Switch account





Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace trok zijn wenkbrauw licht sceptisch naar Chloe op. ”Hoe kan zoiets überhaupt een Pokémon rustiger maken? Hij zou zijn kind dan waarschijnlijk niet eens vaak zien,” murmelde hij tegen haar, maar ergens ook wel omdat hij nieuwsgierig was naar of ze dit effect al vaker had gezien bij arrogante Pokémon. Hij dacht namelijk niet dat ze dit zomaar zei. De blos die om haar wangen kwam, viel hem op en zijn mondhoeken kropen licht omhoog. ”Ik heb een vriendin gehad toen ik nog in Kalos woonde, maar daarna ben ik er door mijn werk eigenlijk niet zo heel veel meer mee bezig geweest,” beantwoordde hij haar vraag. Daarna gaf hij haar een knikje. ”Kom op, nu jij. Ik ben ook eerlijk tegen jou geweest.” Dit was vooral niet Ace die toch wel een beetje nieuwsgierig naar het liefdesleven van iemand anders was. Neuh. Dat zou hij sowieso nooit hardop toegeven als dat wel zo was, maar hij meende aan haar blos te merken dat er wel iemand moest zijn. En als dat zo was, dan was er toch een deel in hem dat hoopte dat het wederzijds was. Dat gunde hij haar wel.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace vroeg hoe zoiets een pokémon rustiger kon maken. Zeker omdat hij de baby niet vaak zou zien. “Het is het besef dat er een baby is. Het verantwoordelijkheidsgevoel die ze er voor voelen. Kian is ook echt heel erg lief in de buurt van zijn zoon, terwijl hij normaal best vurig kan zijn. Zelfs nu zijn zoon bij Paige is.” Vertelde ze toen aan de ander. Toen vertelde Ace dat hij een vriendin had gehad in Kalos. “Is dat toen uit gegaan?” Vroeg ze aan hem. Ace vroeg bij haar ook verder, waardoor haar wangen nog roder werden. “Nou kijk er is wel iemand, maar ik weet nog niet precies wat dat is eigenlijk.” Bazelde ze ongelofelijk ongemakkelijk. Oké enorm akward dit…
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

”Aha,” was Ace’s droge antwoord op haar woorden. Hij zou er nog even over na moeten denken. Igneel als vader was één ding, maar Jaws… Zijn blik gleed scherp naar Chloe toen dat ze haar vraag stelde, al werd zijn rode blik wat milder toen dat zijn blik die van haar ontmoette. ”Ze kon behoorlijk jaloers worden om de stomste dingen en uiteindelijk ging dat niet meer samen,” vertelde hij gedeeltelijk de waarheid. Hij vertelde er niet bij dat hijzelf de oorzaak was geweest dat ze zo jaloers was: hij had door zijn vader bepaalde dingen voor haar moeten verzwijgen en zij had dat verkeerd opgevat. Toen hij de vele verwondingen uiteindelijk niet meer aan haar kon verklaren zonder te vertellen hoe dat het écht zat, werd het hem te heet onder zijn voeten en duwde hij haar van zich af. Dus de fout lag vooral bij hem, maar dat was iets wat hij Chloe niet kon vertellen. Niet nu ze elkaar nauwelijks kenden. Zijn blik gleed naar haar toen ze haar woorden sprak en hij trok kort zijn wenkbrauw op, zijn ene mondhoek een klein beetje omhoog komend. ”Hoezo weet je dat niet?” vroeg hij vervolgens zo nonchalant mogelijk. Dat hij hier met een meisje zou zitten praten over zijn en haar liefdesleven… hij dacht niet dat die dag ooit zou komen, maar hij verbaasde zichzelf in deze regio steeds meer en meer.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze liet het onderwerp over papa Jaws verder rusten. Ace vertelde over hoe het uit was gegaan met zijn vriendin. Nee, ze begreep dat wel. Jaloezie kon best wat kapot maken volgens mij. Ze had er geen ervaring mee, maar ze kon het zich wel voorstellen. “Dat klinkt logisch.” Zei ze dan ook. Toen ging het gesprek naar haar liefdesleven. Omg… Ace vroeg waarom ze het niet wist. Ze staarde naar haar voeten. Ja uhm… Wist ze eigenlijk niet? Het was gewoon allemaal nog vreemd oké. Ze wist nog niet wat ze er mee aan moest en of het wel iets was. Misschien waren ze ook wel gewoon goede vrienden. Het was gewoon, tjah. Nee moeilijk. Te moeilijke vraag. “Ik weet het gewoon niet zo goed.” Er lag bijna iets gepijnigds in haar blik toen ze Ace weer aankeek.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace voelde de ongemakkelijkheid in zijn spieren trekken toen het meisje naar haar voeten keek en hem daarna aankeek met een gepijnigde blik. Lag het echt zo gevoelig? Dan moesten haar gevoelens wel heel erg diep zijn. Hij zou hier normaal gezien ook niet te diep op in willen gaan omdat hij dit echt ongemakkelijk vond, maar er was iets aan die gepijnigde blik van haar dat ervoor zorgde dat hij het niet aan zich voorbij wilde laten gaan. ”Geeft hij gemixte signalen?” vroeg hij aan haar, zijn wenkbrauwen trekkend in een frons. Hopelijk was het niet zo’n loser die haar van zich afduwde en dan weer naar zich toetrok. Voor dat soort spelletjes zou hijzelf ook geen tijd en interesse hebben en aan haar reactie te zien zij ook niet.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze slikte. Hoe had dit gesprek ineens zo’n omslag kunnen maken. Ze schudde haar hoofd toen hij vroeg of hij zulke gemixte signalen gaf. “Nee, het ligt vooral aan mij.” Zei ze toen. Ze wist niet zo goed wat ze met die gevoelens die ze had aan moest. Ze vond het eng, beklemmend bijna. Eigenlijk wist ze diep in haar hart wel waardoor dat kwam. Alleen daar had ze het liever niet over. Het liefste had ze het er nooit over en hield ze het diep weggestopt, maar ze kon het niet uitleggen zonder het te benoemen. Ze wilde Ace ook geen slechte indruk over Chase geven, doordat zij er niet over begon. Dus deed ze het toch, maar ze merkte direct dat haar stem er trillerig van werd. Dat ze met haar handen de leuningen van haar rolstoel omklemde. “Ik denk dat het komt omdat ik het lastig vind om een band op te bouwen.” Vervolgde ze toen zacht. Vriendschappelijk had ze geen probleem mee, maar niet te dichtbij.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace humde toen ze aangaf dat het vooral aan haar lag. Ja, dat probleem kende hij. Zijn rode blik gleed traag naar haar handen, welke de leuningen van haar rolstoel stevig omklemden. Hij wist dat hij een lastig onderwerp voor haar had aangesneden, maar soms waren dat ook van die onderwerpen waar je het gewoon over moest hebben. Niet zijn favoriete bezigheid, maar voor Chloe wilde hij wel een uitzondering maken. ”Ik ken het probleem,” sprak hij op een kille toon. ”Ik ben zelf ook zo. Niet te snel mensen dichtbij laten komen, ze van me afduwen als ze dreigen een intiemere band met me te krijgen.” Hij haalde zijn schouders op. ”Ik kan je alleen maar het advies geven dat het soms niet slecht is om die muur om je heen te laten zakken. En misschien val je dan een keertje hard op je bek, maar dan kun je jezelf in elk geval niet verwijten dat je het niet geprobeerd hebt.” Hij haalde zijn schouders op. ”En als hij je dan als een Seedot behandelt, dan bel je mij gewoon. Dat zet ik hem wel even op zijn plaats.” Daar was hij immers niet te beroerd voor. Helemaal niet zelfs.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace vertelde haar, dat hij het probleem kende. Ze kon er niks aan doen, maar er sprongen tranen in haar ogen. Ze probeerde ze weg te knipperen, maar tevergeefs. Ze stroomden al over haar wangen. Boos veegde ze ze weg. Ze wilde niet huilen, helemaal niet met Ace erbij. Toch gebeurde het. Ze wist het niet meer tegen te houden. De pijn die nu naar boven kwam, die zat gewoon te diep. “Ik durf het gewoon niet, het maakt me zo bang…” Stammelde ze toen. Chase leek haar heel erg aardig. Ze kon zich niet voorstellen dat hij haar als Seedot zou behandelen. Toch moest ze even glimlachen door haar tranen heen, door de opmerking van Ace. “Dankjewel. Het is gewoon. Ik ben bang om hem dan weer kwijt te raken.” Vervolgde ze zachtjes.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace knipperde wat verward met zijn ogen toen ze begon te huilen. Het was niet dat hij nog nooit een meisje had zien huilen, maar het maakte hem toch altijd weer ongemakkelijk, vooral als het om iemand ging die hij wel begon te mogen. Hij twijfelde even kort, maar schoof toen toch op haar strandhanddoek dichterbij en sloeg zijn arm om haar schouders heen, waarna hij haar dichter tegen zich aantrok. ”Ik weet het,” murmelde hij op een zachte toon tegen haar. ”Maar soms moeten we bepaalde keuzes in ons leven maken, ook als ze ons bang maken.” Wow. Sinds wanneer was hij zo filosofisch? Sinds dat hij in Sinnoh was en aan zichzelf toe durfde te geven dat er toch wel mensen waren die op de één of andere manier in zijn hart kropen, zoals Finn en nu Chloe. ”Als hij je daardoor in de steek laat - en sorry dat ik dit nu zeg - maar dan was hij je tijd in eerste instantie niet eens waard,” sprak hij op een kille toon tegen haar. ”Denk je niet dat het niet weten erger is dan het wel weten?” vroeg hij vervolgens aan haar, zijn rode ogen naar haar richtend. Nu hij zo naar haar keek, kon hij zich niet voorstellen dat er iemand was die haar opzettelijk zou kwetsen. En als er mensen waren die dat wel deden, dan had hij wel een appeltje met ze te schillen. Niemand kwam aan diegenen die hij als vrienden begon te beschouwen. Niemand.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze legde haar hoofd op zijn schouder toen Ace haar tegen zich aantrok. Hij gaf haar een geborgen gevoel. Dat voelde goed. Het stelde haar gerust. Bij zijn woorden dat je soms ook keuzes moest maken die je bang maakte, fronste ze eventjes. In haar bruine ogen was te zien dat ze over zijn woorden nadacht. Hij had ergens wel gelijk. Alleen had ze daar ook de moed voor? Anders was Chase haar niet waard. Nou, dat wist ze niet hoor. Misschien lag het dan ook wel aan haar. Ja, het lag dan zeker aan haar. Chase was een lieverd. Bij zijn vraag, schoof ze haar hoofd wat, zodat ze Ace aan kon kijken. “Ja, misschien ook wel.” Verzuchtte ze toen. “Ik moet gewoon even de moed vinden en me niet zo aanstellen…” Vervolgde ze.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het voelde vreemd aan. De laatste keer dat een meisje haar hoofd op zijn schouder had gelegd, was alweer meer dan een jaar geleden en dat was toen zijn vriendin geweest. Hij had daarna niet echt ruimte gelaten om vriendschappen op te bouwen, maar als hij eerlijk was, dan voelde dit niet slecht aan. Het was niet dat hij romantische gevoelens voor Chloe had, zeer zeker niet, maar hij kon wel zeggen dat hij haar als een vriendin begon te beschouwen en dat hij haar echt wilde helpen om zich beter te voelen. Ace liet zijn rode blik naar beneden glijden toen hij beweging op zijn schouder voelde en ontmoette de bruine blik van Chloe. ”Ik vind niet dat je je aanstelt,” antwoordde hij op een rustige toon. ”Ik weet als geen ander hoe het is als je verleden je in de weg zit om een band met iemand op te bouwen. Het is daarom des te meer dat ik je kan aanraden het je niet in de weg te laten zitten, anders loop je misschien iets moois uit de weg en heb je daar heel je leven spijt van.” Hij grijnsde naar haar om de geladen sfeer een beetje te verlichten. ”En zoals ik al zei: als hij als een Seedot reageert, weet je me te vinden.”
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Zijn woorden deden haar enorm goed. Het stelde haar ergens gerust, gaf haar het kleine beetje moed die ze nodig had. Misschien, nee, hij had gewoon gelijk. Ze moest er voor gaan. Hoe moeilijk het ook was. Ze moest het een kans geven. Voor Chase, maar ook zeker voor haarzelf. Hoe eng het ook was. Ace drukte precies op de plek die voor haar nodig was, die haar het extra zetje in haar rug gaf. “Dankjewel Ace.” Zei ze dan ook. “Je bent echt een goede vriend. Je weet zelf niet half hoe goed je advies kan geven.” Ze grijnsde bij zijn woorden over een Seedot. “Yes sir, Crescent moon lid.” Grapte ze. Ze grinnikte even zachtjes. “Laat ik er maar eens werk van gaan maken niet?” Ze moest maar weer eens gaan. Ze moest Chase weer zien te vinden. Of afspreken, dat kon natuurlijk ook gewoon. Ze wilde hem in ieder geval spreken, na wat Ace haar had gezegd.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Het voelde niet ongemakkelijk om haar zo dicht tegen zich te hebben. Misschien was Chloe ook de eerste en de enigste van wie hij dat zou accepteren, wie weet. Hij was meestal lang niet zo erg als dat hij zichzelf naar voren bracht, maar hij weigerde om anderen zijn echte zelf meteen bij de eerste ontmoeting te laten zien. Dat hij ergens, diep vanbinnen, wel aardig was. Dat hij echt wel advies kon geven. Dat hij er echt wel voor iemand kon zijn. Het voelde aan de ene kant nog wat ongemakkelijk aan om zichzelf kwetsbaar op te stellen, maar wat had hij anders kunnen doen nu dat Chloe dat ook gedaan had bij hem? Zijn blik gleed naar haar toen ze aangaf dat hij een goede vriend was en goed advies kon geven, waar hij nadrukkelijk met zijn ogen op rolde. ”Ach, weet je, ik doe mijn best,” zei hij droogjes tegen haar. Hij drukte haar nog even kort tegen zich aan en wreef over haar schouder voordat hij haar losliet. ”Ja, ga maar snel achter je man aan. Oprotten nu,” zei hij met een grijns tegen haar, een plagerige blik in zijn ogen hebbend. ”En laat me maar weten hoe het is gegaan.” Ze zou waarschijnlijk in een vlaag van moed achter die kerel aangaan en hopelijk zou dat goed voor haar uitpakken. En als die kerel haar hart zou breken, dan wist Ace hem wel te vinden. Dat was één ding dat zeker was. De jongen kwam overeind, klopte het zand van zich af en richtte zijn blik naar Chloe. ”En nodig me vooral niet voor de trouw uit als het iets zou worden. Ik hou niet zo van die fancy aangelegenheden.” Of het moest zijn voor te patrouilleren. Dan zou hij de overweging misschien wel maken.
Chloe Rose
Civilian
Chloe Rose

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 22
Rank: 02


[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
256
427
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ze grinnikte toen hij zei dat ze op moest rotten. Een ondeugende flonkering stond in haar ogen. Ze trok zichzelf op terug in haar rolstoel. Ze knikte. Toen hij aangaf dat hij haar moest laten weten hoe het gegaan was. “Dat doe ik.” Beloofde ze hem. Toen ook hij overeind kwam, wees ze naar de handdoek. Het gaf haar een flashback naar hun vorige ontmoeting. Al was het toen een picknickkleed geweest. “Kun je die weer aangeven?” Lachte ze. Toen hij over trouwen begon werden haar wangen rood. “Nou nou niet te hard van stapel lopen hoor." Zei ze nog steeds met het schaamrood op haar wangen. “Maar ik zou het onthouden.” Ze stak haar tong naar hem uit. Met een blik die vertelde dat ze zich daar alleen niet aan ging houden.
Ace Specter
Crescent Moon
avatar

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 21 jaar
Rank: 4

[BP 2021 - EVOLUTION] I've already seen this coming - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Hier een quote
82
378
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ace gaf een knikje, waarna hij zich naar voren boog, het strandkleed van het zand griste en deze uitklopte. Hij vouwde deze netjes op en gaf deze terug aan Chloe. Een kleine grijns kwam om zijn lippen toen ze op zijn opmerking over het trouwen reageerde en hij rolde met zijn ogen. ”Ja, ja, dat geloof ik ook echt,” zei hij tegen haar, zijn rode blik plagerig naar haar gericht. Hij durfde te wedden dat ze hem niet eens meteen ging sms’en zodra ze reactie van die kerel had gekregen. Niet dat hij er echt nieuwsgierig naar was of zo. Dan leek hij wel een vrouw. Hij kuchte kort in zijn handpalm omwille van de belachelijke gedachten die in hem rondgingen, keerde zijn Pokémon terug en gaf haar een knikje. ”Dan spreek ik je later nog wel,” sprak hij, waarna hij even twijfelde, maar daarna toch kort vooroverboog om haar een snelle knuffel te geven. Hij had haar daarnet letterlijk met haar hoofd op zijn schouder laten leunen, dus dat kan er ook nog wel bij. Met een laatste knikje en een droge groet door zijn hand op te steken naar haar draaide hij zich om en wandelde hij weg.


OOC: Topic uit!

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum