Switch account





It's a holiday - za mei 15, 2021 9:24 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kille blik was in zijn ogen te vinden terwijl hij van Razor naar Blade keek, zijn twee meest recente aanwinsten. En beiden met een behoorlijk sterk karakter. Razor gedroeg zich agressief naar Blade en Blade liet dit natuurlijk niet over zijn kant gaan, dus dat de twee ooit in een gevecht zouden raken, was een vrij grote kans. Ace had aan Blade uitgelegd wat Razor overkomen was en waarschijnlijk was dat de enige reden dat Blade Razor nog niet was aangevlogen. De twee waren woedend na elkaar aan het kijken nadat Razor een Ember had afgevuurd op Blade. Ace hoopte dat het gedragsprobleem zich snel genoeg zou oplossen en dat Razor zijn teamgenoten zou leren vertrouwen. Er was echter ook wel vooruitgang geboekt: hij gedroeg zich niet meer agressief naar Ace en ook niet naar Inpulsa, Avian en Igneel. Het was alleen met nieuwe Pokémon dat hij de boel wantrouwde en Blade hielp niet echt met zijn woedende blik. Toen Razor weer een vlam op liet wellen, kwam Blade woedend vooruit en haalde arm naar achteren. Ace ging snel voor Razor staan en hief zijn arm op naar Blade. Hij duwde zijn arm tegen die van Blade aan en voelde hoe het messcherpe gedeelte moeiteloos door zijn mouw sneed, maar hij bleef oogcontact met de Scyther houden met een nijdige blik in zijn ogen. ”We gebruiken géén geweld in dit team, hoor je mij?” siste hij naar Blade toe. Kleine druppeltjes bloed begonnen langs zijn arm naar beneden te druppen toen Ace waarschuwend kracht zette en de warme vloeistof was wat ervoor zorgde dat Blade losliet. Zijn blik gleed kort naar de gewonde arm van Ace, maar daarna wendde hij snuivend zijn blik af en kruiste zijn armen. ”En jij, ophouden met provoceren of je gaat terug in je bal,” siste Ace naar Razor, welke ook zijn armen kruiste en kwaad weg keek. Ace rolde verveeld met zijn ogen. Dit kon nog wel even duren.


@Finn Strider
Re: It's a holiday - zo mei 30, 2021 10:30 am
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Met een grijns op zijn gezicht die straalde van trots, liep Finn weer richting de ranger basis. Ze kwamen net terug van een ochtend helpen bij een breeder, en in zijn armen hield hij nu een incubator met een ei vast. De breeder had erop gestaan dat hij die mee zou nemen. Finn wist niet helemaal of het conform de ranger regels was, gezien het gewoon onderdeel was geweest van zijn werk, maar de breeder had geen nee geaccepteerd. Dus nu liep hij met het vuurrode ei terug richting zijn kamer, waar het een mooi plekje zou krijgen op het bureau tot het besloot uit te komen.

Hij hield echter stil toen hij op de binnenplaats zijn kamergenoot Ace zag staan. Verrast keek Finn naar de Scyther, die net zijn grote mes van Ace's arm haalde, en het ontging hem niet dat er bloed op de grond neerviel. "Hey! riep hij, niet wetende dat de Pokémon van Ace was, en stapte op het groepje af. De Scyther had zich nukkig omgedraaid en leek hem te negeren, waarop Finn zijn blik ongerust naar Ace draaide. "Alles oké? Dat ziet er niet best uit," vroeg hij toen, met een blik op de diepe snee die nu in de arm van de jongen stond.

Wolf snuffelde even aan de druppels op de grond en trok zijn lip toen grommend op naar de Scyther. Hij nam het beschermen van Ace bijna net zo serieus als het beschermen van zijn eigen trainer. Hij was ten slotte onderdeel van de roedel.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - do jun 03, 2021 3:47 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Bij ieder ander zou Ace het irritant hebben gevonden dat diegene zich bemoeide met zijn zaken, maar bij Finn was dat niet het geval. Zijn blik gleed naar zijn kamergenoot toen deze vroeg aan hem of alles oké was. Ace wuifde de snee op zijn arm weg met een achteloos gebaar en keek vervolgens toe hoe Rockruff gromde naar Blade, zijn lippen een beetje teruggetrokken hebbende. ”Het is Razor’s eigen schuld,” sprak hij op een kille toon tegen Finn.
”Hij was Blade aan het provoceren, dus het is logisch dat de Scyther zo reageert.” Zijn blik gleed weer kort waarschuwend naar de Bagon, maar deze wendde zijn blik af en deed net alsof hij niks zag. ”Oh ja, dat is trouwens mijn nieuwe teamgenoot,” sprak Ace en hij gaf een knikje naar de Scyther. ”Zijn naam is Blade en hij is al even koppig als Razor.” Ace had Finn al over Razor verteld: dat de Bagon zo agressief deed omdat hij mogelijk mishandeld was geweest door zijn vorige trainer. Daarom vond hij het juist zo belangrijk dat er geen geweld werd gebruikt in zijn team. Hij wilde Razor niet het idee geven dat hij op elk moment weer opnieuw door die hel kon gaan. Zijn blik gleed vervolgens naar het ei dat Finn in zijn armen hield en zijn mondhoeken drukten zich kort omhoog. ”Nieuwe aanwinst voor je team?” vroeg hij om de aandacht van Blade en Razor af te leiden, welke elkaar nog steeds zo half en half de oorlog verklaarden vanaf een afstandje.
Re: It's a holiday - do jun 03, 2021 7:43 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het incident bleek de schuld van Razor te zijn. Finn keek even fronsend naar de kleine Bagon die koppig zijn blik van hen weg draaide. Ace had verteld dat Razor niet de makkelijkste was. De Scyther bleek ook van hem te zijn, en was zijn nieuwste aanwinst. Finn draaide zijn gezicht weer even richting de groene Pokémon. "Oh.. Nice," zei hij toen. Ondanks dat één van zijn messen net in de arm van zijn kamergenoot had gezeten, bleef Finn bewondering houden voor Scythers. Ze hadden een status van intelligentie en kracht, en hun vlijmscherpe armen konden zeker van pas komen tijdens het beschermen van je team. "Het is oké Wolf, hij hoort bij ons," suste hij naar zijn Rockruff om die te te laten kalmeren. De pup snoof even met vernauwde ogen, maar liet zijn houding toen toch wat ontspannen.

Ace had inmiddels het ei in zijn armen opgemerkt en de grijns op Finn's gezicht keerde weer terug. Hij knikte opgetogen. "Ja, net gekregen. Van een breeder," legde hij uit. "Ze wilde niet zeggen wat het was, dus ik ben benieuwd." Hij blikte weer even neer op het ei en liet zijn lila-gekleurde ogen toen weer naar de snee in zijn arm gaan. "Moet je dat niet verbinden?" Finn wist wel beter dan Ace mee te sleuren naar de EHBO zoals hij bij zijn blauwharige pastavriendin had gedaan. Zijn kamergenoot liet zich niet zo snel vertellen wat hij moest doen.
Toch was hij enigszins ongerust dat de snee in zijn armen groter was dan het leek. Zo'n mes kon vrij diep gaan.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - za jun 05, 2021 7:58 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf een knikje toen Finn zijn opmerking maakte. ”Ik had natuurlijk die Lapras kunnen houden, maar ik heb het idee dat dit wat meer… bij me past,” zei hij uiteindelijk, een frons verschijnend tussen zijn wenkbrauwen. Crystal had hem wel een sterke Pokémon geleken, maar hij had zichzelf gewoon simpelweg niet met een Lapras gezien. Hij moest nog steeds kijken voor een Water type voor zijn team, maar dat wilde hij er wel eentje hebben die hij meteen goed zou keuren. Anders ging het ding meteen de Wonder Trade weer in. Hij was blij wat hij in de plaats van zijn Lapras had gekregen, ook al was het dan een Pokémon met een attitudeprobleempje. Ace gaf een knikje toen Finn aangaf dat hij het van een breeder had gekregen en kwam wat dichterbij om het ei te bestuderen. ”Aan de kleur te zien zou ik denken een Fire type,” sprak Ace met een frons. ”Voelt het ei erg warm aan?” Hij meende iets gelezen te hebben over eieren die van nature al warm aanvoelden als er een Fire type in zat. Of misschien verzon hij dat ter plekke. Ace maakte een wegwerpgebaar toen Finn zijn zorgen uitte over zijn wond. ”Dat geneest vanzelf wel,” zei hij op een koppige toon. ”En als het dat niet doet en de wond infecteert, heb ik in elk geval nog een arm in het slechtste geval.” Hij keek Finn met een droge blik aan. Nee, dit soort dingen nam hij niet serieus. Hij had al in genoeg straatgevechten gezeten en had thuis al genoeg meegemaakt om zich geen zorgen te maken om een klein sneetje in zijn arm. Hij had al wel ergere dingen meegemaakt dan dat. Veel ergere dingen.
Re: It's a holiday - do jun 10, 2021 10:29 am
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Finn keek weer even naar de Scyther naast zich en knikte wat schaapachtig na de opmerking van Ace. Hij had de Lapras nooit gezien, maar zijn kamergenoot had er wel over verteld en dat hij nog niet zo goed had geweten wat hij er mee moest. Het waren prachtige pokémon, maar enorme groot en het liefst bevonden ze zich de hele dag op zee. De Scyther leek inderdaad een betere match voor hem. "Een goede keuze," merkte hij met een grijnsje op, waarna zijn lichtgekleurde ogen weer naar Ace gleden. "Deze past tenminste in onze kamer."

Ace bevestigde zijn vermoedens over het ei toen die zij te denken aan een fire type bij het zien van de kleur. Finn blikte weer even neer op de incubator in zijn armen en knikte. "Ja dat denk ik ook," zei hij bedenkelijk. Dat liet uiteraard nog vele opties over. Er waren zoveel fire types in de wereld. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen Ace vroeg of het ei warm aanvoelde. "Warm? Hm, nog niet gecheckt eigenlijk." Hij draaide het glas van de incubator en stak het ei toen naar Ace zodat die kon voelen, immers waren zijn handen nu vol.

Over de wond leek zijn kamergenoot zich niet zo druk te maken. Dat zou vanzelf wel genezen. Finn fronste even ongeloofwaardig, maar liet het maar voor wat het was. Natuurlijk zou Ace niet zou dom zijn dat op het moment dat het echt zou infecteren, dat gewoon te laten gaan. "Wel zonde van je shirt.." merkte Finn op met een blik op de mouw waar nu een scherpe scheur in zat.

Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - zo jun 13, 2021 3:12 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace kreeg een lichte grijns om zijn lippen bij het idee dat Blade heel de kamer op zou vullen. Dan zouden Finn en Ace wel op moeten letten als de Scyther besloot om zijn armen heen en weer te bewegen. Ace kon zich al voorstellen hoe meerdere meubels zouden sneuvelen als Blade zich probeerde te manoeuvreren. Nah, het leek hem beter als hij Blade gewoon in zijn bal hield en in open ruimtes en gebieden zoals deze vrij zou laten. Finn leek het ermee eens te zijn dat het een Fire type moest zijn en Ace stak zijn hand uit naar het ei om het te voelen. Zelfs met zijn handschoenen aan – waarvan de vingertoppen waren afgeknipt – kon hij voelen dat het ei vrij warm was. ”Het voelt erg warm aan. Misschien is het dichtbij het uitkomen?” vroeg Ace met een frons. Hij liet zijn hand weer zakken en wierp een blik naar zijn shirt toen Finn daar een opmerking over maakte. ”Het was dat of zo’n diepe wond dat we nu naar de spoed moesten,” zei Ace op een vrij droge toon aan zijn kamergenoot, laten wetend dat van alle dingen die er op de wereld waren hem het nog het minste interesseerde hoe dat de staat van zijn shirt was. ”Maar niks houdt je tegen om een nieuwe voor me te kopen hoor, als je dan toch zo bezorgd bent,” sprak hij met een treiterige blik naar zijn vriend, een lichte grijns om zijn lippen spelend. Blade en Razor waren inmiddels weer kwaad naar elkaar aan het kijken en pas toen Ace ze een waarschuwende blik toewierp, lieten ze elkaar met rust. Ace onderdrukte een diepe zucht. Arceus, het ging nog lang duren eer dat die twee met elkaar zouden opschieten. Nog héél lang.
Re: It's a holiday - ma jun 21, 2021 3:25 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het ei in zijn armen bleek inderdaad een vrij warme temperatuur te hebben. Even vroeg Finn zich af of hij zich daar zorgen over moest maken, maar zeker had de breeder er dan toch wel iets over gezegd? Het leek vrij normaal voor een fire-type, dus besloot hij zich er verder niet zo druk over te maken. Ace merkte op dat het misschien dichtbij uitkomen was, waarop Finn glimlachte. "Dat zou mooi zijn, het lijkt me niet handig om zo'n ei steeds op missies te moeten meeslepen," merkte hij op. Hij kon het moeilijk alleen in zijn kamer laten, Finn was daar eigenlijk alleen om te slapen en als hij moest leren voor een toets.

Zijn kamergenoot leek zich verder totaal niet te bekommeren om de wond in zijn arm en Finn zag het nut er ook niet zo van in om er nog op door te gaan. Dus de gebruikelijke grijns verscheen weer op zijn bleke gezicht en hij snoof even geamuseerd bij Ace's volgende opmerking. "Prima hoor. Roze was je kleur toch?"

Hij liep naar één van de tafels die op de binnenplaats stonden en zette de incubator hier op, waarna hij zelf ook plaats nam op de bank en een fles water uit zijn tas haalde om een slok te nemen. Het was vrij warm vandaag en hij was behoorlijk uitgedroogd na een lange ochtend op de breederboerderij.
Hij zette het flesje naast zich neer en knikte toen richting de Scyther van Ace. "Heb je 'm vanochtend geruild?" vroeg hij toen nieuwsgierig. Het leek alsof de Bagon en Scyther nog erg moesten wennen aan elkaar.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - za jun 26, 2021 8:22 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Ligt eraan in welk perspectief je het bekijkt,” sprak Ace en er kroop een kleine grijns om zijn lippen. ”Als je een dief wilt lokken, dan is zo’n ei natuurlijk wel handig.” Ace wist niet heel veel van de zwarte markt af, maar hij kon zich voorstellen dat een gestolen Pokémon ei, zeker een Fire type, best een aardig prijsje op zou brengen. Vaak werden dat soort Pokémon schaamteloos doorverkocht na slecht behandeld te zijn of gebruikt om nog een betere prijs te krijgen. De persoon die dat soort dingen deed, kon Ace maar beter niet tegenkomen, dat was één ding dat zeker was. Zijn blik gleed naar Finn en een droge blik verscheen in zijn ogen toen de jongen het over een roze T-shirt had. ”En maak het dan ook een beetje leuk af met een goede tekst… all you need is love, bijvoorbeeld,” zei hij sarcastisch en hij rolde met zijn ogen. Als je hem ergens niet mee rond ging zien lopen, dan was het of met een roze T-shirt of met een shirt waar één of andere domme quote op stond. Dat was niet aan hem besteed. Ace ging naast Finn op de bank zitten nadat ze naar de binnenplaats gelopen waren en hij richtte zijn blik kort naar zijn Scyther. ”Blade heb ik in het wild gevangen,” sprak hij op zijn gebruikelijke kille toon. ”Het is Razor die ik voor Crystal heb geruild.” Hij trommelde met zijn vingers op de tafel voor hun terwijl hij bedenkelijk richting Blade en Razor keek. ”Een Lapras was helemaal geen slechte aanwinst voor mijn team geweest, maar ze voelde niet als onderdeel van mijn team aan.” Dat klonk misschien heel crue, maar in Ace’s team was er eigenlijk niet echt ruimte voor een zachtaardig karakter. Al had hij voor Inpulsa een uitzondering gemaakt, dat dan weer wel. ”Het was wel nogal een gok geweest om haar in de Wonder Trade te gooien. Voor hetzelfde geld had ik er iets doms voor in de plaats gekregen.”
Re: It's a holiday - do jul 01, 2021 9:29 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Finn trok droogjes zijn wenkbrauwen op bij het horen van Ace's opmerking. "We gaan mijn ei niet als aasmiddel gebruiken," merkte hij op. Hoe goed het dan ook misschien zou werken, het ei was hem nu al veel te dierbaar.

Hij trok een grijns over zijn gezicht en beeldde zich al voor hoe Ace zou kijken als hij met zo'n roze T-shirt aan zou komen. "Daag me niet uit, ik doe het hoor," zei hij met een korte lach. Zijn verblijf hier in Hearthome City was dan misschien nog niet zo lang geweest, maar een winkel die van die gekke T-shirts verkocht was vast wel te vinden. En anders had je altijd nog het internet.

Het bleek de Bagon te zijn die die voor de Lapras had geruild, niet de Scyther. Finn knikte even met een simpele "Aha." Dan had zijn kamergenoot inderdaad mazzel gehad. Dubbel eigenlijk, want Scyther's waren ook best zeldzaam in het wild. "Mazzelaar," mompelde hij. "De meeste eindigen met een Bidoof." Niks tegen het mollige knaagdier, maar er waren er nou eenmaal vrij veel in Sinnoh. Teveel.  

Hij zette zijn ellebogen op de tafel om hier wat loom tegen aan te kunnen leunen en draaide zijn hoofd weer richting Ace. "Maar dat betekent dat je al bijna een vol team hebt! Je gaat lekker zo."
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - za jul 03, 2021 2:25 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace’s mondhoeken krulden kort omhoog toen Finn aangaf dat ze zijn ei niet als lokmiddel zouden gebruiken. Hm, nee. Dat zou hij sowieso niet over zijn hart verkrijgen, niet bij een vriend in elk geval. Hij had moeite met het te tonen, maar hij gaf echt wel om Finn en zijn Pokémon. Hij was nu ook weer niet zo zoetsappig dat hij vond dat Finn’s Pokémon de zijne waren, maar hij zou ze wel beschermen zoals hij dat deed met zijn eigen Pokémon. De opmerking over het shirt deed hem dan weer fronsen en een kille blik verscheen in Ace’s ogen terwijl hij naar Finn keek. ”Veel succes met het verspillen van je geld in dat geval, want ik draag hem niet,” zei hij op een norse toon, al kropen zijn mondhoeken wel weer omhoog. Finn had iets om zich heen hangen waardoor je niet anders kon dan lachen met zijn opmerkingen en zelfs híj kon er niet altijd stoïcijns onder blijven. En hij merkte ook steeds vaker op dat hij dat niet langer wílde, wat al heel wat was. ”Dan ging dat ding gewoon later opnieuw de Wonder Trade in,” sprak hij op een rustige toon. Hij had altijd nog een plan B voor dat soort dingen. Of hij had het ding weggegeven of iets dergelijks. Maar goed, dat horrorscenario was niet gebeurd en hij had nu een vrij stabiel, sterk team. Met de nodige mankementen, maar Ace zelf was ook niet perfect, dat dat combineerde wel goed. ”Ik denk dat ik het voorlopig ook maar op deze vijf houd,” sprak hij met een lichte frons. ”Ik zou niet weten wie ik als zesde teammember zou willen hebben. Misschien als ik mijn handen op één van de Water starter Pokémon zou krijgen. Een Squirtle, Mudkip of Oshawott bijvoorbeeld.” Dat zou hij nog wel zien zitten. Op dat moment kwam Inpulsa naar hem toe rennen en bleef bij Finn’s benen staan, waarna ze haar armpjes met een pruillipje naar hem uitstrekte. Ze wilde duidelijk opgepakt worden en Ace rolde verveeld met zijn ogen, iets mompelend onder zijn adem door wat verdacht veel op ”aandachtshoer,” leek. Hij trok een wenkbrauw op naar Finn en knikte naar Inpulsa. ”Ik denk dat je toekomstige geliefde het nog aardig moeilijk gaat krijgen wat deze hier betreft.” Hij zou Inpulsa er wel voor aanzien om de toekomstige vriendin van Finn een paar schokjes te geven als ze haar niet beviel. Wat romantisch weer.
Re: It's a holiday - di jul 06, 2021 11:29 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Als Ace werkelijk een Bidoof had gekregen, zei hij dat hij die zo weer in de Wonder Trade had gezet. Met een frons bedacht Finn zich dat dat waarschijnlijk voor veel niet populaire Pokémon gold. Dat ze als een soort ping-pong bal steeds van trainer naar trainer gingen tot er een keer iemand was die de arme ziel wilde houden. Of ze eindigden in één van de opvangcentra van de rangers. Finn was blij dat die er op zijn minst waren om de arme zielen op te vangen.

Nee, zelf zou hij niet zo snel een Wonder trade doen, maar hij was blij voor zijn kamergenoot dat die nu een team bij elkaar had waar hij tevreden over was. Dat was belangrijk bij hun werk. Ace merkte op dat hij het voorlopig ook wel even bij deze vijf ging houden, tenzij hij misschien nog een water starter kon bemachtigen.

Finn knikte even om aan te geven dat hij luisterde, waarna zijn lila-gekleurde ogen naar de Elekid gleden die met uitgestrekte armpjes op hem af kwam lopen. Meteen verscheen er een brede lach op zijn gezicht en pakte hij Inpulsa op om haar op zijn schoot te zetten. Ace had een paar coole en sterke Pokémon in zijn team, maar de kleine Elekid had Finn’s hart gestolen. Hij lachte om de opmerking dat zijn toekomstige geliefde het nog moeilijk ging krijgen. "Ja die heeft heel wat te doorstaan dan," merkte hij op, waarna hij Inpulsa over haar kopje kriebelde. De Elekid was niet de enige Pokémon hier met jaloezieproblemen. "Maar gelukkig zit dat er voorlopig niet in. Misschien ben jij wel eerder aan de beurt." Hij trok een grijns over zijn gezicht en tilde toen Inpulsa’s armpjes op en neer alsof ze aan het juichen was. "Dat wordt nog wat als ze eenmaal geëvolueerd is." Misschien dat ze dan eens goed op haar beentjes kon blijven staan, maar stiekem hoopte Finn dat ze het schattige, knullige karakter zou houden. Dan had Ace er nog zijn handen vol aan. En dat was best hilarisch.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - ma jul 12, 2021 12:43 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace vroeg zich eerlijk gezegd af of Finn het over zijn hart zou verkrijgen om een Pokémon zomaar terug in de Wonder Trade te gooien. Hij dacht van niet. Finn was op dat vlak veel milder dan Ace en had waarschijnlijk ook niet zo’n hoge eisen, al viel dat niet te zien aan het team dat hij had. Het zou niet het team zijn waar Ace voor was gegaan, maar dat wilde niet zeggen dat het daarom slecht was. Hij dacht dat hij sowieso minder snel iets van zijn vriend zou afkeuren dan dat hij dat bij iemand anders zou doen. En dan was het natuurlijk nog de vraag wat de Fire type zou worden, maar een Fire type kon nooit slecht zijn. Tenzij het zoiets zieligs was als een Salandit, natuurlijk. Ace liet zijn blik niet bepaald onder de indruk zijnde naar Inpulsa gegaan, die een vrolijk kreetje liet horen toen ze opgepakt werd door Finn. Het was duidelijk dat Finn een grote fan van Inpulsa was, wat ook niet moeilijk was met het karakter dat ze had. Zijn ogen schoten echter weer naar boven toen Finn zijn opmerking maakte en zijn wenkbrauw ging nog net geen meter de lucht in. ”Alsof ik dat gezeur aan mijn kop wil hebben,” sprak hij bot. ”Vrouwen zijn irritant en enkel een behoorlijke afleiding.” En toen probeerde hij zo’n nonchalant mogelijk gezicht te trekken. ”En ik heb voor de één of andere reden toch alleen maar ruzie met ze. Laatst had ik één of andere chick gered van een creep die duidelijk niet veel goede plannen met haar had en ze werd boos op me omdat ik die kerel knock-out sloeg. Vervolgens word ik door zo’n roodharige furie beschuldigd van het mishandelen van mijn Pokémon omdat Inpulsa aan het berispen was. En nog eentje vond dat ik te bruut was tijdens het handelen van mijn patrouilles.” Dus nee, zijn interactie met vrouwen in het algemeen was niet geweldig. ”En jij dan?” vroeg hij met een schuin oog naar zijn vriend. Hij wist dat hij op een soort van date was gegaan met een chick, maar had eigenlijk niet meer gehoord hoe dat was geëindigd. Hij was wel van één ding zeker: Finn zou een stuk minder problemen met ze hebben gehad dan hij had gedaan. Zijn blik gleed naar Inpulsa toen Finn er een opmerking over maakte en hij zou het later ontkend hebben, maar er ging toch wel een zwaar gevoel door hem heen bij het idee dat hij afscheid moest nemen van de Elekid, ook al zou hij er een sterkere Pokémon voor in de plaats krijgen. ”Ik houd mijn hart alvast voor de bevolking van Sinnoh,” zei hij kil, waarop Inpulsa hem onschuldig aankeek. Ze was inmiddels vrolijk met haar beentjes aan het trappelen omdat Finn met haar armpjes aan het spelen was en van vrolijkheid begon haar stekkerhoofdje op te lichten. En hoewel Ace zijn best deed om het te onderdrukken, kon hij de grijns die op zijn gelaat kwam niet verhullen bij het aanzicht van zijn beste vriend samen met één van zijn trouwste partners. Want toegegeven... het was best schattig om te zien.
Re: It's a holiday - do jul 15, 2021 9:44 am
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had de opmerking nog niet gemaakt, of Ace begon gelijk aan een klaagzang over vrouwen. Finn onderdrukte een grinnik, inmiddels al lang niet meer onder de indruk van het gemopper van zijn beste vriend, en kreeg in plaats daarvan een prachtig idee. "Klinkt alsof je wel wat oefening kan gebruiken," merkte hij op, waarna hij zijn arm omhoog tilde om op zijn horloge te kunnen kijken. Kwart over 3. Prima tijd. "Zin in een biertje? De kroeg is inmiddels wel open," vroeg hij toen met een grijns. De perfecte plek om de flirtcapaciteiten van zijn kamergenoot op de proef te stellen.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - di jul 20, 2021 1:31 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace kneep zijn ogen berekenend samen toen Finn zijn woorden sprak. Oefening gebruiken? Voordat hij kon weigeren, keek Finn al op zijn horloge en had hij het over naar de kroeg gaan. Het was heel even stil terwijl Ace probeerde te verwerken wat Finn tegen hem zei. Daarna haalde hij geluidloos de Poké Ball’s van zijn Pokémon naar boven en keerde hij ze allemaal terug, zelfs Inpulsa. Hij kon hier geen pottenkijkers bij gebruiken en ook al vond hij het jammer dat hij Igneel en Inpulsa terug moest keren, toch konden ze hiervoor beter alleen zijn. ”Als je maar niet denkt dat ik meega in je domme plan,” sprak hij nors tegen zijn beste vriend, waarna hij zich van het bankje af liet glijden en overeind kwam. Hij klopte nonchalant zijn kleren af en stak vervolgens zijn handen in zijn zakken, waarna hij zijn roodkleurige ogen op Finn richtte. ”Alsof jij zelf geen oefening kunt gebruiken,” mopperde hij onder zijn adem door terwijl hij langs de jongen doorliep. ”Ik durf te wedden dat je niet eens gezoend hebt op je date.” Hij kon het niet laten om daarbij schuin naar Finn te kijken. Hij wist natuurlijk ergens wel dat het zo helemaal niet had gelegen toen dat Finn met dat meisje uit was gegaan, maar toch kon hij het niet laten om zijn beste vriend ermee te treiteren.
Re: It's a holiday - wo jul 21, 2021 10:33 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was zoals gewoonlijk moeilijk af te lezen op het gezicht van zijn kamergenoot wat hij dacht, maar hij haalde uiteindelijk toch zijn Pokémon terug met een waarschuwing dat hij niet meeging in wat het ook was dat Finn net bedacht had. De zwartharige jongen kon hier alleen maar geamuseerd op grijnzen en haalde zijn schouders op. "Gewoon een biertje doen dan?" grapte hij onschuldig, waarna hij zelf ook overeind kwam en het ei van de tafel pakte. Die kon moeilijk in een bal, dus moest het maar mee, wie weet wat voor mooie ijsbreker het nog ging zijn in de kroeg. Die konden ze wel gebruiken.

Terwijl ze richting de kroegenstraat liepen, merkte Ace op dat Finn zelf ook wel oefening kon gebruiken. Hoewel hij dat niet kon ontkennen, besloot hij er om zijn trots een beetje te bewaren niet op in te gaan, en haalde hij enkel nonchalant zijn schouders op bij zijn volgende opmerking. "Het was niet zo'n date," mompelde hij. Hij wist dat Ace hem gewoon zat te treiteren, maar ergens kon hij een schuldgevoel niet onderdrukken. Wat als Aurora wel meer had verwacht van die avond? Hij was nooit goed geweest in dat soort dingen. Hij hoopte maar dat dat hun vriendschap niet zou belemmeren.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - vr jul 30, 2021 12:10 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Waarom vertrouw ik jou niet?” vroeg Ace en hij vernauwde zijn ogen. De onschuldige blik die zijn beste vriend hem toewierp, zei in elk geval niet veel goeds. Ace wist hoe onhandig hij kon zijn als een mooie meid hem benaderde en hij wilde liever niet dat Finn dat zag, maar aan de andere kant, als hij dan toch één persoon moest kiezen in Sinnoh van wie hij het wel kon hebben als diegene dat zou zien, dan zou dat Finn zijn. Ja, allemaal heel tegenstrijdig. Zijn blik gleed kort naar opzij en deze keer gleed er een geamuseerde glimlach om zijn lippen toen Finn aangaf dat het niet zo’n date was geweest. ”Voor jou misschien niet nee,” zei hij op een nonchalante manier, besluitend dat hij zijn beste vriend er wel een beetje mee kon treiteren. ”Maar wie weet dacht zij daar wel anders over en is ze nu wel heel teleurgesteld.” Arceus, nee. Met zo’n meid zou hij dan achteraf niet meer omgegaan zijn. Hij kreeg de kriebels van meiden die veel te snel vooruit wilden gaan en na de eerste date al besloten dat een kerel relatiemateriaal was. Hem niet gezien. De stad was vrij dichtbij en dus waren ze er ook binnen no time. Ace besloot om gewoon de eerste kroeg binnen te wandelen die hij zag; Finn moest maar volgen. Hij ging aan de bar zitten en bestelde twee pintjes, waarna hij zijn blik weer naar Finn richtte. ”Dus wat is het volgende plan, casanova?” vroeg hij op een droge toon, waarna hij zijn ogen licht samenkneep. Nee, hij vertrouwde de man nog altijd niet.
Re: It's a holiday - za aug 07, 2021 8:15 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn vriend zag het duidelijk als de perfecte kans om hem nog even extra te treiteren. Finn besloot er niet op in te gaan, en gaf hem in plaats daarvan alleen maar een stoot in zijn zij. Voor zover dat ging terwijl hij een incubator vast hield. Ze liepen de eerste de beste kroeg in, gelukkig één waar Pokémon waren toegestaan, zag Finn door even een snelle blik op de deur te werpen, waar een bordje met 'Pokémonvriendelijk!' hing. Wolf ging nooit zijn pokéball in en hij was niet zo'n trainer die zijn hond dan buiten zou laten. Ace bestelde gelijk twee biertjes en Finn nam naast hem plaats op de kruk, terwijl hij het ei op de bar neerzette. Hij grijnsde toen zijn kamergenoot vroeg wat nu het plan was. Zo wantrouwend... Hij knikte even dankbaar naar de barman toen die de twee koude glazen vers van de tap voor hen neerzette, en besloot eerst heel rustig een slok te nemen voor hij antwoord gaf. "Oh, geen idee. Zie je wat leuks? Dat is de vraag," reageerde hij nonchalant, terwijl hij zijn ogen even door de kroeg liet gaan om te kijken of er wat moois tussen zat.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Re: It's a holiday - di aug 17, 2021 7:50 pm
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Geen idee, reageerde de beste man dan ook nog. Ace wierp hem een blik toe dat zei dat hij hier geen zin in had en wilde net het biertje snel achterover slaan toen ze hier weg konden toen dat ook hij zijn blik door de ruimte liet glijden en een best wel mooie verschijning met rood haar en groene ogen aan een tafeltje zag zitten. Ze keek net over haar schouder in zijn richting en gaf hem een knipoog. Hij draaide met zijn ogen en richtte zijn blik weer naar Finn, maar voelde zijn wangen wel warm worden. ”Die met dat rood haar is wel oké, I guess,” zei hij vervolgens zo nonchalant mogelijk. ”En ze blijft ook oké als ze daar blijft zit…” Toen hij zijn blik weer naar voren richtte, hoorde hij een stoel naar achteren schuiven en zag hij de roodharige waar hij nog zo zijn best voor had gedaan om te negeren richting hun wandelen. ”Finn,” gromde hij onder zijn adem door, hopend dat zijn beste vriend dit wel voor hem op zou lossen. Hij zag vanuit zijn ooghoeken dat ze iemand meegesleept had en dat die dame naar Finn aan het kijken was. Oh, great. Ace bleef stoïcijns naar opzij kijken. Finn had hem naar hier gebracht, dus Finn mocht het oplossen.
Re: It's a holiday - za aug 28, 2021 12:37 pm
Finn Strider
Crescent Moon
Finn Strider

Karakterkaart
Gender: Male ♂
Age: 22 years
Rank: 3


It's a holiday BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
53
748
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was hem heus wel opgevallen dat er verderop een rode dame zat die al sinds ze naar binnen waren gestapt zijn kamergenoot in de gaten had gehouden. Hij onderdrukte een grinnik toen ze hem een knipoog wierp en hij de wangen van Ace rood zag worden. Oh, wat was dit prachtig om te zien. Zolang de aandacht op zijn vriend bleef in ieder geval. Ace merkte op dat ze er wel oké uit zag en precies op dat moment kwam de dame omhoog en liep ze hun kant op. Een vriendin met blond haar liep met haar mee. Finn schraapte zijn keel. "Oh rustig maar, ze bijten vast niet," grapte hij zacht, terwijl hij zijn charmantste grijns opzette om de dames te begroeten. "Goedemiddag," zei hij vriendelijk. De dames lachte terug en de meid met het rode haar vroeg naar hun namen. "Finn, en deze vrolijkerd hier is Ace," zei hij, terwijl hij zijn vriend even in zijn zij porde zodat hij zich hopelijk om zou draaien. Kom op man, ze was duidelijk geïnteresseerd. Het blonde meisje zag ondertussen de Rockruff bij de barkruk zitten en bracht een geluidje uit wat klonk als 'aawh kijk nou!'. Ze zakte door haar knieën om de pup te aaien en Wolf, die niet echt een kant op, kwispelde onzeker. De grootste charmeur hier in de kroeg, en de pup hoefde er niet eens wat voor te doen.
Finn Strider

Crescent moon ranger


Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum