Switch account





[FINISHED] Playing around - vr mei 07, 2021 3:26 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase was blij om weg te zijn uit het feestgedruis. Hij had een taxi van het oosten naar noorden genomen zodat hij weer verder kon gaan met zijn reis waar dat hij was gebleven. Hij moest zijn Pokémon nog flink wat trainen eer dat hij de eerste gym kon gaan uitdagen, maar hij was in elk geval goed op weg. Zijn blik gleed naar Flora, welke voorzichtig naar Hydro en Zuko liep. Hij zat zelf op een bankje en had één arm nonchalant over de rugleuning geslagen terwijl hij met zijn andere hand een sigaret naar zijn lippen bracht. Hij inhaleerde de rook en liet deze uit zijn neusgaten komen terwijl hij neerkeek op Flora. Zuko liet haar toe en stak zijn neusje voorzichtig naar haar toe om haar te besnuffelen. Sinds dat Zuko Flora had proberen te redden op het festival was de Budew niet meer zo schrikachtig. Hydro liet het allemaal maar gewoon toe, maar wimpelde Flora ook niet af toen ze dichterbij kwam en gaf haar een knikje. Chase grinnikte omdat hij zichzelf wel herkende in de Water type. Hij vond dat hij al een aardig goed team voor zich had zitten, maar toch vroeg hij zich af of hij geen andere teamgenoot moest vangen. Met de twee TM’s die hij in gedachten had, zou Flora een stuk sterker zijn, maar was het genoeg om de gym uit te dagen? Misschien als ze evolueerde, maar dat zag hij binnen de kortste keren nog niet zo snel gebeuren.


@Blake Miller
Re: [FINISHED] Playing around - vr mei 07, 2021 4:48 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

Haar handen waren gebald tot vuisten terwijl ze achter de pokémon aan liep. De Buneary hupte steevast van haar weg en weigerde terug te keren in haar pokéball. Als ze ging rennen, deed de pokémon dat ook. Dan zou ze zich helemaal voor gek zetten dus het werd lopen. Achter haar liepen Mist -die duidelijk niets met de situatie te maken wilde hebben- en Cloud die doodleuk achter haar aan liep alsof er niet aan de hand was. Soms vroeg ze zich af wat er rond ging in de kop van de Mienfoo maar dat was voor nu niet belangrijk. Het probleem was dat ze nu Sun te pakken moest krijgen en de Buneary van plan was om dat juist te vermeiden. Ze had er nu al spijt van dat ze de pokémon had gevangen maar was te koppig om haar vervolgens weg te doen. Omdat de hele situatie blijkbaar niet erg genoeg was, besloot Sun ook nog eens andere mensen lastig te vallen. De pokémon sprong via een Budew op het hoofd van een trainer en vervolgens op die manier over de bank heen. Dit kon ze waarschijnlijk niet negeren. "Aaaah sorry! M'n Buneary is echt een bitch", verzuchtte ze. Dit was waarschijnlijk de meest waarheidsgetrouwe manier om de pokémon te beschrijven. Ze zou maar liever moeten zijn en beter moeten luisteren wilde ze een andere beschrijving van haar krijgen.
Re: [FINISHED] Playing around - za mei 08, 2021 1:41 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ene moment was hij rustig naar zijn Pokémon aan het kijken waarvan er twee aan het socializen waren en één zich er niet echt iets van aantrok, het volgende moment keek hij met een frons toe hoe Flora met haar gezicht in het zand viel en hoe hijzelf lichte druk op zijn hoofd voelde toen een Buneary over hem heen sprong. Hij keek kort over zijn schouder naar de Pokémon, maar zijn aandacht werd getrokken door de zwartharige die zich verontschuldigde voor het gedrag van haar Pokémon. ”Dat is een speciale manier om je Pokémon te omschrijven,” sprak hij koeltjes, maar zijn knikje gaf aan dat hij haar excuses aanvaard had. Zijn blik gleed naar beneden en hij zag hoe zijn Budew langzaam overeind kwam. Traantjes verzamelden zich in haar ogen en Chase pakte haar meteen op, waarna hij haar dicht tegen zijn borst drukte. ”Trek het je niet te veel aan,” zei hij koeltjes tegen de dame voor hem. ”Ze is nog erg jong en ze raakt snel van slag.” Flora werd al iets rustiger in zijn armen en Chase richtte zijn aandacht weer op de dame. ”Ik kan hierbij aannemen dat je die Buneary nog niet lang hebt?” vroeg hij met een frons aan haar.
Re: [FINISHED] Playing around - za mei 08, 2021 5:28 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

Om de hele situatie nog een beetje erger te maken was de Budew op haar gezicht gevallen door de afzet van Sun. Ze kon er niet veel meer aan doen behalve haar verontschuldiging aanbieden. En twijfelen of ze de pokémon ooit een beetje zou kunnen opvoeden. ”Dat is een speciale manier om je Pokémon te omschrijven,” reageerde de man met een knikje. Eh. Ja. Het was moeilijk om haar als iets anders te omschrijven op het moment. Meer schuldgevoel bekroop haar bij het zien van de traantjes in de ogen van de pokémon die hij oppakte. ”Trek het je niet te veel aan,” zei hij over de situatie. ”Ze is nog erg jong en ze raakt snel van slag.” Natuurlijk. Sun had het ook nog eens geflikt bij een baby. Die verdomde Buneary had ook totaal geen aandacht voor anderen. ”Ik kan hierbij aannemen dat je die Buneary nog niet lang hebt?” Blake schudde haar hoofd ten teken van dat ze haar inderdaad nog niet lang had. "Ze is compleet onhandelbaar sinds ik d'r heb en heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Deze twee zijn nooit zo geweest." Ze gaf een knikje richting de Alolan Vulpix en Mienfoo die inmiddels braafjes naast haar waren komen te staan. Ze hadden beide hun eigenaardigheden maar zorgde niet opzettelijk voor problemen en luisterde gewoon naar wat hun verteld werd. Sun was het tegenovergestelde van Mist en Cloud wat dat betrof.
Re: [FINISHED] Playing around - zo mei 09, 2021 3:20 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het viel hem al mee dat hij een gehele huilbui door Flora voorkwam door haar dicht tegen zich aan te trekken. Zuko keek even naar boven en ook Hydro had zijn aandacht kort op haar gericht, maar beiden richtten hun blik weer naar de vrouw en haar Pokémon toen de vrouw weer begon met spreken. Chase fronste kort en keek bedenkelijk over zijn schouder naar de Buneary. ”Heb je haar in het wild gevangen of heb je haar ergens anders vandaan?” vroeg hij vervolgens met een frons. Hij wist dat Pokémon die uit Wonder Trades kwamen of shelters soms al een hele historie konden hebben bij een vorige trainer en dat het daarom soms moeilijker maakte voor de volgende trainer om die Pokémon op te voeden. Het was de voornaamste reden waarom hij zijn Pokémon liever in het wild ving, al zou hij liegen als hij zou zeggen dat hij niet kort overwogen had om eens bij zo’n shelter te gaan kijken of een abandoned egg te accepteren. Je zou het niet van hem zeggen, maar hij was best wel een bezorgd persoon en iemand die begaan was met anderen.
Re: [FINISHED] Playing around - wo mei 19, 2021 6:23 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

De Budew leek gelukkig een beetje te kalmeren door de knuffel met haar eigenaar. Het scheelde gelukkig, ze had hier niet naast een huilende baby pokémon willen staan. ”Heb je haar in het wild gevangen of heb je haar ergens anders vandaan?” vroeg de man haar met een frons. Oh. Waarom had ze het idee dat het niet uitmaakte wat ze zou zeggen? Ze had het idee dat hij toch wel een oordeel over haar zou hebben. "Ik heb haar uit het wild", begon ze waarna ze even twijfelde. Wat ze wilde zeggen kon goed verkeerd opgevat worden. Daarom wilde ze zeker weten dat ze het op een goede manier zou zeggen. "Soms denk ik alleen het idee dat ze daar liever was gebleven. Het is moeilijk om te hopen op het beste soms", vulde ze aan met een zwakke glimlach. Ze hoopte oprecht dat de Buneary haar gedrag zou veranderen. Dat ze meer werd zoals Mist en Cloud waren. Tot nu toe leek Sun daar echter alles behalve behoefte aan te hebben. Wat moest ze er mee als ze altijd zo zou blijven?
Re: [FINISHED] Playing around - do mei 20, 2021 1:40 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase merkte de twijfel bij haar op en hij probeerde zijn gezicht neutraal te houden. Waarschijnlijk gaf hij haar nu het idee dat hij de schuld bij haar legde, iets wat hij juist helemaal niet wilde doen. Hij wist hoe wispelturig een Pokémon kon zijn en wist ook dat je met dat soort dingen geluk moest hebben. Sommige Pokémon wilden nu eenmaal niet luisteren of hadden moeite met je te vertrouwen en bij haar Buneary leek dat het geval wel te zijn. Hij had op dat vlak met Zuko, Hydro en Flora wel geluk gehad, zeker met Flora. Zij evolueerde immers door een hechte vriendschapsband te hebben en als dat hem niet zou lukken, dan zou hij binnen de kortste keren geen Roselia hebben. Zijn blik gleed naar de vrouw toen ze haar woorden sprak en hij gaf een knikje. ”Je kunt nooit van te voren voorspellen hoe een Pokémon op je gaat reageren,” zei hij schouderophalend. ”Ik denk dat het beste wat je kunt doen haar gewoon uit haar bal laten is en haar vertrouwen in gevechten. Misschien wordt de band op die manier wel hechter tussen jullie en zal ze zich uiteindelijk wel aanpassen.” Hij hoopte het voor haar. ”Het zal in elk geval niet aan jou liggen. Als dat wel zo was, hadden je andere twee Pokémon heel anders op je gereageerd,” deed hij een poging om haar gerust te stellen, een zwakke glimlach om zijn lippen. ”Mijn naam is trouwens Chase,” stelde hij zich koeltjes voor. ”Dit is Flora en dat zijn Zuko en Hydro,” zei hij, eerst knikkend naar zijn Growlithe en daarna naar zijn Poliwag.
Re: [FINISHED] Playing around - za mei 22, 2021 9:47 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

Waar ze geluk had gehad met Mist en Cloud had ze enorme pech met Sun. Ze zou er op het moment zo veel voor geven als de Buneary naar haar zou willen luisteren. De zwartharige man gaf een knikje op haar antwoord. ”Je kunt nooit van te voren voorspellen hoe een Pokémon op je gaat reageren,” zei hij schouderophalend. Blake haalde ook haar schouders op, gepaard met een slap glimlachje. Toch was het naar als je pokémon anderen lastig viel en niet naar je luisterde. ”Ik denk dat het beste wat je kunt doen haar gewoon uit haar bal laten is en haar vertrouwen in gevechten. Misschien wordt de band op die manier wel hechter tussen jullie en zal ze zich uiteindelijk wel aanpassen.” Oh, ze kreeg advies. Dat was waarschijnlijk iets wat ze goed kon gebruiken. Haar ervaring met pokémon was immers niet zo groot. ”Het zal in elk geval niet aan jou liggen. Als dat wel zo was, hadden je andere twee Pokémon heel anders op je gereageerd,” vulde hij aan. De zwakke glimlach was wat verwarrend voor haar. Het liet het haast lijken of hij zich forceerde om dit te zeggen. Toch geloofde ze hem wel, Mist en Cloud deden het prima. Het was enkel Sun die zich niet gedroeg. "Vechten zal wat lastig worden aangezien ik nog nooit een echt gevecht heb gehad", zei ze met een onhandig gegrinnik. Ze had geen idee hoe dat allemaal werkte dus dat zou ze eerst moeten leren. Misschien handiger als ze daar eerst Mist of Cloud voor gebruikte. ”Mijn naam is trouwens Chase,” stelde de zwartharige man zich voor. ”Dit is Flora en dat zijn Zuko en Hydro,” vulde hij aan, terwijl hij naar zijn andere twee pokémon knikte. "Ik ben Blake, dit zijn Mist," zei ze terwijl ze haar hand uitstak, "Cloud," vervolgde ze terwijl ze haar hand naar de Mienfoo wees, "en de Buneary is Sun... en niet meer in zicht. Muk." Natuurlijk had de pokémon haar kans gegrepen om er weer vandoor te gaan terwijl ze in gesprek was. Dit had ze moeten zien aankomen.
Re: [FINISHED] Playing around - zo mei 23, 2021 1:08 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij wist niet of hij het voor elkaar had gekregen om haar gerust te stellen, maar dat zou hij later dan wel zien. En anders zou hij wel een andere manier bedenken om haar op haar gemak te stellen. Hij zag er misschien niet zo uit met zijn ruige uiterlijk, maar hij gaf echt wel om de mensen om hem heen en hij zou anderen ook echt wel helpen als ze het nodig hadden. Zijn blik gleed naar haar toen ze aangaf dat ze nog nooit een gevecht had gehad en een kleine glimlach kroop om zijn lippen. ”Ik kan je daar anders wel mee helpen?” stelde hij voor. ”Het is nu niet dat ik zo veel ervaring op mijn teller heb staan, maar ik ben best goed in strategisch denken en ik kan je denk ik wel wat goede tips geven.” En anders zou het ook een leerervaring voor hem zijn, moest hij maar denken. Nadat hij zichzelf had voorgesteld, stelde de zwartharige zich voor als Blake. Ze stelde ook haar Pokémon voor en een frons verscheen op het gelaat van Chase toen bleek dat de Buneary niet meer in zicht was. Hij kwam overeind en ondersteunde Flora nog wat meer met zijn armen om haar beter tegen zijn borst te positioneren terwijl hij zijn blik op Zuko richtte. ”Zuko, kun jij helpen met zoeken?” vroeg hij aan de hond-Pokémon. De Fire type had een neus voor dit soort dingen en de kans dat ze de Buneary snel terug zouden vinden, was vrij groot. Zijn Growlithe knikte naar hem en begon het al op een lopen te zetten. ”Laten we eerst je Pokémon maar eens zoeken voordat we ons gesprek voortzetten,” zei hij koeltjes tegen haar. En hij knikte naar haar waarna hij zijn Growlithe begon te volgen, want die wist immers het beste waar de Buneary uit kon hangen.
Re: [FINISHED] Playing around - zo mei 23, 2021 10:13 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

Zijn reactie op haar uitleg had ze niet helemaal aan zien komen. ”Ik kan je daar anders wel mee helpen?” stelde hij voor. Dan zou ze wel een hele tutorial nodig hebben. ”Het is nu niet dat ik zo veel ervaring op mijn teller heb staan, maar ik ben best goed in strategisch denken en ik kan je denk ik wel wat goede tips geven.” Dat zou wel enorm helpen waarschijnlijk. Al die strategische dingen snapte ze niet. Ze had er nooit veel interesse in gehad en daardoor ook nooit onderzoek naar gedaan of uitleg over gevolgd. Het was het deel van trainer zijn waar ze absoluut geen ervaring mee had. Instinctief zette ze een stapje achteruit toen Chase overeind kwam. ”Zuko, kun jij helpen met zoeken?” vroeg hij aan zijn Growlithe. De pokémon had waarschijnlijk wel een neus die goed kon helpen bij het vinden van haar pokémon. ”Laten we eerst je Pokémon maar eens zoeken voordat we ons gesprek voortzetten,” zei Chase, waarna hij achter zijn pokémon aan begon te lopen. Blake gaf een knikje voor ze zich tot haar Mienfoo richtte. "Cloud je mag helpen zoeken zo lang je beloofd overal vanaf te blijven", zei ze. De pokémon knikte en ging er in de zelfde richting als de Growlithe vandoor. Mist bleef braafjes achter haar aan lopen terwijl ze de Growlithe volgde. Het leek er op dat ze steeds verder van het dorpje weg geraakte. Niet verassend aangezien de pokémon geen fan was van de druktes.
Re: [FINISHED] Playing around - vr mei 28, 2021 1:23 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Blake gaf aan dat haar Mienfoo ook mee mocht zoeken en Chase keek toe hoe zijn Growlithe de Mienfoo volledig negeerde. Hij onderdrukte een glimlach. Zijn Growlithe was vrij koppig als het aankwam op taken op zichzelf nemen en zou dan ook zeker geen hulp accepteren. Chase hoopte dat de Mienfoo het niet te persoonlijk op zou vatten en het alfagedrag zelfs een beetje zou negeren. Zijn blik gleed naar het tweetal en hij fronste kort toen hij merkte dat ze Eterna City begonnen te verlaten. Het leek erop dat ze richting Eterna Forest gingen, wat niet zo heel vreemd was omdat het daar een stuk rustiger was en hij meende te weten dat zich daar ook Buneary bevonden. ”Ik hoop niet dat ze haar soortgenoten vindt en zich daartussen gaat verstoppen,” zei hij met een frons. ”Anders wordt het een stuk lastiger om haar te vinden.” Het goede nieuws was dan wel weer dat ze ook niet met heel veel waren in het bos en dat de kans dat ze de Buneary echt kwijt zouden raken niet heel groot was. ”Al zullen we alsnog moeten oppassen voor gevaarlijke Pokémon zoals een zwerm Beedrill.” Hij had Zuko dan wel bij zich met zijn Fire types, maar die kon ook maar een bepaald aantal Pokémon aan. Een hele zwerm Beedrill zou zelfs voor zijn Fire type te veel zijn, vreesde hij. Hij hield Flora alvast dicht tegen zich aan zodat ze niet de kans kreeg om op de grond te springen en ook Hydro hield hij strak in de gaten.
Re: [FINISHED] Playing around - ma mei 31, 2021 8:11 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

Cloud trok zich niets aan van de andere pokémon. Ze liep van links naar rechts over het pad en snuffelde aan een hoop dingen die ze tegen kwam voor ze weer een heel andere richting op schoot. Gelukkig leken de twee pokémon hun wel in de zelfde richting te leiden. De stad uit, het bos in. Dat was geen verassing gezien het ook was waar de Buneary vandaan was gekomen. ”Ik hoop niet dat ze haar soortgenoten vindt en zich daartussen gaat verstoppen,” begon Chase met een frons. ”Anders wordt het een stuk lastiger om haar te vinden.” Er verscheen nu ook een frons op haar gezicht maar die klaarde al snel weer op. "Tenzij ze ineens wel goed zou zijn met andere pokémon betwijfel ik dat, gelukkig." Na haar woorden verscheen er een Buneary op hun pad. Aan Mist en Cloud te zien was dit echter niet Sun maar een wilde pokémon. ”Al zullen we alsnog moeten oppassen voor gevaarlijke Pokémon zoals een zwerm Beedrill.” Met een frons keek Blake de man aan. "Hoe groot is die kans nou?" vroeg ze. Ze had nog nooit een Beedrill gezien hier in het bos. Ze was er misschien ook niet veel geweest maar als er veel waren had ze die toch vast wel gezien.
Re: [FINISHED] Playing around - ma mei 31, 2021 8:45 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het nadeel dat eerst niet echt goed had uitgepakt, bleek nu wel in hun voordeel te werken: de Buneary was niet bepaald sociaal, ook niet naar soortgenoten toe. Dus was de kans groter dat ze zich ergens afgezonderd had. Chase fronste kort toen Blake haar opmerking maakte over de Beedrill. ”Ik denk in een bosgebied zoals deze vrij groot,” sprak hij op een licht droge toon tegen haar. ”In Viridian Forest komen ze in elk geval toch veel voor.” Dat was in Kanto en omdat Beedrill een Kantonian Pokémon was, was de kans natuurlijk groter dat hij ze daar tegenkwam dan hier. En dus was de kans in vergelijking kleiner, maar toch. Je kon nooit voorzichtig genoeg zijn. Hij wilde zich weer naar Blake richten toen een beweging vanuit zijn ooghoeken zijn aandacht trok. Zuko liet met een blafje weten dat het belangrijk was en Chase zag de Buneary die ze waarschijnlijk zochten langs hun door schieten. Ze leek een blik over haar schouder te richten – alsof ze hun wilde uitdagen – en verdween vervolgens dieper het bos in. ”Je moet je Pokémon wel nageven dat ze je in elk geval in beweging houdt,” zei Chase koeltjes tegen Blake, zijn ogen kort flitsend van Blake naar waar de Buneary verdwenen was. Met een zachte zucht begon hij de achtervolging dan maar in te zetten, Flora nog altijd in zijn armen houdend. Hydro had vooral een verveelde blik in zijn ogen terwijl hij achter zijn trainer aanslenterde. Hij vond het allemaal niet zo spannend.
Re: [FINISHED] Playing around - di jun 08, 2021 8:09 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

”Ik denk in een bosgebied zoals deze vrij groot,” reageerde Chase. Ze haalde enkel haar schouders op. Ze had er nog geen gezien dus zo'n groot probleem zou het waarschijnlijk niet zijn. ”In Viridian Forest komen ze in elk geval toch veel voor.” Als ze eerlijk moest zijn had ze geen idee waar dat bos was. Ze had het gevoel dat het niet eens in Sinnoh lag. Wat er in een andere regio gebeurde bepaalde niet wat hier gebeurde. Blake schudde het van zich af en ging verder met het zoeken naar haar pokémon. Het geluid van Cloud samen met het geblaf van de Growlithe liet weten dat er iets gaande was. Nog net zag ze een Buneary langs hun schieten. De manier waarop de pokémon over haar schouder keek maakte meer dan duidelijk dat het om Sun ging. Damnit. Zelfs Mist maakte inmiddels een geïrriteerd geluidje. ”Je moet je Pokémon wel nageven dat ze je in elk geval in beweging houdt,” merkte Chase op. "Hah", reageerde ze terwijl ze met haar ogen rolde. Haar geluk was dat ze vandaag sneakers aan had en dus redelijk bij kon houden met het rennen. Blake haalde diep adem voor ze haar mond opende. "Sun, get your sorry ass over here!" riep ze vanuit het diepste van haar longen. Vlak hierna kwamen ze een open veld op tussen de bomen. Sun zat precies in het midden van het veldje. Een diepe zucht rolde over haar lippen. "Toevallig nog goede ideeën om haar daadwerkelijk te pakken krijgen?"
Re: [FINISHED] Playing around - zo jun 13, 2021 3:27 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn sarcasme werd niet bepaald geapprecieerd, maar dat had Chase ook wel verwacht. Dikwijls als hij sarcastische opmerkingen maakte, dan werkte dat meer op de zenuwen van iemand anders dan dat het echt hielp of dat het echt iemand aan het lachen maakte. Ach ja, hij zat er ook niet zo heel veel mee in. Hij fronste kort toen dat ze hard begon te roepen en haar stem door het woud liet galmen, wat vast onaangenaam gezelschap aan zou trekken als ze dat een paar keer zou herhalen. Had hij haar net niet gewaarschuwd voor gevaarlijke Pokémon? Zijn wenkbrauw schoot kort omhoog toen ze het op een rennen zette en hij achtervolgde haar maar. Zuko kon haar makkelijk bijhouden, maar Hydro had er al wat meer moeite mee en Flora lag nog altijd in zijn armen, dus die deinsde gewoon vrolijk op en neer door Chase’s bewegingen. ”In elk geval niet naar haar roepen,” sprak Chase met een frons en een licht afkeurende toon in zijn stem tegen haar. ”Als je enkel met haar communiceert door tegen haar te roepen, zal ze het juist nog meer als een spelletje beschouwen en vaker dit soort dingen doen.” Hij richtte zijn blik weer met een frons naar de Buneary. Hij sloot even kort zijn ogen toen een gedachte zijn gedachtegang kruiste en zijn blik gleed twijfelachtig naar Blake. ”Blake…” Hij zuchtte. ”Vat dit niet verkeerd op, maar is het de frustraties en de moeite echt waard als je Buneary niet naar je wilt luisteren en terugkeert naar het wild?” Hij fronste naar haar. ”Begrijp me niet verkeerd, maar je kunt een ongelukkige Pokémon moeilijk dwingen om gelukkig te zijn in je team.” Zijn blik gleed kort naar de Buneary en hij zwoer dat hij een licht twijfelende blik in haar ogen kon zien bij het horen van zijn woorden. Maar was het twijfel omdat ze ergens met hem instemde of omdat ze het juist niet met hem eens was?
Re: [FINISHED] Playing around - wo jun 23, 2021 5:39 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

”In elk geval niet naar haar roepen,” reageerde hij. Ze kon niet anders dan met haar ogen rollen. Dat was A. niet wat ze had gevraagd b. iets wat ze al had geprobeerd en c. gewoonweg een nare opmerking. ”Als je enkel met haar communiceert door tegen haar te roepen, zal ze het juist nog meer als een spelletje beschouwen en vaker dit soort dingen doen.” Opnieuw rolde ze met haar ogen. Als hij zo door zou gaan hoefde hij niet meer te helpen ook. Ze had een groot genoeg deel van haar leven met pokémon gewerkt om te weten wat wel en niet bij haar pokémon werkte. De Buneary deed dit niet als spelletje. Dan was het voor de pokémon leuk geweest en dat was het in dit geval niet. Dat had ze in het begin ook gedacht maar het resultaat was al snel duidelijk geworden. ”Blake…” begon hij met een zucht zodra ze tot stilstand kwamen. ”Vat dit niet verkeerd op, maar is het de frustraties en de moeite echt waard als je Buneary niet naar je wilt luisteren en terugkeert naar het wild?” Ze trok haar wenkbrauwen op. ”Begrijp me niet verkeerd, maar je kunt een ongelukkige Pokémon moeilijk dwingen om gelukkig te zijn in je team.” Ze draaide zich naar hem om, de irritatie duidelijk afleesbaar van haar gezicht. "That's it. Je kunt gaan", zei ze voor ze zich terug omdraaide en van hem weg begon te lopen. Wat had hij nou weer voor ervaring met dit soort situaties. In haar werk was ze zat van dit type pokémon tegen gekomen en ze wist heel goed hoe ze er mee om moest gaan. Het begin was alleen altijd lastig maar dat betekende niet dat ze zomaar zou opgeven.
Re: [FINISHED] Playing around - za jul 03, 2021 4:36 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Blake leek niet echt een reactie te geven op Chase’s woorden, al merkte hij heus wel de irritatie op. Het deed hem vrij weinig. Emoties van anderen, zeker als het woede of frustratie betrof, waren niet echt dingen waar hij zich door liet meeslepen. Hij was dan ook vrij onaangedaan toen ze zich geïrriteerd naar hem richtte en zei dat hij kon gaan. Hij stak zijn handen in zijn zakken en overwoog kort om zich om te draaien en haar inderdaad achter te laten, maar één blik naar de Buneary bracht hem op andere gedachten. Hydro en Zuko leken al op het punt te staan om om te draaien, maar Flora wrong zich in een paar richtingen in zijn armen en Chase liet haar verbaasd zijnde los. De Budew ging licht behoedzaam naar de Buneary toe, wat een geïrriteerde zucht liet ontsnappen van Zuko en Hydro. Het was Chase echter duidelijk: Flora vond ook niet dat ze de situatie zomaar moesten ontlopen. Chase deed dan ook een paar snelle stappen naar voren en pakte de hand van Blake vast, waar hij licht aan trok om haar aandacht te trekken. ”Sorry,” sprak hij koeltjes. ”Dat ging misschien wel te ver.” Zijn koele blik gleed langs haar heen naar de Buneary. ”Hoe denk jij dat je dit het beste op kunt lossen?” vroeg hij aan haar en hij liet haar hand los. Ze had zijn eerder gesproken woorden niet in dank afgenomen en al deed hem dat vrij weinig, het deed hem toch afvragen hoe dat ze deze situatie dan wél ging aanpakken.
Re: [FINISHED] Playing around - zo jul 11, 2021 8:23 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

Voor ze het wist kwam de Budew haar voorbij gelopen en benaderde de pokémon Sun voorzichtig. Okay dan? De pokémon leek de aandacht van haar Buneary vast te houden, wat haar eigenlijk wel goed uitkwam. Zo voorzichtig mogelijk vorderde ze richting de pokémon. Tot haar hand plotseling werd vastgepakt en licht aan getrokken werd. Uit een combinatie van schrik en irritatie trok ze haar hand snel los en draaide ze zich richting Chase. ”Sorry,” sprak hij. Het woord liet haar woede even iets kalmeren, al had ze hem alles behalve vergeven. Ze zou in ieder geval nu niet tegen hem gaan schreeuwen. ”Dat ging misschien wel te ver.” Blake rolde met haar ogen. No shit. Die misschien was nogal een understatement. ”Hoe denk jij dat je dit het beste op kunt lossen?” vroeg hij. Blake sloeg haar armen over elkaar en keek hem kort aan, voor ze antwoordde. "Heel. Veel. Geduld." Net zoals ze op het moment met hem had. Uiteindelijk was geduld de voornaamste zaak in het opbouwen van een band met je pokémon.
Re: [FINISHED] Playing around - zo jul 18, 2021 2:19 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase merkte op dat haar woede en irritatie jegens hem ietsje afkoelde toen hij zijn verontschuldigingen aanbood, maar ze waren nog niet op een intiem level genoeg voor hem om daar opgelucht over te zijn. En als hij Flora niet bij zich had gehad op dat moment, dan had hij haar waarschijnlijk al de rug toegekeerd. Het was misschien niet echt een aardig trekje van hem, maar hij was gewoon niet iemand die zich liet meeslepen door dat soort emoties en daar in mee wilde gaan. Dan sloot hij zich liever af van de situatie totdat die persoon tot inkeer was gekomen, wat er misschien of wel of niet in zou resulteren dat er geen kans meer bestond om een vriendschap op te bouwen. Maar Flora was er wél en dus stond hij nog naast Blake, zijn armen over elkaar geslagen en een frons tussen zijn wenkbrauwen verschijnend terwijl hij zijn blik naar de Buneary richtte. ”Misschien kan Flora even met haar gaan praten?” Hij haalde zijn schouders op. ”Ze ziet eruit alsof ze zich bij Flora best op haar gemak voelt. Of toch tenminste openstaat voor een gesprek.” Hij wist het anders ook niet zo goed. Hij had dit soort dingen met zijn Pokémon nooit voor.
Re: [FINISHED] Playing around - za jul 31, 2021 9:26 pm
Blake Miller
Coördinator
Blake Miller

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 23 years old
Rank: 4

[FINISHED] Playing around BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
0
133
CHARACTER INFO

OOC INFO

[FINISHED] Playing around Sprite12[FINISHED] Playing around Vulpix-alolan[FINISHED] Playing around Mienfoo[FINISHED] Playing around Buneary

Daar stonden ze dan. Allebei met hun armen over elkaar heen geslagen. Het was duidelijk dat ze op het moment geen fan van elkaar waren. Gedurende de jaren had ze geleerd om zich niets aan te trekken van de mening van een ander. Er waren altijd mensen die je niet mochten. Soms om de meest domme redenen. ”Misschien kan Flora even met haar gaan praten?” stelde Chase voor, waarna hij zijn schouders ophaalde. ”Ze ziet eruit alsof ze zich bij Flora best op haar gemak voelt. Of toch tenminste openstaat voor een gesprek.” Blake haalde haar schouders op. "Het is een poging waard", reageerde ze. Sun leek op zich geen problemen te hebben met de gezelschap van de Budew. Ze waren ongeveer op het zelfde niveau als ze met Mist en Cloud meerdere dagen over had gedaan.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum