Switch account





[BP20201] First Beach - vr jul 16, 2021 1:13 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

Verward keek Mikazuki om zich heen. Was het strand altijd zo druk? Ze was nog nooit op een strand geweest. Nu ze toch in Sunnyshore City was, kon ze goed deze kans grijpen. Speciaal hiervoor had ze een badpak aangeschaft. Plus zo’n leuke ‘kimono’ cover up omdat ze zich anders toch wel behoorlijk blood voelde. Haar rode ogen gleden over de mensen massa die aan kraampjes stonden en met verschillende evenementen mee leken te doen. Was het strand altijd zo of was ze toevallig bij een of ander strand festival binnen gelopen? Ze trok haar strand kimono wat verder over zich heen terwijl ze haar ogen richtte op de pokémon naast zich. De Pachirisu snuffelde wat aan de lucht terwijl ze om zich heen maar dat was het ook wel. Braafjes volgde de wit met blauwe pokémon haar zodra ze begon te lopen. Mikazuki benaderde het dichtstbijzijnde persoon. “Pardon, zou ik u wat mogen vragen?” vroeg ze terwijl ze oogcontact zocht met het persoon.


[Eerste post voor Mace]
[Mobielpost, sorry voor typos]
clothes:
Re: [BP20201] First Beach - vr jul 16, 2021 8:32 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij had bij wat spulletjes van een kraampje staan kijken. Essy en Lissy op zijn schouders. De Shellosen probeerden elke keer zo ver mogelijk naar voren te leunen. Om te kunnen zien wat er allemaal lag. Hij wilde net weer iets van wat dichterbij bekijken toen hij een stem achter zich hoorde. Dus draaide hij zich om en keek recht in het gezicht van een jongedame. Onbewust gleed zijn blik even naar haar bikini en kimono. Goh ja, ze had wel gelijk. Eigenlijk had hij zich nog veel te warm gekleed met zijn spijker korte broek en blauw T-shirt. Een zwembroek en slippers had ook prima gekund. Hij knikte en glimlachte vriendelijk naar haar. “Maar natuurlijk!” Zei hij toen. “Wat is er?” Vroeg hij vriendelijk aan de jonge vrouw.
Re: [BP20201] First Beach - di jul 20, 2021 8:25 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

Tijdens het zoeken van oogcontact merkte ze de twee pokémon op zijn schouders op. Dat waren pokémon toch? Ze leken op zich op elkaar maar waren toch anders qua kleur en details. Vreemd, ze had nog nooit zo'n soort pokémon gezien. “Maar natuurlijk!” zei de man na een vriendelijke knik en glimlach. Ah, gelukkig was dit een vriendelijk persoon. “Wat is er?” Mikazuki keek kort naar alles wat er gaande was op het strand, voor ze haar ogen opnieuw op de man richtte. "Is hier een soort evenement gaande of is het strand altijd zo?" vroeg ze met een lichte aarzeling in de toon van haar stem. Het was waarschijnlijk een domme vraag. Maar ja, voor iemand die nog nooit een stand had gezien was het toch een heel iets. Hier was zand, zee en veel mensen, thuis was er sneeuw, ijs en weinig mensen. Het was haast de omgedraaide wereld voor haar.
Re: [BP20201] First Beach - wo jul 21, 2021 9:17 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongedame had duidelijk niet in de gaten dat er een strandfeest gaande was. Hij glimlachte en knikte toen. “Er is inderdaad een strandfeest hier. Leuk hoor, allemaal kraampjes en activiteiten. Je kunt ook diep zee vissen, dat ga ik ook nog uitproberen.” Legde hij toen aan haar uit. “Mijn naam is Mace. Dit zijn Essy en Lissy.” Hij wees zijn Shellosen aan. Vervolgens keek hij naar de Pachirisu. “Wat een leuke Pachirisu heb je daar.” Vervolgde hij toen. “Tenminste die hoort bij jou denk ik?” Lachte hij.
Re: [BP20201] First Beach - wo jul 21, 2021 10:45 am
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

De man knikte met een glimlach. Gelukkig leek hij niet geïrriteerd te raken door haar mogelijk domme vraag. “Er is inderdaad een strandfeest hier. Leuk hoor, allemaal kraampjes en activiteiten. Je kunt ook diep zee vissen, dat ga ik ook nog uitproberen.” Mikazuki knikte begrijpend op de uitleg. "Dat klinkt erg interessant." Er was dus inderdaad een evenement gaande. Het strand was normaal waarschijnlijk rustiger. “Mijn naam is Mace. Dit zijn Essy en Lissy.” Stelde de man zichzelf en zijn twee pokémon voor. Oh! Wat onbeleefd, ze was helemaal vergeten zichzelf voor te stellen. "Mijn naam is Mikazuki", stelde ze zich wat haastig voor. “Wat een leuke Pachirisu heb je daar.” Mikazuki volgde de blik van de man richting haar pokémon. “Tenminste die hoort bij jou denk ik?” vroeg hij met een lach. Ze gaf een knikje voor ze uitlegde; "Ik heb haar gisteren opgehaald bij professor Willow."
Re: [BP20201] First Beach - wo jul 21, 2021 8:11 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zei dat ze het interessant vond klinken. “Ik zou inderdaad echt even een kijkje nemen.” Glimlachte hij toen. “Aangenaam Mikazuki en Pachirisu.” Vervolgde hij toen de jongedame zich voorstelde en aangaf dat ze de pokémon gisteren had opgehaald bij professor Willow. “Goh jullie zijn dus echt pas een team. Een mooie band op bouwen samen.” Zei hij warm. “Welk pad gaan jullie volgen Mikazuki?” Vroeg hij toen aan haar.
Re: [BP20201] First Beach - do jul 22, 2021 5:45 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

“Ik zou inderdaad echt even een kijkje nemen.” Mikazuki maakte een mentale notitie er van dat ze het later zou moeten gaan bekijken. Het festival in ieder geval maar het vissen leek haar ook wel leuk. Al had ze nog nooit gevist. “Aangenaam Mikazuki en Pachirisu.” Ze glimlachte kort, beleefdheid kon ze altijd op prijs stellen. Dat bleek gek genoeg niet voor iedereen belangrijk te zijn. “Goh jullie zijn dus echt pas een team. Een mooie band op bouwen samen.” Ze haalde haar schouders op met een glimlachje. Ze had nog geen idee hoe het hele 'trainer zijn' werkte. “Welk pad gaan jullie volgen Mikazuki?” vroeg de man. "Er is nog wat twijfel maar waarschijnlijk dat van een trainer. Wat doet u met uw pokémon?" vroeg ze.
Re: [BP20201] First Beach - do jul 22, 2021 8:45 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongedame zei dat ze nog twijfelde, maar dat ze waarschijnlijk trainster werd. ”Als je twijfelt, moet je er rustig over nadenken. Geen overhaaste beslissingen maken. Je hebt nog een heel leven voor je, denk er goed over na.” Glimlachte hij toen naar haar. Ze vroeg ook wat hij deed met zijn pokémon. “Ik ben researcher. Deze twee behoren ook tot mijn hoofdonderzoek.” Vervolgde hij terwijl hij even zijn schouders optrok, waar Essy en Lissy bovenop zaten. De Shellosen bewogen vrolijk en bijna synchroon. Ze deden echt bijna altijd alles tegelijkertijd. Het was dat hun kleur anders was, anders zou je ze niet uit elkaar kunnen houden.
Re: [BP20201] First Beach - di jul 27, 2021 4:01 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

”Als je twijfelt, moet je er rustig over nadenken. Geen overhaaste beslissingen maken. Je hebt nog een heel leven voor je, denk er goed over na.” Het was geruststellend dat het blijkbaar niet belangrijk was om de keuze snel te maken. Alleen was het 'een heel leven voor je' mogelijk niet het geval bij haar. Als haar ouders wilde dat zij hun plek in nam, zou ze daar zelf weinig inspraak in hebben. Voor nu kon ze echter genieten van wat ze had.

“Ik ben researcher. Deze twee behoren ook tot mijn hoofdonderzoek.” De man haalde zijn schouders op, waardoor de twee zeeslak pokémon haast synchroon wiebelde. Ze waren net gelatine. "Wat voor onderzoek doet u dan?" besloot ze verder te vragen. Ze wist ongeveer wel wat Researchers deden na wat ze had gezien in het lab van professor Willow, maar wat ze nou precies deden? Ze had geen idee.
Re: [BP20201] First Beach - do jul 29, 2021 9:00 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongedame vroeg wat hij onderzocht. Hij glimlachte en wees naar Essy en Lissy op zijn schouders. “Op het moment onderzoek ik pokémon die precies hetzelfde gedrag vertonen, maar er anders uit zien. Of dit een reden heeft.” Vertelde hij toen aan haar. “Ik heb deze Shellosen hier. Die eigenlijk net een tweeling zijn.” Grinnikte hij. “En ik heb twee Basculin, ook de twee verschillende vormen. Die zijn wel ietsje anders, maar dat ligt wat ik nu zie vooral aan hun karakter. Niet aan het feit dat ze een andere vorm hebben. Binnenkort ga ik alle meren langs om ze even goed onder de loep te nemen.” Vervolgde hij.
Re: [BP20201] First Beach - vr jul 30, 2021 9:21 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

De man wees met een glimlach naar de twee pokémon op zijn schouders, voor hij zijn uitleg begon. “Op het moment onderzoek ik pokémon die precies hetzelfde gedrag vertonen, maar er anders uit zien. Of dit een reden heeft.” Deze uitleg was behoorlijk vaag voor haar dus was ze er blij om dat hij verder vertelde. “Ik heb deze Shellosen hier. Die eigenlijk net een tweeling zijn.” De twee pokémon leken inderdaad erg veel op elkaar qua gedrag maar zagen er net anders uit qua vorm en kleur. “En ik heb twee Basculin, ook de twee verschillende vormen. Die zijn wel ietsje anders, maar dat ligt wat ik nu zie vooral aan hun karakter. Niet aan het feit dat ze een andere vorm hebben. Binnenkort ga ik alle meren langs om ze even goed onder de loep te nemen.” Ze had geen idee wat Basculin waren maar ze gokte dat het ook pokémon waren die er net anders uit zagen. "Mag ik vragen wat het doel van uw onderzoek dan is?"
Re: [BP20201] First Beach - ma aug 02, 2021 8:20 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het meisje vroeg verder. Wat leuk die interesse. Hij vond het altijd leuk om over zijn onderzoek te vertellen. Hij sprak dus ook met liefde verder. “Ik wil uitzoeken of er een verschil is. Om te kijken of het voor bijvoorbeeld trainers nuttig is om een bepaalde regio of vorm pokémon te vangen. Of dat het echt niet uitmaakt welke er gevangen wordt.” Vervolgde hij zijn uitleg. “Mocht er echt geen verschil zijn, dan maakt het dus niet uit welke soort je van de pokémon vangt. Als er wel een verschil is dan wil ik een boek uitbrengen met de verschillen, zodat mensen kunnen bepalen welke soort er dan het beste bij hun past.” Toen stopte hij met praten. Goh, klonk het zo wel logisch eigenlijk. In zijn hoofd klonk het erg logisch, maar dat hoefde natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn. Even keek hij naar Essy en Lissy. Duidelijk zo toch? Zijn Shellosen waren het er mee eens in ieder geval. Waardoor er toch een klein grijnsje om zijn lippen kwam.
Re: [BP20201] First Beach - wo aug 11, 2021 9:52 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

De man vertelde vrolijk verder over zijn onderzoek zodra hij er naar werd gevraagd. “Ik wil uitzoeken of er een verschil is. Om te kijken of het voor bijvoorbeeld trainers nuttig is om een bepaalde regio of vorm pokémon te vangen. Of dat het echt niet uitmaakt welke er gevangen wordt.” Mikazuki gaf een knikje. Ze begreep nog niet helemaal wat hij bedoelde maar gelukkig sprak de man al snel verder. “Mocht er echt geen verschil zijn, dan maakt het dus niet uit welke soort je van de pokémon vangt. Als er wel een verschil is dan wil ik een boek uitbrengen met de verschillen, zodat mensen kunnen bepalen welke soort er dan het beste bij hun past.” Na zijn verhaal keek hij even naar de twee pokémon op zijn schouders, voor er een klein grijnsje op zijn lippen verscheen. "Is het dan belangrijk om te kijken welke pokémon goed bij je passen?" vroeg ze. Ze was immers een totale beginner als het om pokémon aankwam. Het leek er op dat over de samenstelling van een team, veel verschillende meningen waren.
Re: [BP20201] First Beach - di aug 24, 2021 8:01 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

De jongedame vroeg of het zo belangrijk was om te kijken welke pokémon bij wie passen. Hij knikte eventjes. “Voor een trainer is het bijvoorbeeld belangrijk dat een pokémon goed is in gymgevechten. Dat ze die vechtlust wel hebben. Voor een coördinator is het juist weer belangrijk dat een pokémon in de spotlights wil staan. Voor een cresent moon lid is het van belang dat een pokémon goed tegen stress kan. Zo heb je allemaal verschillende eigenschappen. Dan is er natuurlijk ook nog zoiets als persoonlijke voorkeur.” Legde hij aan Mikazuki uit. ”Bijvoorbeeld waarom heb jij voor de Pachirisu gekozen?” Vroeg hij toen aan haar.
Re: [BP20201] First Beach - di aug 24, 2021 9:31 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

Mace gaf een knikje, voor hij verder uitlegde. "Voor een trainer is het bijvoorbeeld belangrijk dat een pokémon goed is in gymgevechten. Dat ze die vechtlust wel hebben. Voor een coördinator is het juist weer belangrijk dat een pokémon in de spotlights wil staan. Voor een cresent moon lid is het van belang dat een pokémon goed tegen stress kan. Zo heb je allemaal verschillende eigenschappen. Dan is er natuurlijk ook nog zoiets als persoonlijke voorkeur.” Ze had er nooit over nagedacht, dat er zo veel verschillende redenen waren om voor een bepaalde pokémon te kiezen. ”Bijvoorbeeld waarom heb jij voor de Pachirisu gekozen?” vroeg hij haar vervolgens. Mikazuki dacht kort na, voor ze antwoorde. "Omdat ik haar de leukste vond uit de drie pokémon?" zei ze op een wat vragende toon. Zelf was ze er ook niet helemaal zeker van. Ze had de eekhoorn nou eenmaal het leukst gevonden.
Re: [BP20201] First Beach - wo aug 25, 2021 7:30 am
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij glimlachte door haar antwoord. Ze had haar het leukste gevonden. “En dat is het allerbelangrijkste natuurlijk. Dat je een pokémon leuk vind.” Vervolgde hij toen. “Je weet nog niet zeker wat je precies wilt toch? Waarschijnlijk hoe duidelijk het doel voor jezelf wordt, hoe specifieker je wordt in je keuze van pokémon. Al hoeft dat natuurlijk niet. Er zijn ook trainers en coördinators die heel divers zijn. Of mensen die hun hele pokédex vol willen verzamelen.” Hij keek Mikazuki aan. “Voor de mensen die een pokémon echt zoeken op bepaalde eigenschappen doe ik dit onderzoek.” Knikte hij even naar zijn Shellosen.
Re: [BP20201] First Beach - wo aug 25, 2021 2:31 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

Uit de glimlach die ze als reactie kreeg maakte ze op dat haar manier van kiezen gelukkig nog niet zo slecht was geweest. “En dat is het allerbelangrijkste natuurlijk. Dat je een pokémon leuk vind.” Mikazuki knikte met een klein glimlachje op haar gezicht. “Je weet nog niet zeker wat je precies wilt toch? Waarschijnlijk hoe duidelijk het doel voor jezelf wordt, hoe specifieker je wordt in je keuze van pokémon. Al hoeft dat natuurlijk niet. Er zijn ook trainers en coördinators die heel divers zijn. Of mensen die hun hele pokédex vol willen verzamelen.” Een hele pokédex vol? Hoeveel pokémon waren dat wel niet? Hoeveel pokémon waren er ook al weer ontdekt? Zevenhonderd? Achthonderd misschien? Ze had echt geen idee. Het waren er in ieder geval enorm veel. “Voor de mensen die een pokémon echt zoeken op bepaalde eigenschappen doe ik dit onderzoek.” Zei Mace met een knikje naar de twee pokémon op zijn schouder. Er welde een vraag bij haar op. Even twijfelde ze, voor ze hem toch stelde. "Wat voor pokémon denkt u dat het beste bij mij zou passen?"
Re: [BP20201] First Beach - do aug 26, 2021 9:31 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Toen vroeg de jongedame wat hij dacht dat het beste bij haar zou passen. Met een warme blik in zijn ogen keek hij haar aan. “Dat is een keuze die jijzelf moet maken. Dat kan ik niet voor je doen.” Zei hij toen vriendelijk tegen haar. Hij wilde haar helpen, natuurlijk wilde hij dat. Alleen zulke keuzes, daar moest ze toch zelf over na gaan denken. Zij kende zichzelf het beste, Mace kende haar pas een half uurtje. Dat was nogal een verschil. “Van welke pokémon wordt jij gelukkig? Wat voor soort pokémon kan jou helpen met jouw reis denk je? Dat zijn de vragen die jij jezelf moet stellen en waar je goed over na moet denken. Het is erg belangrijk dat je niet zomaar wat gaat vangen. Daar wordt jij, maar ook de pokémon niet gelukkig van.” Vervolgde hij toen.
Re: [BP20201] First Beach - zo sep 12, 2021 3:29 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach Pixel10[BP20201] First Beach Pachirisu

“Dat is een keuze die jijzelf moet maken. Dat kan ik niet voor je doen.” Aan de ene kant vond ze het wel jammer dat ze geen advies kreeg op dit vlak. Aan de andere kant had hij waarschijnlijk wel gelijk ook. Het was uiteindelijk haar keuze, welke pokémon ze met zich mee zou nemen. “Van welke pokémon wordt jij gelukkig? Wat voor soort pokémon kan jou helpen met jouw reis denk je? Dat zijn de vragen die jij jezelf moet stellen en waar je goed over na moet denken. Het is erg belangrijk dat je niet zomaar wat gaat vangen. Daar wordt jij, maar ook de pokémon niet gelukkig van.” Mikazuki gaf een bevestigend knikje. Ze begreep heel goed waar hij vandaan kwam. Er was alleen één probleem. "Ik ken alleen heel weinig pokémon dus weet niet goed wat ik leuk vind", gaf ze eerlijk toe. Ze had ook geen idee wat voor soort pokémon ze wel en niet leuk vond aangezien ze niet wist wat voor soort pokémon er allemaal waren.
Re: [BP20201] First Beach - vr sep 17, 2021 3:45 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze gaf toe, dat ze eigenlijk niet zoveel soorten pokémon kende. “Je hebt een pokédex gekregen denk ik? Daarin zijn eigenlijk alle pokémonsoorten wel te vinden en hun eigenschappen. Misschien is het goed om die eens door te kijken. Wat voor soort type wil je bijvoorbeeld vangen? Vul maar eens een type in in de pokédex, electric zoals je Pachirisu. Dan krijg je alle electric type pokémon. Je kunt ook zoeken op wat er in de buurt te vangen is. Dan kun je daaruit kijken welke je leuk vind.” Legde hij toen aan de jongedame uit. “Of je zoekt in het pokémoncenter een computer op, dan kun je ook heel gericht zoeken. Al is je pokédex misschien nog wel handiger.” Hij glimlachte naar haar.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum