Re: [BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - vr okt 15, 2021 4:28 pm
Ace Specter
Crescent Moon
| Ace trok zijn wenkbrauw licht sceptisch naar Chloe op. ”Hoe kan zoiets überhaupt een Pokémon rustiger maken? Hij zou zijn kind dan waarschijnlijk niet eens vaak zien,” murmelde hij tegen haar, maar ergens ook wel omdat hij nieuwsgierig was naar of ze dit effect al vaker had gezien bij arrogante Pokémon. Hij dacht namelijk niet dat ze dit zomaar zei. De blos die om haar wangen kwam, viel hem op en zijn mondhoeken kropen licht omhoog. ”Ik heb een vriendin gehad toen ik nog in Kalos woonde, maar daarna ben ik er door mijn werk eigenlijk niet zo heel veel meer mee bezig geweest,” beantwoordde hij haar vraag. Daarna gaf hij haar een knikje. ”Kom op, nu jij. Ik ben ook eerlijk tegen jou geweest.” Dit was vooral niet Ace die toch wel een beetje nieuwsgierig naar het liefdesleven van iemand anders was. Neuh. Dat zou hij sowieso nooit hardop toegeven als dat wel zo was, maar hij meende aan haar blos te merken dat er wel iemand moest zijn. En als dat zo was, dan was er toch een deel in hem dat hoopte dat het wederzijds was. Dat gunde hij haar wel. |