Re: Dinner... date? - do jun 03, 2021 8:06 pm
Aurora Castle
Researcher
Karakterkaart Gender: Female Age: 24 years old Rank: 1
CHARACTER INFO OOC INFO | Aurora knikte toen Finn aan haar vroeg of ze nog meer Pokémon had. ”Ik heb nog een Gastly, maar ik laat hem altijd zo veel mogelijk in zijn bal als ik in publiekelijke ruimtes ben. Hij kan echt gemeen zijn soms,” zei ze met een zachte zucht, al moest ze wel een tikkeltje grinniken. ”Zijn favoriete bezigheid is het bezorgen van enge hallucinaties aan mensen die blijkbaar zo echt lijken dat ze opeens wegrennen.” Het had haar vaak genoeg bijna in de problemen gebracht, maar het was blijkbaar niet iets dat ze zomaar kon stoppen. ”En jij?” stelde ze de geïnteresseerde wedervraag aan hem. Ze grinnikte toen hij ook een soort van aangaf genoeg te hebben en ze at snel de laatste happen op, waarna ze haar vork en mes neerlegde. Finn leek ook klaar te zijn en toen de ober kwam om hun borden op te halen, bestelde Aurora snel nog wat drinken, waarna ze Finn de gelegenheid gaf om ook nog iets te bestellen – of te weigeren. Aurora luisterde aandachtig toen Finn vertelde over zijn vrienden en ze gaf een knikje. ”Maar een paar van die vrienden zijn hier ook, toch?” vroeg ze. Als ze het zich goed kon herinneren, dan had hij gezegd dat hij met een paar vrienden naar het festival zou gaan. ”Misschien kun je de volgende keer met hun naar deze tent gaan. Nu weet je hoe goed dat het is,” sprak ze met een vriendelijke glimlach. Zijzelf had nog niet heel veel vrienden gemaakt in Sinnoh hier, maar wel al kennissen die misschien vrienden konden worden. En haar moeder en stiefvader woonden natuurlijk in deze stad, dus ze kon ook nog een keertje met hun gaan eten. Ze was nooit echt alleen, iets waar ze wel blij mee was. |