Switch account





Sunny day - zo mei 23, 2021 1:40 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase sloot zijn ogen genietend toen het zonnetje begon te schijnen en de stralen zijn gezicht bereikten. Het was een zonnige, aangename dag en de temperaturen waren aangenaam, waardoor hij zijn vest uit had gelaten en enkel een shirt over zijn bovenlijf had zitten. Het was de eerste keer sinds dat hij op reis was gegaan dat hij anderen een kijkje liet nemen van zijn gespierde armen en zijn verschillende tatoeages die over zijn armen liepen. Natuurlijk had hij de meest prominent aanwezige tatoeage op zijn gezicht die hij niet kon verhullen, maar op die van zijn hand na waren de andere tatoeages wel vrij goed verborgen als hij een shirt met lange mouwen of een vest droeg. Het maakte hem niet zo heel erg veel uit of ze het zagen of niet. Zijn tatoeages waren een onderdeel van hem en als mensen daardoor niet op hem af durfden te stappen, dan was dat niet zijn probleem. Hij had een sigaret opgestoken en blies de rook kalmpjes uit terwijl hij zijn blik naar Flora, Hydro en Zuko liet glijden. Flora had zich naar een grasveldje begeven, waar ze aan elke bloem aan het ruiken was dat ze kon vinden en Zuko hield haar scherp in de gaten. Chase grinnikte. Het leek hem wel duidelijk dat Zuko affectie voelde voor de Budew, al leek de Growlithe dat zelf nog niet door te hebben. Maar ja, daar zou hij één van deze dagen wel achter komen. En anders in de toekomst wel, wist hij veel.


@Yasmin Lum
Re: Sunny day - di mei 25, 2021 2:06 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze hield Casper in haar armen. Haar Togepi zat rustig om zich heen te kijken. Lieve en Rexy hobbelden naast haar. Sinds dat Rexy er was liep Lieve in ieder geval niet meer zo chagrijnig naast haar. De baby pokémon keek nogal tegen haar Bulbasaur op, dat vond Lieve maar al te leuk. Zo leuk dat ze veel minder aandacht had voor Casper. Natuurlijk soms als Yasmin Casper aandacht gaf, stond de blik van Lieve weer op onweer. Alleen als ze zo rondliepen in ieder geval niet meer. Al had ze Rexy er niet altijd uit, omdat ze goed op moest letten dat haar Seel niet uitdroogde. Helemaal nu het zulk lekker weer was. Ook nu pakte ze de sproeier die ze standaard aan haar riem had zitten en sproeide het vel van Rexy nat. Haar Seel snorde blij. Hij vond het fijn als er weer wat water op zijn huid neerkwam. Ineens rende Lieve er vandoor. Geschrokken keek Yasmin op. Haar Bulbasaur rende een grasveldje op en stuiterde daarbij bijna de Budew omver, die daar aan een bloem aan het ruiken was. ”Lieve kijk uit!” Riep ze haar Bulbasaur achterna. Niet dat die zich ook nog maar ergens wat van aantrok.
Re: Sunny day - vr mei 28, 2021 1:57 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

De rust werd niet veel later verstoord door een Bulbasaur die hard in hun richting kwam rennen. Flora werd nog net niet omgekegeld en Chase fronste toen Zuko hard begon te blaffen naar de Bulbasaur. Er brandde vuur in zijn bek en gealarmeerd kwam Chase wat overeind. Hij wist hoe temperamentvol zijn Growlithe kon zijn en nu het duidelijk begon te worden dat hij affectie voelde voor Flora moest Chase ervoor zorgen dat zijn temperament geen ongelukken zouden veroorzaken. ”Zuko, genoeg,” sprak hij op een koele, strenge toon. Zijn Growlithe stopte met blaffen en het vuur verdween, maar zijn ogen schoten nog altijd vuur terwijl hij zijn blik strak op de Bulbasaur richtte. Hydro trok zich dan weer wat minder aan van het rumoer en hield netjes afstand. Chase zuchtte en kwam overeind, waarna hij nog een trekje nam van zijn sigaret, dit uitblies en zijn sigaret uitstampte. Zijn blik gleed naar het meisje dat haar Bulbasaur had geroepen en hij besloot om naar haar toe te gaan zodat hij kennis met haar kon maken. ”Sorry voor dat,” sprak hij koeltjes en hij knikte naar Zuko. ”Mijn Pokémon kan nogal beschermend zijn als het aankomt op mijn Budew. Neem het hem maar niet kwalijk.” Flora rende snel naar Chase toe en drukte zich als een bang kind tegen zijn been aan, haar blik naar het meisje voor hun glijdend.
Re: Sunny day - do jun 10, 2021 11:10 am
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Lieve leek niet echt door te hebben wat voor chaos ze achter haar veroorzaakte en dat ze daardoor bijna werd aangevallen. Ze rende nogal opzichtelijk wat rondjes over het veldje. Yasmin rolde even met haar ogen. Dit deed ze gewoon om alle aandacht op te eisen en het was haar weer gelukt hoor. Er kwam een oudere jongen naar haar toegelopen, die waarschijnlijk de trainer was van de pokémon. Aangezien hij ze ook toegesproken had. De Budew klampte zich aan zijn been vast en even keek ze naar de kleine pokémon. Die was ook wel schattig. Rexy bleef met grote ogen naar haar Bulbasaur kijken, maar Casper had inmiddels zijn aandacht op de jongen en de Budew gericht. Haar Togepi was niet meer zo snel onder de indruk door de capriolen van Lieve. ”Nee, ik moet juist sorry zeggen. Lieve had dat niet moeten doen.” Zei ze toen. ”Ze luistert nooit zo goed…” Vervolgde ze. Haar Bulbasaur rende nog steeds rondjes en even keek Yasmin boos naar haar.
Re: Sunny day - zo jun 13, 2021 3:35 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase onderdrukte een zachte zucht toen hij druk voelde tegen zijn been en boog zich voorover zodat hij Flora op kon pakken. Zodra haar kopje impact maakte met zijn borst werd ze al meteen wat rustiger en als een stille baby keek ze in de richting van het meisje, maar hield ze voor de rest haar blik afgewend. Chase richtte zijn blik weer naar het meisje toen deze begon te spreken en hij gaf een knikje. ”Is er een reden waarom ze niet zo goed luistert?” vroeg hij met een frons aan haar. Hij wist dat veel Pokémon verschillende persoonlijkheden hadden en dat je daar als trainer zijnde niet altijd veel aan kon doen, maar hij had altijd gedacht dat Bulbasaur juist wat timider waren. Zuko was nog steeds nijdig naar de Bulbasaur aan het kijken en zelfs Hydro keek lichtelijk verveeld naar hoe de Bulbasaur steeds rondjes rende. Hij wendde zijn blik echter snel weer ongeïnteresseerd af. Zo lang de Bulbasaur haar afstand van hem zou houden, zou hij zich er waarschijnlijk ook niet veel om gaan bekommeren, als Chase hem zo kon inschatten.
Re: Sunny day - ma jun 14, 2021 3:12 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

“Sorry…” Mompelde ze toen ze zag hoe aangeslagen de Budew was van alles. Het irritante was ook dat Lieve zich er niks van aan trok en doodleuk rond bleef rennen. De jongen vroeg of ze wist waarom haar Bulbasaur zo deed. “Ze vind aandacht nogal leuk. Toen ik Casper ving is ze alleen maar aanweziger gaan doen.” Ze haalde even zuchtend haar schouders op. “Eigenlijk denk ik gewoon dat ze jaloers is.” Blijkbaar hoorde Lieve dat wel weer. Ze stopte met rennen en kwam ineens hun kant op gehobbeld. Om pontificaal voor de jongen te gaan zitten en hem met onschuldige ogen aan te kijken.
Re: Sunny day - zo jun 20, 2021 11:53 am
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase wuifde haar verontschuldiging weg. ”Ze is nog vrij jong en ze weet niet altijd goed hoe ze met haar emoties om moet gaan. Het waait wel weer over,” verzekerde hij de jongedame met een bemoedigende glimlach. Als hij iemand ergens niet schuldig om ging laten voelen, dan was het wel de gevolgen van het wispelturige gedrag van hun Pokémon. Hij kon het niet laten om lichtelijk te grinniken toen het meisje het gedrag van haar Bulbasaur verklaarde. ”Met de juiste begeleiding en met veel geduld, denk ik wel dat je haar kunt aanleren dat ze je gerust kan delen met een andere Pokémon zonder dat ze daar jaloers op hoeft te zijn. Ik denk dat ze gewoon bang is dat je niet meer naar haar zal omkijken. Ze lijkt me nog vrij jong, is het niet?” Zijn blik gleed naar de Bulbasaur die voor hem kwam zitten en die hem met onschuldige ogen aankeek. Flora keek nieuwsgierig naar beneden en Chase negeerde het gegrom van Zuko toen hij zich wat naar voren boog om het kleintje een aai over haar bol te geven. Hydro snoof minachtend onder zijn adem door en keek weg van het tafereel. ”Ze zal zich toch wel aan moeten passen als je nog meer teamgenoten krijgt. Je kunt moeilijk heel je leven lang met één Pokémon in je team zitten omdat ze anders jaloers is.” Gelukkig had hij dat probleem met zijn Pokémon niet, al was hij er vrij zeker van dat hij het ook niet zou tolereren als het zich voor zou hebben gedaan. Op dat vlak was hij wel vrij streng. Misschien soms wel iets te.
Re: Sunny day - ma jun 28, 2021 1:24 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

“Denk je?” Vroeg ze hoopvol. Toen de jongen aangaf dat het wel overwaaide. Dat hoopte ze echt, want ze wist het anders ook niet zo goed meer. Soms had ze er wel eens over nagedacht, of Lieve wel echt bij haar wilde zijn. Of het niet beter voor haar zou zijn bij iemand anders, maar ergens wilde ze daar ook niet aan denken. Ze wilde haar Bulbasaur nier kwijt. “Maar ben ik daar dan wel de juiste persoon voor?” Verzuchtte ze. Geduld was ook niet haar sterkste punt namelijk, daarna knikte ze. Ja, Lieve was nog niet zo oud. Wel de oudste van het stel, maar haar andere pokémon waren nog jonger. Baby’tjes. Ze had het zichzelf niet gemakkelijk gemaakt, door direct allemaal jonge pokémon op te moeten voeden. Chase aaide Lieve over haar koppie, dat leek ze maar al te leuk te vinden. “Nee, het probleem is ook dat ik best wat verschillende pokémon wil vangen.” Direct keek haar Bulbasaur boos achterom. “Kijk dat bedoel ik dus… Elke keer als ik dat zeg, dan kijkt ze me zo aan…” Verzuchtte ze weer. Ze duwde even haar neus tegen haar Togepi aan, waardoor de kwade flonkering in Lieve haar ogen alleen maar groter werd. Rexy hupste naar haar Bulbasaur toe en tikte met zijn staartvin op Lieve haar rug, daardoor ontspande ze weer wat.
Re: Sunny day - ma jul 12, 2021 3:40 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase glimlachte geruststellend naar het meisje toen ze op een redelijk hoopvolle toon aan hem vroeg of hij dat echt dacht. ”Ik denk dat iedere persoon wel goed voor zijn of haar Pokémon kan zorgen als ze er de juiste mindset voor hebben,” verzekerde hij haar koeltjes. ”Het is gewoon een kwestie van doorzetten en niet opgeven als het even tegenzit. Niemand heeft ooit beweerd dat het gemakkelijk is om Pokémon op te voeden.” Hij had zelf in het begin met Flora ook het nodige geduld uit moeten oefenen als ze weer eens voor niks huilde, maar dat was de laatste tijd ook een stuk minder en dat kwam omdat ze ouder werd en hij haar genoeg ervaringen op liet doen dat ze haar emoties beter onder controle kon houden. ”Dat soort twijfels moet je juist proberen te onderdrukken,” zei hij koeltjes tegen haar. ”Pokémon voelen aan wat je denkt, weet je. Als jij aan jezelf gaat twijfelen en je Bulbasaur vangt dan op, dan zal ze alleen maar vaker dit gedrag blijven vertonen.” Hij observeerde kort hoe dat haar Bulbasaur reageerde toen ze aangaf dat ze verschillende Pokémon wilde vangen en fronste kort zijn wenkbrauwen. ”Dat is geen reden om dat doel niet voort te zetten. Vergeet niet dat jij de trainer bent en dat jij de controle over je Bulbasaur moet hebben en niet andersom. Natuurlijk mag je wel rekening met haar houden, maar het moet wel een beetje doenbaar zijn.” Hij haalde zijn schouders op. ”Ik denk eerlijk gezegd dat er geen enkele gids bestaat voor het opvoeden van Pokémon en dat er nooit echt een fout of een juist antwoord zal zijn. Het zal met vallen en opstaan zijn en hoe jonger ze zijn, hoe makkelijker je ze een bepaald gedragspatroon aan kan leren. Ze is nog jong, dus ze kan nog veel leren voordat ze ouder wordt.” Dat had hij met Flora, Zuko en Hydro immers ook gehad. En zo ging dat met alle Pokémon.
Re: Sunny day - di jul 13, 2021 3:07 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze luisterde goed naar alles wat hij haar vertelde en er leek weer iets in haar te groeien. Hoe verder hij sprak, hoe zekerder haar rode ogen leken te glanzen. Ja, hij had gelijk. Ze moest het niet opgeven, ergens had ze echt op het punt gestaan om dat te doen. Daarom had ze Lieve steeds minder uit haar pokéball. Alleen dat moest ze misschien juist niet doen, waarschijnlijk werkte dat averechts. Ze moest haar laten zien dat ze het waard was. Dat ze van Lieve hield, maar dat er ook andere pokémon bij zouden komen. Dat ze dat moest accepteren, omdat het nu eenmaal zo was. Ze zou er echt niet minder van haar van gaan houden. “Je hebt gelijk.” Sprak ze dan ook na een korte stilte. “Ik moet haar laten zien dat ze naar mij moet luisteren, maar dat ik wel van haar hou.” De blik in Lieve haar ogen was verrast. Toen keek ze weg, alsof ze daar even over na moest denken. “Ooh!” Ze bedacht zich ineens dat ze zichzelf helemaal niet had voorgesteld. “Ik heet Yasmin trouwens. Mijn Bulbasaur heet dus Lieve, mijn Togepi Casper en hij daar is Rexy.” Ze wees naar de Seel die naast Lieve zat.
Re: Sunny day - za jul 24, 2021 4:57 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een lichte glimlach speelde om zijn lippen toen hij in de gaten had dat het meisje aandachtig luisterde naar wat hij zei. Het had hem weinig uitgemaakt als ze het volledig langs zich heen had laten gaan, maar het was fijner als iemand oprecht aandacht had voor hetgeen wat je zei. Hij wilde haar immers alleen maar helpen en dat ging het beste als ze daarvoor open stond. Hij liet zijn blik naar haar glijden toen ze haar woorden sprak en hij gaf haar een goedkeurend knikje. ”Precies,” sprak hij op een tevreden toon. Het meisje stelde zichzelf voor als Yasmin en zijn wenkbrauwen gingen geïnteresseerd omhoog toen ze de namen van haar Pokémon gaf. ”Leuke namen,” complimenteerde hij haar koeltjes. ”Mijn naam is Chase en dat zijn Zuko, Flora en Hydro,” zei hij, eerst knikkend naar zijn Growlithe, gevolgd door een knikje naar zijn Budew en als laatste naar zijn Poliwag. ”Ben je van plan om de league uit te dagen of heb je een ander pad gekozen om te bewandelen?” vroeg hij geïnteresseerd aan haar. Ze had gevarieerde Pokémon, dus het kon goed zijn dat ze een trainer was.
Re: Sunny day - za jul 24, 2021 8:43 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongen complimenteerde haar met de namen van haar pokémon. Er brak een brede lach op haar gezicht door. “Bedankt!” Toen stelde hij zichzelf als Chase en zijn pokémon als Zuko, Flora en Hydro voor. “Dat zijn ook mooie namen.” Zei ze op haar beurt. “Het past bij ze.” Toen vroeg Chase of ze de league wilde uitdagen en schudde ze haar hoofd. “Nee, ik wil meedoen met het grand festival. Ik ben coördinator. En jij? Wil jij wel de league uitdagen Chase?” Vroeg ze toen aan hem.
Re: Sunny day - zo aug 01, 2021 2:40 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase gaf een dankbaar knikje toen ze aangaf dat de namen die hij had gekozen voor zijn Pokémon mooi waren en bij hun pasten. Chase gaf meestal de eerste naam dat in hem opkwam. Meestal besloot hij tijdens het gevecht al wel wat hij wilde hebben, al was die voor Flora spontaan in hem opgekomen. Zijn blik gleed naar Yasmin toen ze zei dat ze coördinator was. Ze gebruikte de movesets van haar Pokémon dus op een manier dat ze met elkaar te combineren vielen en dat ze tegelijkertijd voor een show zorgden. Interessant. Hij gaf een knikje op haar vraag. ”De eerste badge is al binnen, dus nu ben ik aan het kijken voor teamuitbreiding en natuurlijk aan het trainen voor mijn tweede badge,” sprak hij koeltjes tegen haar. Daarna knikte hij naar haar Pokémon. ”Zou je het misschien leuk vinden om een demonstratie te geven van hoe het is om je Pokémon voor coördinator doeleinden te gebruiken? Ik vind het een vrij interessant concept dat je een show kunt maken van de movesets van je Pokémon.” Hopelijk kwam hij nu niet over als een nerd, maar het interesseerde hem echt wat ze deed.
Re: Sunny day - ma aug 02, 2021 3:07 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij vertelde dat hij de eerste badge al binnen had en nu aan het trainen was voor de tweede. En dat hij misschien nog wat aan teamuitbreiding ging doen. Daarna vroeg hij of zij wilde laten zien wat ze zo al deed. Ze knipperde eventjes met haar ogen. Daar had ze niet op gerekend, maar daarna grijnsde ze. “Natuurlijk!” Ze zette haar Togepi op de grond. Eventjes keek ze van de één naar de ander. Toen besloot ze om zowel Lieve als Casper een combinatie uit te laten voeren. Rexy liet ze alleen nog maar kijken, die was nog zo jong. “Lieve, doe Growth en dan Vine Whip.” Haar Bulbasaur liet haar roedes nog langer groeien. “Sla ze om elkaar heen. En maak het af met Razor leaf.” Lieve draaide haar roedes om elkaar heen de lucht in en liet de blaadjes er langs omhoog schieten. Toen trok ze haar roedes weer in en dwarrelden de blaadjes weer naar beneden. “Oké Casper doe Charm en dan Growl.” Haar Togepi blies hartjes de lucht in en liet ze toen razendsnel rondcirkelen door Growl. Nieuwsgierig keek ze Chase aan. Wat zou hij er van vinden?
Re: Sunny day - wo aug 04, 2021 3:22 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Een kleine glimlach speelde om Chase’s lippen toen Yasmin aangaf dat ze wel een demonstratie wilde geven. Hij deed een paar stappen naar achteren zodat hij haar genoeg ruimte zou geven om te oefenen en liet zijn blik kalmpjes naar haar glijden toen ze eerst haar Bulbasaur en daarna haar Togepi gebruikte om een soort van interessante combinatie te creëren. Chase schudde een tikkeltje verbaasd met zijn hoofd, waarna hij goedkeurend begon te klappen en weer terug dichterbij kwam. ”Ik had nooit verwacht dat je de movesets van je Pokémon op die manier met elkaar kon combineren,” zei hij op een bewonderende toon. ”Ik gebruik ze alleen in een strategie waarbij ik weet hoe het zo veel mogelijk schade kan doen aan de tegenpartij, dus dit is wel een interessante manier om uit te vinden hoe je ze nog kunt gebruiken.” Hij knikte naar haar Pokémon. ”Ook wel heel interessant als ze groter en sterker worden. Hoe uitgebreider hun movesets worden, hoe meer combinaties je kunt verzinnen en gebruiken.”
Re: Sunny day - wo aug 04, 2021 9:04 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Vol trots keek ze naar haar pokémon toen Chase begon te klappen. Hij vertelde dat hij vooral moves gebruikte om zoveel mogelijk schade aan te richten. Dat was inderdaad een andere instelling. Zij deed het vooral om de schoonheid van de pokémon naar boven te brengen. Ze knikte toen hij aangaf dat het ook wel interessant was als ze groter en sterker zouden zijn. “Dat is zo, maar ik vind ze zo klein en schattig ook wel erg leuk.” Bekende ze. “Deze combinatie probeer ik ook nog uit te werken.” Ze keek haar Togepi aan. “Casper Charm.” Meerdere hartjes verschenen weer in de lucht. “Life Dew.” De hartjes werden meegenomen op het water van de Life Dew, wat om haar Togepi cirkelde. “Nu Pound!” Casper sloeg het water weg met de Pound, waardoor de hartjes kapot sprongen en er even kleine flonkeringetjes in de lucht zweefden.
Re: Sunny day - zo aug 08, 2021 12:46 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase grinnikte lichtjes toen Yasmin aangaf dat haar Pokémon klein en schattig ook heel leuk waren. ”Ik snap wel wat je bedoelt,” zei hij, kort een blik werpend op Flora. ”Maar met klein en schattig win ik geen sterkere battles later, dus ik heb geen andere keuze dan ze te evolueren.” Natuurlijk kon een kleine, schattige Pokémon ook wel sterker zijn, maar hij zag Flora als Budew zijnde het nu niet meteen opnemen tegen een Empoleon. Daar moest ze echt wel een Roselia of een Roserade voor zijn voordat hij haar dat liet doen. Zijn blik gleed weer naar Yasmin toen ze een nieuwe demonstratie gaf en een kleine glimlach speelde om zijn lippen toen de schitteringen in de lucht, gecreëerd door de Togepi, langzaamaan op begonnen te lossen in de wind. ”Het ziet er anders uit alsof je het al aardig onder de knie hebt,” complimenteerde hij haar kalmpjes. ”Wat zou je er dan nog aan willen verbeteren?”
Re: Sunny day - zo aug 08, 2021 2:43 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij gaf aan dat hij met klein en schattig geen sterke battles won. Nee, daar had hij een punt. Dat was het verschil tussen contests en gyms waarschijnlijk. Al moesten haar pokémon ook wel wat kracht hebben, aangezien ze er ook in moest vechten. Alleen waren die gevechten alsnog op schoonheid gericht. Dus iets minder op kracht gericht. “Nee, dat is waar.” Beaamde ze dan ook. Daarna liet ze nog een combinatie aan hem zien met Casper. Ze giechelde eventjes wat verlegen. Toen hij aangaf dat ze het anders al best onder de knie had. “Dankjewel.” Zei ze terwijl haar blik naar haar Togepi, Bulbasaur en Seel gleed. “Ik wil dat alles soepel in elkaar overloopt. Dat we er allebei niet meer bij na hoeven te denken.” Vervolgde ze toen tegen Chase.
Re: Sunny day - wo aug 18, 2021 4:52 pm
Chase Litt
Trainer
Chase Litt

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 25 jaar
Rank: 5

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
301
326
CHARACTER INFO

OOC INFO

Chase fronste zijn wenkbrauwen toen ze aangaf dat ze wilde dat alles soepel in elkaar overliep en dat zowel zij als haar Pokémon er dan niet meer te veel over na hoefden te denken. ”Daar komt heel veel training en geduld bij kijken, maar wie weet. Ik denk van wat ik hier zie dat het zeker niet onmogelijk is,” zei hij kalmpjes tegen haar, gevolgd door een lichte glimlach om zijn lippen. ”Nu kan het nog zijn dat factoren zoals zenuwen of faalangst ervoor kunnen zorgen dat al je training tenietgedaan wordt als het dreigt ze over te nemen, maar dat zijn toch dingen die je van te voren nooit kunt inschatten.” Hij glimlachte bemoedigend naar haar. ”Ik denk dat je er eerlijk gezegd niet te veel over na moet denken en gewoon hard moet verder werken zoals je nu doet. Dan heb je in elk geval niks om jezelf te verwijten als het dan toch mislukt.” Zo was toch hoe hij er naar keek, maar misschien was dat net iets te simpel voor de dame tegenover hem.
Re: Sunny day - wo aug 25, 2021 8:44 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Sunny day BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij gaf aan dat daar veel training en geduld bij kwam kijken. “Dat weet ik, maar daar ga ik voor!” In haar ogen was te zien dat ze het meende, dat ze er echt voor zou gaan. Ze wist dat het kon, als hun band maar goed genoeg zou zijn. Ze was dol op haar pokémon, dus haar band met ze wilde ze zo goed mogelijk hebben. Dus dan was het vast niet onmogelijk zoals Chase ook zei. Daarna sprak hij over zenuwen en angsten. “Maar misschien dat we op elkaar kunnen steunen als het even spannend wordt.” Fronste ze toen. Dat leek haar wel in ieder geval. “Ik zal proberen hard te werken, maar soms even ontspannen is ook belangrijk toch?” Giechelde ze toen iets wat onschuldig.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum