Switch account





Re: [BP20201] First Beach - ma sep 20, 2021 6:24 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach - Pagina 2 Pixel10[BP20201] First Beach - Pagina 2 Pachirisu

“Je hebt een pokédex gekregen denk ik? Daarin zijn eigenlijk alle pokémonsoorten wel te vinden en hun eigenschappen. Misschien is het goed om die eens door te kijken. Wat voor soort type wil je bijvoorbeeld vangen? Vul maar eens een type in in de pokédex, electric zoals je Pachirisu. Dan krijg je alle electric type pokémon. Je kunt ook zoeken op wat er in de buurt te vangen is. Dan kun je daaruit kijken welke je leuk vind.” Iet wat verbaast pakte Mikazuki haar pokédex er bij. Dit was iets wat Chase haar niet had verteld. Ze had alleen geen idee hoe ze bij die functie moest komen. Ze keek op toen hij verder sprak. “Of je zoekt in het pokémoncenter een computer op, dan kun je ook heel gericht zoeken. Al is je pokédex misschien nog wel handiger.” Ze gaf een bevestigend knikje, voor ze haar pokédex weg stopte. Een volgende vraag kwam bij haar op. "Heeft u uw pokémon specifiek voor dit onderzoek uitgekozen of om een andere reden?" vroeg ze, oprecht nieuwsgierig naar wat zijn redenatie zou zijn.
Re: [BP20201] First Beach - wo sep 22, 2021 2:16 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

[BP20201] First Beach - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij knikte toen ze vroeg of hij zijn pokémon op zijn onderzoek had uitgekozen. “Ja eigenlijk wel. Ik heb dus Essy en Lissy en ik heb ook nog Sem en Bas, dat zijn Basculin. Die zijn allemaal voor mijn hoofdonderzoek. Daarnaast heb ik nog wel wat andere pokémon hoor. Vooral water type pokémon, maar ook een electric en bug type pokémon. Soms een ander onderzoekje tussendoor is goed voor de afwisseling en soms is het ook wel gewoon eventjes leuk.” Lachte hij vervolgens. “Ik ga zo maar weer verder. Wie weet zien we elkaar nog wel een keertje niet?” Vervolgde hij tegen de jongedame.
Re: [BP20201] First Beach - ma sep 27, 2021 5:29 pm
Mikazuki Shirokuma
Trainer
Mikazuki Shirokuma

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 20 years old
Rank: 3

[BP20201] First Beach - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
A
Hier een quote
30
154
CHARACTER INFO

OOC INFO

[BP20201] First Beach - Pagina 2 Pixel10[BP20201] First Beach - Pagina 2 Pachirisu

Mace knikte bevestigend op haar vraag, voor hij uitlegde. “Ja eigenlijk wel. Ik heb dus Essy en Lissy en ik heb ook nog Sem en Bas, dat zijn Basculin. Die zijn allemaal voor mijn hoofdonderzoek. Daarnaast heb ik nog wel wat andere pokémon hoor. Vooral water type pokémon, maar ook een electric en bug type pokémon. Soms een ander onderzoekje tussendoor is goed voor de afwisseling en soms is het ook wel gewoon eventjes leuk.” Ze had geen idee wat Basculin voor type pokémon waren, als ze eerlijk moest zijn. Voor ze het kon vragen, sprak Mace opnieuw. “Ik ga zo maar weer verder. Wie weet zien we elkaar nog wel een keertje niet?” Oh. Natuurlijk. Ze hield nu een heel gesprek met hem terwijl ze eigenlijk een enkele vraag had willen stellen. Die ene vraag waren er inmiddels misschien wel tien geworden. "Mogelijk wel, fijne dag nog." Met een glimlach en een klein knikje draaide ze zich tot haar pokémon. De Pachirisu klom netjes terug haar schouder op. Met nog een extra glimlachje richting Mace, begon ze van hem weg te lopen. Dan kon hij ook weer verder met waar hij mee bezig was.
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum