Switch account





Re: [BP 2021] A walk - vr okt 22, 2021 8:47 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[BP 2021] A walk - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris leek een beetje ongemakkelijk te worden door de vraag. Ooh ja, dat was ook zo. Dat deed het onderwerp jongens soms. Wat zij echt niet begreep hoor. Jongens waren vaak alleen maar irritant. Ze hield zich er zo min mogelijk mee bezig. De jonge vrouw zei dat hij Darren heette en alleen maar een goede vriend was. “Oké” Ze haalde even haar schouders op. Toen vroeg Iris verder over wat Nora aan het onderzoeken was. “Van alles volgens mij. Ze zit nogal vaak met haar neus in een boek. Dan is ze niet echt aanspreekbaar. Ik weet niet wat ze nu precies aan het onderzoeken is. Ze vind het uitkomen van eieren altijd erg interessant in ieder geval.” Ze had er ook met haar neus bovenop gezeten toen haar Seel ei uitgekomen was.
Re: [BP 2021] A walk - za okt 23, 2021 1:58 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] A walk - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Gelukkig liet Yasmin het onderwerp varen en ondanks dat Iris in de heilige overtuiging was dat Darren maar gewoon een vriend van haar was, voelde ze haar schouders toch een tikkeltje ontspannen toen ze merkte dat dat onderwerp uit de weg was. Hoe meer ze er over na ging denken, hoe belachelijker het idee voor haar klonk. Ze pasten qua karakters sowieso ook niet echt bij elkaar. Ondanks dat Iris het goed met hem kon vinden, kon ze zich niet voorstellen dat ze op iemand verliefd zou worden die totaal niet zo losjes was zoals zij. Maar ja, op welk type zou ze dan wel vallen? Gelukkig onderbrak Yasmin haar gedachtegang door over haar tweelingzus te vertellen. ”Ik heb respect voor zij die dat kunnen, maar met mijn neus in de boeken zitten, is iets wat ik echt niet zou willen doen.” Ze grijnsde. ”Als het aan mijn vader had gelegen, had ik nu één of andere opleiding van rechten gedaan. Ik ben juist naar Sinnoh gekomen om dat lot te ontsnappen.” En gelukkig had haar moeder haar daarbij geholpen, anders was ze hier nu niet in Sinnoh geweest. Dan zat ze nog altijd thuis met haar neus in de boeken. De gedachte alleen al deed een rilling over haar rug lopen.
Re: [BP 2021] A walk - wo okt 27, 2021 8:52 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[BP 2021] A walk - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris vertelde dat ze respect had voor mensen die dat konden, ze snoof eventjes. Ja, oké ze had wel gelijk hoor. Dat wel. Alleen soms vond Yasmin het ook wel eens irritant. “Ja, alleen als je soms iets vraagt en je krijgt geen reactie. Dan is dat wel eens vervelend.” Zei ze toen. Ze keek Iris verrast aan toen ze vertelde dat haar vader had gewild dat ze rechten ging studeren. “Waarom?” Vroeg ze verrast. Ze snapte niet waarom dat zou moeten van haar vader. Je moest toch doen wat je leuk vond? Gelukkig hoefde zij geen rechten te studeren dan. Dat leek haar niks…
Re: [BP 2021] A walk - zo nov 07, 2021 9:25 am
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] A walk - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

De reactie van Yasmin deed haar geamuseerd grinniken. Was dat hoe het was om een broer of zus te hebben? Je ergeren aan kleine dingetjes? Het leek Iris wel grappig. Haar mondhoeken trokken bijna onmerkbaar lichtjes naar beneden toen het gesprek weer verlegd werd naar haar vader. ”Omdat mijn vader zelf ook altijd een hoge functie heeft gehad en niet minder van mij verwachtte. Hij wilde dat ik een goedbetaalde baan zou krijgen en ze me zouden verwelkomen in zijn kringetje van hoog opgeleide piefen.” Ze grinnikte. ”Ik durf te wedden dat als ik dat had gedaan, hij me zelfs na verloop van tijd voorgesteld zou hebben aan één of andere rijke snotneus die me zogenaamd gelukkig zou maken.” Het was iets wat ze Darren nog nooit verteld had, maar dat onderwerp was al eens ter sprake gekomen en Iris was daar zo van overdonderd geweest dat de angst haar naar het hart had gegrepen, wat haar keuze om na de lockdown naar Sinnoh te verhuizen nog sneller in gang had gezet. ”Je wilt niet weten hoe snel ik mijn koffers heb gepakt en na de lockdown naar Sinnoh ben gevlucht om aan zijn verwachtingen te ontkomen.” En vooral om te doen wat ze graag deed. Want wat haar vader als een nutteloze, stomme hobby zag, was voor haar zo’n beetje haar levensdoel geworden.
Re: [BP 2021] A walk - za nov 13, 2021 8:17 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

[BP 2021] A walk - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris vertelde over haar vader die haar aan rijke snotneuzen voor had willen stellen. Waarom dat dan? Ooh! Om te trouwen zeker? Haar rode ogen stonden verrast. Jeg, nee dat zou zij ook echt niet leuk hebben gevonden. Als haar vader dat zou doen. “Ik snap wel dat je dan iets anders wilt doen ja.” Zei ze toen. Dat kon ze echt wel begrijpen ja. Ze knikte op de volgende woorden van de ander. Ja, dat zou zij ook echt gedaan hebben ja. “Ik moet maar weer eens gaan.” Zei ze toen plots. Ze keek Marisè aan. Ze moest maar weer eens verder en gaan oefenen enzo. “Of wil jij nog wat oefenen en trainen?” Vroeg ze toen aan Iris.
Re: [BP 2021] A walk - vr nov 26, 2021 5:22 pm
Iris Westfall
Trainer
Iris Westfall

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 24 years old
Rank: 2

[BP 2021] A walk - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Freedje
Hier een quote
431
228
CHARACTER INFO

OOC INFO

Iris gaf een knikje. Ja, het leek haar ook wel een verstandige keuze van zichzelf dat ze ervandoor was gegaan voordat haar vader één van die belachelijke plannen voort kon zetten. Zelfs haar moeder had het een belachelijk plan gevonden en dat wilde al veel zeggen, want de vrouw stond in veel opzichten toch wel achter haar man. Ze had het Darren nog niet verteld en ze was er ook niet zo happig op om het hem te zeggen. Het deed hem allemaal niet veel wat er om hem heen gebeurde, maar ze wist dat hij een vrij beschermend kantje kon hebben als het ging om mensen die hij graag had en dat had ze al vaak naar boven zien komen toen zijn broertje Warren iets voor had gehad. Iris wilde liever niet dat Darren zich zorgen om haar zou gaan maken. Haar blik gleed naar Yasmin toen ze aangaf dat ze moest gaan of dat Iris met haar wilde trainen. Iris stond ook op. ”Dat zou ik gerust willen, maar ik denk dat jij wel wat niveaus boven het mijne ligt,” zei ze grinnikend tegen de blondine. ”Maar als ik op jouw niveau kom, wil ik zeker wel eens met je trainen, hoor!” Ze schoof de stoel die ze had gebruikt weer aan en stak haar hand naar het meisje op in een soort van groet. ”Dan zie ik je vast nog wel eens,” zei ze, waarna ze aanstalten begon te maken om weg te gaan.


OOC: Topic uit!
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum