Switch account





Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het was voor Ace niet bepaald een verrassing dat Jaws wit begon te gloeien nadat hij een Tentacool dat hem lastig bleef vallen in het water nog net niet aan de andere kant van de zee had geholpen door hem hard weg te zwieren met zijn krachtige kaken. De Totodile was al op een hoog level geweest toen Ace hem aan zijn team had toegevoegd en met de zware training waar Ace zijn team momenteel doorheen hielp, was het slechts een mum van tijd eer dat de Totodile zou evolueren. De kleine Shiny was binnen een mum van tijd dan ook veranderd naar een iets groter exemplaar. Ace kon aan de houding van de Croconaw zien dat het erg voldaan was over zijn evolutie en dat hij zich er volledig bewust van was dat hij verschilde van de rest van de Totodile die opgevist konden worden; met de nodige arrogantie paradeerde hij dan ook uit het water en liep terug naar Ace, waar het Ace uitdagend aan bleef kijken. ”Je hebt nog een lange weg te gaan, maar dit is zeker niet slecht,” sprak Ace kil tegen de Pokémon, maar een goedkeurende blik werd uitgewisseld en een gehandschoende hand werd kort op de kop van de Croconaw gelegd. De Croconaw nam er genoegen mee en dook weer terug het water in, waar hij het zijn levensdoel van maakte om anderen die aan het zwemmen waren zo veel mogelijk dwars te zitten. Ace klemde daarop zijn kaken op elkaar en keek kil in de richting van zijn Pokémon, maar deze sloeg er geen acht op en ging gewoon door waar hij mee bezig was.


+ OPEN
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze zat op een strandhanddoek bij het water. Haar kar was nergens te bekennen. Die liet ze altijd achter in de duinen, haar rolstoel was natuurlijk wel in de buurt. Ze kon immers echt niet zonder. Al had ze Dilan en Dewi wel weer even in hun pokéball gedaan. Ze werden toch altijd wel wat moe van het trekken door het mulle zand. Ze had enkel Eithne en Maud eruit. Maud zat statig naast haar, een scherpe alerte blik in haar ogen. Ze was de nieuwste in het team en ze kon niks aanmerken op het waakse van de Houndour. Daar had ze haar ook voor gevangen. Ergens vond ze het wel prettig straks om zo’n pokémon op haar boerderijtje te hebben en nu eigenlijk ook wel al. Eithne had zich op haar schoot opgerold, zoals zo vaak. Ze lag heerlijk in het zwoele zonnetje te slapen. Chloe keek naar het gevecht van een jongen en zijn Totodile. Het was een shiny Totodile, want het had niet de standaard kleur. Haar bruine ogen werden eventjes een fractie groter toen de pokémon begon te gloeien. Hij evolueerde. Ze begon toch zachtjes te lachen toen ze zag dat de kersverse Croconaw vervolgens wat zwemmers begon lastig te vallen. Maud leek niet onder de indruk, zolang de pokémon niet haar kant op kwam, wist ze. Wacht nu ze beter keek, herkende ze die jongen niet? Volgens mij had ze hem wel eens eerder gezien.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace trok een gezicht toen Jaws het niet kon laten om een paar zwemmers lastig te vallen en hij zette zijn handen kort in zijn zij, maar besloot om er niks van te zeggen en het gewoon te laten. Zijn blik gleed naar opzij en viel kort op een meisje dat hij herkende. Chloe. De breeder. Hij zag Pokémon die hij bij hun eerdere ontmoeting nog niet gezien had en twijfelde even kort, maar liep uiteindelijk toch op haar af. Hoewel de opmerking over Inpulsa hem destijds tegen de borst had gestoten, was hij ergens wel blij dat ze zo’n eerlijk persoon was en kon hij dat wel waarderen. ”Ik zie hier veel bekenden de laatste tijd,” sprak hij op een kille toon, waarna hij haar een begroetend knikje gaf. ”Blijkbaar trekt dit strandfeest veel aandacht.” Hij liet zichzelf in het zand ploffen en richtte zijn blik kort naar de Houndour. ”Nieuwe aanwinst?” vroeg hij en hij knikte naar de Houndour. Jaws had inmiddels in de gaten dat zijn trainer niet op hem lette en kwam uit het water, waarna hij met redelijk veel arrogantie naar hun toe kwam wandelen. Zijn blik gleed naar de Water type en een licht hooghartige blik verscheen in zijn ogen. Hij was de Fire type duidelijk in zich op aan het nemen en aan het uitrekenen hoe veel kans hij had om te winnen in een gevecht. ”Jaws, raak die Houndour één keer aan en je kunt oprotten uit mijn team,” sprak Ace op een dreigende toon, zijn rode blik strak naar de Croconaw gericht. Nee, dit gedrag tolereerde hij niet.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ja ze herkende hem, dat was Ace. De crescent moon member met een Elekid en nu blijkbaar ook met een shiny Croconaw. Hij kwam naar haar toe, met de opmerking dat hij de laatste tijd veel bekenden aantrof. Ze glimlachte, toen hij verder ging dat het aan het strandfeest lag. Ze knikte. “Ja, zulke events trekken toch altijd veel mensen aan. Daar was hij bij het vorige festival ook al achter. Ze zijn gewild. Alleen maar leuk toch?” Zei vond het in ieder geval gezellig. Het was leuk om zoveel medereizigers weer tegen te komen. Dat het ze herenigde op zoiets als het strand. Geen verkeerde plek, zeer zeker niet. Door het vorige festival was ze naar Sinnoh gekomen en kijk wat dat haar had gebracht. Een mooie droom en hopelijk toekomst in deze regio. Ace ging naast haar in het zand zitten, waardoor Maud hem nu toch wat alarmerend aankeek. Met een handgebaar vertelde ze de Houndour dat het oké was. Dat hij goed volk was. “Ja, dit is Maud.” Antwoorde hij op zijn vraag of ze nieuw was. “Een beetje een waakse pokémon in mijn team leek mij geen kwaad te kunnen en waaks is ze zeker.” Grinnikte ze. De Croconaw kwam uit het water en staarde Maud aan. Ze merkte dat de Houndour direct haar spieren strak zette. Ace maakte een opmerking naar Jaws, zoals de pokémon blijkbaar heette. En ook zij keek Maud streng aan. Haar ogen zouden genoeg, nee. Dus hield haar Houndour zich in. Eithne daar in tegen was van haar schoot gesprongen en trippelde naar de Croconaw toe. Haar Buizel ging voor hem zitten met een blij koppie.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Fantastisch,” sprak Ace op een vrij droge toon tegen Chloe. Dat hij haar wel mocht, wilde nog niet zeggen dat hij zijn sarcastisch commentaar voor zich ging houden. Daar moest ze maar tegen kunnen. ”Als de mensen zich nu ook nog eens gedragen zodat ik niet in mijn beroep op hoef te treden, is het al helemaal mooi.” Al vermoedde hij dat er wel een paar Crescent Moon-leden aan de slag waren die de boel wel in de gaten hielden, zoals ze wel vaker deden bij een evenement zoals deze. Het was niet zo groot als toen met het festival, maar het trok toch zeker genoeg mensen aan. ”Je hoeft je Pokémon niet te corrigeren,” sprak hij op een kille toon tegen Chloe toen hij opmerkte dat ze een strenge blik naar de Houndour wierp. ”Het is normaal dat ze in de verdediging gaat. Het is juist Jaws hier die even moet dimmen.” Zijn shiny Croconaw zou daar een reactie op hebben gegeven ware het niet dat de blije Buizel zijn aandacht trok. Heel even leek hij verbijsterd te zijn, maar daarna keek hij haar wat arrogant aan, al lag er ook wel een nieuwsgierige blik in zijn ogen. Daarna gromde hij en gaf hij de Buizel een plagerig zetje. ”Ik heb hem opgevist bij zo’n kraampje waar je drie keer kon proberen om iets te vangen,” zei hij tegen Chloe, zijn rode blik weer richtend van zijn Croconaw naar haar. ”Hij was niet mijn originele keus, maar het feit dat hij shiny was, was voor mij wel de uitzondering op de regel en nu zit hij dus in het team.” Hij haalde zijn schouders naar haar op. Meer kon hij daar ook niet van maken.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn sarcasme liet haar grijnzen. “Helaas trek je ook vaak genoeg gekkigheid naar een evenement.” Vervolgde ze toen. “Maar een beetje gekkigheid is ook weer niet zo erg toch?” Probeerde ze Ace nog wat verder uit. Ze zat hem te plagen, dat was in haar twinkelende bruine ogen te zien. Toen gaf hij aan dat ze Maud niet hoefde te corrigeren, maar dat het aan Jaws lag. “Ja oké, daar heb je een punt. Soms ben ik alleen wat bang dat ze ver zou gaan.” Ze kende haar nog niet heel erg goed en de Houndour was wel een pokémon die echt goed waaks was. Hoe ver ze dus zou gaan wist ze niet zeker. Ze wilde ook niet dat ze straks aan Jaws zou hangen namelijk. Maud ontspande weer toen de Croconaw zijn aandacht op Eithne richtte. Jaws gaf haar een zetje. Eithne maakte een vrolijk geluidje en mepte hem toen met haar staart tegen zijn rug, niet heel erg zachtzinnig. Dat ontging Chloe alleen eventjes. “Een shiny pokémon heeft zeer zeker iets. Leuk dat je met het vissen mee hebt gedaan.” Zei ze toen tegen hem.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace vernauwde zijn ogen kort naar haar en een klein grijnsje speelde om zijn lippen toen hij haar twinkelende ogen zag. ”Je zit me hier gewoon uit te dagen, of niet soms?” probeerde hij op een kille manier aan haar te vragen, maar het klonk geamuseerder dan had hij verwacht en hij rolde voor het effect nog eens nadrukkelijk met zijn ogen, waarna hij zijn blik naar Jaws wendde. ”Ik denk dat het een beetje gezond verstand van beide personen vereist. Jaws in mijn geval was duidelijk aan het uitdagen, dus ik vind niet dat je je Houndour iets kwalijk moet nemen als ze daar op in gaat.” Dat was toch hoe hij erover dacht. Jaws gaf de Buizel van Chloe een harde kopstoot toen haar staart niet al te zacht tegen zijn rug terechtkwam, wat ongeveer hetzelfde effect had als een opgerolde handdoek dat hard in een zweepbeweging tegen je huid aan kwam. Een lage grom ontsnapte zijn bek en hij keek uitdagend naar de Buizel. Ace, die de hele tijd naar Jaws had gekeken, had gezien wat de Buizel had gedaan en zijn mondhoek kroop kort omhoog. En dit was nu precies waar hij het over had. Gezond verstand gebruiken. Hij ging hier natuurlijk niks van zeggen omdat het de Buizel was die deze keer hard had uitgehaald en dus richtte hij zijn blik weer naar Chloe, het tweetal negerend. Dat ze het toch lekker uitzochten met hun tweeën. ”Het was echt een levensverrijkende ervaring,” kon Ace niet laten om op een sarcastische toon te zeggen. ”Vooral toen ik mijn hengel in het water gooide en al na tien seconden beet had. Zo spannend heb ik het nog niet eerder meegemaakt in mijn leven.” Hij rolde met zijn ogen en wendde zijn blik af. Wat een grap.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij vroeg of ze hem zat uit te dagen. “Neuh, ik zou niet durfen!” Haar bruine ogen glinsterden nog meer. Ze stak even haar tong naar hem uit. Daarna werd haar gezichtsuitdrukking weer normaal, omdat het gesprek naar hun pokémon ging. “Ik zal er aan proberen te denken. De volgende keer als Maud ergens op reageert. Misschien corrigeer ik mijn pokémon inderdaad soms wel wat te snel. Het is natuurlijk ook wel een goed ding dat ze me probeert te beschermen, daarom heb ik haar ook gevangen toen der tijd.” Vervolgde ze. Ze had de mep die Eithne gegeven had niet gezien, maar wel de kopstoot die Jaws vervolgens gaf. Eventjes keek ze naar ze. Wat gebeurde daar? Eithne tuimelde door de knap achterover, maar kwam al snel weer overeind. Haar Buizel rende een paar rondjes om de Croconaw heen. Dat zou wel goed zitten dan. Dus richtte ze haar aandacht weer op Ace. “Nou nou, niet zo weemoedig.” Lachte ze toen. “Het is toch fantastisch dat dit het resultaat mocht zijn.” Vervolgde ze, knikkend naar Jaws.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace kneep zijn ogen kort naar haar samen, maar rolde uiteindelijk met zijn ogen en liet het maar gaan. Hij kon wederom weer niet voorkomen dat zijn mondhoeken zich kort optrokken. Ze had wel vrij amusante reacties en hij kon het ook wel waarderen dat ze pit leek te hebben. Ze was niet als andere meisjes en dat was iets wat hij wel aan haar kon appreciëren. Hij luisterde aandachtig naar haar woorden over de Houndour en hij knikte. ”Ik heb zelf een Houndoom, dus ik weet hoe het is om ze op te moeten voeden. Het is niet slecht dat je haar kort houdt, maar ze is aan het einde van de rit wel nog altijd een waakhond, dus ik denk dat het zeker geen kwaad kan dat ze zich beschermend naar je opstelt.” Zo was Igneel ook immers, al had Ace dat niet vaak nodig omdat hij zichzelf prima kon verdedigen als dat zou moeten. Bij Chloe was dat natuurlijk een ander verhaal en het stelde hem ergens ook wel gerust dat ze een Pokémon bij zich had lopen die anderen venijnig kon bijten als ze iets van kwaad in de zin hadden. Je wist immers maar nooit wat voor zieke geesten er rondliepen op de wereld. Jaws spoot inmiddels speels water vanuit zijn bek naar de Buizel, proberend om haar te raken. ”Het kon inderdaad slechter, alleen die arrogantie van hem is zo verschrikkelijk irritant. Hij denkt dat hij beter is dan elke andere Pokémon in mijn team puur omdat hij een shiny is,” sprak Ace op een kille toon. ”Hij moet nog veel leren voordat ik hem vertrouw om hem eruit te laten op quests en patrouilles.” Hij haalde zijn schouders op. ”Dit is niet de eerste probleem Pokémon die ik heb gehad. Razor, mijn Shelgon, werd voordat hij in de Wonder Trade werd gedumpt door zijn waardeloze trainer mishandeld en daar heb ik ook flink wat problemen mee gehad eer dat ik hem gerust kon stellen en zijn gedrag volledig gecorrigeerd kon krijgen. Het duurt even, maar als je energie in je Pokémon steekt, dan lukt het meestal wel.” Hij trok een gezicht toen Jaws hun met een arrogant opgeheven kop en hem met een uitdagende blik aankeek. ”Of dat zou toch zo moeten zijn.”
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace vertelde dat hij zelf een Houndoom had. “Mag ik die eens zien?” Vroeg ze nieuwsgierig. Ze zag dat Maud ook nieuwsgierig haar oren had gespitst. Die was het vast met haar vraag eens. Ze keek vervolgens naar Eithne, die net op dat moment behendig een straal water van Jaws ontweek. Er ontstond wat water om haar lijf wat ze vervolgens in de richting van de Croconaw spoot, om hem terug te pakken waarschijnlijk. Haar aandacht focuste zich weer op Ace toen die iets zei over Jaws. “Ja, je kunt zien dat hij doorheeft dat hij speciaal is.” Grinnikte ze toen. “Een beetje arrogantie kan soms ook wel van pas komen, maar je zult waarschijnlijk wel op moeten letten dat het niet te veel doorslaat.” Beaamde ze toen. Bij zijn volgende woorden knikte ze ook bevestigend. “Vaak lukt het inderdaad wel, met veel geduld en goede zorg.” Haar ogen kregen pretlichtjes toen ze de blik van Jaws zag. “Hij moet gewoon nog iets wijzer worden, dat komt vanzelf.” Lachte ze toen.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf een knikje toen Chloe vroeg of ze zijn Houndoom mocht zien. Hij klikte de Poké Ball van Igneel los, waarna hij deze met een simpele beweging de lucht in gooide. Zijn Houndoom kwam tevoorschijn en knipperde kort even met zijn ogen, waarna hij verward om zich heen keek. Meestal als Ace hem uit zijn bal liet, kwam dat omdat hij er gevaar dreigde. Hij zag niks van gevaar, enkel Ace en een meisje die hij niet herkende en een Houndour dat hem nieuwsgierig aan zat te kijken. Hij zag meteen dat het zijn dochter niet was en gaf haar dus enkel een begroetend knikje, waarna hij zijn blik naar Ace richtte. Deze haalde zijn schouders op. ”Wat kan ik zeggen? Je hebt bewonderaars,” sprak hij op een kille en licht pesterige toon, waarop zijn Houndoom geïrriteerd naar hem gromde. Ja, je kon wel zien dat hij zijn attitude van geen vreemde had. Jaws keek inmiddels beledigd naar Chloe toen zij haar woorden over hem sprak, waarna hij zijn armen over elkaar heen sloeg en zijn kin nog wat hoger tilde. Alsof hij daarmee haar ongelijk wilde bewijzen. ”In Jaws’ geval kan dat nog wel enkele maanden duren, maar ik vermoed dat je gelijk hebt,” sprak Ace op een vrij nonchalante toon, wat hem ook een geïrriteerde blik van het adres van Jaws opleverde. Hij kon echt zo goed overweg met zijn Pokémon, hè. Niet normaal. Jaws besloot dat zowel Ace als Chloe zijn tijd niet meer waard waren en spoot onverwachts weer een hevige straal water naar de Buizel toe. Kijk hem dan eens sterk zijn! Kijk dan, kijk dan!
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace liet zijn Houndoom eruit. Maud kwam overeind en liep iets dichter naar Igneel toe. Haar oren gespitst en een verwonderde blik in haar ogen. Nieuwsgierig kwam ze steeds ietsje dichter bij de Houndoom. Even keek Chloe opzij, naar Jaws die hun nu allebei verontwaardigd aan zat te kijken. Blijkbaar viel haar opmerking ook niet helemaal goed bij hem. Ach, hij kwam er vast wel overheen. Ze grijnsde even, helemaal toen Ace aangaf dat het bij hem nog wel eventjes kon duren. De Croconaw richtte weer een waterstraal op Eithne. Die deze beantwoorde door water om haar heen te laten cirkelen en zichzelf boven op hem te gooien. Gosh, ze werden ook steeds ruiger die twee. Even fronste Chloe, het moest wel goed blijven gaan. Anders zou ze haar Buizel terugroepen.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Igneel richtte zijn blik strak naar opzij toen de Houndour dichterbij kwam en hem verwonderd aankeek. De blik in zijn ogen werd iets milder en hij draaide zich wat meer naar haar toe, waarna hij zijn poten wat spreidde zodat hij een iets meer open houding had naar de jonge Houndour toe. Jaws gromde onder zijn adem door toen de Buizel zich op hem gooide en hij opende zijn bek om zijn tanden in haar schouder te zetten. ”Jaws!” waarschuwde Ace echter scherp voordat dat kon gebeuren en zijn rode ogen richtten zich strak naar de Croconaw, welke zich met een geïrriteerde grom wat naar achteren bewoog, maar zijn blik strak op de Buizel liet hangen. Met een snelle beuk van zijn schouder probeerde hij haar van zich af te krijgen, waarna hij opnieuw water naar haar spoot.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maud vond Igneel maar wat interessant. Ze stopte wel toen hij eerst wat afstandelijk deed, maar uiteindelijk leek hij haar iets meer in zijn buurt te tolereren. Waardoor ze toch weer wat stapjes dichterbij zette. Haar oren stonden spits naar voren en ze snuffelde voorzichtig aan zijn poot. Even keek Chloe er met een glimlach naar maar toen werd ze weer afgeleid door de water pokémon. Helemaal toen Ace naar Jaws riep. Oké het ging nu toch echt wel te ruig. Dat was ook deels Eithne haar schuld. “Eithne kom eens terug.” Ze klopte op haar schoot. Even keek haar Buizel Jaws weer aan, duidelijk in tweestrijd. Toen ontweek ze de straal water en rende naar Chloe toe. Ze sprong op de rolstoel en ging netjes bij haar op schoot zitten. Al bleef ze nog steeds naar de Croconaw kijken.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Igneel trok wat met zijn oren toen de Houndour aan zijn poot begon te snuffelen, waarna hij zich vooroverboog en haar een zacht zetje met zijn neus gaf. Niet om haar te vertellen dat ze weg moest gaan, maar eerder een soort van… kleine plagerij? Ace kon het zelf niet goed plaatsen, maar hij was dan ook te gefocust op Jaws om zich er vragen bij te stellen. Zijn Croconaw vernauwde zijn ogen eerst naar hem en daarna naar de Buizel toen ze terugging naar Chloe. Hij gromde onder zijn adem door toen Ace dreigend zijn Poké Ball tevoorschijn haalde, waarna hij de hint wel begreep en de Buizel niet meer lastigviel, al bleef hij haar net zo strak in de gaten houden als zij dat bij hem deed. ”Ongelooflijk,” gromde Ace onder zijn adem door. ”Als hij zo door blijft gaan, overweeg ik alsnog om hem de Wonder Trade in te gooien.” Zijn blik flitste kort naar Chloe om te zien wat zij van Jaws dacht.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Maud zakte door haar voorpoten en duwde haar kont juist omhoog. Ze begon wild te kwispelen en blafte toen uitdagend naar Igneel. Nadat hij haar een stootje had gegeven. Ze wilde blijkbaar wel met hem spelen. Chloe schrok even op van de blaf, maar het zag er niet uit alsof het daar ook uit de hand liep. Het was vriendschappelijk en het ging nog niet te ver. Dus keek ze vervolgens weer naar Ace. Die zijn ergernis over Jaws uitsprak. Zijzelf keek ook weer naar de grote pokémon. Ja, hij was brutaal dat zeker. Dat pit vond zij altijd wel leuk, maar ze begreep dat het lastig kon zijn voor Ace. “Misschien moeten we hem papa maken.” Lachte ze toen, meer een beetje als geintje. “Wie weet wordt hij daar rustiger van, als hij die verantwoordelijkheid voelt.” Nu ze er beter over nadacht kon het misschien ook wel werken ook.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Igneel snoof geamuseerd onder zijn adem door toen de Houndour naar hem blafte. Hij ging haar uitdaging echter aan door zijn staart speels tegen haar flank te zwieren. Natuurlijk niet hard genoeg om het pijn te laten doen, maar wel hard genoeg om het haar te laten voelen. Hij gromde speels onder zijn door naar haar, zijn houding iets losser dan normaal. Ace was ondertussen verbluft door het voorstel dat Chloe deed en hij keek haar peilend aan om te zien of ze een grapje maakte, maar ze leek serieus te zijn. ”Je bedoelt… Met je Buizel?” vroeg hij vervolgens. Hij had gezien wat voor verandering het had gebracht toen Igneel vader was geworden en dat was al ongemakkelijk om te zien. Hoewel Igneel niet verliefd leek te zijn geworden op de moeder van zijn kind gaf het vooruitzicht dat Ace weer een affectievolle interactie tussen één van zijn Pokémon en een andere Pokémon hem lichte hoofdpijn. ”Ik heb het idee dat ik op intiem vlak flink wat achterloop wat mij en mijn Pokémon betreft,” zuchtte hij tegen niemand in het bijzonder, over zijn neusbrug wrijvend met zijn duim en wijsvinger.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace vroeg of ze met haar Buizel bedoelde. Ze haalde even haar schouders op. “Dat zou inderdaad kunnen. Die vallen in dezelfde egg groep.” Vervolgde ze toen. Ze waren wel aan elkaar gewaagd in ieder geval. Of ze dat deden omdat ze elkaar stiekem aantrekkelijk vonden wist ze natuurlijk niet, maar het was wel mogelijk. Ze moest even wat grijnzen om zijn volgende woorden, er lag bijna iets ondeugends in de blik in haar bruine ogen.  “Wat bedoel je precies? In het breeden met ze of sowieso op dat vlak?” Grijnsde ze naar hem.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Als jij daar echt blij van wordt,” sprak Ace zo kil mogelijk om te verbloemen dat heel het onderwerp hem ongemakkelijk deed voelen. Het was niet dat hij een heilige was op intiem vlak en hij had zeker al wel de nodige ervaring met vrouwen, maar hij was nu eenmaal niet zo romantisch ingesteld en als hij terugdacht aan de ontmoeting tussen Inpulsa en de Electabuzz van Mace, dan ging er toch een lichte rilling over zijn rug heen. Zijn blik werd scherp toen ze haar vraag stelde en hij keek haar strak aan. Ondanks dat voelde hij het bloed toch naar zijn wangen stijgen en hij wist ook dat zijn huid zo wit was dat het merkbaar zou zijn als hij zou beginnen blozen, dus richtte hij zijn hoofd weg van haar. ”Dat gaat je niks aan,” mompelde hij vervolgens. Hij moest iets bedenken om het onderwerp van hem weg te leiden en snel. ”En jij dan?” richtte hij dan ook meteen de vraag naar haar. ”Heb jij al veel ervaring op dat vlak?” Een low blow om het naar haar te richten, maar het was het beste waar hij mee kon aan komen zetten. En ergens, ook al zou hij dat nooit hardop toegeven, was hij ook wel een beetje nieuwsgierig of mensen erg kortzichtig waren of juist verder keken dan haar beperking wat dat betrof.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf aan dat als zij daar blij van werd, ze dat wel konden doen. Ze schudde haar hoofd. “Nee het is dan voor Jaws hè. Niet voor mij. Het was enkel een voorstel, dat hij er misschien wel wat rustiger door zou kunnen worden.” Vervolgde ze toen. Ze zag echt wel dat hij het onderwerp ongemakkelijk vond, maar daar moest hij maar even doorheen bijten hoor. Breeden was nu eenmaal haar werk. Ze haalde even haar schouders op toen hij aangaf dat het haar niks aanging. “Dat klopt, ik zit je alleen maar wat te plagen Ace. Maak je niet druk.” Glimlachte ze naar hem. Toen hij vroeg hoe het bij haar was, was het haar moment om te blozen. Tjah, hoe het bij haar precies zat. Dat wist ze zelf eigenlijk ook niet zo goed. “Dat gaat jou ook niks aan.” Er lag toch een klein grijnsje om haar lippen en haar ogen twinkelden nog meer ondeugend.

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum