Switch account





Re: I'm not lost... - za aug 28, 2021 3:20 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1

I'm not lost... - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Mace haalde zijn vissen terug aangezien die niet mee konden en zijn Phione ging op zijn schouder zitten. Moana keek even beteuterd vanuit het water toen haar nieuwe speelmaatjes verdwenen, maar zodra Hayley haar wenkte fleurde ze weer op. Ze sprong sierlijk omhoog en schudde zich toen op de rand nog even uit voor ze naar haar breeder toe hopte. Het was bewonderenswaardig hoe snel de Phione op kon drogen. Als ze Lilo in bad deed moest die nog minimaal een paar uur drogen. Ze tilde Moana weer op in haar armen en blikte toen verwachtingsvol op Mace neer. "Uhm.. Welke kant op?" vroeg ze toen een beetje schaapachtig. Richtingen en kaarten. Niet haar ding.
Re: I'm not lost... - wo sep 01, 2021 9:09 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

I'm not lost... - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Ook Moana kwam uit het water en Hayley tilde haar op. Toen vroeg Hayley welke kant ze op moesten. Hij wees naar rechts. “Deze kant op.” Hij ging de jongedame voor in de richting van het pokémoncenter. “Weet je wat ik mij afvraag. Ik weet nog steeds niet wel geslacht Dazzling heeft. Weet jij die van Moana wel? Zou jij het ook aan Dazzling kunnen zien?” Vroeg hij toen aan Hayley. Misschien dat zij het wel zou kunnen zien. Niet dat het hem ook maar iets uitmaakte hoor, welk geslacht Dazzling zou zijn. Alleen het waren toch altijd wel leuke weetjes, dus wie weet wist de jongedame het.
Re: I'm not lost... - do sep 02, 2021 10:02 am
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1

I'm not lost... - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Braaf begon de jonge breeder Mace te volgen, opgelucht dat ze vanavond dan toch in een warm bed kon liggen. Ze hoorde de vraag van de researcher en trok toen even een grijns over haar gezicht omdat ze het antwoord wist. "Ik heb Moana bestempeld als vrouwelijk, maar eigenlijk hebben Phiones geen geslacht, net zoals Voltorb en Staryu," begon ze te vertellen. Ze drukte de Phione even knuffelend tegen haar wang aan. Die slaakte een blij kreetje, kon het haar schelen of Hayley haar een mannetje of vrouwtje noemde. Ze was al lang blij dat ze mee mocht op avontuur. "Als ik ooit met haar zou willen breeden kan ik ook alleen maar een Ditto gebruiken," zei ze toen. Haar ogen begonnen even dromerig te stralen. Hoe schattig zou dat zijn, allemaal baby Phiones!  
Re: I'm not lost... - za sep 04, 2021 8:01 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

I'm not lost... - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij liep voor haar uit in de richting van het pokémoncenter. Ze gaf aan dat ze Moana als vrouwelijk had bestempeld, maar dat ze eigenlijk geen geslacht hadden. “Ah, dat is eigenlijk ook wel logisch. Weet ik dat ook weer, dankjewel.” Glimlachte hij naar Hayley. Die verder vertelde dat ze Moana alleen met Ditto zou kunnen breeden. “Dus dat wordt sowieso een Ditto vangen dan zeker?” Hij keek naar de jongedame. Inmiddels waren ze aangekomen bij het pokémoncenter. Dus stopte hij met lopen en knikte er naar. “Hier is jouw slaapplek dan voor vannacht.” Vervolgde hij tegen haar.
Re: I'm not lost... - zo sep 05, 2021 3:06 pm
Hayley Archer
Breeder
Hayley Archer

Karakterkaart
Gender: Female ♀
Age: 17
Rank: 1

I'm not lost... - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Maaike
Hier een quote
95
217
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hayley Archer
Breeder
Mace bedankte haar voor de informatie. Hayley moest daar even om grinniken. Zij die een researcher wat leerde, wat ironisch. "Ja, die staat wel op het lijstje," zei ze knikkend toen hij vroeg of ze dan sowieso een Ditto ging vangen. Wat nog wel een uitdaging ging worden, Ditto's waren super zeldzaam. Maar hey, ze had een sea guardian gevonden. Dan moest een Ditto niet zo moeilijk zijn toch? Ze kwamen aan bij het pokécenter. Hayley keek de oudere man met een grote lach aan. "Heel erg bedankt, nu hoeven we niet buiten te slapen," bracht ze dankbaar uit, waarna ze haar fijne hand naar voren stak. "Het was aangenaam kennis met je maken, Mace." Misschien dat hun wegen ooit nog eens zouden kruizen. Dat zou leuk zijn voor Moana ook, dan kon die weer met Dazzling spelen.
Re: I'm not lost... - wo sep 08, 2021 8:24 pm
Mace Dragonskin
Researcher
Mace Dragonskin

Karakterkaart
Gender: Male
Age: 44
Rank: 03

I'm not lost... - Pagina 2 BogusIncredibleBass-size_restricted
Julia
Hier een quote
218
329
CHARACTER INFO

OOC INFO

Hij glimlachte, toen ze aangaf dat die inderdaad op het lijstje stond. “Als ik ooit nog iets voor je kan doen, moet je het maar aangeven.” Zei hij tegen haar. Hij gaf haar een knikje toen ze bij het pokémoncenter waren en ze hem bedankte. “Geen dank natuurlijk.” Hij nam haar hand in de zijne en kneep er even bemoedigend in. “Dat is eens gelijk Hayley, wie weet tot ziens. Veel succes met je reis jongedame. Geniet van alles om je heen, de wereld heeft heel veel te bieden. Maar pas ook een beetje op jezelf goed?” Hij liet haar hand weer los en liep toen verder, naar het hotel waar hij sliep. Hij was blij dat hij haar had kunnen helpen en ging nu met een gerust hart naar bed.

[Topic uit]
Gesponsorde inhoud

CHARACTER INFO

OOC INFO

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum