op zijn voorhoofd, maar hij besloot om er niet over door te gaan toen ze het onderwerp – waarschijnlijk opzettelijk – weer naar hem verlegde. Hij zou haar er later dan wel naar vragen, als het gesprek iets meer op gang was gekomen, besloot hij. ”Ze proberen vooral de grot bewoonbaar te houden voor de Pokémon die er leven door gevaarlijke groeven en stenen weg te werken, maar ze zijn ook vaak op zoek naar verborgen schatten waar ze eventueel geld mee kunnen verdienen op de markt,” legde hij uit. ”Of ze geven het aan Pokémon Marts of groothandels weg zodat zij daar in ruil weer iets voor krijgen. En dan natuurlijk hetgeen wat een gebruikelijke mijnwerker ook doet: steenkool inzamelen voor doorverkoop voor de economie te bevorderen.” Het was zwaar werk en ongetwijfeld waren er ook een paar die illegaal bezig waren, maar zo was zijn vader niet. Chase had ook nog een tijdje mee in de mijnen gewerkt en dat was dan ook waar zijn spieren vandaan kwamen. Hij schudde zijn hoofd op haar volgende vraag. ”Ik ben aan het trainen voor mijn eerste. Vooral Flora moet nog veel training krijgen omdat ze zo jong is, maar we geraken er wel.” Er was een vastberaden blik in zijn ogen te zien terwijl hij van Flora naar Zuko en Hydro keek. Ja, ze gingen het wel redden met hun drietjes. Daar was hij zeker van. Zijn blik gleed weer terug naar Chloe toen ze uitlegde wat haar doel was. ”Zoals een Zebstrika?” vroeg hij met een frons. Of een Mudsdale. Hij dacht dat er niet zo heel veel opties waren, maar blijkbaar viel dat wel mee. ”Dat klinkt interessant,” zei hij kalmpjes, maar wel met een goedkeurende blik en een knikje naar haar. Het was niet zijn vak, maar dat wilde nog niet zeggen dat het niet interessant kon zijn. In tegendeel zelfs.
Re: [CF2021] Waffle - do mei 20, 2021 9:11 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase vertelde over het werk wat zijn vader deed. “Dat klinkt als zwaar maar nobel werk.” Zei ze toen. Het zou niks voor haar zijn, helemaal nu niet meer. Ze zou met haar rolstoel die grot waarschijnlijk niet eens in komen. Dus nee, dat werd hem niet. Maar het was mooi dat er mensen waren die dat werk deden. Hij vertelde verder over dat hij aan het trainen was voor zijn eerste gym, maar dat Flora nog wat training nodig had. “Dat weet ik wel zeker.” Beaamde ze. Toen hij zei dat ze er wel kwamen. Toen vroeg Chase weer naar haar breeding doelen. “Ja een Zebstrika, maar ook bijvoorbeeld een Tauros of een Cufant.” Vervolgde ze toen. “Alle snelle en sterke pokémon, die tuig om passen.” Glimlachte ze.
Re: [CF2021] Waffle - zo mei 23, 2021 1:00 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Dat is het ook,” zei Chase en je kon in de toon van zijn stem horen dat hij het fijn vond dat ze het opmerkte. In de mijnen werken werd nu niet bepaald als een beroep aanschouwd dat velen wilden doen en Chase had het idee dat er soms ook een beetje lacherig over werd gedaan, dus het was fijn om te horen dat het ook anders kon. Zijn blik gleed naar haar toen ze er vertrouwen in leek te hebben dat het hem wel zou gaan lukken en ook daar gaf hij een glimlachje op. Het was niet direct iets wat hij zocht, maar het was toch wel fijn om te weten dat er mensen om hem heen waren die in zijn doelen geloofden. Dat motiveerde hem ook wel om er volledig voor te gaan. Ze noemde vervolgens een paar voorbeelden op van het soort Pokémon dat ze wilde breeden en hij knikte, duidelijk onder de indruk zijnde. ”Dat is anders ook vrij nobel wat je daar wilt doen,” merkte hij goedkeurend op. ”Het zijn zeker niet de gemakkelijkste Pokémon om op te voeden, al denk ik wel dat het scheelt als je ze al van baby af aan bij je hebt.” Zijn blik gleed kort naar Flora toen deze op het bankje probeerde te springen, wat haar met hulp van Zuko wel lukte. Ze sprong vrolijk naar de breeder toe en sprong abrupt in haar schoot. ”Is het oké dat ze dat doet?” vroeg hij met een frons. ”Anders haal ik haar weer weg.” Ze was immers nog maar een baby en wist niet goed wat wel en wat niet kon. Hydro sloeg het allemaal maar rustig gade, maar wendde zijn blik weer af, duidelijk niet geïnteresseerd zijnde.
Re: [CF2021] Waffle - di mei 25, 2021 8:53 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glom toch wel een klein beetje door zijn lieve woorden. “Ik houd wel van een uitdaging.” Grinnikt ze toen. Het gaf niks dat ze misschien wat moeilijker in de omgang waren, daar kon ze wel mee omgaan. Ze was geduldig maar consequent. Kian was ook niet de makkelijkste pokémon, maar ook met haar Ponyta had ze een band weten op te bouwen. Het was maar hoe graag je wilde, hoe duidelijk je liet zien dat je voor een pokémon ging en dat je te vertrouwen was. Dan waren ook de wantrouwigere pokémons of de vurige te buigen. Ineens sprong de Budew op haar schoot. Ze glimlachte naar Flora. Ze hoorde Kian weer onrustig achter haar briezen en Ceylin legde ook haar neus op haar schoot. Naast Flora. Chase vroeg of het wel oké was wat Flora deed. “Ooh geen probleem hoor! Ik vind het wel schattig.” Ze kriebelde de Budew zachtjes en streek daarna ook Ceylin over haar neus.
Re: [CF2021] Waffle - vr mei 28, 2021 2:06 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase grinnikte toen ze aangaf dat ze wel van een uitdaging hield. ”In dat geval zou ik zeker wel eens willen komen kijken als het eenmaal zo ver is en je hebt al een mooie verzameling aan tuig-Pokémon,” zei hij tegen haar. Misschien zouden ze elkaar wel tegenkomen, wie weet. ”Hopelijk kan ik je tegen dan ook al minstens één badge laten zien.” Hij wilde sowieso eerst de drie Pokémon die hij nu had trainen en zijn eerste badge halen. Misschien zou hij dan wel voor teamuitbreiding zorgen en kon hij voor een tweede badge gaan. Hij had wel een vaag idee wat hij als vierde teamgenoot zou willen hebben, maar zeker weten deed hij dat nog niet. Zijn blik gleed naar de Ponyta toen deze boos begon te briesen, maar Chloe zelf leek het prima te vinden en de blik in zijn ogen werd wat zachter toen hij gadesloeg hoe zijn Budew aandacht kreeg van haar. ”Ik denk dat het wel goed gaat komen het idee dat je hebt,” sprak hij koeltjes met een glimlach om zijn lippen. ”Je ziet me er als iemand uit die goed met Pokémon om kan gaan. Flora lijkt zich in elk geval al helemaal op haar gemak te voelen bij je.” Zuko en Hydro zouden daar wel wat meer tijd voor nodig hebben, maar dat was ook vrij logisch. Zij waren lang niet zo jong als Flora.
Re: [CF2021] Waffle - vr jun 11, 2021 10:40 am
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase zei dat hij graag kwam kijken als ze een mooie verzameling tuigers had. “Dat mag zeker! Heel erg gezellig. Wie weet dat ik dan ook ergens een leuk boerderijtje hier in Sinnoh heb kunnen kopen.” Maar dat was nog een toekomstdroom. Ze moest eerst flink sparen, voordat dat mogelijk zou zijn. “Zo snel je een badge hebt wil ik die ook zeker zien hoor! Dan moet je mij maar even een seintje geven. Kunnen we elkaar dan weer even opzoeken.” Glimlachte ze naar hem. Daarna klom Flora bij haar op schoot. Ze was even in de ban van de pokémon, maar ze hoorde zijn woorden wel. Waardoor de glimlach om haar lippen alleen maar groter werd. “Dankjewel, dat is heel erg aardig. Ik doe mijn best.” Vervolgde ze toen.
Re: [CF2021] Waffle - wo jun 16, 2021 12:28 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase gaf een knikje toen ze een soort van weggaf wat haar uiteindelijke doel was. Een boerderijtje klonk vrij duur en ook als veel onderhoudswerk, maar ze leek vastberaden te zijn en Chase wist als geen ander waar vastberadenheid voor kon zorgen. ”Doe je momenteel iets van werk om te sparen of ben je dat nog van plan?” vroeg hij geïnteresseerd aan haar. Hij hoopte dat als het het tweede geval was, dat mensen niet al te kortzichtig zouden zijn en haar gewoon een kans zouden geven, ondanks het feit dat ze in een rolstoel zat. Hij haalde zijn Holo Caster tevoorschijn en stak deze vervolgens naar haar uit. ”Misschien is het een goed idee als je hier je nummer in zet?” vroeg hij op een rustige toon met een kleine glimlach om zijn lippen. ”Dat maakt het in elk geval al een stuk makkelijker om contact met elkaar te houden.” En hij was al vrij snel van plan om iets te laten horen van zichzelf als het om zijn gymbadge halen ging, want dat moment zou ook niet meer lang duren. Hij was ambitieus genoeg om erin te geloven dat het hem vanaf de eerste keer zou lukken; dat vertrouwen had hij wel in zijn Pokémon.
Re: [CF2021] Waffle - za jun 26, 2021 9:04 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze schudde haar hoofd toen hij vroeg of ze werk had. “Nee, maar ik ben van plan om te gaan breeden.” Ze knikte naar haar Ponyta en Deerling. “Dat wordt mijn eerste koppel als alles goed gaat. Ik kan niet alles gaan houden, dus ik ben van plan om te gaan verkopen en daarmee te sparen.” Vertelde ze toen aan hem. “En wat shows te gaan doen met ze.” Ze keek Chase aan. “Wie weet dat ik ook wat kan gaan verdienen aan dekkingen met mijn pokémon, als ze andere mensen ook bevallen.” Ze was in ieder geval niet van plan om stil te gaan zitten. Ze kreeg zijn Holo Caster in haar hand gedrukt. Ze moest een giechel ineens onderdrukken. Waar kwam die vandaan, doe normaal… Ze glimlachte wat ongemakkelijk en zette toen haar nummer in zijn Holo Caster. “ziezo.” Ze reikte hem het apparaat weer aan.
Re: [CF2021] Waffle - za jul 03, 2021 5:09 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase luisterde aandachtig naar wat ze zei en gaf een knikje toen ze aangaf dat ze van plan was om te gaan sparen door te breeden. Ze zou haar Pokémon die ze niet zelf zou houden verkopen en zo zou ze het geld verdienen, wat eigenlijk wel een slim idee was. Het lag in haar vakgebied en ze deed iets wat ze graag wilde doen, dus dat was des te meer reden dat het een goed idee was om het plan door te zetten. ”Dat klinkt alsof je er al goed over nagedacht hebt,” sprak hij op een goedkeurende toon tegen haar. Hij had wel flink wat bewondering voor haar, hoe ze in haar situatie iets had gevonden waar ze gelukkig van kon worden en zichzelf staande kon houden in een wereld met harde vooroordelen. Dat kon ook niet iedereen. Haar nummer werd in zijn Holo Caster gezet en Chase knikte, waarna hij haar een berichtje stuurde zodat zij zijn nummer ook in haar Holo Caster op kon slaan. Hij stak het apparaatje weer weg en ”Ik ben van plan om binnen dit en een paar dagen de eerste gym uit te dagen, dus je zal snel weer van me horen,” sprak hij op een vrij ambitieuze manier, zijn kin lichtjes opgeheven. Hij liet zichzelf normaal gezien niet snel meeslepen door zijn gevoelens, maar op dit vlak was hij nu eenmaal ambitieus aangelegd. ”Wie weet heb ik tegen dan zelfs al een vierde teamgenoot.” Hij keek bedenkelijk naar het drietal dat momenteel deel uitmaakte van zijn team. ”Ik zou alleen nog niet weten wat,” mompelde hij onder zijn adem door, zijn goudkleurige blik op de Pokémon voor hem richtend en even verzeild rakend in zijn gedachten.
Re: [CF2021] Waffle - vr jul 09, 2021 2:22 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze glimlachte naar hem. “Misschien juist omdat ik rolstoel gebonden ben, denk ik altijd eerst heel erg goed na voordat ik een beslissing neem. Al kan ik soms ook wel eens iets heel onbezonnens doen hoor.” Ze grinnikte kort. Toen gaf hij aan dat hij haar waarschijnlijk al snel weer contacteerde, omdat hij van plan was om binnenkort een gym uit te dagen. “Alleen maar leuk. Ik wil dat wel eens meemaken en weten hoe het is gegaan.” Zei ze toen. “Heb je een bepaald type waar je nu voor wilt gaan, om te vangen. Of heb je nog niet echt een idee wat voor pokémon je er graag bij zou willen hebben?” Vroeg ze aan hem.
Re: [CF2021] Waffle - ma jul 12, 2021 3:58 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Misschien, al denk ik dat het meer aan de persoon zelf kan liggen dan aan eventuele beperkingen die opgelegd zijn, al denk ik dat jij daar vrij weinig last van hebt,” sprak hij op een koele, complimenterende toon uit. Het leek niet alsof ze echt belemmerd leek te worden of wílde worden door haar handicap en daar kon hij alleen maar respect voor hebben, zeker als hij zag voor welk vakgebied ze had gekozen en met welke Pokémon ze dat wilde doen. Waarschijnlijk waren meerdere soorten Pokémon wel moeilijk om te breeden, maar hij kon zich voorstellen dat Bug types breeden bijvoorbeeld iets minder belastend zou zijn dan het type waar zij voor wilde gaan. Hij liet zijn blik naar haar glijden toen ze haar opmerking maakte en gaf haar een knikje. ”Als alles vlot verloopt tijdens mijn eerste gymgevecht, dan wil ik je wel uitnodigen om de tweede te komen zien,” zei hij koeltjes tegen haar. ”Het is niet dat ik je voor de eerste er niet bij wil hebben, maar een Pokémon zoals Flora gaat bijvoorbeeld al haar aandacht nodig hebben voor het gevecht en ik vrees dat ze te veel afleiding heeft als ze supporters heeft.” Zijn mondhoeken krulden kort omhoog terwijl hij even een blik wierp op Flora, welke nog altijd aan het rusten was in de schoot van de breeder. Zuko en Hydro zagen er licht slaperig uit en Chase maakte een mental note dat hij maar niet te lang moest blijven hangen als hij niet wilde dat hij ze straks terug moest keren naar hun bal. Hij keek haar met een bedenkelijke blik aan nadat ze haar vraag had gesteld. ”Ik wil sowieso een gevarieerd team te hebben en zat te denken aan een Electric type,” zei hij tegen haar. ”Ik wil een zodanig gevarieerd team opstellen dat ik me kan verweren tegen meerdere types tegelijkertijd. Zuko is bijvoorbeeld goed tegen Steel, Grass en Bug types en Hydro dan weer tegen Ground, Rock en Fire types. Flora kan ik goed gebruiken tegen een Water type, maar tegen Flying heb ik dan weer niks en daar zou een Electric type handig voor zijn.” Hij grinnikte wat onbeholpen toen hij opmerkte hoe nerdy hij wel niet over moest komen. ”Sorry, zoals je ziet denk ik er vrij veel over na. Ik ben heel strategisch met dat soort dingen, dus het spijt me als ik je verveel met heel mijn uitleg.” Ze had er zelf om gevraagd, maar dan nog. Misschien moest hij ietsje minderen.
Re: [CF2021] Waffle - di jul 13, 2021 8:35 pm
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij gaf aan dat hij dacht dat het meer aan de persoon lag dan aan een beperking. “Hmm ja, ik denk wel dat je daar gelijk aan hebt. Het is vooral dat het snel gelinkt wordt aan zoiets, volgens mij ben ik het daardoor zelf ook maar gaan doen.” Ze staarde eventjes voor haar uit. “Misschien moet ik daar maar eens mee ophouden. Ik wil mensen voor zijn met een opmerking erover, maar ik zie jou er niet voor aan om zoiets te zeggen. Het is dus eigenlijk nergens voor nodig.” Even irriteerde ze zich aan zichzelf. Het was een slechte gewoonte geworden eigenlijk. Onbewust, maar het was er wel. Hij vertelde dat ze er de tweede wel bij zou mogen zijn als ze dat wilde. “Ik begrijp het hoor, logisch dat ze geconcentreerd moet blijven. Het lijkt me leuk om bij de tweede te kunnen zijn! “ Vervolgde ze toen. Toen gaf Chase zijn uitleg over welk type pokémon hij wilde vangen. “Je verveelt me zeker niet. Het is altijd interessant om iets vanuit een andere tak van sport te zien. Ik snap met je uitleg zeker dat je voor een Electric soort wilt gaan. Ik hoop dat je er snel eentje tegen komt.” Zei ze toen met een glimlach. “Volgens mij worden je pokémon moe.” Vervolgde ze tussen neus en lippen door. Zijzelf moest haar pokémon zo ook maar weer even rust gunnen trouwens.
Re: [CF2021] Waffle - zo jul 18, 2021 2:31 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[CF2021] Waffle BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase fronste kort terwijl hij luisterde naar haar uitleg. Hij snapte dat ze door sommige opmerkingen van mensen zichzelf niet wilde kwetsen en het daarom maar zelf wilde zeggen, maar Chase snapte niet wat het nut ervan was om zichzelf naar beneden te halen. ”Ik denk dat het vrij weinig nut heeft om jezelf naar beneden te halen, puur om te voorkomen dat andere mensen dat misschien zullen doen en om ze dan voor te zijn. Zoals je al zegt, is dat bij mij totaal niet nodig en ik durf te wedden dat er veel anderen zijn bij wie het ook niet nodig is om dat te doen, dus het lijkt me een goed advies om op te volgen dat je ermee moet stoppen.” Hij fronste kort. ”Zulk soort mensen zijn je aandacht eigenlijk ook niet waard en als ze zoiets zeggen, dan zegt dat meer over de persoon zelf dan over jou. Ik zou het achter je proberen te laten, al is dat natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.” Het was een feit dat hij geen idee had hoe het moest zijn om in een rolstoel te zitten en hij was dan ook wel iemand die zich weinig aantrok van meningen van anderen en zich niet door negatieve emoties mee liet slepen, maar hij snapte ook wel dat er mensen zoals zij waren die dat minder goed konden. Toch zou ze dat wel moeten leren als ze zichzelf op dat vlak niet steeds naar beneden wilde halen. Het was ergens wel een opluchting voor hem dat ze zowel begreep dat hij haar niet bij het eerste gevecht wilde hebben als dat hij een nerdy kantje had als het aankwam op strategieën uitleggen en een kleine glimlach gleed om zijn lippen. Hij gaf een knikje toen ze haar opmerking over Flora maakte en hij boog zich voorover om Flora van haar schoot af te halen. ”We moesten ook maar weer eens gaan,” sprak hij luid genoeg zodat Hydro en Zuko uit hun slaapmomentje opgewerkt werden en Flora zou weten wat haar te doen stond. De Grass type stribbelde lichtelijk tegen, maar één strenge blik van Chase wist haar te ontspannen en Chase wist haar succesvol uit Chloe’s schoot te halen, waarbij het hem voor een paar seconden niet ontging hoe dicht ze bij elkaar waren. Hij deed snel een paar stappen naar achteren en schikte Flora goed in zijn armen, waarna hij haar een knikje gaf. ”Dan ga ik maar eens,” kondigde hij koeltjes aan. ”Denk aan wat ik je gezegd heb en hopelijk zien we elkaar snel weer.” Hij groette haar door op een vrij droge manier zijn hand over zijn schouder naar haar op te steken, waarna hij knikte naar Hydro en Zuko ten teken dat ze hem moesten volgen. Een kleine glimlach gleed om zijn lippen en hij dacht wel dat hij er vandaag een potentiële vriend bij had gekregen.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum