Switch account





Search || Fam&friends - ma jul 26, 2021 6:21 pm
Roxanne Jackson
Researcher
Roxanne Jackson

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 29 years old
Rank: 1

Search || Fam&friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Puppycat
Hier een quote
6
13
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hey daar!

Ik ben op zoek naar wat mensen voor mijn dame en heer! Mocht iets ervan je aanspreken let me know! Ik ben fan van samen brainstormen en plots bedenken en sta open voor vanalles! Ook is het geen must dat het er nieuwe karakters aangemaakt worden voor deze mensen, als je een karakter heb die in het plaatje past is dat ook top!

Roxanne's Twin brother
Roxanne heeft een tweeling broer en het leek me leuk als die ook in Sinnoh is. Mijn enige vereiste voor hem is dat ze een leeftijd/birthday/jeugd delen en dat hij bij zijn geboorte male was. Zijn uiterlijk, persoonlijkheid, naam en zelfs geslacht (misschien is ie wel trans) is helemaal up to you.
Ze zijn sowieso een twee eiige tweeling dus ze hoeven niet eens op elkaar te lijken. Ook sta ik geheel open in wat hun relatie op het moment is. Ze kunnen de beste vrienden zijn of compleet vervreemd zijn van elkaar, en hier wil ik graag over brainstormen. Ook achternaam staat voor mij niet vast, misschien is hij getrouwd of heeft hij zijn naam veranderd. Verder kunnen ze natuurlijk hun jeugd ook totaal anders hebben ervaren dus daar is ook genoeg speling in.

Roxanne's stepson
Roxanne's overleden echtgenoot had twee kinderen uit zijn eerste huwelijk. Een zoon en dochter. De dochter was nog erg klein, misschien net een jaar of 2 toen haar vader er met Roxanne vandoor ging. Maar de zoon was een stuk ouder, tussen 9 en 14 jaar oud. Hij heeft dus een vreselijke hekel aan Roxanne lol, want in zijn ogen heeft Roxanne zijn familie kapot gemaakt. Ik ben dus opzoek naar iemand die haar stiefzoon wil zijn XD Roxanne zelf zou graag hun relatie beter willen maken, helemaal nu Richard dood is. Mijn enige vereiste voor hem is dat hij tussen 17 en 23 jaar oud is nu. Dat zijn vader 9 jaar geleden zijn familie heeft achtergelaten voor Roxanne en 1,5 jaar geleden is overleden. Other than that vind ik alles best.



Anthony's pokémon teacher
Anthony is eigenlijk altijd bezig geweest met zijn muziek en de band en heeft door zijn succes weinig tijd/interesse gehad in veel andere dingen. Maar hij begint nu meer interesse te krijgen in pokémon en is daarom op zoek naar iemand die hem het fijne ervan kan aanleren, want hij is in feite een gigantische noob :')
Zijn persoonlijkheid zal hem echter niet de makkelijkste leerling maken. Hij kan nogal veel eisend, eigenwijs en theatraal zijn. En hij verwacht het beste van het beste. Deze teacher doet het uiterraard niet voor niks, Elke pokémon/item wat ze samen vinden en waar Anthony geen interesse in heeft is voor de teacher (als dit is toegestaan tenminste ^^') plus krijgt de teacher IC de mogelijkheid om gratis naar zijn concerten te gaan/eventueel gebruik te maken van zijn vakantie huis in snowpoint city/famous people te ontmoeten, omdat hij/zij een soort onderdeel zal uitmaken van Anthony's hof (zoals hij dat noemt. he's not a king of any kind XD just his too much gene)
Ik sta open voor verschillende ideeën/scenario's/ect. dus heb je interesse, schroom niet om me te berichten Very Happy

Anthony's newest assistent
Anthony is op zoek naar een nieuwe assistent. Op het moment deelt hij er één met zijn bandleden, een jongeman genaamd Henry, die het prima doet. Maar Henry heeft het erg druk met van alles regelen voor de band. Zijn vorige persoonlijke assistent is kort geleden gestopt dus Anthony zou toch wel erg graag een nieuwe persoonlijke assistent erbij hebben. Deze assistent zal erg close zijn met de muziekant, zijn pokémon en zijn dagelijkse leven. Ik denk zelf dat hij/zij het beste in de classes van civilian/trainer kan zitten, maar dat is absoluut geen must. Hij/zij hoeft ook niet alleen maar bezig te zijn met Anthony uiteraard! En ook de assistent krijgt de extra pearks die de teacher kan krijgen als daar interesse in is.
Ik vind het ook prima als Anthony en de potentiële assistent eerst wat interactie in een topic hebben voor je besluit dat het een goede match is.
Enige vereiste is een leeftijd van minimaal 18 jaar, gezien Anthony niet bepaald een pg 13 leven leid :'D
Mocht er geen interesse zijn voor deze, zal ik er waarschijnlijk een NPC van maken.


Als je meer over deze twee wil weten:
Roxanne's introduction
Anthony's introduction

Reageren kan zowel hier als op discord ^^

Thanks!
Re: Search || Fam&friends - ma jul 26, 2021 8:11 pm
Dex Arrow
Civilian
Dex Arrow

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 26
Rank: 02

Search || Fam&friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
280
123
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hmmm...
Misschien past Dex hier wel om assistent van Anthony te zijn, maar wel als die gewoon zijn vrijheid behoudt. Hij vind muziek heel erg interessant, maar hij is ook druk met zijn kunst en reizen. Daarnaast moet het ook wel een beetje klikken natuurlijk (a) .
Re: Search || Fam&friends - ma jul 26, 2021 8:53 pm
Roxanne Jackson
Researcher
Roxanne Jackson

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 29 years old
Rank: 1

Search || Fam&friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Puppycat
Hier een quote
6
13
CHARACTER INFO

OOC INFO

Dex Arrow schreef:Hmmm...
Misschien past Dex hier wel om assistent van Anthony te zijn, maar wel als die gewoon zijn vrijheid behoudt. Hij vind muziek heel erg interessant, maar hij is ook druk met zijn kunst en reizen. Daarnaast moet het ook wel een beetje klikken natuurlijk (a) .

Oh yes, ik denk dat Dex wel een goeie match zou kunnen zijn. Anthony is een groot fan van kunst en een nog grotere fan van mooie mensen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Je kunt 't zien als een parttime job, dus ik hoop dat hij daar genoeg vrijheid in heeft. Plus ik wil niemand verplichten om m'n karakters 24/7 te volgen ofzo XD

Als je wilt kunnen we ze eerst laten ontmoeten en kijken of het klikt?

Ik heb nog een open topic met Anthony >clicky<
Als je die niks vind kan ik iets anders openen (tenzij je zelf graag iets wilt openen) let me know!
Re: Search || Fam&friends - ma jul 26, 2021 9:06 pm
Yasmin Lum
Coördinator
Yasmin Lum

Karakterkaart
Gender: Female
Age: 16
Rank: 04

Search || Fam&friends BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
38
345
CHARACTER INFO

OOC INFO

Is goed! We kunnen het proberen, kijken of het een match is. Ik zal morgen op het topic reageren :3 .
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum